Merhabalar, daha önceden Asrock anakart'ın VRM'i yanması sebebiyle Teknobiyotik'le THH'lik olmuş ve 1 senelik uzun bir sürecin ardından davayı kazanmıştım. Ama ben akıllanmayan, iflah olmaz bir *** olduğumdan ötürü yine gittim, başlıktaki kasa için bu kuruma 1200 lira bayıldım. Kasa efsane, göründüğünden biraz daha büyük ama mAtx form faktörde daha küçük olamazmış zaten. paneller ve yan camlar çok kaliteli, kutunun içinden PSU için uzatıcı ve Pci-e riser da çıkıyor. Hayatımda ilk defa riser'lı sistem kurduğumdan başıma bu alışveriş sonucunda herhangi bir sıkıntı cıkmayacağından emin bir şekilde alışverişi geçtim. Kasayı kurdum ve riser'ın sıkıntılı olduğunu gördüm. pci-e x3 hızında bilgisayar post etmiyor, etse de ekran göz kırpıyordu. bios'dan x2'ye çektiğimde sorunun düzeldiğini gördüm. Kasanın kendi sitesinde ve Teknobiyotik sitesinde riser'ın gen x3 olduğu defalarca belirtilmiş. Performans olarak x2 ve x3 araında ciddi bir fark yok, ancak x4'ün çıktığı günümüzde gelecekte bunun ciddi bir darboğaz yaratacağı aşikar. Neyse, ekran kartını direk anakarta takıp problemin riser'dan kaynaklandığına emin olduktan sonra Teknobiyotik sitesinden onarım isteği oluşturdum ve sadece kabloyu güzelce sarıp gönderdim. Aynı günün akşamında da sorunla ilgili doğrudan Raijintek Global'e bir mail attım (Çin Yeni Yılı'ymış, herkes tatildeymiş bu mail gönderildiğinde). Tam bir hafta sonra Raijintek benden ev adresimi istedi ve yeni bir riser gönderdiklerini belirtti. TNT hızlı kargoyla üstelik! Bu arada Teknobiyotik'in süreci devam ediyordu. 4 gün sonra kablom evime geldi, taktım ve çalışması gerektiği gibi çalıştı. Ben de Raijintek'e teşekkürlerimi defalarca belirten bir mail attım ve karşılığında tek istekleri memnuniyetimi bu gibi forumlarda belirtmem oldu. Diğer kabloyu istemediler bile (defalarca sormama rağmen). Bir hafta sonra evime alıcı ödemeli bir kargo geldi. Öğrendim ki Teknobiyotik kabloda bir sorun bulamamış, sorun varsa da x2 ile x3 arasında hız farkı yokmuş! Muhtemelen forumda defalarca belirtilmiştir daha önce ama yine söylüyorum arkadaşlar. Lütfen bu adamlara para kazandırmayın. 3 alışverişimin 2'sinde sorun yaşadım ve 2'sinde de %100 haklı olmama rağmen yardımcı olmadılar ve köpek gibi davrandılar. Okuduğunuz için teşekkür ederim. |
Raijintek Ophion M Evo kasa ve Teknobiyotik rezilliği
-
-
Raijintek'i tanırım. Çok iyi firmadır. Daha önce benim kendi hatam sonucu , aio soğutucunun pompasını anakarta takmayı unuttum. Pompa da doğal olarak şişti sıcaklıktan, aslında ucuz kurtardım sistemi. Sonrasında iletişime geçtim ve bana bir hafta geçmeden bana sıfır pompa gönderdiler. Adamların malzemesi kaliteli gerçekten. Akortek neden böyle yaptı anlamadım. Basit bir işlem keza.
-
Ben de oyle dusunuyorum, ben araci kurum degilim, ingilizce bilmiyor da olabilirdim. Kendileri benim yerime raijintek’e yazsalar, biliyorum ki urun bozuk olmasa bile musteri memnuniyeti icin yenisini zaten gonderirler. Ama akortek boyle bir kurum. Ustune ustluk kufur eder gibi kargoyu bana bilgi dahi vermeden alici odemeli gonderiyorlar. İnanin thh’yi mesgul etmek istesem, ugrassinlar diye su basit durum icin bile dava acip ugrastiririm. Cunku thh sadece degissin demiyor, bir de ustune guzel bir ceza yaziyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
teknobiyotiğin "bina kira değil bizim" videolarına çok gülüyorum
-
Zaten mümkün mertebe teknobiyotikten alışveriş yapmamaya çalışıyorum hatta sadece kendi sattığı bazı akasa ürünleri için bile internette araştırma yapıyorum gerekirse 10-20 fazla verip başka yerden alıyorum.
-
Vallahi tesekkur ederim konuyu actigin icin hocam. Bende 850w seasonic psu almayi planliyordum haftaya, baska yerden alacagim.
Hakkini arayamadiktan sonra kac liraya sattiginin bir onemi yok. Baska yerden bakayim. Gecmis olsun bu arada.
Ek olarak oradan daha once aio ve kasa aldim. Kasanin 1 vidasi yalama cikti, aciliyetim oldugu icin kasaya degisim istemedim. 0 alinan urunun sorunlu cikmasi hos bisey degil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lenneth- -- 11 Mart 2021; 12:14:3 > -
Teknobiyotik'ten bayağı alışveriş yaptım sorun yaşamadım ama tabi bu ürünlerin sağlam çıktığından kaynaklı, yani onarım değişim vs. işim düşmedi adamlara. Ama çok amatör bir firma bunun farkındayım, müşteri hizmetlerini aradığımda agresif bi mal çıkıyo sürekli karşıma. Sosyal medya hesaplarından da ürünü veya firmayı kötüleyen, kötülemekte sayılmaz da olumsuz herhangi bir şey söyleyenlere saçma sapan atarlanıyolar. Salak bir firma.
-
Geçmiş olsun hocam. Ben ilk toplama bilgisayarımı Tecnobiyotik üzerinden almıştım ancak bu ilk ve son alışverişim olmuştu kendileriyle. O zamanlar çok iyi hatırlıyorum, siparişi verdikten sonra firma hakkında yazılan olumsuz yorumları okuyunca başımdan kaynar sular dökülmüştü Neyseki şans yaver gitti ve teknik servislik bir işim olmadı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X