< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Realme GT2 Pro Ana Konu | SD 8G1 | 6.7' 2K 120Hz AMOLED | 4K60 FPS | Android 15 Mart 2025'te! (458. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bende dedim 512 yollayın fakat firma onu ön görmüş bişi diyemedik fatura benim olsa bırakmam yablaria da neyse ram ve hafıza farkı var gördüğüm yapacak bir şey yok bir daha realmi almamonlar kaybeder
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sarj soketinin kenarları tozla doldugu için oluyor, ben igne ile temizledim sorun düzeldi.
-
Temizledim fakat sorun düzelmedi. Farklı şarj kabloları da denedim. Yuva kısmında bir sorun var kablo dokununca çıkıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynen hocam yuvada sorun var bendede aynıydı garantiye yolladım daha işleme başlanması bakalım neler olacak bekliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
65w destekleyen fiyat performans şarj kablosu önerebilir misiniz ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
26 bin TL iade aldığını söyleyen kişi mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amoled yanığı şikayetiyle servise teslim ettim. Realme tr'ye de mail atarak cihaz değişimi istediğimi söyledim. Kvk'nin sitesinde üreticiden parça bekleniyor diye bilgi girilmiş.
Yakın zamanda cihazını ekran sorunu için servise gönderip ekranı değiştirilen oldu mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam hangi servise gönderdiğinizi söyleyebilir misiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kartal KVK ekran değişimi yapılır deniyor fakat üretici 2 aydan önce ekran stiklara girmeyeceği için değişim yada iade diyor arayıp 10 gün bir bekleme süresi sonrasında bu şekilde gelişti süreç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeşil ekran sorununda son güncelleme;
Yaklaşık 40 günlük süreç sonunda enflasyon farkıyla para iadesi yapıldı.
Süreçte önce telefonu KVK ya teslim edip aynı gün realme müşteri hizmetlerini aradım. Global bir sorun olduğunu ekran değişimi olursa garanti bitiminde aynı sorun tekrarlarsa mağdur olacağımı bildirdim. Enflasyon farkıyla para iadesi talep ettim. ekran değişimi kararı çıktı. Ekran temin edilemeyince realme 12 plus 256 gb teklif edildi. Kabul etmedim.
Süreç çok uzayınca şikayetvar a yazdım. Aynı gün geri dönüş yaptılar. Şikayetvar da enflasyon farklıyla para iadesi alan bir kişi buldum. Onu referans gösterdim. İşleme aldılar. Enflasyon farkına olumlu geri döndüler.
Bu sefer süreç kvk kısmında çok uzadı. Ne zaman kvk ya gitsem ya da arasam, enflasyon farkı diye birşeyin olmadığını kendilerinden emin laubali bir şekilde söylediler. Kararı realme nin verdiği söylesem bile kabul etmediler.
Realme ile birkaç telefon trafiği sonunda yetkili birimlerinden kvk yetkilisine mail atıldı. Gerekli evraklar verildikten sonra toplamda 40 gün sonunda 25000 tl para iadesi yapıldı.
Aralığın son haftası vatan bilgisayar sitesinden ziraat kampanyası ile Xiaomi 14t aldım. Telefon indirim ve bonuslarıyla 25000 e geldi.
Sonuç olarak realme gt 2 pro dan 128 gb hafıza ve artık azalan pil süresi dışında çok memnundum. Telefonun ara yüzü hızı ekranı benim için çok iyiydi. Eğer gt serisi bir telefon ile değişim olsaydı kabul ederdim.
Xiaomi 14t ye gelince çok farklı bir arayüz birkaç günde alıştım ve kendime göre düzenledim. ama hız ( antutu test) hafıza (256 gb) ram (12 gb) kamera (optik zoom) açısından çok daha iyi bir telefon. Herkese tavsiye ederim.
Umarım aynı sorunu yaşacak arkadaşlar için bir referans olur. Mesajı sayfa başına sabitlerseniz sevinirim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doktoratik -- 3 Ocak 2025; 21:6:24 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Realme değişim talebiyle ilgili gönderdiğim maile onarım yapılacak şeklinde yanıt verdi.
Realme tr'yi arayıp ellerinde parça olup olmadığını sordum. Stokların az olduğunu ve serviste parça varsa onarım yapılacağını söyledi. Kartal KVK'de parça olmadığını ve üreticiden beklediklerini söyledim. Müşteri temsilcisi de yeni parçaların ne zaman geleceği hakkında bilgisinin olmadığını ancak 2 ayı geçmeyeceğini söyledi. Muhtemelen parça azami tamir süresi içinde gelmeyecek ve cihaz değişimi yapılacak. Ayrıca cihaz değişiminde muadil olarak realme 12 pro veya realme 12 pro plus verdiklerini söyledi.
Enflasyon farkıyla ücret iadesini de sordum. Bir dönem yaptıklarını ancak politikaları gereği artık yapmayacaklarını söyledi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telefonu yanık olanlar şanslı, hatta para ücreti iadesini enflasyon farkıyla alanlar çok daha şanslı, çok daha güzel bir telefona güncelleyebilirler.
Realme gt 2 pro gerçekten güzel bir telefon lakin pil problemi çok fazla.
-
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/156150464
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aslında en mantıklı olan eflasyon farı ıle ucret ıadesı almak fakat fatura baskası adına olunca sıkıntı oldu bende realme 12 pro plus 8gb verecekler ona onay verdım 1 haftadır bekliyorum degisim için halen hareket yok 13 aralıktan berı telefonsuzum.
fatura benım adıma olsa ücret iadesine diretirdim fakat malesef.
değişim çıkanlar thh basvurup ücret iadesini alsın bunların yaptıgı yanına kar kalmamalı bu akdar müşteri magdur edilemez
-
14t nin gt2 Pro dan canlı mı ekranı fark var mı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar selam bende bu telefona sahiptim 2 ay önce bu çizgievzusu başıma geldi cihazi mediamarkt ten almıştım kvk ya gonderdim iade karari çıktı telefonu ve kutusu vs medimarkt e verdim paraniz hesabiniza yatacak dendi 10 gün geçti yatmadi aradim mediamarkt i bana sorun oldugunu yatacagini soylediler iban istediler verdim 30 gün daha gecti kac kere aramama ragmen parayi yatirmadilar tuketici hakem heyetine falan yazdım ama inat ettim normalde 13 bin tl olarak alacaktim ama şimdi enflasyon farkiyla cikaracagim onlardan sorum şu tüketici mahkemesine nasil direkt dava acabilirim bu konuda bilgisi olan aydinlatirsa sevinirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X