< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockymarlboro -- 18 Aralık 2013; 23:00:41 > |
Rampaları rahat çıkan biskilet var mıdır? (3. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
quote:
Orijinalden alıntı: gurkans
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
deore lx aynakollar mtb katagorisinde şimdi 20 tane dağ bisikleti mtb ler için ilan linki mi ekliyeyim deore lx slx sram xx bu grup setler ile yol bisikletlerine takılan ultegra vs onları karıştırdınız sanırım
2 yapraklı aynakol da hiç bir mtb de görmedim yol bisikletlerinde oluyor genelde
anlaşılan 20 liralık aynakolla 750 liralık aynakolu 30 lıralık 7 x3 en alt seviye shimano tourney ile 10x3 sram xx slx xtr ları bir tutuyorsunuz peki
bu grup setlilerin neden yol hafif dağ ağır arazi için ayrı ayrı katagorilerde satıldığını açıklayamıyorsunuz
xtr yada slx grup setli ile ağır arazilere karşı dayanıklı oldukları yazar peki tournet altus larda ne yazar
altus acera tourney gunluk kullanım mtbler içindir slx ve sonrası ağır arazi mtbler içindir 30 liralık altusla slx bir olamaz arada öyle sadece isim farkı da yok...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1488533_10152075115614490_1130850366_n.jpg?oh=27d55bbd213123b556a803e9f190bac8&oe=52B3F6C6&__gda__=1387527668_7f93c441312e875558f55d0cf0abda09
slx ve sonrası her turlu arazı şartı içindir ben kafadan sallamıyorum öğreneceğiniz asıl sizin çok şey var bir inceleyın üsttekı resimi
şu karbon bisikletle üstündeki parçaların 10 da 1 fiyatına satılan 20 30 liralık tourney li en alt seviye parçalar bir olabilirmi
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1483758_10152075125679490_702111808_n.jpg?oh=853c52d58d26889d0c01e02f274c9151&oe=52B41F6B&__gda__=1387532950_534515d0030f092d1bf230d0c07d4257
LX tur ve arazi için kullanılıyor
ve slx LX sistemin yerine üretildi
@gurkans
LX modellerini shimano mtb kategorisi dışında bırakalı en az 3 sene oldu. Net olarak yılını hatırlamıyorum.
http://cycle.shimano-eu.com/
Buradan görebilirsiniz. Teknik dokümanlar bölümünde hala mtb kategorisinde görülebilir, mtb olarak satışı yok.
Ne eklerseniz ekleyin kalkıp bilgimi sizinkiyle kıyaslayacak değilim. Ne fotoğraf eklediniz bilmiyorum - ekleyememişsiniz- ama ekleyebileceğiniz hemen hemen tüm parçaları sökülebilir en küçük parçasına kadar söküp tekrar taktım ve tecrübe ettim. Ben bir tutmadım, ama sabit viteste tüm parçaları söküp direkt bağlayın ruble ve aynakolu xtr ile alivionun basit ağırlık farkları dışında sizin nazarınızda bir farkı yoktur. Kalkıp aynakolu esnetebileceğinizi düşünmüyorum.
İşte henüz bir çok şeyi görmediğiniz için görecek çok şeyinz var yazıyorum. XT XTR 78X serilerini inceleyin. 10 lu sistemlerde çift yapraklı bir çok ürün göreceksiniz. Cannondale scalpel, F29 team/black inc/, ya da specialized epic s-works gibi top line modellere de bakarsanız sistemler ikilidir.
Neyi açıklamamı istediniz açıklayamadım anlamadım. Bir model konumlandırması var ve üst seviyelere çıktıkça kullanılan malzeme ve işçilik değişir. üst seviyelere çıktıkça daha net ve sert geçişleri sağlayan daha güçlü yaylar kullanılır ki deoreyle kıyasladığınızda çok daha seri vites geçişlerine sahiptir. Daha hafitir ve tabi ki pazarlama için çok daha görseldirler. Siz hala "şöyle rampaları rahat çıkarması için geçen slx grup setli bir mtb denedim hiç öyle vites değiştirmeme gerek bile kalmıyor hiç de yorulmuyorum " şu komik cümleyi yazarken benimle neyin tartışmasının içine giriyorsunuz? Vites değiştirmeyeceksiniz, oranlar aynı olacak, sadece aynakol-ruble-zincir SLX diye alivio da yorulurken SLX de yorulmayacaksınız. :)
Malzeme hafifledikçe aşınımı artar, daha sık değiştirmeniz gerekir. Bunlar yarışlar için dizayn edilir ve çok küçük ağırlık farkları için çok daha fazla işçilik gerektirirler ve fire oranları imalat aşamasında yükselir.
Neyse size SLX inizle nice zaferler diliyorum.
slx de ne yazıyor her türlü dağlık alan enduro yazıyor ve uzun mesafe dayanıklılık
bende diyorum ki tourney ile nasıl bir tutabiliyorsunuz sureklı ve daha çabuk bozulan ucuz parçalardır siz de pahalı olanlar daha çabuk bozulur aşınır hafif olduğu için yazmışsınız ve birde mtb için değil diyorsunuz
daha fazla yazmıyacam resimi inceleyin
mtb için arazi için yazıyor
hala daha mtb olarak satışı yok diyorsunuz pes
Erdoğanlar bisiklette milyon tane lx ve slx aynakol lar vites ler aktarıcılar satılıyor mtb için...
http://www.erdoganlarbisiklet.com/yedek-parca/aynakol/deore-slx-fc-m-660-26-36-48-175-mm-2012.html
LX diyorum SLX yazıyorsunuz daha ne diyim cehalet mutluluktur. LX=SLX değildir orda mı kafanız karıştı anlamadım. LX i mtb kategorisi dışında bıraktı shimano arayı da SLX le doldurdu. Koyduğunuz tabloyu bile incelememişsiniz.
1 saattir internetten tarayıp tarayıp birşeylerle karşılık vermeye çalışıyorsunuz bana neyi ispatlayacaksınız anlamadım. Erdoğanlarda mtb için satılan bir tane LX gösterir misiniz? Ellerinde kalan eski bile göremedim ben. İki model de trekking touring modeli. SLX i niye koydunuz anlamadım ama o model de tam olarak MTB için denemez. 48 diş ve chainguard la daha çok toruing için uygun bir model.
Çabuk aşınma için size bir anahtar kelime PG 990. Sram in yakın zamana kadar en üst seviye arka dişli grubuydu. Aşınmayı inceleyin. Bozulur demiyorum aşınır diyorum nesini anlamadınız bu kelimenin?
Bu bilgisizlikle bence de daha fazla yazmayın. Ben de birşeyler anlatmaya çalışmaktan yoruldum açıkçası.
-
quote:
Orijinalden alıntı: gurkans
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
quote:
Orijinalden alıntı: gurkans
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
deore lx aynakollar mtb katagorisinde şimdi 20 tane dağ bisikleti mtb ler için ilan linki mi ekliyeyim deore lx slx sram xx bu grup setler ile yol bisikletlerine takılan ultegra vs onları karıştırdınız sanırım
2 yapraklı aynakol da hiç bir mtb de görmedim yol bisikletlerinde oluyor genelde
anlaşılan 20 liralık aynakolla 750 liralık aynakolu 30 lıralık 7 x3 en alt seviye shimano tourney ile 10x3 sram xx slx xtr ları bir tutuyorsunuz peki
bu grup setlilerin neden yol hafif dağ ağır arazi için ayrı ayrı katagorilerde satıldığını açıklayamıyorsunuz
xtr yada slx grup setli ile ağır arazilere karşı dayanıklı oldukları yazar peki tournet altus larda ne yazar
altus acera tourney gunluk kullanım mtbler içindir slx ve sonrası ağır arazi mtbler içindir 30 liralık altusla slx bir olamaz arada öyle sadece isim farkı da yok...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1488533_10152075115614490_1130850366_n.jpg?oh=27d55bbd213123b556a803e9f190bac8&oe=52B3F6C6&__gda__=1387527668_7f93c441312e875558f55d0cf0abda09
slx ve sonrası her turlu arazı şartı içindir ben kafadan sallamıyorum öğreneceğiniz asıl sizin çok şey var bir inceleyın üsttekı resimi
şu karbon bisikletle üstündeki parçaların 10 da 1 fiyatına satılan 20 30 liralık tourney li en alt seviye parçalar bir olabilirmi
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1483758_10152075125679490_702111808_n.jpg?oh=853c52d58d26889d0c01e02f274c9151&oe=52B41F6B&__gda__=1387532950_534515d0030f092d1bf230d0c07d4257
LX tur ve arazi için kullanılıyor
ve slx LX sistemin yerine üretildi
@gurkans
LX modellerini shimano mtb kategorisi dışında bırakalı en az 3 sene oldu. Net olarak yılını hatırlamıyorum.
http://cycle.shimano-eu.com/
Buradan görebilirsiniz. Teknik dokümanlar bölümünde hala mtb kategorisinde görülebilir, mtb olarak satışı yok.
Ne eklerseniz ekleyin kalkıp bilgimi sizinkiyle kıyaslayacak değilim. Ne fotoğraf eklediniz bilmiyorum - ekleyememişsiniz- ama ekleyebileceğiniz hemen hemen tüm parçaları sökülebilir en küçük parçasına kadar söküp tekrar taktım ve tecrübe ettim. Ben bir tutmadım, ama sabit viteste tüm parçaları söküp direkt bağlayın ruble ve aynakolu xtr ile alivionun basit ağırlık farkları dışında sizin nazarınızda bir farkı yoktur. Kalkıp aynakolu esnetebileceğinizi düşünmüyorum.
İşte henüz bir çok şeyi görmediğiniz için görecek çok şeyinz var yazıyorum. XT XTR 78X serilerini inceleyin. 10 lu sistemlerde çift yapraklı bir çok ürün göreceksiniz. Cannondale scalpel, F29 team/black inc/, ya da specialized epic s-works gibi top line modellere de bakarsanız sistemler ikilidir.
Neyi açıklamamı istediniz açıklayamadım anlamadım. Bir model konumlandırması var ve üst seviyelere çıktıkça kullanılan malzeme ve işçilik değişir. üst seviyelere çıktıkça daha net ve sert geçişleri sağlayan daha güçlü yaylar kullanılır ki deoreyle kıyasladığınızda çok daha seri vites geçişlerine sahiptir. Daha hafitir ve tabi ki pazarlama için çok daha görseldirler. Siz hala "şöyle rampaları rahat çıkarması için geçen slx grup setli bir mtb denedim hiç öyle vites değiştirmeme gerek bile kalmıyor hiç de yorulmuyorum " şu komik cümleyi yazarken benimle neyin tartışmasının içine giriyorsunuz? Vites değiştirmeyeceksiniz, oranlar aynı olacak, sadece aynakol-ruble-zincir SLX diye alivio da yorulurken SLX de yorulmayacaksınız. :)
Malzeme hafifledikçe aşınımı artar, daha sık değiştirmeniz gerekir. Bunlar yarışlar için dizayn edilir ve çok küçük ağırlık farkları için çok daha fazla işçilik gerektirirler ve fire oranları imalat aşamasında yükselir.
Neyse size SLX inizle nice zaferler diliyorum.
slx de ne yazıyor her türlü dağlık alan enduro yazıyor ve uzun mesafe dayanıklılık
bende diyorum ki tourney ile nasıl bir tutabiliyorsunuz sureklı ve daha çabuk bozulan ucuz parçalardır siz de pahalı olanlar daha çabuk bozulur aşınır hafif olduğu için yazmışsınız ve birde mtb için değil diyorsunuz
daha fazla yazmıyacam resimi inceleyin
mtb için arazi için yazıyor
hala daha mtb olarak satışı yok diyorsunuz pes
Erdoğanlar bisiklette milyon tane lx ve slx aynakol lar vites ler aktarıcılar satılıyor mtb için...
http://www.erdoganlarbisiklet.com/yedek-parca/aynakol/deore-slx-fc-m-660-26-36-48-175-mm-2012.html
LX diyorum SLX yazıyorsunuz daha ne diyim cehalet mutluluktur. LX=SLX değildir orda mı kafanız karıştı anlamadım. LX i mtb kategorisi dışında bıraktı shimano arayı da SLX le doldurdu. Koyduğunuz tabloyu bile incelememişsiniz.
1 saattir internetten tarayıp tarayıp birşeylerle karşılık vermeye çalışıyorsunuz bana neyi ispatlayacaksınız anlamadım. Erdoğanlarda mtb için satılan bir tane LX gösterir misiniz? Ellerinde kalan eski bile göremedim ben. İki model de trekking touring modeli. SLX i niye koydunuz anlamadım ama o model de tam olarak MTB için denemez. 48 diş ve chainguard la daha çok toruing için uygun bir model.
Çabuk aşınma için size bir anahtar kelime PG 990. Sram in yakın zamana kadar en üst seviye arka dişli grubuydu. Aşınmayı inceleyin. Bozulur demiyorum aşınır diyorum nesini anlamadınız bu kelimenin?
Bu bilgisizlikle bence de daha fazla yazmayın. Ben de birşeyler anlatmaya çalışmaktan yoruldum açıkçası.
anlama zorluğunuz var anlaşılan. slx aynakol diyorum hala daha mtb için değil diyorsunuz cehalet mutlulukmuş netten arıyormuşum
facebookta ıkıncı el parça grubu var kaç tane parça aldım sattım bana o resımleri aylar oncesınden mesaj attılar deore lx aynakolda vardı sattım mtb içindi 48 dişli
slx mtb aynakoldur o resimi bile okuyup anlayamamışsınız arazi için mtb yazıyor
sana tourney den farkı olmadığını iddaa ettiğin xtr setlerinle mutluluklar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockymarlboro -- 18 Aralık 2013; 23:35:26 >
-
İşin içine dişli oranlarından sonra bir de mekanik kayıplar giriyor. Bunlar sürtünme ve esneme. Gücü tamamen hareket gücü olarak aktarmayı engelleyen faktörler.quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboroquote:
Orijinalden alıntı: gurkans
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
quote:
Orijinalden alıntı: gurkans
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
deore lx aynakollar mtb katagorisinde şimdi 20 tane dağ bisikleti mtb ler için ilan linki mi ekliyeyim deore lx slx sram xx bu grup setler ile yol bisikletlerine takılan ultegra vs onları karıştırdınız sanırım
2 yapraklı aynakol da hiç bir mtb de görmedim yol bisikletlerinde oluyor genelde
anlaşılan 20 liralık aynakolla 750 liralık aynakolu 30 lıralık 7 x3 en alt seviye shimano tourney ile 10x3 sram xx slx xtr ları bir tutuyorsunuz peki
bu grup setlilerin neden yol hafif dağ ağır arazi için ayrı ayrı katagorilerde satıldığını açıklayamıyorsunuz
xtr yada slx grup setli ile ağır arazilere karşı dayanıklı oldukları yazar peki tournet altus larda ne yazar
altus acera tourney gunluk kullanım mtbler içindir slx ve sonrası ağır arazi mtbler içindir 30 liralık altusla slx bir olamaz arada öyle sadece isim farkı da yok...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1488533_10152075115614490_1130850366_n.jpg?oh=27d55bbd213123b556a803e9f190bac8&oe=52B3F6C6&__gda__=1387527668_7f93c441312e875558f55d0cf0abda09
slx ve sonrası her turlu arazı şartı içindir ben kafadan sallamıyorum öğreneceğiniz asıl sizin çok şey var bir inceleyın üsttekı resimi
şu karbon bisikletle üstündeki parçaların 10 da 1 fiyatına satılan 20 30 liralık tourney li en alt seviye parçalar bir olabilirmi
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1483758_10152075125679490_702111808_n.jpg?oh=853c52d58d26889d0c01e02f274c9151&oe=52B41F6B&__gda__=1387532950_534515d0030f092d1bf230d0c07d4257
LX tur ve arazi için kullanılıyor
ve slx LX sistemin yerine üretildi
@gurkans
LX modellerini shimano mtb kategorisi dışında bırakalı en az 3 sene oldu. Net olarak yılını hatırlamıyorum.
http://cycle.shimano-eu.com/
Buradan görebilirsiniz. Teknik dokümanlar bölümünde hala mtb kategorisinde görülebilir, mtb olarak satışı yok.
Ne eklerseniz ekleyin kalkıp bilgimi sizinkiyle kıyaslayacak değilim. Ne fotoğraf eklediniz bilmiyorum - ekleyememişsiniz- ama ekleyebileceğiniz hemen hemen tüm parçaları sökülebilir en küçük parçasına kadar söküp tekrar taktım ve tecrübe ettim. Ben bir tutmadım, ama sabit viteste tüm parçaları söküp direkt bağlayın ruble ve aynakolu xtr ile alivionun basit ağırlık farkları dışında sizin nazarınızda bir farkı yoktur. Kalkıp aynakolu esnetebileceğinizi düşünmüyorum.
İşte henüz bir çok şeyi görmediğiniz için görecek çok şeyinz var yazıyorum. XT XTR 78X serilerini inceleyin. 10 lu sistemlerde çift yapraklı bir çok ürün göreceksiniz. Cannondale scalpel, F29 team/black inc/, ya da specialized epic s-works gibi top line modellere de bakarsanız sistemler ikilidir.
Neyi açıklamamı istediniz açıklayamadım anlamadım. Bir model konumlandırması var ve üst seviyelere çıktıkça kullanılan malzeme ve işçilik değişir. üst seviyelere çıktıkça daha net ve sert geçişleri sağlayan daha güçlü yaylar kullanılır ki deoreyle kıyasladığınızda çok daha seri vites geçişlerine sahiptir. Daha hafitir ve tabi ki pazarlama için çok daha görseldirler. Siz hala "şöyle rampaları rahat çıkarması için geçen slx grup setli bir mtb denedim hiç öyle vites değiştirmeme gerek bile kalmıyor hiç de yorulmuyorum " şu komik cümleyi yazarken benimle neyin tartışmasının içine giriyorsunuz? Vites değiştirmeyeceksiniz, oranlar aynı olacak, sadece aynakol-ruble-zincir SLX diye alivio da yorulurken SLX de yorulmayacaksınız. :)
Malzeme hafifledikçe aşınımı artar, daha sık değiştirmeniz gerekir. Bunlar yarışlar için dizayn edilir ve çok küçük ağırlık farkları için çok daha fazla işçilik gerektirirler ve fire oranları imalat aşamasında yükselir.
Neyse size SLX inizle nice zaferler diliyorum.
slx de ne yazıyor her türlü dağlık alan enduro yazıyor ve uzun mesafe dayanıklılık
bende diyorum ki tourney ile nasıl bir tutabiliyorsunuz sureklı ve daha çabuk bozulan ucuz parçalardır siz de pahalı olanlar daha çabuk bozulur aşınır hafif olduğu için yazmışsınız ve birde mtb için değil diyorsunuz
daha fazla yazmıyacam resimi inceleyin
mtb için arazi için yazıyor
hala daha mtb olarak satışı yok diyorsunuz pes
Erdoğanlar bisiklette milyon tane lx ve slx aynakol lar vites ler aktarıcılar satılıyor mtb için...
http://www.erdoganlarbisiklet.com/yedek-parca/aynakol/deore-slx-fc-m-660-26-36-48-175-mm-2012.html
LX diyorum SLX yazıyorsunuz daha ne diyim cehalet mutluluktur. LX=SLX değildir orda mı kafanız karıştı anlamadım. LX i mtb kategorisi dışında bıraktı shimano arayı da SLX le doldurdu. Koyduğunuz tabloyu bile incelememişsiniz.
1 saattir internetten tarayıp tarayıp birşeylerle karşılık vermeye çalışıyorsunuz bana neyi ispatlayacaksınız anlamadım. Erdoğanlarda mtb için satılan bir tane LX gösterir misiniz? Ellerinde kalan eski bile göremedim ben. İki model de trekking touring modeli. SLX i niye koydunuz anlamadım ama o model de tam olarak MTB için denemez. 48 diş ve chainguard la daha çok toruing için uygun bir model.
Çabuk aşınma için size bir anahtar kelime PG 990. Sram in yakın zamana kadar en üst seviye arka dişli grubuydu. Aşınmayı inceleyin. Bozulur demiyorum aşınır diyorum nesini anlamadınız bu kelimenin?
Bu bilgisizlikle bence de daha fazla yazmayın. Ben de birşeyler anlatmaya çalışmaktan yoruldum açıkçası.
anlama zorluğunuz var anlaşılan. slx aynakol diyorum hala daha mtb için değil diyorsunuz cehalet mutlulukmuş netten arıyormuşum
facebookta ıkıncı el parça grubu var kaç tane parça aldım sattım bana o resımleri aylar oncesınden mesaj attılar deore lx aynakolda vardı sattım mtb içindi 48 dişli
slx mtb aynakoldur o resimi bile okuyup anlayamamışsınız arazi için mtb yazıyor
sana tourney den farkı olmadığını iddaa ettiğin xtr setlerinle mutluluklar
Alıntıları Göster
Üst seviye grup setlerinin SLX gibi en büyük özelliği de bu kayıpları en aza indirmesi.
Ha bu sizi rampa yukarı fırlatmaz, asla. Fakat az bir miktar da olsa hızlı çıkmanızı sağlar.
-
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
quote:
Orijinalden alıntı: gurkans
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
quote:
Orijinalden alıntı: gurkans
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
deore lx aynakollar mtb katagorisinde şimdi 20 tane dağ bisikleti mtb ler için ilan linki mi ekliyeyim deore lx slx sram xx bu grup setler ile yol bisikletlerine takılan ultegra vs onları karıştırdınız sanırım
2 yapraklı aynakol da hiç bir mtb de görmedim yol bisikletlerinde oluyor genelde
anlaşılan 20 liralık aynakolla 750 liralık aynakolu 30 lıralık 7 x3 en alt seviye shimano tourney ile 10x3 sram xx slx xtr ları bir tutuyorsunuz peki
bu grup setlilerin neden yol hafif dağ ağır arazi için ayrı ayrı katagorilerde satıldığını açıklayamıyorsunuz
xtr yada slx grup setli ile ağır arazilere karşı dayanıklı oldukları yazar peki tournet altus larda ne yazar
altus acera tourney gunluk kullanım mtbler içindir slx ve sonrası ağır arazi mtbler içindir 30 liralık altusla slx bir olamaz arada öyle sadece isim farkı da yok...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1488533_10152075115614490_1130850366_n.jpg?oh=27d55bbd213123b556a803e9f190bac8&oe=52B3F6C6&__gda__=1387527668_7f93c441312e875558f55d0cf0abda09
slx ve sonrası her turlu arazı şartı içindir ben kafadan sallamıyorum öğreneceğiniz asıl sizin çok şey var bir inceleyın üsttekı resimi
şu karbon bisikletle üstündeki parçaların 10 da 1 fiyatına satılan 20 30 liralık tourney li en alt seviye parçalar bir olabilirmi
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/1483758_10152075125679490_702111808_n.jpg?oh=853c52d58d26889d0c01e02f274c9151&oe=52B41F6B&__gda__=1387532950_534515d0030f092d1bf230d0c07d4257
LX tur ve arazi için kullanılıyor
ve slx LX sistemin yerine üretildi
@gurkans
LX modellerini shimano mtb kategorisi dışında bırakalı en az 3 sene oldu. Net olarak yılını hatırlamıyorum.
http://cycle.shimano-eu.com/
Buradan görebilirsiniz. Teknik dokümanlar bölümünde hala mtb kategorisinde görülebilir, mtb olarak satışı yok.
Ne eklerseniz ekleyin kalkıp bilgimi sizinkiyle kıyaslayacak değilim. Ne fotoğraf eklediniz bilmiyorum - ekleyememişsiniz- ama ekleyebileceğiniz hemen hemen tüm parçaları sökülebilir en küçük parçasına kadar söküp tekrar taktım ve tecrübe ettim. Ben bir tutmadım, ama sabit viteste tüm parçaları söküp direkt bağlayın ruble ve aynakolu xtr ile alivionun basit ağırlık farkları dışında sizin nazarınızda bir farkı yoktur. Kalkıp aynakolu esnetebileceğinizi düşünmüyorum.
İşte henüz bir çok şeyi görmediğiniz için görecek çok şeyinz var yazıyorum. XT XTR 78X serilerini inceleyin. 10 lu sistemlerde çift yapraklı bir çok ürün göreceksiniz. Cannondale scalpel, F29 team/black inc/, ya da specialized epic s-works gibi top line modellere de bakarsanız sistemler ikilidir.
Neyi açıklamamı istediniz açıklayamadım anlamadım. Bir model konumlandırması var ve üst seviyelere çıktıkça kullanılan malzeme ve işçilik değişir. üst seviyelere çıktıkça daha net ve sert geçişleri sağlayan daha güçlü yaylar kullanılır ki deoreyle kıyasladığınızda çok daha seri vites geçişlerine sahiptir. Daha hafitir ve tabi ki pazarlama için çok daha görseldirler. Siz hala "şöyle rampaları rahat çıkarması için geçen slx grup setli bir mtb denedim hiç öyle vites değiştirmeme gerek bile kalmıyor hiç de yorulmuyorum " şu komik cümleyi yazarken benimle neyin tartışmasının içine giriyorsunuz? Vites değiştirmeyeceksiniz, oranlar aynı olacak, sadece aynakol-ruble-zincir SLX diye alivio da yorulurken SLX de yorulmayacaksınız. :)
Malzeme hafifledikçe aşınımı artar, daha sık değiştirmeniz gerekir. Bunlar yarışlar için dizayn edilir ve çok küçük ağırlık farkları için çok daha fazla işçilik gerektirirler ve fire oranları imalat aşamasında yükselir.
Neyse size SLX inizle nice zaferler diliyorum.
slx de ne yazıyor her türlü dağlık alan enduro yazıyor ve uzun mesafe dayanıklılık
bende diyorum ki tourney ile nasıl bir tutabiliyorsunuz sureklı ve daha çabuk bozulan ucuz parçalardır siz de pahalı olanlar daha çabuk bozulur aşınır hafif olduğu için yazmışsınız ve birde mtb için değil diyorsunuz
daha fazla yazmıyacam resimi inceleyin
mtb için arazi için yazıyor
hala daha mtb olarak satışı yok diyorsunuz pes
Erdoğanlar bisiklette milyon tane lx ve slx aynakol lar vites ler aktarıcılar satılıyor mtb için...
http://www.erdoganlarbisiklet.com/yedek-parca/aynakol/deore-slx-fc-m-660-26-36-48-175-mm-2012.html
LX diyorum SLX yazıyorsunuz daha ne diyim cehalet mutluluktur. LX=SLX değildir orda mı kafanız karıştı anlamadım. LX i mtb kategorisi dışında bıraktı shimano arayı da SLX le doldurdu. Koyduğunuz tabloyu bile incelememişsiniz.
1 saattir internetten tarayıp tarayıp birşeylerle karşılık vermeye çalışıyorsunuz bana neyi ispatlayacaksınız anlamadım. Erdoğanlarda mtb için satılan bir tane LX gösterir misiniz? Ellerinde kalan eski bile göremedim ben. İki model de trekking touring modeli. SLX i niye koydunuz anlamadım ama o model de tam olarak MTB için denemez. 48 diş ve chainguard la daha çok toruing için uygun bir model.
Çabuk aşınma için size bir anahtar kelime PG 990. Sram in yakın zamana kadar en üst seviye arka dişli grubuydu. Aşınmayı inceleyin. Bozulur demiyorum aşınır diyorum nesini anlamadınız bu kelimenin?
Bu bilgisizlikle bence de daha fazla yazmayın. Ben de birşeyler anlatmaya çalışmaktan yoruldum açıkçası.
anlama zorluğunu zvar slx aynakol diyorum hala daha mtb için değil diyorsunuz cehalet mutlulukmuş netten arıyormuşum
facebookta ıkıncı el parça grubu var kaç tane parça aldım sattım bana o resımleri aylar oncesınden mesaj attılar deore lx aynakolda vardı sattım mtb içindi 48 dişli
slx mtb aynakoldur o resimi bile okuyup anlayamamışsınız arazi için mtb yazıyor
sana tourney den farkı olmadığını iddaa ettiğin xtr setlerinle mutluluklar
Tüccar olduğunuz neyi ispatladı şimdi? Baştan beri LX yazarken SLX e döndünüz. "LX modellerini shimano mtb kategorisi dışında bırakalı en az 3 sene oldu. Net olarak yılını hatırlamıyorum. " Şu cümlenin üstüne 2 sayfa saçmaladınız.
Milyon tane mtb kategorisinde LX aynakol, değiştirici vs gösterecektiniz erdoğanlardan buyrun bekliyorum.
SLX in birden çok modeli var ve gönderdiğin chainguardlı 48 dişli aynakol arazide kullanım için tercih edilen bir model değil. Sadece bilgisizliğinizden onca SLX arasından bunu seçip koymuşsun.
Lütfen araştırın öğrenin, SLX aynakolla bir yokuş çıkıp, 2 parçayı facebooktan satmakla öğrenilmiyor ne yazık ki. Emek vermek lazım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboro
İşin içine dişli oranlarından sonra bir de mekanik kayıplar giriyor. Bunlar sürtünme ve esneme. Gücü tamamen hareket gücü olarak aktarmayı engelleyen faktörler.
Üst seviye grup setlerinin SLX gibi en büyük özelliği de bu kayıpları en aza indirmesi.
Ha bu sizi rampa yukarı fırlatmaz, asla. Fakat az bir miktar da olsa hızlı çıkmanızı sağlar.
Esnemezlik doğru bir nokta. Deore ve üstü içi boş dövme aluminyum üretimiyle öncesi modellere göre daha esnemez yapısıyla, ufak bir fark yaratır. Yalnız ayakkabınızın tabanı bile bu esnemezliği bertaraf edebilir. Bütün olarak ele almak gerekir. -
Bu tartışmaya hiç giresim yoktu ama atladığın ufak bir detay var senin.
Üst seviye çekiş birimleri senin benim gibi biniciler/kullanıcılar için değil, bisikletten randıman alma derdinde olan profesyonel düzeydeki yarışçılar için üretiliyor. Onlar için seri ve istikrarlı vites geçişlerinin yanı sıra hafiflik de oldukça önemli bir unsur. Doğal olarak bir parçayı hafifletmeye çalışırken, onun mukavemet değerinden feragat etmek zorunda kalırsın. Bu da yarışçılar için gereken istikrarlı donanımı sekteye uğratır. Bu sebepler yüzünden profesyonel yarışçılar, bir bilemedin iki kez kullandıktan sonra ortaya çıkan aşınma/zayıflama nedenlerinden dolayı setlerini yeniler. Kısacası bizler için süper seviye olarak gelen bir set, yarışçılar için kullan-at mantığındadır. Zaten Bu tür setleri (ya da aktarıcıları) satmaya çalışanların ilanlarını dikkatlice incelersen "Tek bir yarışta kullanılmıştır" gibi detaylar görürsün, bunun sebebi de yukarıda belirttiğim detaya dayanıyor.
Şimdi denkleme şöyle bakalım;
Bu açıdan bakarsan hangisi senin işine daha çok yarar? Dayanıklı malzemeden üretilen ve sağlam olan Acera mı yoksa mukavemet değeri düşürülmüş olan LX mi?
Pro yarışçı olduğunu pek sanmıyorum, bu noktada sürekli top class bir set kullanmak ve sürekli olarak buna bakım yaptırmak (ya da bunu değiştirip) ile orta sınıf bir seti uzun vadeli kullanmak arasındaki fayda/maliyet dengesinin farkındasındır umarım.
Kısacası; her zaman en üst seviye ya da en kaliteli olan şey en yararlı olan demek değildir. Ha gönül ister ki hepimiz imkanlarımız doğrultusunda en iyiyi alabilelim ama amacına yönelik olarak kullanmayacaksan da aldığın o şeyin hiçbir esprisi kalmıyor ne yazık ki.
Her neyse, söyleyeceklerim bunlardı. Siz tartışmanıza devam edin, okuması zevkli oluyor (kaçırdığım ufak detayları öğreniyorum bu sayede).
-
quote:
Orijinalden alıntı: Yuyushi
Bu tartışmaya hiç giresim yoktu ama atladığın ufak bir detay var senin.
Üst seviye çekiş birimleri senin benim gibi biniciler/kullanıcılar için değil, bisikletten randıman alma derdinde olan profesyonel düzeydeki yarışçılar için üretiliyor. Onlar için seri ve istikrarlı vites geçişlerinin yanı sıra hafiflik de oldukça önemli bir unsur. Doğal olarak bir parçayı hafifletmeye çalışırken, onun mukavemet değerinden feragat etmek zorunda kalırsın. Bu da yarışçılar için gereken istikrarlı donanımı sekteye uğratır. Bu sebepler yüzünden profesyonel yarışçılar, bir bilemedin iki kez kullandıktan sonra ortaya çıkan aşınma/zayıflama nedenlerinden dolayı setlerini yeniler. Kısacası bizler için süper seviye olarak gelen bir set, yarışçılar için kullan-at mantığındadır. Zaten Bu tür setleri (ya da aktarıcıları) satmaya çalışanların ilanlarını dikkatlice incelersen "Tek bir yarışta kullanılmıştır" gibi detaylar görürsün, bunun sebebi de yukarıda belirttiğim detaya dayanıyor.
Şimdi denkleme şöyle bakalım;
Bu açıdan bakarsan hangisi senin işine daha çok yarar? Dayanıklı malzemeden üretilen ve sağlam olan Acera mı yoksa mukavemet değeri düşürülmüş olan LX mi?
Pro yarışçı olduğunu pek sanmıyorum, bu noktada sürekli top class bir set kullanmak ve sürekli olarak buna bakım yaptırmak (ya da bunu değiştirip) ile orta sınıf bir seti uzun vadeli kullanmak arasındaki fayda/maliyet dengesinin farkındasındır umarım.
Kısacası; her zaman en üst seviye ya da en kaliteli olan şey en yararlı olan demek değildir. Ha gönül ister ki hepimiz imkanlarımız doğrultusunda en iyiyi alabilelim ama amacına yönelik olarak kullanmayacaksan da aldığın o şeyin hiçbir esprisi kalmıyor ne yazık ki.
Her neyse, söyleyeceklerim bunlardı. Siz tartışmanıza devam edin, okuması zevkli oluyor (kaçırdığım ufak detayları öğreniyorum bu sayede).
2 defa 250 km kullanıp çöpe atan görmedim slx grup setini aksine binlerce km düz yol değil rampa antrenmanı yapanlar var...
-
Kendi fikrimi sorarsan (ki soracağını pek sanmam ama olsun); benim sponsorlarım olmadığı ve bana havadan nakit akışı olmadığı için benim param değerlidir. Üst sınıf bir set kullanıyor olsam, posasını çıkartana dek yararlanırım. Zırt pırt set değişimi yapacak imkanım yok ne yazık ki. Ancak ilk mesajımda belirttiğim kullanıcı tipini orada açık açık belirtmiştim "senin benim gibiler için değil" diye. Açıkçası bana her yol Roma, 2 kullanım sonrası setini satan birini bulsam hiç kaçırmam yapışır, sonra da miadını doldurana kadar kullanırım onu.quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboroquote:
Orijinalden alıntı: Yuyushi
Bu tartışmaya hiç giresim yoktu ama atladığın ufak bir detay var senin.
Üst seviye çekiş birimleri senin benim gibi biniciler/kullanıcılar için değil, bisikletten randıman alma derdinde olan profesyonel düzeydeki yarışçılar için üretiliyor. Onlar için seri ve istikrarlı vites geçişlerinin yanı sıra hafiflik de oldukça önemli bir unsur. Doğal olarak bir parçayı hafifletmeye çalışırken, onun mukavemet değerinden feragat etmek zorunda kalırsın. Bu da yarışçılar için gereken istikrarlı donanımı sekteye uğratır. Bu sebepler yüzünden profesyonel yarışçılar, bir bilemedin iki kez kullandıktan sonra ortaya çıkan aşınma/zayıflama nedenlerinden dolayı setlerini yeniler. Kısacası bizler için süper seviye olarak gelen bir set, yarışçılar için kullan-at mantığındadır. Zaten Bu tür setleri (ya da aktarıcıları) satmaya çalışanların ilanlarını dikkatlice incelersen "Tek bir yarışta kullanılmıştır" gibi detaylar görürsün, bunun sebebi de yukarıda belirttiğim detaya dayanıyor.
Şimdi denkleme şöyle bakalım;
Bu açıdan bakarsan hangisi senin işine daha çok yarar? Dayanıklı malzemeden üretilen ve sağlam olan Acera mı yoksa mukavemet değeri düşürülmüş olan LX mi?
Pro yarışçı olduğunu pek sanmıyorum, bu noktada sürekli top class bir set kullanmak ve sürekli olarak buna bakım yaptırmak (ya da bunu değiştirip) ile orta sınıf bir seti uzun vadeli kullanmak arasındaki fayda/maliyet dengesinin farkındasındır umarım.
Kısacası; her zaman en üst seviye ya da en kaliteli olan şey en yararlı olan demek değildir. Ha gönül ister ki hepimiz imkanlarımız doğrultusunda en iyiyi alabilelim ama amacına yönelik olarak kullanmayacaksan da aldığın o şeyin hiçbir esprisi kalmıyor ne yazık ki.
Her neyse, söyleyeceklerim bunlardı. Siz tartışmanıza devam edin, okuması zevkli oluyor (kaçırdığım ufak detayları öğreniyorum bu sayede).
2 defa 250 km kullanıp çöpe atan görmedim slx grup setini aksine binlerce km düz yol değil rampa antrenmanı yapanlar var...
Alıntıları Göster
İlk mesajımda belirttiğim şeyler, benim saplantılı/fanatik düşüncelerim değil. Ben hiçbir öznel düşünce katmadan (son 2 paragraf hariç) sadece basit bir araştırma ile erişilebilecek olan notları buraya aktardım. Bu yüzden beni tartışmanın içine çekmeye çalışman bir şeyi değiştirmeyecek, üzgünüm.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Senry -- 19 Aralık 2013; 2:43:38 >
-
NTV'de elektrik destekli bir bisiklet vardı SAFFETİN GARAJI adlı programda:quote:
Orijinalden alıntı: Senry
Kendi fikrimi sorarsan (ki soracağını pek sanmam ama olsun); benim sponsorlarım olmadığı ve bana havadan nakit akışı olmadığı için benim param değerlidir. Üst sınıf bir set kullanıyor olsam, posasını çıkartana dek yararlanırım. Zırt pırt set değişimi yapacak imkanım yok ne yazık ki. Ancak ilk mesajımda belirttiğim kullanıcı tipini orada açık açık belirtmiştim "senin benim gibiler için değil" diye. Açıkçası bana her yol Roma, 2 kullanım sonrası setini satan birini bulsam hiç kaçırmam yapışır, sonra da miadını doldurana kadar kullanırım onu.
İlk mesajımda belirttiğim şeyler, benim saplantılı/fanatik düşüncelerim değil. Ben hiçbir öznel düşünce katmadan (son 2 paragraf hariç) sadece basit bir araştırma ile erişilebilecek olan notları buraya aktardım. Bu yüzden beni tartışmanın içine çekmeye çalışman bir şeyi değiştirmeyecek, üzgünüm.
Alıntıları Göster
http://www.tvyo.com/saffetin-garaji/video/saffetin-garaji-31-temmuz-2013-yayini
özetlersek, bildiğimiz pedallı bisiklet. ama rampalarda elektirikli motor desteği ile yardımcı oluyor
konuyla ilgili şu sitelere bakabilirsiniz:
http://teknocin.net/2012/07/boschtan-elektrikli-bisiklet/
http://www.deltabisiklet.com/?_Args=_ProductInfo,5444,OdesisMc
http://www.engadget.com/2011/03/20/gates-bosch-and-nuvinci-combine-to-make-pedal-assist-e-bike-co/
http://teknocin.net/2012/07/boschtan-elektrikli-bisiklet/bosch-ebike-motor-s/
http://teknocin.net/2012/07/boschtan-elektrikli-bisiklet/cannondalebosche-bike-alfine8-lady/
-
quote:
Orijinalden alıntı: Yuyushi
Kendi fikrimi sorarsan (ki soracağını pek sanmam ama olsun); benim sponsorlarım olmadığı ve bana havadan nakit akışı olmadığı için benim param değerlidir. Üst sınıf bir set kullanıyor olsam, posasını çıkartana dek yararlanırım. Zırt pırt set değişimi yapacak imkanım yok ne yazık ki. Ancak ilk mesajımda belirttiğim kullanıcı tipini orada açık açık belirtmiştim "senin benim gibiler için değil" diye. Açıkçası bana her yol Roma, 2 kullanım sonrası setini satan birini bulsam hiç kaçırmam yapışır, sonra da miadını doldurana kadar kullanırım onu.
İlk mesajımda belirttiğim şeyler, benim saplantılı/fanatik düşüncelerim değil. Ben hiçbir öznel düşünce katmadan (son 2 paragraf hariç) sadece basit bir araştırma ile erişilebilecek olan notları buraya aktardım. Bu yüzden beni tartışmanın içine çekmeye çalışman bir şeyi değiştirmeyecek, üzgünüm.
posasını çıkartana kadar kullanmaktan kastım en az 2 sene gider sürekli kullanımda
şimdi 5.000 liraya alınan karbon kadroyu yada maşayı, 1.500 liralık grup seti 5 sene kullananlar var. bu kullananlar da öyle bir kullanıyorlar ki 15 20 bin km falan da değil
sonra bizde altus setlli bisiklet alıp kışın 8 ay balkonda, bodrumda yatıranlar gibi de değiliz.
her hafta sonu 50 100 150 km öyle düz yol da falan da değil her türlü yolda antrenmana çıkıyoruz...
-
Kondüsyon yazanlar haklı ümit marka çift amortisörlü demir yığını bisiklet ile Çekmeköy'den Sabiha Gökçen'e gitmem 2 saat sürdü.Aslında Hafif bir bisiklet olsa 30 dakika daha erken varırdım.Önemli olan bir husuta kadro ve tekerlekler.Kadro hafif tekerkekler ise havası tam ve arazi şartına uyumlu olması lazım.quote:
Orijinalden alıntı: rockymarlboroquote:
Orijinalden alıntı: Yuyushi
Kendi fikrimi sorarsan (ki soracağını pek sanmam ama olsun); benim sponsorlarım olmadığı ve bana havadan nakit akışı olmadığı için benim param değerlidir. Üst sınıf bir set kullanıyor olsam, posasını çıkartana dek yararlanırım. Zırt pırt set değişimi yapacak imkanım yok ne yazık ki. Ancak ilk mesajımda belirttiğim kullanıcı tipini orada açık açık belirtmiştim "senin benim gibiler için değil" diye. Açıkçası bana her yol Roma, 2 kullanım sonrası setini satan birini bulsam hiç kaçırmam yapışır, sonra da miadını doldurana kadar kullanırım onu.
İlk mesajımda belirttiğim şeyler, benim saplantılı/fanatik düşüncelerim değil. Ben hiçbir öznel düşünce katmadan (son 2 paragraf hariç) sadece basit bir araştırma ile erişilebilecek olan notları buraya aktardım. Bu yüzden beni tartışmanın içine çekmeye çalışman bir şeyi değiştirmeyecek, üzgünüm.
posasını çıkartana kadar kullanmaktan kastım en az 2 sene gider sürekli kullanımda
şimdi 5.000 liraya alınan karbon kadroyu yada maşayı, 1.500 liralık grup seti 5 sene kullananlar var. bu kullananlar da öyle bir kullanıyorlar ki 15 20 bin km falan da değil
sonra bizde altus setlli bisiklet alıp kışın 8 ay balkonda, bodrumda yatıranlar gibi de değiliz.
her hafta sonu 50 100 150 km öyle düz yol da falan da değil her türlü yolda antrenmana çıkıyoruz...
Alıntıları Göster
-
Donanımın neredeyse hiç bir önemi yok boşa atıp tutmanında anlamı yok bisiklet forum gibi siteler yüzünden herkes en üst donanımlara takmış durumda .quote:
Orijinalden alıntı: Guest-563091384
Kondüsyon yazanlar haklı ümit marka çift amortisörlü demir yığını bisiklet ile Çekmeköy'den Sabiha Gökçen'e gitmem 2 saat sürdü.Aslında Hafif bir bisiklet olsa 30 dakika daha erken varırdım.Önemli olan bir husuta kadro ve tekerlekler.Kadro hafif tekerkekler ise havası tam ve arazi şartına uyumlu olması lazım.
Alıntıları Göster
olay yarış kazanmak değil bisiklet sürmek kimse bunu anlamıyor, yarış kazanmak için donanıma önem verirsiniz bisiklet sürmek için değil,
Kısaca bisikleti sürene bakmak lazım gerisi boş. Anlayın artık. deoare olsa ne acera olsa ne xtr olsa ne pedalı çeviren kişide kondisyon yoksa ?
25 kiloluk bir bisiklete 8 kiloluk bir bisiklet elbet bir olmaz ancak 25 kiloluk bisikletle tepeyi çıkamadım demek de tam bir saçmalıktır.
arkadaşın yapması gereken tek şey kadans yükseltmek için atreman yapmak sonrada ayağa kalkıp ön 1 arka 3 viteste yüksek kadasla tepeyi çıkmak maksimum 10 günlük günde 2 saatlik antramanla yapar . sonrada 4 milyarlık biisklet al diyenlere el sallar.
-
Kondüsyon+Antremanquote:
Orijinalden alıntı: körüklüotobüs
Donanımın neredeyse hiç bir önemi yok boşa atıp tutmanında anlamı yok bisiklet forum gibi siteler yüzünden herkes en üst donanımlara takmış durumda .
olay yarış kazanmak değil bisiklet sürmek kimse bunu anlamıyor, yarış kazanmak için donanıma önem verirsiniz bisiklet sürmek için değil,
Kısaca bisikleti sürene bakmak lazım gerisi boş. Anlayın artık. deoare olsa ne acera olsa ne xtr olsa ne pedalı çeviren kişide kondisyon yoksa ?
25 kiloluk bir bisiklete 8 kiloluk bir bisiklet elbet bir olmaz ancak 25 kiloluk bisikletle tepeyi çıkamadım demek de tam bir saçmalıktır.
arkadaşın yapması gereken tek şey kadans yükseltmek için atreman yapmak sonrada ayağa kalkıp ön 1 arka 3 viteste yüksek kadasla tepeyi çıkmak maksimum 10 günlük günde 2 saatlik antramanla yapar . sonrada 4 milyarlık biisklet al diyenlere el sallar.
Alıntıları Göster
Bir bayır bul sürekli in-çık git gide bayır çıkmak kolaylaşır
-
rampayı rahat çıkıp çıkmaman değişkenlik gösterir. kilon,kondisyonun,bisiklet ağırlığın,bisiklette oturuş pozisyonun ve dediğin türde bisikletlerden binlerce var. sadece 5-7kg arasında kuş gibi bisikletler . fakat fiyatta bilakisquote:
Orijinalden alıntı: green_fire
Kondüsyon+Antreman
Bir bayır bul sürekli in-çık git gide bayır çıkmak kolaylaşır
Alıntıları Göster
-
Rampa için bana bisiklet önerebilir misiniz ?
Focus Merida Cube Cannondale Giant Specialized vs. bütçe sıkıntısı yok.
-
Rampa olayı hafif bisiklete bakar.
Olayı bu yani. -
İstediğini alıp arka kaseti en büyük dişlisi 52t gibi, aynakol dişlisi de en küçük dişli ile değiştirip gayet rahat rampa çıkılabilir -
Orjinal bu şekilde gelen var mı ?
Hakiki SRAM veya XT olarak yapılabilir mi ?
Oynanınca ayar tutturabilecek bisikletçi tanımıyorum Ankara’da -
merhaba, benim bianchi discovery bisikletim vardı, arka dişli ve aynakol değişimi yaptım. arkaya shimano megarange takmıştım, aynakolu da ufaltmıştım. rampaları rahat çıkıyordum fakat diz ağrım geçmiyordu.
sattım ben de, gittim bisan e-trekking aldım. aldığım zamanlar carraro e-bisiklet modelleri de vardı, fakat bisan daha ucuzdu, üstündeki parçalarda benim için yeterliydi, sadece selesini değiştirdim. şimdi çok memnunum, hatta işe gidip gelmede kullanıyorum, rotamı uzatıyorum, daha uzun sürüşler yapıyorum.
benden sonra iş arkadaşlarım bim de satılan rks e-bisiklet aldılar, onlarda 28 inch, memnunlar ama işte tek sıkıntı arkadan itişli bir sürüş, bisiklet sürüyormuş zevki vermiyor diyorlar.
yaş 40, diz önemli bence, bir de şehir içi yollar iller arası yol gibi standart eğim dikkate alınarak yapılmıyor, bu nedenle yokuşu bol şehirlere e-bisiklet öneririm .
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X