Arkadaşlar merhaba. Fiat 500L aracımı satıp aynı ayarda gördüğüm Citroen C5 aircross almayı düşünüyorum. Beygiri Torku yakıtı önemli değil bu motorlardan en sorunsuzu en problemsiz olanı hangisidir internette hiç bilgi bulamadım. Ustalara soruyorum 30 sene önceki kafayla Fransız araçtan uzak dur diyorlar. Kullanan veya duyumu olan varsa problemsiz olanı öğrenmek isterim. İki motordan birinde kronik veya bilindik bir problem varsa, ikisi de alınmaz diyorsanız yazabilirseniz sevinirim. |
1.6 puretech mi 1.5 HDI mı?
-
-
1.5 dizel 1.6 puretech'e göre Türkiye'de çok daha yaygın bir motor ve halen daha ticari araçlar üzerinde ülkeye girişi devam ediyor. 1.6 puretech ile daha TR'ye gelen model kalmadı sanırsam. Benim fikrim ticaride kullanılan motor tiplerinin durability ve reliability açısından daha iyi olacağı. Kendim 1.5 HDI motor pejo 208 kullanıyorum, herhangi major bi sorun yaşamadım ya da duymadım. Tüketim anlamında çok iyi bir motor ve yaygın olduğu için de allah korusun bir arızası durumunda parça veya usta konusunda hiç sıkıntı çekeceğimi düşünmüyorum.
-
3008 1.5 bluehdi kullanıyorum 70bin kmde şu ana kadar sıkıntı yok forumda dışında bir aracın eksantrik zincirinin koptuğundan bahsedildi
1.6 bluehdi kadar olmasa da adblue tankı sorunu yaşayanların olduğu söylendi
1.6 puretech ile ilgili kronik bir sorun duymadım triger seti zincirli ben de ilk fırsatta ds7 1.6 puretech araca geçmeyi düşünüyorum -
hem ekonomi açısından hem c5 aircross'un sürüş karakteri açısından 1.5 bluehdi.
-
Arkadaşlar çok teşekkür ederim. Belirttiğim üzere günlük sürüş rutinim dolayısıyla yakıt ekonomisi son düşüneceğim şey. Araçtan beklentim sadece sorunsuzluk.
1.5 HDI mantıklı geliyor çok yaygın bir motor şimdiye kadar bir kronik sorun olsa bilirdik gibi. Bir de aracın 1700 kilo olması dolayısıyla dizeldeki düşük devir Torku önemli gibi duruyor.
1.6 puretech benzinli de bakım masraflarının düşük olması dolayısıyla cazip. Kendi aracımın bakımı benzinli Fiat kullanan arkadaşın bakımının iki katı tutuyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QuestionMark -- 9 Mart 2024; 20:20:38 > -
sorunsuzluk ekonomiden önceyse 1.6 puretech daha doğru olur.
-
308 1.6 bluehdi 6 yıl 70bin km kullandım tık demedi ama 3008 180 hpyi test sürüşüne çıkarınce resmen bu ne dedim.Hakkını yemeyelim dizel az yakıyor ama benim gibi senede anca 10000 km kullanıyorsanız gerçekten gerek yok.Benzinin sessiziliği,hızlanması,egzos sesi işte budur dedirtiyor.1.6 puretech alın geçin.
-
Geçen gün bir C5 Aircross sahibi ile araç başında görüştüm. Benim birader de bunlardan almak istiyor nasıl memnun musun diye sordum. Çok memnun olduğunu söyledi. Yakıt tüketimini sordum önce iyi dedi sonra dur bir bakalım ne gösteriyor dedi. Baktık 33km ortalama hız ile 9.3 litre ortalama tüketimi vardı. Sürekli şehiriçi ve biraz agresif kullandığını söyledi. Araç sahibi diş doktoru. Araç çok güzel ama bu tüketim baya yüksek geldi bana.
Ben de Clio 4 dizel manuel'den Hybird veya EAT8 şanzımanlı bir araca geçmeyi düşünüyorum ama benim araç 23km ortalama hız ile 5.4 litre tüketiyor. Geçiş yapacağım aracın da az yakmasını isterim.
-
biraz değil çok agresif kullanıyordur-çok kısa mesafede kullanıyordur
clio 4'ün 5.4 yaktığı kullanımla 7'yi geçeceğini sanmıyorum 1.5 bluehdi'ın.
-
Merhaba. 5 yıl 50000 km oldu 1.6 puretech 180 ile beraberiz gayet memnunum. Kronik bir arıza duymadım bu motor için. Puretech geçmişi olan ve hâla özellikle DS serisinde kullanılan bir motor aşağıya motor hakkındaki linki bırakıyorum.
-
Teşekkür ederim benzinliyi de değerlendirebiliriz o halde
-
1 Yıldır 1.6 puretech 180 beygir Peugeot 3008 kullanıyorum. Oldukça memnunum o dönem dizeli daha uygun olduğu halde dizeli tercih etmedim. Çok km yapılmıyorsa kesinlikle çok zevkli ve sorunsuz bir motor.
-
Ben olsam, 1.5 hdı tercih ederdim. Türkiye de satılan güncel Modellerde hala kullanılan , tercih edilen ve tercih edenler tarafından sevilen bır motor. C5 A nın dizel otomatik uyumuda gayet başarılı.
-
Yakıt önemli değilse boşuna 1.5 almaya gerek yok,yeni nesil 1.6 puretech oldukça başarılı.
-
1.5 hdilarda eksantrik zincir kırma olayını ben de duydum. Çok yaygın değil sanırım ama başınıza gelirse de iyi masraf açıyor gibi. -
2 Yıl 30.000 km'dir 3008 1.6 Puretech kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Arkadaşımda da aynı aracın 1.5 dizeli var. İki aracı peş peşe kullanınca seçim yapmak çok kolay oluyor. 1.6 Puretech çok esnek ve tutumlu bir motor. Tavsiye ederim.
-
Çoğu kişi dizel önermiş ama arkadaşlar yakıt derdim yok yeri geliyor 4.4 discoverylere sulanıyorum. Ayrıca kendi aracım dizel, benzinli aracı olan arkadaşlara göre bakım yapılırken aynı serviste 2 kat fazla para ödüyorum -
Yakıt derdi yok ise hiç düşünmeden 1.6 puretech alın hocam hem performans hem sessizlik -
Motor özelinde konuşursak tabiki 1.6 benzinli derim ama araç özelinde konuşursak , baktığınız araç C5 aircross muş bence çokta fark etmez. Dizelde alsanız benzinli de alsanız bu araçları sedan gibi kullanmayacaksınız. Benzinli araç sevdiğim için benzinli derdim ben. 508 ya da ds9 gibi bir araç alıyor olsaydınız tartışmasız benzinli olurdu tabiki.
-
Hocam dizel yakıt sürekli pahalanıyor. Artık bir esprisi kalmadığını düşünüyorum. Diğer yandan çok az km yapan biri olarak dizelde bakım masrafları hep üzüyor. Benzinli çok daha mantıklı gelmeye başladı artık.
Benzer içerikler
- b suv araçlar
- seat arona yakıt tüketimi
- alfa romeo yorumlar
- skoda fabia alınır mı
- alfa romeo giulietta 1.4 170 hp
- renault arkana fiyat
- uçan araba fiyatları
- renault logan
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X