Nette dolaşırken bir Foto-Galeri'e rastladım ve aklıma reklamların aslında hayatımızı bilinçli bir şekilde bizim istediğimizin dışına taşıyabildiğini düşündüm. Bu konuda sizlerinde fikirlerini almak istiyorum.
elbette ki reklem hayatımızı etkilemektedir öyle olmmasa hepimizin adımız soyadımız gibi bildiğimiz kola firmaları reklem yapmazdı
bu reklam olayı öyle bir yere geliyor ki hani hep derler ya marfgarin bulaşık deterjanı yerine bu konudaki en iyi olan firmaların adını söylüyoruz.
bir markete gidince hemen gözümüz reklamı olan ürünü görüyor yada tercihte bulunurken en azından adı belli diyoruz
elbette etkiliyo insanı senin karnın açken sucuk reklamı görünce canın çekmiyo mu
Reklamlar bilinçli kullanıcılar için yararlı şeyler bence. Ama daha çok bilinçsiz olanlara hitap ediyor gibi...
bence reklam demek yaratıcılık demek. günümüzde bir reklam, reklamı yapılan ürün hakkında bir şey içermese bile anlatılmak istenen konuda son derece etkili ouyor.
Örneğin; bu reklam bir condom reklamı;
ya da dove reklamı;
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10ur -- 18 Şubat 2008; 15:32:49 >
Reklam elbette etkili ki 500 milyar $ gibi bir piyasası var.
14 subat 2008 tarihinde "KIRMIZI-- BASINDA EN İYİ REKLAM ODULLERI verildi..
reklam mı istiyorsunuz......
buyrun... size bu sene odul alan reklamların yayınladıgı bir site ....
kötü reklam yapmak da hiç yapmamaktan daha kötü olabilir aslında... mesela arcelik reklamlarına kılım... çok samimiyetsiz geliyo bana... bi de akbank ın kral kobi reklamı vardır ki aklıma direk şu sahneyi getirir...
reklamin orjinali de bu fazlasıyla yağcılık içerdiği kanaatindeyim...
dipçik: konuyu cıvıttıysam özür dilerim
Etkiliyor etkilemesinede, bazı zeka ürünü reklamlar harcanıyor. Çünkü genelde 40 yaş ve üstü bu reklamların vermeye çalıştığı anlamı veremiyor. Ancak yeni nesiller reklamların bu yanlarını görebiliyor. Yani reklamın anlaşılabildigi kadardır reklam. Ha birde şu 25. kare muhabbeti var.
quote:
Orjinalden alıntı: Cem
Etkiliyor etkilemesinede, bazı zeka ürünü reklamlar harcanıyor. Çünkü genelde 40 yaş ve üstü bu reklamların vermeye çalıştığı anlamı veremiyor. Ancak yeni nesiller reklamların bu yanlarını görebiliyor. Yani reklamın anlaşılabildigi kadardır reklam. Ha birde şu 25. kare muhabbeti var.
o bahsettiğin subliminal reklamcılığa giriyor, başlı başına bir tartışma konusu..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme