Şimdi Ara

Range rover kronik arizasi cokmudur uzermi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
2
Favori
45.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2008-2011 range rover sport 3.6 dizel almayi düşünüyorum kronik arizalari varmıdır beni servis servis dolaştırırmi?artilarini eksilerini yazarsan cok memnun olurum. Bir kiyaslama yapacak olursak Bmw x6 mi range rover sport 3.6 diZel mi?



  • Tanıdığım Ranger Rover binicilerinden ozenip ben de 40-60.000 km de 4-5 yasinda bakmistim.



    Piyasada bu arabaya binen 2 tip adam var.



    1. Dalavereci

    2. Beyefendiler genelde Borusan'dan alinma ilk sahibi oluyor.



    Kilometre ve yaş arrtikca ya da arac el değiştikçe profil 2'den 1'e doğru bir kaymaya başlıyor.



    Borusan Sterlin cinsinden bu araclara bakim yapıyor. 1 nolu profil arabaya bakim bile yaptirmiyor. Belki yağ ve hava filtresi. Adamin agzindan lafi kerpetenle alirsin.



    2 nolu profil ya Borusan'da yaptirir ya da Maslak da basinda durarak keyfine saglam senelerdir bildigi ustasi vardir. Genelde evin bir kac arabasindan biridir. Kazaya pek önem vermez ne varsa siz sormadan gercegi ile soyler tik tik.





    Mümkünse kilometresin degil de 2 nolu profil Borusan olandan alin.



    Tum markalarda oldugu gibi Premium arabalarda sahibine ben daha cok bakiyorum.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Range Rover'ın Kronik Arızaları: Gerçekler ve Mitler

    Range Rover, lüks SUV pazarındaki önde gelen markalardan biri olarak bilinir. Ancak, bazı modellerinde kronik arızaların yaşandığı iddiaları da mevcuttur. Bu metinde, Range Rover'ın kronik arıza sorununu derinlemesine inceleyecek ve gerçekleri mitlerden ayıracağız.

    Kronik Sorunların Gerçekliği

    Range Rover modelleri bazı kronik arızalara eğilimlidir. En sık bildirilen sorunlardan bazıları şunlardır:

    • Motor Sorunları: Range Rover Velar ve Sport modellerinde, zamanlama zinciri gergisi sorunları ve süper şarj sorunları yaygındır.
    • Elektriksel Sorunlar: Range Rover Evoque ve Sport modelleri, elektrik kablolarında sorunlar ve batarya arızaları yaşayabilir.
    • Süspansiyon Sorunları: Range Rover'ın havalı süspansiyon sistemi sorunlara meyillidir ve onarımları maliyetli olabilir.

    En Sorunsuz Motorlar

    Tüm Range Rover modelleri kronik sorunlara eğilimli değildir. En sorunsuz motorlar genellikle şunlardır:

    • 3.0 litre V6 dizel motor
    • 4.4 litre V8 dizel motor
    • 5.0 litre V8 benzinli motor

    Diğer Modellerin Sorunları

    Range Rover'ın diğer modelleri de bazı kronik sorunlar yaşayabilir:

    • Land Rover: Discovery ve Defender modelleri, motor ve şanzıman sorunlarına eğilimlidir.
    • Range Rover Sport: İlk nesil Sport modelleri, süspansiyon ve elektriksel sorunlar yaşayabilir.

    Sonuç

    Range Rover modelleri bazı kronik arızalara eğilimli olsa da, tüm modellerin aynı sorunları yaşamadığını belirtmek önemlidir. Belirli bir modelin güvenilirliği, motor seçimi, üretim yılı ve bakım geçmişi gibi faktörlere bağlı olarak değişebilir. Kapsamlı bir araştırma yapmak ve güvenilir bir kaynaktan bir araç satın almak, kronik arıza riskini en aza indirmeye yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam bu iki aracın da forumda pek kullanıcısı yok. Kullanıcı sayfaları varsa oraya sorarsanız daha iyi olur. Ayrıca bu tip araçları bir gün kiralama yoluyla test ederseniz almadan önce sizin için en azından sürüş, konfor vs konularında tecrübe olur
  • Anladim teşekkür ederim
  • Mrmburak M kullanıcısına yanıt
    https://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detail.aspx?IDTest=4722

    Almanca site. Genel puanı iyi. Herhangi Kronik sorun yazmamislar. Yalnız Oto servis puanı çok kötü nedeni parça fiyatlarının yüksek olması.

    En büyük eksisi Sabit gideri nin çok olması.

    Artıları Kaliteli malzeme

    Komfor

    Genişlik

    Sürüş dinamiği.
  • http://www.autoplenum.de/Auto/LAND+ROVER/Discovery/Test-LAND-ROVER-Discovery-3.0-TD-V6-Aut.-2009-2010-id20968.html?tab=data


    Test ve kullanıcı puanları 4.3/5

    Kısacası bütçe uygunsa alınır.


    Ama benim görüşüm böyle eski model ama lüx araca çok para vermek yerine

    Renault Kadjar gibi Yeni model ve tam donanımlı bir araç daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cosmos2999

    http://www.autoplenum.de/Auto/LAND+ROVER/Discovery/Test-LAND-ROVER-Discovery-3.0-TD-V6-Aut.-2009-2010-id20968.html?tab=data


    Test ve kullanıcı puanları 4.3/5

    Kısacası bütçe uygunsa alınır.


    Ama benim görüşüm böyle eski model ama lüx araca çok para vermek yerine

    Renault Kadjar gibi Yeni model ve tam donanımlı bir araç daha iyi.
    Al X6 keyfine bak




  • Mrmburak M kullanıcısına yanıt
    2014 model sport kullanıcısıyım 3.0 sdv6 motor var araçta benin kullandığımda bazı arkadaşlarda yatak sarma problemleri olmuş
    27 bin kmde şimdi henüz bir problemim yok araç gerçekten sürüş olsun tutunma olsun ivmelenme olsun zevkli
    başka sorunuz varsa yardımcı olabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    2014 model sport kullanıcısıyım 3.0 sdv6 motor var araçta benin kullandığımda bazı arkadaşlarda yatak sarma problemleri olmuş
    27 bin kmde şimdi henüz bir problemim yok araç gerçekten sürüş olsun tutunma olsun ivmelenme olsun zevkli
    başka sorunuz varsa yardımcı olabilirim
    Eski tip tüm Roverlerde hararet kronik sorundur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzekena

    Al X6 keyfine bak

    neye göre x6, range rover ile karşılaştırın biz de fikir sahibi olalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Uzekena

    Al X6 keyfine bak

    neye göre x6, range rover ile karşılaştırın biz de fikir sahibi olalım

     Range rover kronik arizasi cokmudur uzermi?

    BMW olması fikir sahibi olmamız için yeterlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uzekena -- 17 Haziran 2016; 11:12:52 >




  • Uzekena kullanıcısına yanıt
    Bmw otomobil olarak başarılı 2011 de 320d, 2012-14 arası 520d kullandım. Bu aracı almadan önce x6 yı da test ettim
    Sport daha konforlu, daha çevik, arazide daha iyi, iç mekan olarak daha kaliteli,daha fonksiyonel
    İki aracı da test ettikten sonra ikilemde kalmadım suv segmentinde range rover rakipsiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    Bmw otomobil olarak başarılı 2011 de 320d, 2012-14 arası 520d kullandım. Bu aracı almadan önce x6 yı da test ettim
    Sport daha konforlu, daha çevik, arazide daha iyi, iç mekan olarak daha kaliteli,daha fonksiyonel
    İki aracı da test ettikten sonra ikilemde kalmadım suv segmentinde range rover rakipsiz
    diesel range roverlerde ikinci el ilanları biraz incelersen sandık motor değişmiş çok fazla araç var. 3.0 tdi sandık motorların bildiğim kadarıyla 50 bin liradan daha pahalı bir fiyatı var, bunu göz önünde bulundurun derim.
  • Cok teşekkürler gorusleriniz 2011 bir tane 83.000 de buldum hatta pazarligini yapiyorum ama rangelerde bu air matic sikintiymis ozellikle siz kullandiginiz icin bu tarz sikintilar olur mu? @darkboyy
  • O kasa 150den sonra ( büyük çoğunlukla) motoru yer. Serviste sandık motor atarlar. Şanzımanda transfer kutusu diye bir parça var ona bakmak lazım. 4x4de kullanılıyor diye biliyorum freelander2de değişim yapanı görmüştüm.. Körüklüler sıkıntı olur tamiri yok yaparım diyen var ama yalan dolan. Körük fiyatlarını servise sorup uyarsa alın. Airmatic yapısı gereği bir süre sonra değişim istiyor..
  • O zaman hic girmemek laZim range rover a arkadasimin ablasinda var 2011 3.0 dizeli sorunsuz biniyor. Benim kuzenimde 2.7 vardi ama
    Paso problem cikariyordu benim
    Bildigim bunlarin bir serisi sikintili bir serisi sikintisiz
  • X6'yı tercih etme imkanı varken..
  • ARKADAŞLAR MERHABA KONUYU GÜNCELLEMEK İSTİYORUM BİLGİSİ OLAN VARSA BEKLİYORUM YARDIMLARINIZI;

    BENİM BAKTIĞIM MODEL 3.0 TDV6 SPORT 2010-2011 modelleri 90-130 bin km arası SDV6 lar şanzıman yeni tip yalnız bütçemi aşıyor fiyatlar çok çıktı malum 250 bin tl bütçe ayırmış durumdayım o fiyat bandınada TDV6 motor tipi geliyor,bakıyorum ilanlarda sandık motor takılmış motor değiştirmiş araçlar var epey erken km lerde 130 150 bin gibi gözümü çok korkutuyor o yüzden bi motor yerse min. Masrafı herhalde 100 bin tl çıkarır :) temiz bir tane 520d alayım kafam rahat olsun diyorumda işte renge cazibesi çekiyor adamı aynı paraya :)
  • Tanıdığım Ranger Rover binicilerinden ozenip ben de 40-60.000 km de 4-5 yasinda bakmistim.



    Piyasada bu arabaya binen 2 tip adam var.



    1. Dalavereci

    2. Beyefendiler genelde Borusan'dan alinma ilk sahibi oluyor.



    Kilometre ve yaş arrtikca ya da arac el değiştikçe profil 2'den 1'e doğru bir kaymaya başlıyor.



    Borusan Sterlin cinsinden bu araclara bakim yapıyor. 1 nolu profil arabaya bakim bile yaptirmiyor. Belki yağ ve hava filtresi. Adamin agzindan lafi kerpetenle alirsin.



    2 nolu profil ya Borusan'da yaptirir ya da Maslak da basinda durarak keyfine saglam senelerdir bildigi ustasi vardir. Genelde evin bir kac arabasindan biridir. Kazaya pek önem vermez ne varsa siz sormadan gercegi ile soyler tik tik.





    Mümkünse kilometresin degil de 2 nolu profil Borusan olandan alin.



    Tum markalarda oldugu gibi Premium arabalarda sahibine ben daha cok bakiyorum.




  • Dediğiniz gibi piyasa evet dolu öyle yeni görünüm verip 130 140 bin tl ye alıp zenginim diye gezen boş insanlar ile de araca bindim kullandım çok keyifli güzel bir araç hiç jeep suv almadım bugüne kadar çokta severim yüksek araçları kullanmayı da memlekette 250 bin tl ye jeep gelmiyor gelenler Nissan x-trail veya Honda crv o markalarada vermem o parayı bi Bmw x6 range infitiniti Q7 alayım diyorum bakıyorum onlarda işte 7-8 yaşında 140 bin km devirmiş araçlar geliyor oda korkutuyor çıkarabilecekleri arızaları körüktür motordur yükselme alçalma kitidir kaldım öyle kararsız gönlüm al diyor mantığım aman aman kaçın bulaşma diyor piyasada da bir ton binen var bu araçlara sıkıntı elbet çıkarıyor milletin çöpe atacak parası mı çok diyorum anlam veremiyorum illaha ki arızalar çıkarıyor çünkü binen biniyor gırla range var yollarda
  • Bir yerde okumuştum. Dizel range roverlar dünyanın en sorunlu araçları arasındaymış. Yalnız model yılını hatırlamıyorum. Alırken çok çok dikkat etmek gerek
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.