Şimdi Ara

r9 270 Dual-x oc 209tl (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
16
Favori
15.949
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, herkesten ricam : vatan ile yapılan ve "stok yok,ürün toplatıldı, Arızalı ve fiyat Hatalı" gibi çelişkil beyanların olduğu mesaj dökümünün ekran görüntüsünü ekleyebilir mi ? Çelişkili bahane olmayanların eklemesine gerek yok.. Bu konu altında birkaç tane bu şekilde ekran Görüntüsü olursa, thh e verilen dosyaya destekleyici delil olarak eklenebilir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya zaten keşke ben başvuru yapmadan önce bu fiyat yüzünden iptal edildiğini söyleselerdi. Kazanma şansımız %99.9 olurdu. Fiyat internete özel olarak yayınlandı ve %50 ye varan bir indirim söz konusu (%93 gibi saçma sapan rakamlar değil). Kabul edilebilir bir indirim oranı. Zaten bu şekilde %50 ye varan indirim diye sürekli reklam yapan bir firma. Eğer bu şekilde indirimli fiyat diye lanse edip ürünü göndermemesi yanıltıcı reklama girip, haksız rekabet ortamı yaratmaktan çok daha büyük başları ağrırdı. Bize stok yok dediler. Bundan yırtmaları biraz daha olası.. Yani hakem heyetine muadil ürün yok falan deyip diğer R9 270 leride stoklardan silerlerse yapacak bir şeyimiz olmaz. Ama fiyat yüzünden iptal ediyoruz söyleminin kaçar yanı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silvermoon1331 -- 27 Eylül 2014; 20:50:52 >
  • ben de var hocam ekleyeyim. son iki cvp otomatiğe bağladıklarını gösteriyor:::)))
     r9 270 Dual-x oc 209tl r9 270 Dual-x oc 209tl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silvermoon1331

    Ya zaten keşke ben başvuru yapmadan önce bu fiyat yüzünden iptal edildiğini söyleselerdi. Kazanma şansımız %99.9 olurdu. Fiyat internete özel olarak yayınlandı ve %50 ye varan bir indirim söz konusu (%93 gibi saçma sapan rakamlar değil). Kabul edilebilir bir indirim oranı. Zaten bu şekilde %50 ye varan indirim diye sürekli reklam yapan bir firma. Eğer bu şekilde indirimli fiyat diye lanse edip ürünü göndermemesi yanıltıcı reklama girip, haksız rekabet ortamı yaratmaktan çok daha büyük başları ağrırdı. Bize stok yok dediler. Bundan yırtmaları biraz daha olası.. Yani hakem heyetine muadil ürün yok falan deyip diğer R9 270 leride stoklardan silerlerse yapacak bir şeyimiz olmaz. Ama fiyat yüzünden iptal ediyoruz söyleminin kaçar yanı yok.

    Bu Bahsettiğim şekilde ekran görüntüleri olursa, sen de , hali hazırda başvurmuş vurmamış herkes de dosyaya ek olarak koyabilir.. Gerçek dışı beyan ve resmi evrakta tahrifattan da şikayet edeceğim ben. Herkes yapabilir bunu, sipariş onayını tahrif edip oem ürün ya da kargo bedeli yazdılar, bu iş sadece elemanı değil tüm departmanı bağlayacak noktaya geldi zaten.. Bunun farkındalar o nedenle ne kadar kişi pes ederse okadar kar diye bakıyorlar.. Mesele zarar etmeme değil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zaten nasıl bir heyecanla siparişleri sildilerse... Benim 2013 de yaptığım geçmiş sipariş kayıtlarım falan bile komple kalktı. Hesabı komple silecekler o derece
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsn33

    ben de var hocam ekleyeyim. son iki cvp otomatiğe bağladıklarını gösteriyor:::)))
     r9 270 Dual-x oc 209tl r9 270 Dual-x oc 209tl

    Hocam tek başına seninki bile yeter heralde :) gayet zekice her mesajında bir önceki cevaplarının gerçek olmadığı tekrarlayıp, yeni mesajında da kimyalarını bozmuşsan valla Belki de senin mesajdan sonra hepimize fiyat yüzünden iptal diye yazdılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler toplanın günün olayı :)


    Biraz önce vatanbilgisayar İzmit şubesini aradım. Oem bölümünü bağladılar Sapphire marka R9 270 elinizde var mı acaba? Web sayfanızda sizin mağazasında stokta görünüyor ama dedim..

    Depoya baktıktan sonra ellerinde 2 adet olduğunu ancak bu ürünlerin satışı uzun zamandır yapılmadığı, çok fazla satamadıkları için distribütörlerine iade edileceğini söyledi.. Nasıl yani bu serilerde bir sorun mu var, bu tür söylentilerde sosyal medyada okudum diyerek salladım. Yoo ürünlerde bir sorun yok, çok az fiyat farkı olduğu için kişiler genelde 270x serisini tercih ediyorlar. Bu 270ler çok satılmıyor bizde distribütörlerine geri veriyoruz dedi. Distribütörünüz hangisi acaba dediğimde net bilgim yok dedi. Peki geri vermesiniz ben şuan almak istiyorum dedim. Tabi sizin için ayırta bilirim dedi.

    Kulaklarıma inanamadım. Kendinizde arayıp sorabilirsiniz. Yakınımda olsa atlayıp gidip cıngar çıkarıcam mağazada.

    Şuan stokta görünen mağazalar;
    İzmir (Bornova)
    İzmir (Mavişehir)
    Karabük
    Kocaeli (İzmit)

    VATAN BİLGİSAYAR İZMİT - (0262) 335 06 46

    Keşke Pazartesiyi bekleseydim THH başvurusu için. Elimizde stok yok dedi, ama stok olduğunu kanıtladığım bir belge ile gitseydim kaçarı yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silvermoon1331 -- 27 Eylül 2014; 21:21:08 >




  • bugün beni arayan mh yetkilisine baya bir köpürdüm ama nafile kızcağız benim görevim sadece siparişin iptal olduğunu bildirmek yapacağım bir şey yok dedi. sonra jeton düştü o da çalışan onun ne suçu var diye içimden geçirip hakem heyetine başvuracağım dedim ve kapattım. hafta içi çalışıyorum e devletten başvuruyu yapayım arkadaş daha önceki sayfalarda anlatmış bakalım ne olacak benim amacım thh gitmeden ürünü almaktı o yüzden msj trafiği vardı otomatik olduğunu söyleyince mh şarteller attı. kendi kendimize yazışıyormuşuz :::))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silvermoon1331

    Beyler toplanın günün olayı :)


    Biraz önce vatanbilgisayar İzmit şubesini aradım. Oem bölümünü bağladılar Sapphire marka R9 270 elinizde var mı acaba? Web sayfanızda sizin mağazasında stokta görünüyor ama dedim..

    Depoya baktıktan sonra ellerinde 2 adet olduğunu ancak bu ürünlerin satışı uzun zamandır yapılmadığı, çok fazla satamadıkları için distribütörlerine iade edileceğini söyledi.. Nasıl yani bu serilerde bir sorun mu var, bu tür söylentilerde sosyal medyada okudum diyerek salladım. Yoo ürünlerde bir sorun yok, çok az fiyat farkı olduğu için kişiler genelde 270x serisini tercih ediyorlar. Bu 270ler çok satılmıyor bizde distribütörlerine geri veriyoruz dedi. Distribütörünüz hangisi acaba dediğimde net bilgim yok dedi. Peki geri vermesiniz ben şuan almak istiyorum dedim. Tabi sizin için ayırta bilirim dedi.

    Kulaklarıma inanamadım. Kendinizde arayıp sorabilirsiniz. Yakınımda olsa atlayıp gidip cıngar çıkarıcam mağazada.

    Şuan stokta görünen mağazalar;
    İzmir (Bornova)
    İzmir (Mavişehir)
    Karabük
    Kocaeli (İzmit)

    VATAN BİLGİSAYAR İZMİT - (0262) 335 06 46

    Keşke Pazartesiyi bekleseydim THH başvurusu için. Elimizde stok yok dedi, ama stok olduğunu kanıtladığım bir belge ile gitseydim kaçarı yoktu.


    hocam bu dediğinizi ben ekran görüntüeri ile ispatladım zaten stokta bulunan mağazalar ayın 25 nde yaklaşık 26 mağazada görünüyordu. son bize gönderdikleri msj ile zaten onlar da kabul ettiler ellerinde var. fiyat hatası diyorlar mantığa aykırı muhabbeti malum. her neyse p.tesi olsun bakalım kimler thh ye başvurmuş olacaklar. bu durum nasıl sonuçlanacak arkası yarın kuşağına döndük vallaa:)




  • Merhaba arkadaşlar. Bu konuyla ilgili bu gün cevizlibağ daki vatan bilgisayar müşteri hizmetlerine uğradım. Müşteri hizmetlerinde biraz bekledikten sonra beni arka taraftaki genel merkez binasına aldılar. Mehmet beyle bu konu hakkında konuştum. Olan bitenden bahsettim. Ekran kartını sipariş ettiğimden beri farklı bahaneler ile satışı iptal ettirmek istediklerini söyledim. Yaşanan bu durumdan dolayı özür dileyip ekran kartlarının genelinde titreme sorunu olduğunu ve o yüzden distrübitör firmaya geri göndereceklerini söyledi. Bende forumdan arkadaşların distribitör firmaya mail ve telefon yolu ile aradıklarını, böyle bir durum olmadığına hatta ekran kartının şubelerinde hala satılmaya devam ettiğini söyleyince, bunun mümkün olmadığını, bütün ekran kartlarının toplatılma talimatı verdiklerini ve distrübitör firmayla bu konuda yazışmaların devam ettiğini, çıkan sonuca göre geri dönüş yapacaklarını söyledi. Ayrıca fiyatta bir yanlışlık olup olmadığını sordum. Olsa bile müşteriyi bağlamayacağını ve daha önce de benzer durumun bir SSD diskte olduğunu, ama müşteri mağdur etmemek için gönderdiklerini söyledi. Adımı ve telefon numaramı ve sipariş numaramı not aldılar. Yanımda müdürüm vardı. Gün içinde bir kaç yere yetişeceğimiz için olayı fazla uzatamadım, kısa tuttum.

    Olan biten bu arkadaşlar. İstanbulda oturanlar cevizlibağ uğrasın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutKB -- 27 Eylül 2014; 22:19:52 >




  • umutKB U kullanıcısına yanıt
    çok iyi yapmışsın bundan sonuç çıkar. Titreme sorunu biraz bahane olmuş. Sonuçta senin müşterin bu kadar gönder gönder diye ısrar ediyorsa gönderirsin. Sonrasını zaten ben sapphire dist. ile durumu çözerim. Garantiye yollarım v.s

    Ayrıca geri gönderme talimatının verilmesi ile fiyatının düşüp satışa çıkmasının aynı zamanlarda olması ilginç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silvermoon1331 -- 27 Eylül 2014; 22:25:58 >
  • Bozuksa bozuk olarak gönderin dedim. Ben servis ile kendim uğraşırım merak etmeyin diye de ekledim. Yok müşteriyi mağdur edemeyiz demişti telefonda ki. Ee dedim şuan ne ediyorsunuz dediğimde bize söylenen bu anlayışınız için teşekkürler diye papağan gibi tekrarlayıp durdu.Pazartesi verin gitsin o üründe sorun varsa dengi ürün göndermeleri gerekirdi yukarı da ki arkadaşa yazılanlar bana da yazıldı önce kabul etmediler sonra çark ettiler yakında bozuk ürün filan yok o kadar sipariş geldi ki piyasadan toplatmak zorunda kaldık derler.
  • Bu durumu sikayetvar.com da yazdım.https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2713535/ buradan takip edebilirsiniz. Bu arada vatanbilgisayar.com da sipariş durumu iptal edildi diye yazıyor. Sizde nasıl yazıyor arkadaşlar?
  • Uzun mesaj yazınca son yazılanları okumadan yazmış oldum.. Kişilerin iyi niyeti kötü niyeti ayrı bir konu.. Kimin hangi dinden olduğu ayrı bir konu, kimin neye taptığı yapmadığı da ayrı bir konu.. Ve bunların bu konudaki durumla ilgisi de yok.. Mezarcı,fırsatçı vs gibi ifadeleri çok ucuz yoldan yazan Yorumcuların bu konuyu okumadığı ya da algıda seçicilikle varsa marjinal bazı mesajlardan feyz alıp, esası nedir ne olmuş da bu kadar insan böylesine tepkili.. Önce birey olarak kişilikli ve tüketici olarak da bilinçli olunursa.. Anlamsız polemiklerle kimse kırılmaz..

    Fiyat Hatalı ise de hukuki ve yasal olarak yapılacak bellidir, fiyat Hatalı değilse stok yoksa da bellidir..

    Yanılıyor muyum ?

    Mevzuata göre Satıcı tüm iyi niyetiyle sattığı ürünü bir Türlü tedarik edemeZse, ne yapılır diyor kanun maddesinde?

    Israrla sitem dolu mesaj yazanlara soruyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutKB

    Merhaba arkadaşlar. Bu konuyla ilgili bu gün cevizlibağ daki vatan bilgisayar müşteri hizmetlerine uğradım. Müşteri hizmetlerinde biraz bekledikten sonra beni arka taraftaki genel merkez binasına aldılar. Mehmet beyle bu konu hakkında konuştum. Olan bitenden bahsettim. Ekran kartını sipariş ettiğimden beri farklı bahaneler ile satışı iptal ettirmek istediklerini söyledim. Yaşanan bu durumdan dolayı özür dileyip ekran kartlarının genelinde titreme sorunu olduğunu ve o yüzden distrübitör firmaya geri göndereceklerini söyledi. Bende forumdan arkadaşların distribitör firmaya mail ve telefon yolu ile aradıklarını, böyle bir durum olmadığına hatta ekran kartının şubelerinde hala satılmaya devam ettiğini söyleyince, bunun mümkün olmadığını, bütün ekran kartlarının toplatılma talimatı verdiklerini ve distrübitör firmayla bu konuda yazışmaların devam ettiğini, çıkan sonuca göre geri dönüş yapacaklarını söyledi. Ayrıca fiyatta bir yanlışlık olup olmadığını sordum. Olsa bile müşteriyi bağlamayacağını ve daha önce de benzer durumun bir SSD diskte olduğunu, ama müşteri mağdur etmemek için gönderdiklerini söyledi. Adımı ve telefon numaramı ve sipariş numaramı not aldılar. Yanımda müdürüm vardı. Gün içinde bir kaç yere yetişeceğimiz için olayı fazla uzatamadım, kısa tuttum.

    Olan biten bu arkadaşlar. İstanbulda oturanlar cevizlibağ uğrasın derim.

    ben de gelecek hafta genel merkeze gitmeyi düşünmüştüm, ordan alınan neticeyi burdan ilan edecektim ama senin önceden gitmen iyi olmuş.. titreme olayı var ya, yalanın daniskası.. keşke ona; öyleyse neden bu kartların hepsi şuan satışta diye sorsaydın ve müşteri hizmetleri 2 defa yalan söyledi, 3'sünde yanlış fiyat için iptal edildiğini belirtti. eğer siz de böyle söylüyorsanız, neden onlar farklı, siz farklı konuşuyorsunuz; birlikte hareket etmiyorsunuz diye karşı çıksaydın.. madem titreme olayı var, neden tam da bu ürünlerin kargolanacağı esnada toplatılması kararlaştırılıyor, neden müşteri hizmetleri bu kadar yalanı söylüyor diye sorsaydın.. ah ben orda olacaktım ki, yani o adam orada göre v aldığına pişman ederdim onu...




  • https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2717560

    benim şikayetim cevaplandı gene yazdım ne olacaksa ::)
  • Arkadaşlar 0212 6655656 numaralı telefonu da arayabilirsiniz. Genel merkez sanırım.https://e-sirket.mkk.com.tr/esir/Dashboard.jsp#/sirketbilgileri/10881. Müşteri hizmetlerinden daha ilgili olabiirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliboy

    Uzun mesaj yazınca son yazılanları okumadan yazmış oldum.. Kişilerin iyi niyeti kötü niyeti ayrı bir konu.. Kimin hangi dinden olduğu ayrı bir konu, kimin neye taptığı yapmadığı da ayrı bir konu.. Ve bunların bu konudaki durumla ilgisi de yok.. Mezarcı,fırsatçı vs gibi ifadeleri çok ucuz yoldan yazan Yorumcuların bu konuyu okumadığı ya da algıda seçicilikle varsa marjinal bazı mesajlardan feyz alıp, esası nedir ne olmuş da bu kadar insan böylesine tepkili.. Önce birey olarak kişilikli ve tüketici olarak da bilinçli olunursa.. Anlamsız polemiklerle kimse kırılmaz..

    Fiyat Hatalı ise de hukuki ve yasal olarak yapılacak bellidir, fiyat Hatalı değilse stok yoksa da bellidir..

    Yanılıyor muyum ?

    Mevzuata göre Satıcı tüm iyi niyetiyle sattığı ürünü bir Türlü tedarik edemeZse, ne yapılır diyor kanun maddesinde?

    Israrla sitem dolu mesaj yazanlara soruyorum?

    iyi niyet bu konunun neresinde ? Özellikle Vatan açısından. Stok olmayan şeyi satmazsın, ki stol olmadığı da koca bir yalan :) hala siteye girdiğinde bulabileceğin mağazalar gözüküyor. Sonra hadi diyelim stok yok, stok olmadığı satışa çıkardıktan sonra mı ortaya çıktı ? hadi çıktı, stok yok yalanını söylerken sonra hepsi bozuk'a nasıl döndü olay ? hadi bozuk, sonra gelip fiyat yanlış ondan iptal niye dersin ?


    bu konu nerden bakarsan bak vatanın aleyhine, vatanın haklı olduğu müşterinin tamam abi o zaman, vaz geçtim demesini gerektirecek en ufak bir nokta yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliboy

    Uzun mesaj yazınca son yazılanları okumadan yazmış oldum.. Kişilerin iyi niyeti kötü niyeti ayrı bir konu.. Kimin hangi dinden olduğu ayrı bir konu, kimin neye taptığı yapmadığı da ayrı bir konu.. Ve bunların bu konudaki durumla ilgisi de yok.. Mezarcı,fırsatçı vs gibi ifadeleri çok ucuz yoldan yazan Yorumcuların bu konuyu okumadığı ya da algıda seçicilikle varsa marjinal bazı mesajlardan feyz alıp, esası nedir ne olmuş da bu kadar insan böylesine tepkili.. Önce birey olarak kişilikli ve tüketici olarak da bilinçli olunursa.. Anlamsız polemiklerle kimse kırılmaz..

    Fiyat Hatalı ise de hukuki ve yasal olarak yapılacak bellidir, fiyat Hatalı değilse stok yoksa da bellidir..

    Yanılıyor muyum ?

    Mevzuata göre Satıcı tüm iyi niyetiyle sattığı ürünü bir Türlü tedarik edemeZse, ne yapılır diyor kanun maddesinde?

    Israrla sitem dolu mesaj yazanlara soruyorum?

    iyi niyet bu konunun neresinde ? Özellikle Vatan açısından. Stok olmayan şeyi satmazsın, ki stol olmadığı da koca bir yalan :) hala siteye girdiğinde bulabileceğin mağazalar gözüküyor. Sonra hadi diyelim stok yok, stok olmadığı satışa çıkardıktan sonra mı ortaya çıktı ? hadi çıktı, stok yok yalanını söylerken sonra hepsi bozuk'a nasıl döndü olay ? hadi bozuk, sonra gelip fiyat yanlış ondan iptal niye dersin ?


    bu konu nerden bakarsan bak vatanın aleyhine, vatanın haklı olduğu müşterinin tamam abi o zaman, vaz geçtim demesini gerektirecek en ufak bir nokta yok.

    Benim yazımdan ne sonuç çıkardın sen :) sen mi beni yanlış anladın.. Ben mi seni acaba.. Zira aynı duygulardayız sanıyorum:) fakat.. Bu saatlerde algı zayıflıyor.. Tam rolantiye almışken, başlanayım gene :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mesajının son kısmı, vatana stem etmeyin, olmuyorsa olmuyodur, brakın geçin anlamına çıktı bende. ondan böyle yazdım.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.