Şimdi Ara

Rampaları rahat çıkan biskilet var mıdır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
17.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arka dişli 8 ön 3 olsun arka dişlinin 1. vites dediğimiz çark büyük olsun. ama en önemlisi ayakların kuvvetli olcak müdür. Ben sıradan insanların 1. çarkta tırmandığı rampaları 5 ve 6 da rahatlıkla tırmanıyorum.
  • Söylemezsem olmaz. Beşiktaştan yukarı doğru barbarosu 2x6 ile çıkıyorum. Günün yorgunluğuna bağlı olarak 2x5 ve 2x4 de oluyor. Önceden normal pedalla çıkıyordum şimdi kalpiye pedalların da etkisini göreceğim inşallah. Bu arada 4 yıllık atletim. Onun bir katkısı var mı bilemem ama söyleyeyim dedim
  • yazın 3-4 ay boyunca hergün acıbadem den çamlıca ya tırmanmış adamım ben, bak çamlıca diyorum. aha şuraya yazıyorum. dik yokuşlar için en iyi vites 3 yada 2. vitestir. zorlandığınızda hemen 1 e alın, zigzag çizin, olmadı inip yürüyün artık.

    hafif yokuşlar içinse mümkün olduğunca sizi zorlamayacak şekilde en iyi tempoyu (yüksek ve sabit kadans) hangi viteste yakalıyorsanız odur ama ön dişli 2.de olsun mümkün mertebe. bunlardan da önemlisi yokuş tırmanmada nefes alış tempoyu ayarlayış gibi etmenler var. bunları da 2-3 haftada tecrübeyle deneye yanıla öğrenebilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizvurgun

    Arka dişli 8 ön 3 olsun arka dişlinin 1. vites dediğimiz çark büyük olsun. ama en önemlisi ayakların kuvvetli olcak müdür. Ben sıradan insanların 1. çarkta tırmandığı rampaları 5 ve 6 da rahatlıkla tırmanıyorum.

    1-5 veya 1-6 ile zincire gereksiz aksiyal yuk bindiriyorsun. Zinciri zyiflatiyorsun. Zincir radyal yuk tasimak icin kullanilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kymelria kullanıcısına yanıt
    Süpersin müdür :) bi an aydınlanma geldi bana :D
  • gel gelelim asıl soruya. sabit maşalı bisikletle amortisörlü bisikletten daha kolay yokuş çıkılır. kadro ne kadar rijit ise pedala verilen kuvvet verimli olur. lastik inceyse sürtünmeye harcanan enerji azalır daha iyi yokuş çıkılır. lastiğin hava basıncı yüksek olursa lastik sert olur ve lastik yüzünden olan enerji kaybı azalır. kadro açısı da önemli. bisiklette dik konumda duruluyorsa(tur bisikletleri, city bike) yokuş çıkmak,pedala yüklenmek zorlaşır. öne doğru eğik knoumda sürülen yol bisikletleri ile pedala yüklenmek daha kolay olur yokuş daha kolay çıkılır. sanırım konuyu açan bunları sormak istemişti.
  • Bisikletin 1500tl üstü bir şey ise genelde 2.-3. viteste bile rahat çıkarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizvurgun

    Süpersin müdür :) bi an aydınlanma geldi bana :D

    Bilmemek ayip degil,
    Ogrenmemek ayip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben genelde viraja mümkkün oldugunda hızlı giriyorum sonra vitesi düşürre düşüre devam ediyorum. eğer çok dik bir yokuş ise durup bisikleti yanımda tasıyorum. 2 sene okula 3.5km boyunda full tırmanış olan bir yol ile gittim. bildiğin deniz seviyesinden dağ a çıkıyordum.


    bence sabit bir seçenek olmamalı, virajın uzunluğu trafik, gideceğimiz yolun uzunluğu vs vs bir çok sebebe göre değişkenlik gösterebilir ama genelde mevcur düzlükta ayağa kalkarak hızlanırım sonrasında dediğim gibi
  • vitesle alakası yoktur, geometriyle alakalıdır. uygun geometri olunca, ayağa kalkıp abandığında en ağır dişli de bile rampayı alırsın...

  • 44-22-11 dişli oranı olan aynakol slx ve üstü olucak çok rahat 22-11 dişli oranı ile çıkartır

    çift amortisörli bisikletler ve shimano tournet altus acera gibi grup setliler ile çok denedim baya bir far etmiyor gerçekten yorulmuyorsunuz hemde hiç

    tabi bir aynakolun sıfırı 500 lira olunca bunlar hep ucuz parçalar değil 44-22-11 dişliye göre komple grup setli olması lazım onlarla birlikte sıfır almaya kalksanız 2-3 liraya bir de karbon kadro ve amortisörlülerden çok daha hafif daha hafif karbon maşa olunca o rampalar o kadar çıkılır ki
  • Bir düşük kadans yüksek vites vs yüksek kadans düşük vitesçiler kavgasına daha hoş geldiniz



    Soruya gelirsek teknik olarak ön dişlisi küçük arka dişlisi yüksek bir vites sistemi lazım tabi bu profesyonel tırmanışçılar için bize normal sistem yeterli olur 2*2 veya 2*3 te çoğu rampa tırmanılır.
  • Eğimine ve kondisyon durumuna göre değişir sabit bir vites söylemek zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockymarlboro

    44-22-11 dişli oranı olan aynakol slx ve üstü olucak çok rahat 22-11 dişli oranı ile çıkartır

    çift amortisörli bisikletler ve shimano tournet altus acera gibi grup setliler ile çok denedim baya bir far etmiyor gerçekten yorulmuyorsunuz hemde hiç

    tabi bir aynakolun sıfırı 500 lira olunca bunlar hep ucuz parçalar değil 44-22-11 dişliye göre komple grup setli olması lazım onlarla birlikte sıfır almaya kalksanız 2-3 liraya bir de karbon kadro ve amortisörlülerden çok daha hafif daha hafif karbon maşa olunca o rampalar o kadar çıkılır ki



    Ne yazık ki bu iş öyle parasını veririm çıkarımla olmuyor. Geometrisi uygun olsun en ağır vitesle çıkarım da hariçten gazel okumak oluyor biraz.

    Geometrinin faydası yok mu tabi ki var, iyi bir çekiş sistemi değiştirmez mi , çıkış esnasında yükte vites değiştirmek zorunda kalırsanız farkı hissedersiniz. ama en önemlisi sizin kondsyonunuz.

    Rampaları rahat çıkmak, yer çekimi gerçeği yüzünden hafiflik, uygun dişli oranı , sizin üzerinde nasıl oturacağınızı bilmeniz ve kondisyonunuza bağlıdır. Kendiniz ile ilgili kısımları çıkarsanız sorunuza bir nebze cevap olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkans

    quote:

    Orijinalden alıntı: rockymarlboro

    44-22-11 dişli oranı olan aynakol slx ve üstü olucak çok rahat 22-11 dişli oranı ile çıkartır

    çift amortisörli bisikletler ve shimano tournet altus acera gibi grup setliler ile çok denedim baya bir far etmiyor gerçekten yorulmuyorsunuz hemde hiç

    tabi bir aynakolun sıfırı 500 lira olunca bunlar hep ucuz parçalar değil 44-22-11 dişliye göre komple grup setli olması lazım onlarla birlikte sıfır almaya kalksanız 2-3 liraya bir de karbon kadro ve amortisörlülerden çok daha hafif daha hafif karbon maşa olunca o rampalar o kadar çıkılır ki



    Ne yazık ki bu iş öyle parasını veririm çıkarımla olmuyor. Geometrisi uygun olsun en ağır vitesle çıkarım da hariçten gazel okumak oluyor biraz.

    Geometrinin faydası yok mu tabi ki var, iyi bir çekiş sistemi değiştirmez mi , çıkış esnasında yükte vites değiştirmek zorunda kalırsanız farkı hissedersiniz. ama en önemlisi sizin kondsyonunuz.

    Rampaları rahat çıkmak, yer çekimi gerçeği yüzünden hafiflik, uygun dişli oranı , sizin üzerinde nasıl oturacağınızı bilmeniz ve kondisyonunuza bağlıdır. Kendiniz ile ilgili kısımları çıkarsanız sorunuza bir nebze cevap olur.

    peki 14 15 kiloluk mtbleri kullananlar rampaları 7-8 kiloluk yol bisikletinden de rahat çıkanlar kondusyonları daha iyi olduğumu için çıkıyor rampaları

    pekı bu kondusyon neden yol bisikletlerini düz yolda geçerken işe yaramıyor

    ben cevap veriyim dişli oranı lastik ebatı ve hafiflik...

    düz yolda herkes gider ama rampada dişli oranı ne olursa olsun kondusyon devreye girer...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockymarlboro

    quote:

    Orijinalden alıntı: gurkans

    quote:

    Orijinalden alıntı: rockymarlboro

    44-22-11 dişli oranı olan aynakol slx ve üstü olucak çok rahat 22-11 dişli oranı ile çıkartır

    çift amortisörli bisikletler ve shimano tournet altus acera gibi grup setliler ile çok denedim baya bir far etmiyor gerçekten yorulmuyorsunuz hemde hiç

    tabi bir aynakolun sıfırı 500 lira olunca bunlar hep ucuz parçalar değil 44-22-11 dişliye göre komple grup setli olması lazım onlarla birlikte sıfır almaya kalksanız 2-3 liraya bir de karbon kadro ve amortisörlülerden çok daha hafif daha hafif karbon maşa olunca o rampalar o kadar çıkılır ki



    Ne yazık ki bu iş öyle parasını veririm çıkarımla olmuyor. Geometrisi uygun olsun en ağır vitesle çıkarım da hariçten gazel okumak oluyor biraz.

    Geometrinin faydası yok mu tabi ki var, iyi bir çekiş sistemi değiştirmez mi , çıkış esnasında yükte vites değiştirmek zorunda kalırsanız farkı hissedersiniz. ama en önemlisi sizin kondsyonunuz.

    Rampaları rahat çıkmak, yer çekimi gerçeği yüzünden hafiflik, uygun dişli oranı , sizin üzerinde nasıl oturacağınızı bilmeniz ve kondisyonunuza bağlıdır. Kendiniz ile ilgili kısımları çıkarsanız sorunuza bir nebze cevap olur.

    peki 14 15 kiloluk mtbleri kullananlar rampaları 7-8 kiloluk yol bisikletinden de rahat çıkanlar kondusyonları daha iyi olduğumu için çıkıyor rampaları

    pekı bu kondusyon neden yol bisikletlerini düz yolda geçerken işe yaramıyor

    ben cevap veriyim dişli oranı lastik ebatı ve hafiflik...

    düz yolda herkes gider ama rampada dişli oranı ne olursa olsun kondusyon devreye girer...

    Ne anlatmaya calistiniz anlamadim. Bir oyle bir boyle , once yazilani okuyun , sonra dusunun bir sonraki asamada da aklinizdan gecen kelimeleri siralamak yerine bir cumle orgusu icinde yazin ki anlayip cevap yazabileyim.

    Tesekkurler.




  • RAMPADA HAFİF MTB CANDIR... YOL VE TUR DAHA YUKSEK JANT VE DİŞLİ ORANINA SAHİP OLMASINA RAĞMEN, IKI AYNI KONDUSYONDA KI KIŞI MTB İLE RAMPADA Yol bisikletini GEÇER GİDER...

    PAHALI PARÇA İLE ALAKASI VAR YADA YOK DEMEDİM BEN

    SLX AKTARICILARIN AYNAKOLLARIN ÖZELLİKLERİNE BAKIN DAĞ TAŞ RAMPA HER YOL İÇİN TASARLANMIŞ

    Rampalar her zaman mermer gibi dümdüz olmaz. çukur olur, mıcır olur, bozuk yol olur. slx setlerin farkı burda ortaya çıkar öyle bir rampa çıkıyorlar ki doğru parçalarla modifiye yapanlar... 500 - 600 gram değil bir kaç kilo rahat fark ediyor tabi o bir kaç kilo haifi gibi gelir ama 8- 10 rampa üst üste tırmandıktan sonra 50 - 60 kılo fazladan yuk varmış gibi hissedersiniz...

    bir de kullanım ömrü söz konusu, zorlamaya kalkarsanız alt seviye grup setliyi zorlamaya gelmez çoğu rampada dağıtırsınız...

    ben tourney, altus, acera gibi alt sevıye parçaların hıç birini fazla kullanamadım hepsi dağıldı rublesi bile

    tabı kullanım hatası da söz konusu rampada 8 yada 9 . viteste çıkmak geekır bir anda hızlıca girip 7-8 rampadan sonra gucunu harcayanlarda amatorlerdır

    ben bu ıkısını de yapmam, rampada doğru vitesi bulamıyorum ve tabı kı zorlamadan şanzımanı dağıtıyorum

    şöyle rampaları rahat çıkarması için geçen slx grup setli bir mtb denedim hiç öyle vites değiştirmeme gerek bile kalmıyor hiç de yorulmuyorum

    şimdi hem yormayacak hafif olacak tabi ki rampaları rahat çıkarır

    kondusyonu da ona göre artar zorlamayla çok yorularak kondusyon artmaz anca fazla kıloları verırsınız



    kondusyon tamam olucak ama hiç kondusyonu olmayan da çift amortisörli bisikletle rampalarda biter slx setli mtb kullanan rampalarda yavaşlasa bile bitmez daha az yorulur...

    herşeyi kondusyona bağlamayın, kondusyonunda hızlı gelişmesi için doğru grup setli olması lazımm. kullandığınız yolların, rampaların, toprak zemin, taş zemin yada her yola gidiyorsanız ormana dağa taşa bunlara göre toplanmış en az lx slx setli bir bisiklet olması lazım

    zaten pıyasada satılan ıyı kadrolu bısıkletlerin fiyatları 2.000 liradan başlamasına rağmen, donanımları alt sevıye. bunları alan ıllakı parça değişimi yapıyor...


    @gurkans

    ne yazık ki bunlar bu parçalar hep paraya bakıyor profesyonel anlamda bu sporu yapmak için

    amatör olarak alt seviye olan parçalarla da yapılabilir ramp antrenmanları

    yalnız yanınızdan fişek gibi geçtiklerinde acı gerçekle karşılaşıyorsunuz para para para

    unutmadan rampa için kilitli pedal şart, olmazsa olmazıda boyunuza uygun kadro seçimi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockymarlboro -- 18 Aralık 2013; 11:46:41 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockymarlboro

    RAMPADA HAFİF MTB CANDIR... YOL VE TUR DAHA YUKSEK JANT VE DİŞLİ ORANINA SAHİP OLMASINA RAĞMEN, IKI AYNI KONDUSYONDA KI KIŞI MTB İLE RAMPADA Yol bisikletini GEÇER GİDER...

    PAHALI PARÇA İLE ALAKASI VAR YADA YOK DEMEDİM BEN

    SLX AKTARICILARIN AYNAKOLLARIN ÖZELLİKLERİNE BAKIN DAĞ TAŞ RAMPA HER YOL İÇİN TASARLANMIŞ

    Rampalar her zaman mermer gibi dümdüz olmaz. çukur olur, mıcır olur, bozuk yol olur. slx setlerin farkı burda ortaya çıkar öyle bir rampa çıkıyorlar ki doğru parçalarla modifiye yapanlar... 500 - 600 gram değil bir kaç kilo rahat fark ediyor tabi o bir kaç kilo haifi gibi gelir ama 8- 10 rampa üst üste tırmandıktan sonra 50 - 60 kılo fazladan yuk varmış gibi hissedersiniz...

    bir de kullanım ömrü söz konusu, zorlamaya kalkarsanız alt seviye grup setliyi zorlamaya gelmez çoğu rampada dağıtırsınız...

    ben tourney, altus, acera gibi alt sevıye parçaların hıç birini fazla kullanamadım hepsi dağıldı rublesi bile

    tabı kullanım hatası da söz konusu rampada 8 yada 9 . viteste çıkmak geekır bir anda hızlıca girip 7-8 rampadan sonra gucunu harcayanlarda amatorlerdır

    ben bu ıkısını de yapmam, rampada doğru vitesi bulamıyorum ve tabı kı zorlamadan şanzımanı dağıtıyorum

    şöyle rampaları rahat çıkarması için geçen slx grup setli bir mtb denedim hiç öyle vites değiştirmeme gerek bile kalmıyor hiç de yorulmuyorum

    şimdi hem yormayacak hafif olacak tabi ki rampaları rahat çıkarır

    kondusyonu da ona göre artar zorlamayla çok yorularak kondusyon artmaz anca fazla kıloları verırsınız



    kondusyon tamam olucak ama hiç kondusyonu olmayan da çift amortisörli bisikletle rampalarda biter slx setli mtb kullanan rampalarda yavaşlasa bile bitmez daha az yorulur...

    herşeyi kondusyona bağlamayın, kondusyonunda hızlı gelişmesi için doğru grup setli olması lazımm. kullandığınız yolların, rampaların, toprak zemin, taş zemin yada her yola gidiyorsanız ormana dağa taşa bunlara göre toplanmış en az lx slx setli bir bisiklet olması lazım

    zaten pıyasada satılan ıyı kadrolu bısıkletlerin fiyatları 2.000 liradan başlamasına rağmen, donanımları alt sevıye. bunları alan ıllakı parça değişimi yapıyor...


    @gurkans

    ne yazık ki bunlar bu parçalar hep paraya bakıyor profesyonel anlamda bu sporu yapmak için

    amatör olarak alt seviye olan parçalarla da yapılabilir ramp antrenmanları

    yalnız yanınızdan fişek gibi geçtiklerinde acı gerçekle karşılaşıyorsunuz para para para

    unutmadan rampa için kilitli pedal şart, olmazsa olmazıda boyunuza uygun kadro seçimi...

    Büyük yazdıklarınıza önce cevap verelim. MTB dediğiniz dağ bisikletidir ve arazi şartları için dizayn edilir. Aynakol dişlileri küçük çapta hatta birçoğunda artık 2li kullanılıyor, ruble dişlileri ise büyük çaptadır. Bu bir pedal turunu daha rahat tamamlamayı sağlamasının yanında bir pedal turunda çok daha az mesafe gitmenizi sağlar. Basit fiziktir. Yol bisikletinin yanından geçip gidecek bir mtb yi asfalt şartlarında sporcuların kondisyonları aynı kabul edildiğinde ben görmedim. Bu anca çok düşük kondisyonlu bir kullancının pedala basamaması durumunda ortaya çıkar.

    Anlaşılan SLX komponentli bir bisiklet kullanıp kullandığınız bisikletten çok daha fazla hoşunuza gitmiş. Ben 6 senedir XT donanım kullanıyorum , henüz beni öyle uçurmuşluğu yok. Uzun bir ara verdiysem , o gün herhangi bir sebepten kondisyonum düşükse bir single speed bile basıp yanımdan geçebilir.

    SLX aynakol kullandığınızdan daha hafif dizayn edilmiştir. Farkı bu. Söylediğinizin aksine daha alt seviye komponentlerin bir çoğunda dayanım daha fazladır. Aynakol yapraklarını ya da rubleyi daha az sıklıkla değiştirmeye ihtiyaç duyarsınız. Komponentlerinizin bir çoğunun dediğiniz şekilde dağılması sizin kullanım alışkanlıklarınızdan kaynaklanıyor.

    Piyasadaki iyi komponentler tabi ki bir fark yaratırlar sizin gözünüze de çok güzel gelmiş bu hevesle ilk kullandığınızda size uçuyormuş rüyası yaşatmış olabilir ama dediğiniz gibi bir fark yok. Hollowtech göbek ile bir octalinkin tolere edilir bir miktar ağırlık farkı dışında sürtünme noktasında ciddi bir farkları yoktur. Ya da acera 11 dişli bir ruble ve 42 aynakol ile aynı oranda bir xt size rampayı daha kolay tırmandırmaz. Bunlar Lise 1 fiziğidir. Geçişlerde xt xtr diğerlerine nazaran yük altında daha kolay geçiş sağlarlar. Tabi bahsettiğiniz kullanımla 2 ay sonra bunları da dağıtır, zinciri sıkıştırıp bacağını kırarsınız.

    Bu mantıkla bakarsak ancak xtr setli arkadaşlarımın benim yanımdan geçebiliyor olmaları lazım :) Gidecek daha çok yolunuz öğrenecek çok şeyiniz var, acele etmeyin zamanla bilgi de ekipman da olur.


    *LX set mtb kategorsinde değildir.
    *Kilitli pedal bir miktar artış sağlar o da nasıl kullanacağınızı biliyorsanız. Çıkıştan ziyade inişlerde çok daha faydasını görürsünüz. Kullanıyor musunuz?




  • deore lx aynakollar mtb katagorisinde şimdi 20 tane dağ bisikleti mtb ler için ilan linki mi ekliyeyim deore lx slx sram xx bu grup setler ile yol bisikletlerine takılan ultegra vs onları karıştırdınız sanırım

    2 yapraklı aynakol da hiç bir mtb de görmedim yol bisikletlerinde oluyor genelde

    anlaşılan 20 liralık aynakolla 750 liralık aynakolu 30 lıralık 7 x3 en alt seviye shimano tourney ile 10x3 sram xx slx xtr ları bir tutuyorsunuz peki

    bu grup setlilerin neden yol hafif dağ ağır arazi için ayrı ayrı katagorilerde satıldığını açıklayamıyorsunuz

    xtr yada slx grup setli ile ağır arazilere karşı dayanıklı oldukları yazar peki tournet altus larda ne yazar


    altus acera tourney gunluk kullanım mtbler içindir slx ve sonrası ağır arazi mtbler içindir 30 liralık altusla slx bir olamaz arada öyle sadece isim farkı da yok...



     Rampaları rahat çıkan biskilet var mıdır?



    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1488533_10152075115614490_1130850366_n.jpg?oh=27d55bbd213123b556a803e9f190bac8&oe=52B3F6C6&__gda__=1387527668_7f93c441312e875558f55d0cf0abda09

    slx ve sonrası her turlu arazı şartı içindir ben kafadan sallamıyorum öğreneceğiniz asıl sizin çok şey var bir inceleyın üsttekı resimi

     Rampaları rahat çıkan biskilet var mıdır?


    şu karbon bisikletle üstündeki parçaların 10 da 1 fiyatına satılan 20 30 liralık tourney li en alt seviye parçalar bir olabilirmi

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1483758_10152075125679490_702111808_n.jpg?oh=853c52d58d26889d0c01e02f274c9151&oe=52B41F6B&__gda__=1387532950_534515d0030f092d1bf230d0c07d4257

    LX tur ve arazi için kullanılıyor

    ve slx LX sistemin yerine üretildi

    @gurkans



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockymarlboro -- 18 Aralık 2013; 21:42:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockymarlboro

    deore lx aynakollar mtb katagorisinde şimdi 20 tane dağ bisikleti mtb ler için ilan linki mi ekliyeyim deore lx slx sram xx bu grup setler ile yol bisikletlerine takılan ultegra vs onları karıştırdınız sanırım

    2 yapraklı aynakol da hiç bir mtb de görmedim yol bisikletlerinde oluyor genelde

    anlaşılan 20 liralık aynakolla 750 liralık aynakolu 30 lıralık 7 x3 en alt seviye shimano tourney ile 10x3 sram xx slx xtr ları bir tutuyorsunuz peki

    bu grup setlilerin neden yol hafif dağ ağır arazi için ayrı ayrı katagorilerde satıldığını açıklayamıyorsunuz

    xtr yada slx grup setli ile ağır arazilere karşı dayanıklı oldukları yazar peki tournet altus larda ne yazar


    altus acera tourney gunluk kullanım mtbler içindir slx ve sonrası ağır arazi mtbler içindir 30 liralık altusla slx bir olamaz arada öyle sadece isim farkı da yok...



     Rampaları rahat çıkan biskilet var mıdır?



    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1488533_10152075115614490_1130850366_n.jpg?oh=27d55bbd213123b556a803e9f190bac8&oe=52B3F6C6&__gda__=1387527668_7f93c441312e875558f55d0cf0abda09

    slx ve sonrası her turlu arazı şartı içindir ben kafadan sallamıyorum öğreneceğiniz asıl sizin çok şey var bir inceleyın üsttekı resimi

     Rampaları rahat çıkan biskilet var mıdır?


    şu karbon bisikletle üstündeki parçaların 10 da 1 fiyatına satılan 20 30 liralık tourney li en alt seviye parçalar bir olabilirmi

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1483758_10152075125679490_702111808_n.jpg?oh=853c52d58d26889d0c01e02f274c9151&oe=52B41F6B&__gda__=1387532950_534515d0030f092d1bf230d0c07d4257

    LX tur ve arazi için kullanılıyor

    ve slx LX sistemin yerine üretildi

    @gurkans


    LX modellerini shimano mtb kategorisi dışında bırakalı en az 3 sene oldu. Net olarak yılını hatırlamıyorum.

    http://cycle.shimano-eu.com/

    Buradan görebilirsiniz. Teknik dokümanlar bölümünde hala mtb kategorisinde görülebilir, mtb olarak satışı yok.

    Ne eklerseniz ekleyin kalkıp bilgimi sizinkiyle kıyaslayacak değilim. Ne fotoğraf eklediniz bilmiyorum - ekleyememişsiniz- ama ekleyebileceğiniz hemen hemen tüm parçaları sökülebilir en küçük parçasına kadar söküp tekrar taktım ve tecrübe ettim. Ben bir tutmadım, ama sabit viteste tüm parçaları söküp direkt bağlayın ruble ve aynakolu xtr ile alivionun basit ağırlık farkları dışında sizin nazarınızda bir farkı yoktur. Kalkıp aynakolu esnetebileceğinizi düşünmüyorum.


    İşte henüz bir çok şeyi görmediğiniz için görecek çok şeyinz var yazıyorum. XT XTR 78X serilerini inceleyin. 10 lu sistemlerde çift yapraklı bir çok ürün göreceksiniz. Cannondale scalpel, F29 team/black inc/, ya da specialized epic s-works gibi top line modellere de bakarsanız sistemler ikilidir.

    Neyi açıklamamı istediniz açıklayamadım anlamadım. Bir model konumlandırması var ve üst seviyelere çıktıkça kullanılan malzeme ve işçilik değişir. üst seviyelere çıktıkça daha net ve sert geçişleri sağlayan daha güçlü yaylar kullanılır ki deoreyle kıyasladığınızda çok daha seri vites geçişlerine sahiptir. Daha hafitir ve tabi ki pazarlama için çok daha görseldirler. Siz hala "şöyle rampaları rahat çıkarması için geçen slx grup setli bir mtb denedim hiç öyle vites değiştirmeme gerek bile kalmıyor hiç de yorulmuyorum " şu komik cümleyi yazarken benimle neyin tartışmasının içine giriyorsunuz? Vites değiştirmeyeceksiniz, oranlar aynı olacak, sadece aynakol-ruble-zincir SLX diye alivio da yorulurken SLX de yorulmayacaksınız. :)

    Malzeme hafifledikçe aşınımı artar, daha sık değiştirmeniz gerekir. Bunlar yarışlar için dizayn edilir ve çok küçük ağırlık farkları için çok daha fazla işçilik gerektirirler ve fire oranları imalat aşamasında yükselir.


    Neyse size SLX inizle nice zaferler diliyorum.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.