Şimdi Ara

Renaul Laguna'da çözülemeyen klima problemi:::ÜRETİM HATASI, ÇÖZÜLDÜ::: (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
79
Cevap
0
Favori
17.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre.

    coxackie ;


    soğutmayan klima , bir halttan anlamayan servisler.ve zeka özürlü insanların sanki haklıymışçasına anlamsız teknik açıklamalarla kendini haklı çıkarmaya çalışmalar.

    bunlar renoda da var,diğer markalarda da var.bu konuda şüphen olmasın.ama tabiki diğer markalardakiler seni ilgilendirmiyor şimdilik.

    bu sorunu,sorunun çözülemediğini nasıl çözülebileceği ile ilgili bazı önerilerde bulunacağım.

    servis bunu yapamıyorsa,servis müdürüne çıkılmalı.o da çözemezse oranın en genel müdürü kimse ona çıkılmalı.kesinlikle aracı bir gün bile bu şekilde kullandırtmaya kimsenin hakkı yok.genel müdür de mi yapamadı bu reno servislerinin başı kimse ona bildirileecek durum.

    yine mi çözemediler servisi şikayet etmek gerek,bulabildiğin telefonla ,maille ,yüzyüze; herkese gitmek gerek.tüketici hakları,şikayetvar.com ve diğer bilimum sivil toplum örgütleri.

    yine mi çözemediler,renoya dava açılacak..haklıysan eğer kesinlikle zaten sonuç lehine olacaktır.

    üslup doğru olduktan sonra,tavırlar saygı çerçevesinde olduktan sonra oranın veya başka reno servisinin genel müdüründe zaten olay çözülecektir.

    bunu OPEL de yaptım.sonuç pozitif.

    o aşağıdaki beyin özürlülere kalırsa iş istersen 50 kere git gel birşey farketmiyor.çünkü onlar herzaman herşeyi biliyor ve herzaman haklılar.

    kolay gelsin..





    arkadaşlar burada renoyu şunu bunu karalamayın gereksiz polemiklere girmeyin.her markada sorun yoktur diyen cahillik etmiş olur.


    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun arkadaşım.......bizdede eski laguna war ......klima rölesi değişmişti bir kere....gene hemen hemen aynı sorundan dolayıyıdı....saçmalıyordu klima......

    1.vites te zor kalkması tercihten kaynaklanan birşey =)......o kasaların çoğunda böyle oluyor ztn....

    Mercedesin tv önünde yaptığı bir testte hata çıktı we sanırım durması gereken araç duramadı we kaza yaptı.....herkes gülmekten yerlere yattı....mercedes dandik mi o zmn ne alakası war.....

    Senin başına gelen tamamen servisin terbiyesiz sorumsuz hareketleridir....
    HER MARKADA HATALAR OLUYOR....

    renoyu sewen olur sewmeyen olur o ayrı birşey....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    geçmiş olsun arkadaşım.......bizdede eski laguna war ......klima rölesi değişmişti bir kere....gene hemen hemen aynı sorundan dolayıyıdı....saçmalıyordu klima......

    1.vites te zor kalkması tercihten kaynaklanan birşey =)......o kasaların çoğunda böyle oluyor ztn....

    Mercedesin tv önünde yaptığı bir testte hata çıktı we sanırım durması gereken araç duramadı we kaza yaptı.....herkes gülmekten yerlere yattı....mercedes dandik mi o zmn ne alakası war.....

    Senin başına gelen tamamen servisin terbiyesiz sorumsuz hareketleridir....
    HER MARKADA HATALAR OLUYOR....

    renoyu sewen olur sewmeyen olur o ayrı birşey....

    Alıntıları Göster
    Sorun markada değil sorun firmaların satış sonrası hizmetleri biriminde.
    Suç tek başına servise yıkılamaz,olay servisten ilgili markanın Türkiye'deki en üst seviyedeki organizasyonunda satış sonrası hizmetler birimine dayanıyor.
    Öyle olmazsa dünyada satış sonrası müşteri memnuniyeti ödülleri alan firmalar memeleketimizde bu kadar saçmalamaz.
    Deli gibi teminat vermiş bir sürü taahhüt altına girmiş ana firmaya karşı eli kolu bağlı servisler neye güvenerek şımarıklık yapıyor,kafadan olmaz diyor,kafa ütüleme diyerek bize kapıyı gösteriyor.
    Garanti konusuna giren olaylarda servis merkezi arıyor o ana kadar makul ve anlayışlı olan servis çalışanları telefonla görüştükden sonra 180 derece dönüp sizle inatlaşmaya,tersleşmeye başlıyor.Garantiye sokmayan veya garantiden değiştirmeyen kim?Servis mi yoksa?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ni.ko

    Sorun markada değil sorun firmaların satış sonrası hizmetleri biriminde.
    Suç tek başına servise yıkılamaz,olay servisten ilgili markanın Türkiye'deki en üst seviyedeki organizasyonunda satış sonrası hizmetler birimine dayanıyor.
    Öyle olmazsa dünyada satış sonrası müşteri memnuniyeti ödülleri alan firmalar memeleketimizde bu kadar saçmalamaz.
    Deli gibi teminat vermiş bir sürü taahhüt altına girmiş ana firmaya karşı eli kolu bağlı servisler neye güvenerek şımarıklık yapıyor,kafadan olmaz diyor,kafa ütüleme diyerek bize kapıyı gösteriyor.
    Garanti konusuna giren olaylarda servis merkezi arıyor o ana kadar makul ve anlayışlı olan servis çalışanları telefonla görüştükden sonra 180 derece dönüp sizle inatlaşmaya,tersleşmeye başlıyor.Garantiye sokmayan veya garantiden değiştirmeyen kim?Servis mi yoksa?

    Alıntıları Göster
    renault'dan bende nefret ederim..kapıları çok sorunlu ve içeriye aşırı derecede fazla ses veriyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: R4V3N

    renault'dan bende nefret ederim..kapıları çok sorunlu ve içeriye aşırı derecede fazla ses veriyo

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: pıquant

    renault'dan bende nefret ederim..kapıları çok sorunlu ve içeriye aşırı derecede fazla ses veriyo



    alma o zaman binmek zorundada değilsin..daha iyileri senin olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murtycan -- 15 Haziran 2006; 21:32:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre.

    coxackie ;


    soğutmayan klima , bir halttan anlamayan servisler.ve zeka özürlü insanların sanki haklıymışçasına anlamsız teknik açıklamalarla kendini haklı çıkarmaya çalışmalar.

    bunlar renoda da var,diğer markalarda da var.bu konuda şüphen olmasın.ama tabiki diğer markalardakiler seni ilgilendirmiyor şimdilik.

    bu sorunu,sorunun çözülemediğini nasıl çözülebileceği ile ilgili bazı önerilerde bulunacağım.

    servis bunu yapamıyorsa,servis müdürüne çıkılmalı.o da çözemezse oranın en genel müdürü kimse ona çıkılmalı.kesinlikle aracı bir gün bile bu şekilde kullandırtmaya kimsenin hakkı yok.genel müdür de mi yapamadı bu reno servislerinin başı kimse ona bildirileecek durum.

    yine mi çözemediler servisi şikayet etmek gerek,bulabildiğin telefonla ,maille ,yüzyüze; herkese gitmek gerek.tüketici hakları,şikayetvar.com ve diğer bilimum sivil toplum örgütleri.

    yine mi çözemediler,renoya dava açılacak..haklıysan eğer kesinlikle zaten sonuç lehine olacaktır.

    üslup doğru olduktan sonra,tavırlar saygı çerçevesinde olduktan sonra oranın veya başka reno servisinin genel müdüründe zaten olay çözülecektir.

    bunu OPEL de yaptım.sonuç pozitif.

    o aşağıdaki beyin özürlülere kalırsa iş istersen 50 kere git gel birşey farketmiyor.çünkü onlar herzaman herşeyi biliyor ve herzaman haklılar.

    kolay gelsin..





    arkadaşlar burada renoyu şunu bunu karalamayın gereksiz polemiklere girmeyin.her markada sorun yoktur diyen cahillik etmiş olur.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emre.

    coxackie ;


    soğutmayan klima , bir halttan anlamayan servisler.ve zeka özürlü insanların sanki haklıymışçasına anlamsız teknik açıklamalarla kendini haklı çıkarmaya çalışmalar.

    bunlar renoda da var,diğer markalarda da var.bu konuda şüphen olmasın.ama tabiki diğer markalardakiler seni ilgilendirmiyor şimdilik.

    bu sorunu,sorunun çözülemediğini nasıl çözülebileceği ile ilgili bazı önerilerde bulunacağım.

    servis bunu yapamıyorsa,servis müdürüne çıkılmalı.o da çözemezse oranın en genel müdürü kimse ona çıkılmalı.kesinlikle aracı bir gün bile bu şekilde kullandırtmaya kimsenin hakkı yok.genel müdür de mi yapamadı bu reno servislerinin başı kimse ona bildirileecek durum.

    yine mi çözemediler servisi şikayet etmek gerek,bulabildiğin telefonla ,maille ,yüzyüze; herkese gitmek gerek.tüketici hakları,şikayetvar.com ve diğer bilimum sivil toplum örgütleri.

    yine mi çözemediler,renoya dava açılacak..haklıysan eğer kesinlikle zaten sonuç lehine olacaktır.

    üslup doğru olduktan sonra,tavırlar saygı çerçevesinde olduktan sonra oranın veya başka reno servisinin genel müdüründe zaten olay çözülecektir.

    bunu OPEL de yaptım.sonuç pozitif.

    o aşağıdaki beyin özürlülere kalırsa iş istersen 50 kere git gel birşey farketmiyor.çünkü onlar herzaman herşeyi biliyor ve herzaman haklılar.

    kolay gelsin..





    arkadaşlar burada renoyu şunu bunu karalamayın gereksiz polemiklere girmeyin.her markada sorun yoktur diyen cahillik etmiş olur.


    Tamamen haklısın. Ben de bütün yolları deneyeceğim. Sağol




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coxackie

    quote:

    Orjinalden alıntı: emre.

    coxackie ;


    soğutmayan klima , bir halttan anlamayan servisler.ve zeka özürlü insanların sanki haklıymışçasına anlamsız teknik açıklamalarla kendini haklı çıkarmaya çalışmalar.

    bunlar renoda da var,diğer markalarda da var.bu konuda şüphen olmasın.ama tabiki diğer markalardakiler seni ilgilendirmiyor şimdilik.

    bu sorunu,sorunun çözülemediğini nasıl çözülebileceği ile ilgili bazı önerilerde bulunacağım.

    servis bunu yapamıyorsa,servis müdürüne çıkılmalı.o da çözemezse oranın en genel müdürü kimse ona çıkılmalı.kesinlikle aracı bir gün bile bu şekilde kullandırtmaya kimsenin hakkı yok.genel müdür de mi yapamadı bu reno servislerinin başı kimse ona bildirileecek durum.

    yine mi çözemediler servisi şikayet etmek gerek,bulabildiğin telefonla ,maille ,yüzyüze; herkese gitmek gerek.tüketici hakları,şikayetvar.com ve diğer bilimum sivil toplum örgütleri.

    yine mi çözemediler,renoya dava açılacak..haklıysan eğer kesinlikle zaten sonuç lehine olacaktır.

    üslup doğru olduktan sonra,tavırlar saygı çerçevesinde olduktan sonra oranın veya başka reno servisinin genel müdüründe zaten olay çözülecektir.

    bunu OPEL de yaptım.sonuç pozitif.

    o aşağıdaki beyin özürlülere kalırsa iş istersen 50 kere git gel birşey farketmiyor.çünkü onlar herzaman herşeyi biliyor ve herzaman haklılar.

    kolay gelsin..





    arkadaşlar burada renoyu şunu bunu karalamayın gereksiz polemiklere girmeyin.her markada sorun yoktur diyen cahillik etmiş olur.


    Tamamen haklısın. Ben de bütün yolları deneyeceğim. Sağol

    Alıntıları Göster
    en son megane 99 model varken nefret etmiştim ben...Baya zaman geçti bea.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmRSrL

    en son megane 99 model varken nefret etmiştim ben...Baya zaman geçti bea.

    Alıntıları Göster
    benim tek renault um 93 model bir r21 di
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyota SUPRA

    benim tek renault um 93 model bir r21 di

    Alıntıları Göster
    arkadasım sana sabır diliyorum.bu servilerdeki insanlar tek bir devreden mi ibarettir nedir anlamıyorum.sorun var diyorsun kontrol ediyormus gibi yapıyor sonra normal diyor ve hala sikayet konusu olan problem devam ediyor. ve insanı keriz yerine koyuyorlar.yetkilisine de yetkisiz servisede ,ustalarada guvenmiyorum .bir insanın analitik zekası ve iş ahlakı ,bilgisi ve en önemlisi ''yaptıgı işin en iyisini yapma amacı'' yoksa olay bitmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyota SUPRA

    benim tek renault um 93 model bir r21 di

    Alıntıları Göster
    2001 den itibaren megane rxt kullanıyorm ufak tefek sorumlar haricinde bir sıkıntıyla karsılaşmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky06

    2001 den itibaren megane rxt kullanıyorm ufak tefek sorumlar haricinde bir sıkıntıyla karsılaşmadım.

    Alıntıları Göster
    1.5 senedir megane 2 kullaniyorum ve hicbir sorunum yok ondan oncede clio vardi 2 sene boyunce oda gıg demedi.Karalamaya calisanlara karsi bende aklamaya calisirim o zaman.Lutfen markanin hakkinida verin.Tutup 50-60 bin euro verip merso veya bmw almiyorsunuz dimi bu fiyata alinabilecek en kral arabalari yapiyolar.Gerek dayaniklilik gerek konforAracin klimasina gelince benim digital degil oyle bir sogutuyorki sehir icinde fani 2 den yukari getirdigim olmuyor.HEEEE SERVİSE gelinceGercekten servisler igrenc.Ama bu sadece reno icin degil hepsi icin gecerli arkadaslar.Bu servislerin elindeki imkan ve cigazlari sanayide usta birisine versen bu servistekiler eline su bile dokemez agzi acik kalirlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky06

    2001 den itibaren megane rxt kullanıyorm ufak tefek sorumlar haricinde bir sıkıntıyla karsılaşmadım.

    Alıntıları Göster
    yaa arkadaşlar arkadaşın bir sorunu var ona çözüm arıo ama herkes kendi arabsını övme ve renault u yerme derdinde ne bu yaa kimse kimseye zorla araba satmıyorkii nie bu nefret beğenmiosan almazsın olur biter




  • quote:

    Orijinalden alıntı: subuti35

    yaa arkadaşlar arkadaşın bir sorunu var ona çözüm arıo ama herkes kendi arabsını övme ve renault u yerme derdinde ne bu yaa kimse kimseye zorla araba satmıyorkii nie bu nefret beğenmiosan almazsın olur biter

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: subuti35

    yaa arkadaşlar arkadaşın bir sorunu var ona çözüm arıo ama herkes kendi arabsını övme ve renault u yerme derdinde ne bu yaa kimse kimseye zorla araba satmıyorkii nie bu nefret beğenmiosan almazsın olur biter




    üstadım doğru söylüyorsun şurada bi emrenin mesajı okunası gerisi kavga dövüş.bi ban da ben çakayım bari

    al sana suratına suratına

    kafana da al





  • quote:

    Orijinalden alıntı: subuti35

    yaa arkadaşlar arkadaşın bir sorunu var ona çözüm arıo ama herkes kendi arabsını övme ve renault u yerme derdinde ne bu yaa kimse kimseye zorla araba satmıyorkii nie bu nefret beğenmiosan almazsın olur biter

    Alıntıları Göster
    Sat o arabayı 3-5 koy git Ford M O N D E O al ... hiç olmazsa adam gibi bir arabaya binersin. O kasaya 1.6 motor koymak hangi aklıevvel in fikri acaba. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cela Soylu

    Sat o arabayı 3-5 koy git Ford M O N D E O al ... hiç olmazsa adam gibi bir arabaya binersin. O kasaya 1.6 motor koymak hangi aklıevvel in fikri acaba. :)

    Alıntıları Göster
    Mondeo çok mu güzel sorunsuz , bence Laguna güzel araba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oligarşi

    Mondeo çok mu güzel sorunsuz , bence Laguna güzel araba...

    Alıntıları Göster
    Bu olaylar tamamen bilgisiz,ilgisiz servislerden kaynalanır.Araba bu arıza yapar sonuçta.Ortalıkta servisiz diye geçinen ama hiç birşeyden anlamayan servisler dolu.
    En kral arabayı dandik bir servise götürürsün arabayı haşat ederler.
    En dandik arabayı kral bir servise götürürsün arabayı çiçek gibi yaparlar.
    Ayrıca Renault çok iyi bir markadır.Yeni Laguna benim de çok hoşuma gidiyor.
    Gittiğiniz servis çok önemli.Servisin hal ve tavırlarından dahi ne olduğu ortaya çıkar.
    Birde sıfır arabalarda sanırım yetkili servis zorunluluğu var.Adamlar mecbur gelecekler diye her türlü artisliği yapıyorlar.
    Böyle olunca da üstlere hatta Türkiye ana bayine falan başvurmak gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters İntegral

    Bu olaylar tamamen bilgisiz,ilgisiz servislerden kaynalanır.Araba bu arıza yapar sonuçta.Ortalıkta servisiz diye geçinen ama hiç birşeyden anlamayan servisler dolu.
    En kral arabayı dandik bir servise götürürsün arabayı haşat ederler.
    En dandik arabayı kral bir servise götürürsün arabayı çiçek gibi yaparlar.
    Ayrıca Renault çok iyi bir markadır.Yeni Laguna benim de çok hoşuma gidiyor.
    Gittiğiniz servis çok önemli.Servisin hal ve tavırlarından dahi ne olduğu ortaya çıkar.
    Birde sıfır arabalarda sanırım yetkili servis zorunluluğu var.Adamlar mecbur gelecekler diye her türlü artisliği yapıyorlar.
    Böyle olunca da üstlere hatta Türkiye ana bayine falan başvurmak gerekir.

    Alıntıları Göster
    Vurunabalıya,bir açık yakalayan hemen diğer firmayı karalar.

    Renault bir dünya markasıdır...
    O kadar kusur olacak tabiki...

    Ben bu tip sorunları servisten ziyade bu işlerden daha iyi anlayan,
    yıllarını renault,tofaş otomobillerine veren sanayideki donanımlı teknik cihaza sahip ustalara götürmek daha iyi sonuç verir.

    Örneğin ben daha arabamı servise götürmüş değilim..forevır sanayi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozi17 -- 16 Haziran 2006; 12:02:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dozi17

    Vurunabalıya,bir açık yakalayan hemen diğer firmayı karalar.

    Renault bir dünya markasıdır...
    O kadar kusur olacak tabiki...

    Ben bu tip sorunları servisten ziyade bu işlerden daha iyi anlayan,
    yıllarını renault,tofaş otomobillerine veren sanayideki donanımlı teknik cihaza sahip ustalara götürmek daha iyi sonuç verir.

    Örneğin ben daha arabamı servise götürmüş değilim..forevır sanayi

    Alıntıları Göster
    renaultdan değil lagunadan nefret etmelisin.. ikinci eli hiç iyi olmayan bir araba üstelik ne kadar verdin bilmiyorum ama aynı fiyata full bir megane alabilirdin üstelik kendini kanıtlamış bir araba...bence seçimin yanlış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profesör pato

    renaultdan değil lagunadan nefret etmelisin.. ikinci eli hiç iyi olmayan bir araba üstelik ne kadar verdin bilmiyorum ama aynı fiyata full bir megane alabilirdin üstelik kendini kanıtlamış bir araba...bence seçimin yanlış

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: physioAMD

    renaultdan değil lagunadan nefret etmelisin.. ikinci eli hiç iyi olmayan bir araba üstelik ne kadar verdin bilmiyorum ama aynı fiyata full bir megane alabilirdin üstelik kendini kanıtlamış bir araba...bence seçimin yanlış


    Megane nerede ve nasıl kendini kanıtlamış bir araba açıklayabilirmisin? O paraya iyi bir focus veya corollar alınabilir çok daha kendini kanıtlamış arabalar onlar megane a göre evrensel bazda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cela Soylu

    quote:

    Orjinalden alıntı: physioAMD

    renaultdan değil lagunadan nefret etmelisin.. ikinci eli hiç iyi olmayan bir araba üstelik ne kadar verdin bilmiyorum ama aynı fiyata full bir megane alabilirdin üstelik kendini kanıtlamış bir araba...bence seçimin yanlış


    Megane nerede ve nasıl kendini kanıtlamış bir araba açıklayabilirmisin? O paraya iyi bir focus veya corollar alınabilir çok daha kendini kanıtlamış arabalar onlar megane a göre evrensel bazda

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    quote:

    Orjinalden alıntı: physioAMD

    renaultdan değil lagunadan nefret etmelisin.. ikinci eli hiç iyi olmayan bir araba üstelik ne kadar verdin bilmiyorum ama aynı fiyata full bir megane alabilirdin üstelik kendini kanıtlamış bir araba...bence seçimin yanlış


    Megane nerede ve nasıl kendini kanıtlamış bir araba açıklayabilirmisin? O paraya iyi bir focus veya corollar alınabilir çok daha kendini kanıtlamış arabalar onlar megane a göre evrensel bazda


    senin açından megane kendini kanıtlamış olmayabilir ama satış rakamları ve müşteri memnuniyeti seni yalancı çıkarıyor..focus ve corrolla kötü arabadır diye bir birşey söylediğimi hatırlamıyorum... sonuçta bu segmentin en çok satan arabaları ve herbirinin artı ve eksi yönleri var...focus veya corolla alıp da pişman olan tüketici yok mu aynı şey megane için de geçerli her marka da bu tür sorunlar var yok diyen yalan söyler ...




  • arkadaşım ben 1999 da laguna 1 2,0 140 bg
    2006 da laguna 2 2,0 170 bg kullanıyorum
    şimdi senin başlığın bir defa yanlış adam gibi servise gitseydin ve de aracına benim gibi baksaydın emin ol benim gibi laguna 1 le 350bin km yapardın hiç sorunsuz şimdi sattığım adamda her fırsatta saol diyor araçda hiç sorun yok hemde 350 bin km de
    bu bence ya servisten ya da senin araca iyi bakmamandan kaynaklanıyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.