Şimdi Ara

Hangi araçlar tam otomatik hangileri yarı otomatik ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
2
Favori
40.756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, araştırmama rağmen aşağıdaki araçlardan hangileri şuanda tam otomatik hangileri yarı otomatik net bir bilgi bulamadım,tam otomatiklerin sorunsuz olduğunu duyuyorum başka bildiğiniz b yada c sınıfı, tam otomatik, hb araçlar hangileri ,yardımcı olursanız sevinirim..


    Toyota yaris multidrive s

    w golf7 dsg

    w polo dsg

    nissan micra otomatiği

    Ford fiesta powershift

    seat ibiza dsg

    honda jazz otomatiği

    reno megane otomtk

    fiat punto otmtk

    peugeot 208 otomtk

    mazda 2

    mitsubishi colt otmtk

    opel corsa twinport



  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahlia

    hyperxcross çift kavrama ve cvt derken yarı otomatik mi tam otomatik mi? Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar

    Alıntıları Göster
    M/T: manual transmisson: hepimizin bildigi düz vites. gaz debriyaj fren üclüsü.

    AMT: automated manual transmisson: manuel sanzimanin otomatiklestirilmis halidir. ekstra donanim olarak manuel vitesin isini görecek bir shifter yani vites degistirici ve otomatik debriyaj. ekstra bir mühendislige gerek duymaz. opel ve mercedes bunu denediler. mercedes coktan vazgecti. fakat opel otomatik vites ihtiyacini hala easytronic ve gelismis versiyonlari ile mevcut manuel vitese iki tane elektrik motoru takip otomatik debriyaj ve vites kolu ile idare ediyor. yokusta genellikle geri kacirir. müthis bir torque interruption, yani anlik güc kesilmesi hissedilir. mekanizma ekstra agirlik gerektrirmez. ekstra mühendislik calismasi gerektirmez. motorun stop etmesi problemleri yasanabilir. üretimi ve montaji kolaydir. ayrica ekonomik sürüse izin verir. her ne kadar kaldirabildigi tork degerleri düsük olsa da, yani büyük motorlarda cok kullanilmasa da lamborghini neredeyse dsg kadar hizli vites gecisi saglayan bir versiyonunu aventadorda kullaniyor. vites gecisleri 0.25 saniye civarlarinda. dsg ler 0.2sn.

    dct: dual clutch transmission; cift kavramali sanziman: bizi bu teknoloji ile halkin ulasabilecegi seviyedeki araabalar vasitasi ile tanistiran vw literatüründe dsg (direk schalt getriebe-direct shift transmission). tek bir cikis mili üzerinde ic ice gecmis kavrama mekanizmalarinin calismasi sayesinde kesintisiz güc aktarimi saglanir. cok daha basit bir anlatimla iki tane debriyaj düsünün; bir tanesi 1. 3. ve 5. viteslerle calisiyor. digeri de 2. 4. 6. viteslerle. siz 1. vitestesiniz yani birinci debriyaj calisiyor. ikinci debriyaj kavramada degil. böylece ikinci sanziman seti 2. viteste takili. siz birinci debriyaja basip sistemi ayirirken ikinci debriyaj da kavramaya basliyor. böylece birinci debriyaj artik bos viteste ve ikinci debriyaj aktif bir sekilde 2. vitesle calismaya basladi bile. böylelikle sadece debriyaja basma (basip cekme demiyorum) hizlarinda vites degistirip kavramaya dahi alabilirsiniz. güc kesilmesi kesinlikle yoktur. cok akici bir hizlanma vardir. sistem karmasiktir ve cok keskin olarak calismasi gerekmektedir. mühendisligi ve mekanizmasi uzun ugraslar gerektirir. zaten iyi tasarlanmamis bir cift kavramanin, mesela DSG, ne kadar problemler cikardigini herkes biliyor sanirim. formula 1'de de dct'ler kullanilmaktadir. manuel modda calisirken sistem sizin o esnada vites büyütmek üzere mi yoksa kücültmek üzere mi oldugunuzu anlayamadigi icin, bosta olan kavramada hangi vitesi sececegini bilemez. bu yüzden manuel olarak calisirken vites gecisleri daha yavastir ve güc kesilmeleri hissedilebilir. mclaren F1 modelinde, direksiyondan vites degistirme kulakciklarindan büyültme dügmesine elinizi dokundurdugunuzda sistem büyük vitesi secer, kücültmeye dokundugunuzda da kücük vitesi secer. yani aslinda bir sonraki vitesi hazirlar. bu tarz cözümlerle bu da asilabilir. fakat karmasik yapisi ve büyüklügü nedeni ile hala daha problematiktir. teorik olarak herbir vites icin ayri bir kavrama koyarsaniz hic bir zaman hic bir sekilde güc eksilmesi yasamazsiniz. artik kamyon kadar sanzimaniniz olur heralde :D .. performans ve ekonomiyi kavrama avantaji ile saglar.

    cvt=continously variable transmission : bu tarz sanzimanlarda vites kademesi yoktur. motor yüküne (gaz pedali) ve güc gereksinimine göre ekü kendisi bir vites orani belirler ve hizlandirir. bu tarz otomatik viteslerde manuel kullanim icin belirlenmis vites oranlari vardir ve siz sadece bunlari secebilirsiniz. hizlanma esnasinda torque interruption yani anlik güc kesilmesi olmaz. daima uygun devirde kullanildigi icin ekonomik kullanim icin iyi bir secimdir. cünkü sistem daima kavramadadir.


    A/T:automatic transmission: bildigimiz ilk cikan otomatik vitesler. manuel kullanim imkanlari yoktur ya da kisitlidir. tork konvertörü kullanirlar. yüzde 20 lere yakin fazla yakit tüketirler. sistem karmasik degildir. güc kesilmesi yoktur , sürekli kavramadadir. o yüzden kirmizi isikta durdugunuzda frene bastiginizda motor zorlanir. cünkü sanziman kavramadadir. 1. vitesleri cok uzun olur. tork konvertörü ile ilk viteste kalkis yardimcisi gib kullanilir. P R N D 2 L ifadeleri yer alir. D modunda bütün viteslere erisim vardir. 2 de sadece 1. ve 2. vites kullanilir. sanilanin aksina sadece 2. vites (genelde) kullanilmaz. L ise sadece 1. vitesi calistirir. overdrive tusu olur genelde. bu da 3. vitese kadar kullanima müsade eder. böylece devir hep yüksek kalir, yani over driven olur.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Tam ve Yarı Otomatik Araçlar

    Otomotiv endüstrisinde, sürüş deneyimini geliştiren ve kolaylaştıran iki ana vites sistemi türü vardır: tam otomatik ve yarı otomatik.

    Tam Otomatik Araçlar

    Tam otomatik araçlar, vites değişimlerini tamamen otomatik olarak gerçekleştiren bir şanzıman sistemine sahiptir. Bu sistem, gaz pedalına basarak hızlandığında veya fren pedalına basarak yavaşladığında vitesleri kendiliğinden değiştirir. Tam otomatik şanzımanlı araçlar arasında şu seçenekler bulunur:

    • Tam otomatik vites arabalar
    • Tam otomatik şanzımanlı araçlar

    Yarı Otomatik Araçlar

    Yarı otomatik araçlar ise, vites değişimlerini kısmen manuel olarak ve kısmen otomatik olarak gerçekleştiren bir şanzıman sistemine sahiptir. Bu araçlar genellikle sürücünün vitesleri manuel olarak değiştirmesine olanak tanıyan bir debriyaj pedalı içerir ancak vites değiştirme işleminin kendisi otomatiktir. Yarı otomatik araç türleri şunları içerir:

    • Yarı otomatik vitesli arabalar
    • Yarı otomatik şanzımanlı arabalar
    • Yarı otomatik arabalar

    Tam ve Yarı Otomatik Araçların Avantajları ve Dezavantajları

    Her iki vites sistemi türünün de kendine özgü avantajları ve dezavantajları vardır:

    • Tam Otomatik Araçlar: Sürüş kolaylığı sağlar, trafik sıkışıklığı gibi durumlarda daha az yorucu olur. Ancak, manuel araçlara kıyasla genellikle daha pahalıdır ve daha az yakıt verimliliği sunabilir.
    • Yarı Otomatik Araçlar: Tam otomatik araçlardan daha uygun maliyetlidir ve daha iyi yakıt verimliliği sağlayabilir. Bununla birlikte, manuel vites değiştirme gerektirir, bu da bazı sürücüler için daha az uygun olabilir.

    Sonuç

    Tam otomatik ve yarı otomatik araçlar, farklı sürüş ihtiyaçlarına ve tercihlerine hitap eden iki farklı vites sistemi seçeneği sunar. Tam otomatik araçlar daha kolay ve rahat bir sürüş deneyimi sağlarken, yarı otomatik araçlar daha fazla kontrol ve yakıt verimliliği sunar. En iyi vites sistemi seçimi, bireysel ihtiyaçlara ve bütçeye bağlıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancakveancak

    http://forum.donanimhaber.com/m_50255365/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Yardimci olacaktir
    evet o konuya baktım daha önce, ama eski açılmış bir konu ve bir çok arabanın yeni versiyonu çıktı , benim sorduğum arabalardan pek bahsetmiyor,yine de teşekkürler..
  • konu hakkında bilgisi olan yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahlia

    konu hakkında bilgisi olan yok mu?
    Mitsubishi colt, AMT yani yarı otomatik. Toyota ve Corsa da bildiğim kadarıyla yarı otomatik, Opel'de easytronic diye geçiyor. Volkswagen'ın DSG'si triptronictir, yani hem manüel hem de tam otomatik olarak kullanabiliyorsun. Bunların hepsi de bildiğim kadarıyladır.
  • suzuki swift tam otomatik...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wander_

    suzuki swift tam otomatik...
    w golf7 dsg-cift kavrama

    w polo dsg-cift kavrama

    nissan micra otomatiği-tam otomatik olmasi lazim

    Ford fiesta powershift-cift kavrama

    seat ibiza dsg-cift kavrama

    honda jazz otomatiği-CVT

    reno megane otomtk-benzinli CVT,dizel EDC-cift kavrama

    fiat punto otmtk-yari otomatik(robotize)

    ayrica,
    hyundai i30 tam otomatik
    auris benzinli-CVT
    civic benzinli-tam otomatik
    c4 MCP-yari otomatik(robotize)
    leon DSG-cift kavrama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HyperXCrossfire -- 29 Nisan 2013; 23:44:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    w golf7 dsg-cift kavrama

    w polo dsg-cift kavrama

    nissan micra otomatiği-tam otomatik olmasi lazim

    Ford fiesta powershift-cift kavrama

    seat ibiza dsg-cift kavrama

    honda jazz otomatiği-CVT

    reno megane otomtk-benzinli CVT,dizel EDC-cift kavrama

    fiat punto otmtk-yari otomatik(robotize)

    ayrica,
    hyundai i30 tam otomatik
    auris benzinli-CVT
    civic benzinli-tam otomatik
    c4 MCP-yari otomatik(robotize)
    leon DSG-cift kavrama

    Alıntıları Göster
    hyperxcross çift kavrama ve cvt derken yarı otomatik mi tam otomatik mi? Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahlia

    hyperxcross çift kavrama ve cvt derken yarı otomatik mi tam otomatik mi? Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar

    Alıntıları Göster
    takip mesajı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahlia

    hyperxcross çift kavrama ve cvt derken yarı otomatik mi tam otomatik mi? Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar

    Alıntıları Göster
    M/T: manual transmisson: hepimizin bildigi düz vites. gaz debriyaj fren üclüsü.

    AMT: automated manual transmisson: manuel sanzimanin otomatiklestirilmis halidir. ekstra donanim olarak manuel vitesin isini görecek bir shifter yani vites degistirici ve otomatik debriyaj. ekstra bir mühendislige gerek duymaz. opel ve mercedes bunu denediler. mercedes coktan vazgecti. fakat opel otomatik vites ihtiyacini hala easytronic ve gelismis versiyonlari ile mevcut manuel vitese iki tane elektrik motoru takip otomatik debriyaj ve vites kolu ile idare ediyor. yokusta genellikle geri kacirir. müthis bir torque interruption, yani anlik güc kesilmesi hissedilir. mekanizma ekstra agirlik gerektrirmez. ekstra mühendislik calismasi gerektirmez. motorun stop etmesi problemleri yasanabilir. üretimi ve montaji kolaydir. ayrica ekonomik sürüse izin verir. her ne kadar kaldirabildigi tork degerleri düsük olsa da, yani büyük motorlarda cok kullanilmasa da lamborghini neredeyse dsg kadar hizli vites gecisi saglayan bir versiyonunu aventadorda kullaniyor. vites gecisleri 0.25 saniye civarlarinda. dsg ler 0.2sn.

    dct: dual clutch transmission; cift kavramali sanziman: bizi bu teknoloji ile halkin ulasabilecegi seviyedeki araabalar vasitasi ile tanistiran vw literatüründe dsg (direk schalt getriebe-direct shift transmission). tek bir cikis mili üzerinde ic ice gecmis kavrama mekanizmalarinin calismasi sayesinde kesintisiz güc aktarimi saglanir. cok daha basit bir anlatimla iki tane debriyaj düsünün; bir tanesi 1. 3. ve 5. viteslerle calisiyor. digeri de 2. 4. 6. viteslerle. siz 1. vitestesiniz yani birinci debriyaj calisiyor. ikinci debriyaj kavramada degil. böylece ikinci sanziman seti 2. viteste takili. siz birinci debriyaja basip sistemi ayirirken ikinci debriyaj da kavramaya basliyor. böylece birinci debriyaj artik bos viteste ve ikinci debriyaj aktif bir sekilde 2. vitesle calismaya basladi bile. böylelikle sadece debriyaja basma (basip cekme demiyorum) hizlarinda vites degistirip kavramaya dahi alabilirsiniz. güc kesilmesi kesinlikle yoktur. cok akici bir hizlanma vardir. sistem karmasiktir ve cok keskin olarak calismasi gerekmektedir. mühendisligi ve mekanizmasi uzun ugraslar gerektirir. zaten iyi tasarlanmamis bir cift kavramanin, mesela DSG, ne kadar problemler cikardigini herkes biliyor sanirim. formula 1'de de dct'ler kullanilmaktadir. manuel modda calisirken sistem sizin o esnada vites büyütmek üzere mi yoksa kücültmek üzere mi oldugunuzu anlayamadigi icin, bosta olan kavramada hangi vitesi sececegini bilemez. bu yüzden manuel olarak calisirken vites gecisleri daha yavastir ve güc kesilmeleri hissedilebilir. mclaren F1 modelinde, direksiyondan vites degistirme kulakciklarindan büyültme dügmesine elinizi dokundurdugunuzda sistem büyük vitesi secer, kücültmeye dokundugunuzda da kücük vitesi secer. yani aslinda bir sonraki vitesi hazirlar. bu tarz cözümlerle bu da asilabilir. fakat karmasik yapisi ve büyüklügü nedeni ile hala daha problematiktir. teorik olarak herbir vites icin ayri bir kavrama koyarsaniz hic bir zaman hic bir sekilde güc eksilmesi yasamazsiniz. artik kamyon kadar sanzimaniniz olur heralde :D .. performans ve ekonomiyi kavrama avantaji ile saglar.

    cvt=continously variable transmission : bu tarz sanzimanlarda vites kademesi yoktur. motor yüküne (gaz pedali) ve güc gereksinimine göre ekü kendisi bir vites orani belirler ve hizlandirir. bu tarz otomatik viteslerde manuel kullanim icin belirlenmis vites oranlari vardir ve siz sadece bunlari secebilirsiniz. hizlanma esnasinda torque interruption yani anlik güc kesilmesi olmaz. daima uygun devirde kullanildigi icin ekonomik kullanim icin iyi bir secimdir. cünkü sistem daima kavramadadir.


    A/T:automatic transmission: bildigimiz ilk cikan otomatik vitesler. manuel kullanim imkanlari yoktur ya da kisitlidir. tork konvertörü kullanirlar. yüzde 20 lere yakin fazla yakit tüketirler. sistem karmasik degildir. güc kesilmesi yoktur , sürekli kavramadadir. o yüzden kirmizi isikta durdugunuzda frene bastiginizda motor zorlanir. cünkü sanziman kavramadadir. 1. vitesleri cok uzun olur. tork konvertörü ile ilk viteste kalkis yardimcisi gib kullanilir. P R N D 2 L ifadeleri yer alir. D modunda bütün viteslere erisim vardir. 2 de sadece 1. ve 2. vites kullanilir. sanilanin aksina sadece 2. vites (genelde) kullanilmaz. L ise sadece 1. vitesi calistirir. overdrive tusu olur genelde. bu da 3. vitese kadar kullanima müsade eder. böylece devir hep yüksek kalir, yani over driven olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsb33

    M/T: manual transmisson: hepimizin bildigi düz vites. gaz debriyaj fren üclüsü.

    AMT: automated manual transmisson: manuel sanzimanin otomatiklestirilmis halidir. ekstra donanim olarak manuel vitesin isini görecek bir shifter yani vites degistirici ve otomatik debriyaj. ekstra bir mühendislige gerek duymaz. opel ve mercedes bunu denediler. mercedes coktan vazgecti. fakat opel otomatik vites ihtiyacini hala easytronic ve gelismis versiyonlari ile mevcut manuel vitese iki tane elektrik motoru takip otomatik debriyaj ve vites kolu ile idare ediyor. yokusta genellikle geri kacirir. müthis bir torque interruption, yani anlik güc kesilmesi hissedilir. mekanizma ekstra agirlik gerektrirmez. ekstra mühendislik calismasi gerektirmez. motorun stop etmesi problemleri yasanabilir. üretimi ve montaji kolaydir. ayrica ekonomik sürüse izin verir. her ne kadar kaldirabildigi tork degerleri düsük olsa da, yani büyük motorlarda cok kullanilmasa da lamborghini neredeyse dsg kadar hizli vites gecisi saglayan bir versiyonunu aventadorda kullaniyor. vites gecisleri 0.25 saniye civarlarinda. dsg ler 0.2sn.

    dct: dual clutch transmission; cift kavramali sanziman: bizi bu teknoloji ile halkin ulasabilecegi seviyedeki araabalar vasitasi ile tanistiran vw literatüründe dsg (direk schalt getriebe-direct shift transmission). tek bir cikis mili üzerinde ic ice gecmis kavrama mekanizmalarinin calismasi sayesinde kesintisiz güc aktarimi saglanir. cok daha basit bir anlatimla iki tane debriyaj düsünün; bir tanesi 1. 3. ve 5. viteslerle calisiyor. digeri de 2. 4. 6. viteslerle. siz 1. vitestesiniz yani birinci debriyaj calisiyor. ikinci debriyaj kavramada degil. böylece ikinci sanziman seti 2. viteste takili. siz birinci debriyaja basip sistemi ayirirken ikinci debriyaj da kavramaya basliyor. böylece birinci debriyaj artik bos viteste ve ikinci debriyaj aktif bir sekilde 2. vitesle calismaya basladi bile. böylelikle sadece debriyaja basma (basip cekme demiyorum) hizlarinda vites degistirip kavramaya dahi alabilirsiniz. güc kesilmesi kesinlikle yoktur. cok akici bir hizlanma vardir. sistem karmasiktir ve cok keskin olarak calismasi gerekmektedir. mühendisligi ve mekanizmasi uzun ugraslar gerektirir. zaten iyi tasarlanmamis bir cift kavramanin, mesela DSG, ne kadar problemler cikardigini herkes biliyor sanirim. formula 1'de de dct'ler kullanilmaktadir. manuel modda calisirken sistem sizin o esnada vites büyütmek üzere mi yoksa kücültmek üzere mi oldugunuzu anlayamadigi icin, bosta olan kavramada hangi vitesi sececegini bilemez. bu yüzden manuel olarak calisirken vites gecisleri daha yavastir ve güc kesilmeleri hissedilebilir. mclaren F1 modelinde, direksiyondan vites degistirme kulakciklarindan büyültme dügmesine elinizi dokundurdugunuzda sistem büyük vitesi secer, kücültmeye dokundugunuzda da kücük vitesi secer. yani aslinda bir sonraki vitesi hazirlar. bu tarz cözümlerle bu da asilabilir. fakat karmasik yapisi ve büyüklügü nedeni ile hala daha problematiktir. teorik olarak herbir vites icin ayri bir kavrama koyarsaniz hic bir zaman hic bir sekilde güc eksilmesi yasamazsiniz. artik kamyon kadar sanzimaniniz olur heralde :D .. performans ve ekonomiyi kavrama avantaji ile saglar.

    cvt=continously variable transmission : bu tarz sanzimanlarda vites kademesi yoktur. motor yüküne (gaz pedali) ve güc gereksinimine göre ekü kendisi bir vites orani belirler ve hizlandirir. bu tarz otomatik viteslerde manuel kullanim icin belirlenmis vites oranlari vardir ve siz sadece bunlari secebilirsiniz. hizlanma esnasinda torque interruption yani anlik güc kesilmesi olmaz. daima uygun devirde kullanildigi icin ekonomik kullanim icin iyi bir secimdir. cünkü sistem daima kavramadadir.


    A/T:automatic transmission: bildigimiz ilk cikan otomatik vitesler. manuel kullanim imkanlari yoktur ya da kisitlidir. tork konvertörü kullanirlar. yüzde 20 lere yakin fazla yakit tüketirler. sistem karmasik degildir. güc kesilmesi yoktur , sürekli kavramadadir. o yüzden kirmizi isikta durdugunuzda frene bastiginizda motor zorlanir. cünkü sanziman kavramadadir. 1. vitesleri cok uzun olur. tork konvertörü ile ilk viteste kalkis yardimcisi gib kullanilir. P R N D 2 L ifadeleri yer alir. D modunda bütün viteslere erisim vardir. 2 de sadece 1. ve 2. vites kullanilir. sanilanin aksina sadece 2. vites (genelde) kullanilmaz. L ise sadece 1. vitesi calistirir. overdrive tusu olur genelde. bu da 3. vitese kadar kullanima müsade eder. böylece devir hep yüksek kalir, yani over driven olur.
    teşekkürler hsb33 verdiğiniz bilgi faydalı oldu ,anladığım kadarıyla cvt dsg çift kavramalı vitesler manuel olarak da kullanılıyor yani yarı otomatik oluyor sadece AT ler tam otomatik oluyor içlerinde de en sorunsuz olanı cvt iken en teknolojik olanı dsg gibi gözüküyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dahlia

    teşekkürler hsb33 verdiğiniz bilgi faydalı oldu ,anladığım kadarıyla cvt dsg çift kavramalı vitesler manuel olarak da kullanılıyor yani yarı otomatik oluyor sadece AT ler tam otomatik oluyor içlerinde de en sorunsuz olanı cvt iken en teknolojik olanı dsg gibi gözüküyor..

    Alıntıları Göster
    merhaba,
    fiat'ın fiyat listesine baktığımzda otomatik olan araçları anlayamıyoruz. Bu s&s, pop, easy ya da lounge lar mı otomatik olup olmadığını belirtiyor, öyleyse hangileri acaba? :)
    1.2 69HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S POP
    FIRE 77 HP DUALOGIC S&S POP
    1.3 MULTIJET 75HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S EASY
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S EASY
    1.3 MULTIJET 75HP EASY
    1.4 FIRE 77 HP S&S LOUNGE
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S LOUNGE
    1.3 MULTIJET 75HP LOUNGE
    1.3 MULTIJET 95HP S&S LOUNGE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    merhaba,
    fiat'ın fiyat listesine baktığımzda otomatik olan araçları anlayamıyoruz. Bu s&s, pop, easy ya da lounge lar mı otomatik olup olmadığını belirtiyor, öyleyse hangileri acaba? :)
    1.2 69HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S POP
    FIRE 77 HP DUALOGIC S&S POP
    1.3 MULTIJET 75HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S EASY
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S EASY
    1.3 MULTIJET 75HP EASY
    1.4 FIRE 77 HP S&S LOUNGE
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S LOUNGE
    1.3 MULTIJET 75HP LOUNGE
    1.3 MULTIJET 95HP S&S LOUNGE

    "DUALOGIC" otomatik vitestir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    merhaba,
    fiat'ın fiyat listesine baktığımzda otomatik olan araçları anlayamıyoruz. Bu s&s, pop, easy ya da lounge lar mı otomatik olup olmadığını belirtiyor, öyleyse hangileri acaba? :)
    1.2 69HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S POP
    FIRE 77 HP DUALOGIC S&S POP
    1.3 MULTIJET 75HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S EASY
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S EASY
    1.3 MULTIJET 75HP EASY
    1.4 FIRE 77 HP S&S LOUNGE
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S LOUNGE
    1.3 MULTIJET 75HP LOUNGE
    1.3 MULTIJET 95HP S&S LOUNGE

    "DUALOGIC" otomatik vitestir.

    teşekkürler!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    merhaba,
    fiat'ın fiyat listesine baktığımzda otomatik olan araçları anlayamıyoruz. Bu s&s, pop, easy ya da lounge lar mı otomatik olup olmadığını belirtiyor, öyleyse hangileri acaba? :)
    1.2 69HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S POP
    FIRE 77 HP DUALOGIC S&S POP
    1.3 MULTIJET 75HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S EASY
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S EASY
    1.3 MULTIJET 75HP EASY
    1.4 FIRE 77 HP S&S LOUNGE
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S LOUNGE
    1.3 MULTIJET 75HP LOUNGE
    1.3 MULTIJET 95HP S&S LOUNGE

    "DUALOGIC" otomatik vitestir.

    teşekkürler!

    yanlış bilgi. "DUALOGIC" yarı otomatik vitestir. tam otomatiklerde olmayan baskı balata vardır. sorunsuzdur. yakıtı su gibi içip bitirmez hatta manuelden az bile yakar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    merhaba,
    fiat'ın fiyat listesine baktığımzda otomatik olan araçları anlayamıyoruz. Bu s&s, pop, easy ya da lounge lar mı otomatik olup olmadığını belirtiyor, öyleyse hangileri acaba? :)
    1.2 69HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S POP
    FIRE 77 HP DUALOGIC S&S POP
    1.3 MULTIJET 75HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S EASY
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S EASY
    1.3 MULTIJET 75HP EASY
    1.4 FIRE 77 HP S&S LOUNGE
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S LOUNGE
    1.3 MULTIJET 75HP LOUNGE
    1.3 MULTIJET 95HP S&S LOUNGE

    "DUALOGIC" otomatik vitestir.

    teşekkürler!

    yanlış bilgi. "DUALOGIC" yarı otomatik vitestir. tam otomatiklerde olmayan baskı balata vardır. sorunsuzdur. yakıtı su gibi içip bitirmez hatta manuelden az bile yakar

    Arkadaş Fiat'ın fiyat listesinde hangilerinin otomatik olduğu anlaşılmıyor demiş. Ben de "DUALOGIC"in otomatik vites olduğunu söyledim. Zaten tam otomatik demedim. Sonuçta yarı otomatik'de bir otomatik şanzıman türüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    merhaba,
    fiat'ın fiyat listesine baktığımzda otomatik olan araçları anlayamıyoruz. Bu s&s, pop, easy ya da lounge lar mı otomatik olup olmadığını belirtiyor, öyleyse hangileri acaba? :)
    1.2 69HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S POP
    FIRE 77 HP DUALOGIC S&S POP
    1.3 MULTIJET 75HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S EASY
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S EASY
    1.3 MULTIJET 75HP EASY
    1.4 FIRE 77 HP S&S LOUNGE
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S LOUNGE
    1.3 MULTIJET 75HP LOUNGE
    1.3 MULTIJET 95HP S&S LOUNGE

    "DUALOGIC" otomatik vitestir.

    teşekkürler!

    yanlış bilgi. "DUALOGIC" yarı otomatik vitestir. tam otomatiklerde olmayan baskı balata vardır. sorunsuzdur. yakıtı su gibi içip bitirmez hatta manuelden az bile yakar

    Arkadaş Fiat'ın fiyat listesinde hangilerinin otomatik olduğu anlaşılmıyor demiş. Ben de "DUALOGIC"in otomatik vites olduğunu söyledim. Zaten tam otomatik demedim. Sonuçta yarı otomatik'de bir otomatik şanzıman türüdür.

    haklısın hocam ben başlığa bakarak yanılmışım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: fremdsprache

    merhaba,
    fiat'ın fiyat listesine baktığımzda otomatik olan araçları anlayamıyoruz. Bu s&s, pop, easy ya da lounge lar mı otomatik olup olmadığını belirtiyor, öyleyse hangileri acaba? :)
    1.2 69HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S POP
    FIRE 77 HP DUALOGIC S&S POP
    1.3 MULTIJET 75HP POP
    1.4 FIRE 77 HP S&S EASY
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S EASY
    1.3 MULTIJET 75HP EASY
    1.4 FIRE 77 HP S&S LOUNGE
    1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC S&S LOUNGE
    1.3 MULTIJET 75HP LOUNGE
    1.3 MULTIJET 95HP S&S LOUNGE

    "DUALOGIC" otomatik vitestir.

    teşekkürler!

    yanlış bilgi. "DUALOGIC" yarı otomatik vitestir. tam otomatiklerde olmayan baskı balata vardır. sorunsuzdur. yakıtı su gibi içip bitirmez hatta manuelden az bile yakar

    Arkadaş Fiat'ın fiyat listesinde hangilerinin otomatik olduğu anlaşılmıyor demiş. Ben de "DUALOGIC"in otomatik vites olduğunu söyledim. Zaten tam otomatik demedim. Sonuçta yarı otomatik'de bir otomatik şanzıman türüdür.

    haklısın hocam ben başlığa bakarak yanılmışım

    Sorun değil hocam




  • Şu an satılan araçlar içerisinde tam otomatik dizel ve tam otomatik benzinli araçlar hangileri?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cLk

    Şu an satılan araçlar içerisinde tam otomatik dizel ve tam otomatik benzinli araçlar hangileri?
    cruze tam otomatik
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.