Şimdi Ara

<<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>> (93. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
2.052
Cevap
42
Favori
602.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecotor

    Merhaba. Renault aşkim daha agir basti ve 1 aydir europamin keyfini suruyorum. Yanliz tek sorunum rolanti. 1.4i enerji motorlu bir arac. Otomatik cikleli. Seyir halinde iken araci bosa atinca veya vites degistirirken normalden biraz yavas hareket edersen arac genelde stop ediyor. Kisa mesafeli suruslerde yasatmiyor ama mesela araci calistirdin motor sicak soguk farketmiyor. Gaza bas birak rolanti dibe vurup 1 kaccsaniye sonra normale donuyor. Gazciya gittim hava filtresi degistirdik ayar cekti. Bi tamirciye git bujilere ve subap ayarina baktir dedi. Reno tamircisine gittim. Bujilerde sorun olsa arac gec calisir cekisten duser stop etmez dedi. Subap sesi olayi icinse bu araclardan gelen subap sesi normal biraz sesli calisir. Ayar yaptirmak istersen yaparim ama ses azalmaz parana yazik dedi. Bena farkli bir gazciya gitmemi ve hava girisi fazla oldugu icin ayar yaptirmami soyledi. Renolarin genel sorunu oldugunu biliyorum bu durumun fakat cozumu illaki vardir. Sizin yasadiginiz bir durummu. Yasadiysaniz cozum buldunuzmu acaba.
    İyi gunler.

    Merhaba ecotor arkadaşım... Aynen kadiray arkadaşın da dediği gibi boğaz kelebeği temizlenmesinden geçiyor sorununun çözümü. Bende de aynı sorunlar mevcut ve bazen giderken boşa attığımda stop ediyor ve direksiyon sertleşip frenler şişerek Ankara gibi bir şehirde her an Allah muhafaza kaza ile yüzyüze kalabiliyorum... Yanılmıyorsam sorunumuz tamamen aynı. Kırmızı ışığa gelinceye kadar frene basarak durduğumda rölanti son aşamaya kadar düşüyor lastikler ne zaman dönmeyi tamamen durdurdu hah işte o zaman rölanti tekrardan 800-900 devire çıkıyor... Bunu gazcı da çözemez çünkü bu otomatik jikledir ve havanın fazla girmesiyle de alakası yoktur... Madem hava fazlalığından peki neden kırmızıda durduğumda frenden ayağımı çektiğimde meyilli bir yol ise boşta iken tekerlek harekete geçtiği an o salisede rölanti hemen düşüyor... Bu hava fazla giriyor yorumu bence çok saçma kalıyor yaşadığım bu sorunu düşününce... Hayır ecotor kardeşim eğer ki gaz ile alakalı bir sorun olsaydı mantıklı olan her insan şunu düşünür "Kardeşim tamam benim gaz ayarımda sıkıntı var kabul peki R19 ların hepsinin mi gaz ayarında sıkıntı oluyor da aynı sorunu yaşıyorlar...""" değil mi? Arkadaşım yılların vermiş olduğu kirlenme oksitlenme vs. vs. eeee ne yapıyor bizim araçlarda elbetteki boğaz kelebeğinde sorun yapıyor o da arabayı hasta ediyor... Yani iyi bir antibiyotik gerekiyor. Çünkü boğaz enfeksiyonu geçirmiş artık araçlarımız... Ne yapalım R19 ların kaderi budur... Onlar hastalanacak biz de iyileştireceğiz... Hayırlı forumlar keyifli sürüşler olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecotor

    Verdigin bilgiler icin tesekkur ederim. R19 beymen clup araci aldim. Genel olarak memnunum. Yakit konusu gercekten cok cok iyi. Neredeyse yakmiyor yanliz birseyi merak ediyorum. Bu arac otomatik cikleli. Daha onceki brodvay 1.r gte aracim manuel cikleliydi. Buvdurumla ilgili soyle bir sorunum var. Seyir halinde iken araci bosa attigimda arac duracak kadar devir dusuruyo cogu zamanda ise stop ediyo. Aractan subap sesi geliyor. Once stop etme sorunu icin gazciya gittim. Hava filtresi degisti. Gaz ayari yapildi. Gazci stop etme sorunu icin tamirciye git once bujilere sonra subap ayarina baktir subaplar sesli dedi. Tamirciye gittim. Renault ozel servisi kendisi. Stop etmesi bujiden degil. Subap seside bu motorlarda normal. Subap ayari yaparsam ses biraz daha artar. Stop etmesinin sebebi hava girisi fazla farkli bir gazciya git dedi. Bu konuda sorun yasayananiz varmi cozume ulastinizmi merak ediyorum.

    Merhaba ecotor arkadaşım... Hayırlı uğurlu olsun yeni aracın... Allah kazası sürüşler nasip etsin. maleasef senin sorunun kronik bir sorun ve aynen kadiray arkadaşın da dediği gibi boğaz kelebeği temizlenmesinden geçiyor sorununun çözümü. Bende de aynı sorunlar mevcut ve bazen giderken boşa attığımda stop ediyor ve direksiyon sertleşip frenler şişerek Ankara gibi bir şehirde her an Allah muhafaza kaza ile yüzyüze kalabiliyorum... Yanılmıyorsam sorunumuz tamamen aynı. Kırmızı ışığa gelinceye kadar frene basarak durduğumda rölanti son aşamaya kadar düşüyor lastikler ne zaman dönmeyi tamamen durdurdu hah işte o zaman rölanti tekrardan 800-900 devire çıkıyor... Bunu gazcı da çözemez çünkü bu otomatik jikledir ve havanın fazla girmesiyle de alakası yoktur... Madem hava fazlalığından peki neden kırmızıda durduğumda frenden ayağımı çektiğimde meyilli bir yol ise boşta iken tekerlek harekete geçtiği an o salisede rölanti hemen düşüyor... Bu hava fazla giriyor yorumu bence çok saçma kalıyor yaşadığım bu sorunu düşününce... Hayır ecotor kardeşim eğer ki gaz ile alakalı bir sorun olsaydı mantıklı olan her insan şunu düşünür "Kardeşim tamam benim gaz ayarımda sıkıntı var kabul peki R19 ların hepsinin mi gaz ayarında sıkıntı oluyor da aynı sorunu yaşıyorlar...""" değil mi? Arkadaşım yılların vermiş olduğu kirlenme oksitlenme vs. vs. eeee ne yapıyor bizim araçlarda elbetteki boğaz kelebeğinde sorun yapıyor o da arabayı hasta ediyor... Yani iyi bir antibiyotik gerekiyor. Çünkü boğaz enfeksiyonu geçirmiş artık araçlarımız... Ne yapalım R19 ların kaderi budur... Onlar hastalanacak biz de iyileştireceğiz... . Subap ayarına gelince genelde motor gürültülü bir şekilde çalışma durumunda subap ayrı öngörülür... Ama bu demek değildir ki her gürültülü çalışmasında subap ayrı gerekir... Elbetteki gerekmediği durumlar da yaşanmıştır... Mesela traktör motoru gibi ses veriyor ise çalışan motor yüzde 90 devr daim pompasından kaynaklıdır... Bence sen kaloriferin ısıtıp ısıtmadığına bir bak, hamam gibi yapıyor ise devr daim sağlam çalışıyor demektir... onun dışında subap ayarı bence yaptırma çünkü ben birinin sözüne kanıp subap ayarı yaptırdım hiçbirşey değişmedi malesef ne ses gitti ne de sorunlarım çözüldü... Haberin olsun kardeşim... Hayırlı forumlar keyifli sürüşler olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CANELCAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcse2k3

    arkadaşlar babamda 1,4 karbüratörlü vardı,tam 14 sene bindik,sonra tanıdıga sattık,yeminle gözlerim doldu.
    Sabah 5 dk jikleyle ısıtmadan gitmez,gitmeye kalkarsan gaza basınca dururdu,kışın zor çalışırdı ama Hala sokakta her gördüğümde döner bakar,içine binmeyi isterim,ferarriye böyle bakmadım ben ya.

    Şimdi kendi aracımı almak istiyorum.
    1,6rne buldum,bakabilir misiniz sizce fiyatı nasıl,sıralı tüplü olduguna göre enjeksiyon motor (karbüratörlü istemiyorum) ve 1,6rne ancak satıcı 1721 cc yazmış anlamadım.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-renault-r-19-1.6-europa-rne-344387903/detay/

    kardeşim bu araçta klima yoktur ayrıca istanbul arabasıdır ve havasından dolayı çürük olma olasılığını da hiçbir zaman aklından çıkarmaman gerektiğini söyleyeyim... Araç Alize model olsa neyse diyeceğim ama bu fiyat Alize olmayan klimasız bir model ve 2-3 lokal boyalı bir araç için aşırı derecede fazla bir fiyat olduğunu düşünüyorum... Ben 95 model 1.4 i RT energy motorlu tek nokta enjeksiyonlu R19 u değişensiz sağ ön kapı ve sol arka çamurluk boyalı haricinde boya yok iken 14000 TL paraya almış bulunmaktayım... 1 sene önceydi... şimdiki piyasayı düşününce benim aracım 15 civarı seyrederken o aracın olsa olsa 17 civarı olması gerektiği düşüncesindeyim... yine de karar senin... alırsan hayırlı uğurlu olsun diyelim şimdiden...

    cevap için teşekkür ettim,evet bende o ilan sonrası hep 1,6 RTE alizelere baktım ve şu aracı markaja aldım :)
    Ancak fiyatı uçuk 21 e falan alınır diye düşünüyorum hocam.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-boyle-temizini-bulamazsiniz-337557094/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcse2k3

    quote:

    Orijinalden alıntı: CANELCAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcse2k3

    arkadaşlar babamda 1,4 karbüratörlü vardı,tam 14 sene bindik,sonra tanıdıga sattık,yeminle gözlerim doldu.
    Sabah 5 dk jikleyle ısıtmadan gitmez,gitmeye kalkarsan gaza basınca dururdu,kışın zor çalışırdı ama Hala sokakta her gördüğümde döner bakar,içine binmeyi isterim,ferarriye böyle bakmadım ben ya.

    Şimdi kendi aracımı almak istiyorum.
    1,6rne buldum,bakabilir misiniz sizce fiyatı nasıl,sıralı tüplü olduguna göre enjeksiyon motor (karbüratörlü istemiyorum) ve 1,6rne ancak satıcı 1721 cc yazmış anlamadım.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-renault-r-19-1.6-europa-rne-344387903/detay/

    kardeşim bu araçta klima yoktur ayrıca istanbul arabasıdır ve havasından dolayı çürük olma olasılığını da hiçbir zaman aklından çıkarmaman gerektiğini söyleyeyim... Araç Alize model olsa neyse diyeceğim ama bu fiyat Alize olmayan klimasız bir model ve 2-3 lokal boyalı bir araç için aşırı derecede fazla bir fiyat olduğunu düşünüyorum... Ben 95 model 1.4 i RT energy motorlu tek nokta enjeksiyonlu R19 u değişensiz sağ ön kapı ve sol arka çamurluk boyalı haricinde boya yok iken 14000 TL paraya almış bulunmaktayım... 1 sene önceydi... şimdiki piyasayı düşününce benim aracım 15 civarı seyrederken o aracın olsa olsa 17 civarı olması gerektiği düşüncesindeyim... yine de karar senin... alırsan hayırlı uğurlu olsun diyelim şimdiden...

    cevap için teşekkür ettim,evet bende o ilan sonrası hep 1,6 RTE alizelere baktım ve şu aracı markaja aldım :)
    Ancak fiyatı uçuk 21 e falan alınır diye düşünüyorum hocam.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-boyle-temizini-bulamazsiniz-337557094/detay/



    İlgin için teşekkürler... Evet alizeler gerçekten de 1.6 sınıfında güzel bir araçtır... Aynı bizim 1.4i araç modelinin 1.4 ler içinde güzel olması gibi... Ancak bu fiyat gerçekten ciddi bir fiyat ve insanın 2 kere değil 9 kere düşünmesi gereken bir fiyattır... Yanlış anlaşılmasın amacım kimsenin şevkini kırmak yada araca karşı soğutmak değildir... Sadece ortada olan sorunları söylerim ve fiyata göre aracın nasıl olabileceği düşüncelerimi aktarırım... Anladığım kadarıyla bahsi geçen bu araç orjinal avrupa modeli değil yerli üretimdir... Çünkü arka koltukta orjinal bebek koltuğunu farkedemedim... Ve nedense 53.000 km de olan bir araca göre çok çabuk güneş yanığı olmasından dolayı kaput boyanmıştır... Bence bunda bir iş var derim... Önden kazası var diye düşünüyorum. Çünkü araçlarda 8 sene boya garantisi veriliyor ki bu araç bunca zaman zaten hiç kullanılmamış ve İstanbul gibi nemli bir bölgede olması ihtimali çok zor olan güneş yanığı hastalığına tutulmuş olması bana tuhaf geldi doğrusu... Diyelim ki gerçekten güneş yanığı, ben bu durumda neden orjinalliğini bozayım ki daha 53.000 de tüyü bitmemiş bebek gibi görür üzerindeki toza bile titrer ama asla boyatmazdım... Demekki boyanacak bir durum yaşamış olmalı ki boyanmıştır... Elbetteki bu benim görüşüm... Ama 23.900 TL EUROPA için düşünülemeyecek bir fiyattır bana göre... Tamam Alize bile olsa garajda yatmış ve sıfır km sayılabilecek hiç dokunulmamış bir araç olmalı ki bana o fiyatı çekmelidir... Yine de karar sizin... Ben alıcı gözüyle baktığım zaman 18.000 den fazla edeceğini sanmıyorum ki zaten 5 eylülden beri satılamamış... Çünkü malum Türkiye fiyasamız belli bu şartlar altında 2. el piyasası da artmış konumda bunu kabul ederim ama 2. el piyasası uçmuş konumda olursa bu kabul edilemez... Yazık yazık... Kimi insanlarımızın emeği söz konusu... kardeşim ısrarla söylüyorum ki sözlerim seni ve hevesini sakın ha sakın değiştirmesin... Eğer ki beklemediğin sözler söylediysem de affola... Kişiliğim bu şekilde ata eşek diyemem eşekse eşek derim at ise at derim... İyi forumlar SAYGILAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CANELCAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcse2k3

    quote:

    Orijinalden alıntı: CANELCAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcse2k3

    arkadaşlar babamda 1,4 karbüratörlü vardı,tam 14 sene bindik,sonra tanıdıga sattık,yeminle gözlerim doldu.
    Sabah 5 dk jikleyle ısıtmadan gitmez,gitmeye kalkarsan gaza basınca dururdu,kışın zor çalışırdı ama Hala sokakta her gördüğümde döner bakar,içine binmeyi isterim,ferarriye böyle bakmadım ben ya.

    Şimdi kendi aracımı almak istiyorum.
    1,6rne buldum,bakabilir misiniz sizce fiyatı nasıl,sıralı tüplü olduguna göre enjeksiyon motor (karbüratörlü istemiyorum) ve 1,6rne ancak satıcı 1721 cc yazmış anlamadım.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-renault-r-19-1.6-europa-rne-344387903/detay/

    kardeşim bu araçta klima yoktur ayrıca istanbul arabasıdır ve havasından dolayı çürük olma olasılığını da hiçbir zaman aklından çıkarmaman gerektiğini söyleyeyim... Araç Alize model olsa neyse diyeceğim ama bu fiyat Alize olmayan klimasız bir model ve 2-3 lokal boyalı bir araç için aşırı derecede fazla bir fiyat olduğunu düşünüyorum... Ben 95 model 1.4 i RT energy motorlu tek nokta enjeksiyonlu R19 u değişensiz sağ ön kapı ve sol arka çamurluk boyalı haricinde boya yok iken 14000 TL paraya almış bulunmaktayım... 1 sene önceydi... şimdiki piyasayı düşününce benim aracım 15 civarı seyrederken o aracın olsa olsa 17 civarı olması gerektiği düşüncesindeyim... yine de karar senin... alırsan hayırlı uğurlu olsun diyelim şimdiden...

    cevap için teşekkür ettim,evet bende o ilan sonrası hep 1,6 RTE alizelere baktım ve şu aracı markaja aldım :)
    Ancak fiyatı uçuk 21 e falan alınır diye düşünüyorum hocam.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-boyle-temizini-bulamazsiniz-337557094/detay/



    İlgin için teşekkürler... Evet alizeler gerçekten de 1.6 sınıfında güzel bir araçtır... Aynı bizim 1.4i araç modelinin 1.4 ler içinde güzel olması gibi... Ancak bu fiyat gerçekten ciddi bir fiyat ve insanın 2 kere değil 9 kere düşünmesi gereken bir fiyattır... Yanlış anlaşılmasın amacım kimsenin şevkini kırmak yada araca karşı soğutmak değildir... Sadece ortada olan sorunları söylerim ve fiyata göre aracın nasıl olabileceği düşüncelerimi aktarırım... Anladığım kadarıyla bahsi geçen bu araç orjinal avrupa modeli değil yerli üretimdir... Çünkü arka koltukta orjinal bebek koltuğunu farkedemedim... Ve nedense 53.000 km de olan bir araca göre çok çabuk güneş yanığı olmasından dolayı kaput boyanmıştır... Bence bunda bir iş var derim... Önden kazası var diye düşünüyorum. Çünkü araçlarda 8 sene boya garantisi veriliyor ki bu araç bunca zaman zaten hiç kullanılmamış ve İstanbul gibi nemli bir bölgede olması ihtimali çok zor olan güneş yanığı hastalığına tutulmuş olması bana tuhaf geldi doğrusu... Diyelim ki gerçekten güneş yanığı, ben bu durumda neden orjinalliğini bozayım ki daha 53.000 de tüyü bitmemiş bebek gibi görür üzerindeki toza bile titrer ama asla boyatmazdım... Demekki boyanacak bir durum yaşamış olmalı ki boyanmıştır... Elbetteki bu benim görüşüm... Ama 23.900 TL EUROPA için düşünülemeyecek bir fiyattır bana göre... Tamam Alize bile olsa garajda yatmış ve sıfır km sayılabilecek hiç dokunulmamış bir araç olmalı ki bana o fiyatı çekmelidir... Yine de karar sizin... Ben alıcı gözüyle baktığım zaman 18.000 den fazla edeceğini sanmıyorum ki zaten 5 eylülden beri satılamamış... Çünkü malum Türkiye fiyasamız belli bu şartlar altında 2. el piyasası da artmış konumda bunu kabul ederim ama 2. el piyasası uçmuş konumda olursa bu kabul edilemez... Yazık yazık... Kimi insanlarımızın emeği söz konusu... kardeşim ısrarla söylüyorum ki sözlerim seni ve hevesini sakın ha sakın değiştirmesin... Eğer ki beklemediğin sözler söylediysem de affola... Kişiliğim bu şekilde ata eşek diyemem eşekse eşek derim at ise at derim... İyi forumlar SAYGILAR...

    Alıntıları Göster
    Selamlar,
    R19 almayı düşünüyorum. 1.4 veya 1.6 olması farketmez.Sadece tek noktadan enjeksiyonlu olmasın(lpg de genelde sorun oluyor).Ya çok nokta yada karbüratörlü olsun.Bilgisi olan aşşağıdaki hangi modellerin karbüratörlü veya çok noktadan enjeksiyomlu olduğunu belirtebilirmi?
    1.4'ler
    1.4i
    Rn
    Rt
    Rl
    Rna
    Rte
    Rte Alize

    1.6'lar
    İe
    Rne
    Rne Alize
    Rt
    Rte
    Rte Alize.




  • CANELCAN C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar.Forumda ilgili ve bilgili kişileri gormek gerçekten çok guzel.arkadaşların soru ve sorunlarina duyarlı olmak ta.benim aracım 1.6 rte alize hb.148000 kmde.Aracimin degiseni yok.Nazar değmesin bir sıkıntıda yok.canavar gibi memnunum.Arabamı satmak istesem 20000 tl uzeri özellikle istemem.bu fırsatçılık olur.piyasayı anlamiyorum.
  • serpond S kullanıcısına yanıt
    1.6 rne kullanıyorum, çok nokta enjeksiyonlu olduğunu biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serpond

    Selamlar,
    R19 almayı düşünüyorum. 1.4 veya 1.6 olması farketmez.Sadece tek noktadan enjeksiyonlu olmasın(lpg de genelde sorun oluyor).Ya çok nokta yada karbüratörlü olsun.Bilgisi olan aşşağıdaki hangi modellerin karbüratörlü veya çok noktadan enjeksiyomlu olduğunu belirtebilirmi?
    1.4'ler
    1.4i
    Rn
    Rt
    Rl
    Rna
    Rte
    Rte Alize

    1.6'lar
    İe
    Rne
    Rne Alize
    Rt
    Rte
    Rte Alize.



    Benim aracım 1.4i RT model energy motorlu... yani bundan anlaşılacağı gibi 1.4i ve RT modeli aynı olabilir... geri kalan 1.4 ler karbüratörlü olacağını düşünüyorum... Tabi yanlışım var ise bilen arkadaş lütfen düzeltsin ki daha geniş doğru bilgilere sahip olabilelim... Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CANELCAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: serpond

    Selamlar,
    R19 almayı düşünüyorum. 1.4 veya 1.6 olması farketmez.Sadece tek noktadan enjeksiyonlu olmasın(lpg de genelde sorun oluyor).Ya çok nokta yada karbüratörlü olsun.Bilgisi olan aşşağıdaki hangi modellerin karbüratörlü veya çok noktadan enjeksiyomlu olduğunu belirtebilirmi?
    1.4'ler
    1.4i
    Rn
    Rt
    Rl
    Rna
    Rte
    Rte Alize

    1.6'lar
    İe
    Rne
    Rne Alize
    Rt
    Rte
    Rte Alize.



    Benim aracım 1.4i RT model energy motorlu... yani bundan anlaşılacağı gibi 1.4i ve RT modeli aynı olabilir... geri kalan 1.4 ler karbüratörlü olacağını düşünüyorum... Tabi yanlışım var ise bilen arkadaş lütfen düzeltsin ki daha geniş doğru bilgilere sahip olabilelim... Saygılar...

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR HEPİMİZ BURADA BİLMEDİKLERİMİZİ ÖĞRENİYORUZ VE SORUNLARIMIZA ÇÖZÜM YOLU BULUYORUZ... İLGİLİ VE DUYARLI TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER...

    TABİ BURADA BENİM DE BİR SORUNUM VAR... BENİM ARACIM 1995 MODEL R19 1.4i RT TEKNOKTA ENJEKSİYONLU KLİMALI HİDROLİK DİREKSİYONLU ENERGY MOTORLUDUR... %80 ARAÇ HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLMAMA RAĞMEN HANİ TERZİ KENDİ SÖKÜĞÜNÜ DİKEMEZMİŞ YA BENİMKİ DE O HESAP... Bİ TÜRLÜ SORUNUMU ÇÖZEBİLMİŞ DEĞİLİM... YAKIN ZAMANDA ARACIMDA ÖN TAKIM BAKIMI YAPTIRDIM... YIRTILAN PATLAYAN ÇATLAYAN KÖRÜKLER DEĞİŞTİ, VİRAJ DEMİRİ UÇ LASTİKLERİ DEĞİŞTİ, 4 TEKER BİLYALARI DEĞİŞTİ, MONROE MARKA AMORTİSÖRLER DEĞİŞTİ PATLAMIŞ OLMASINDAN DOLAYI... FAKAT BUNDAN SONRA BAYAĞI RAHATSIZ EDİCİ SORUNLAR YAŞAMAYA BAŞLADIM... YOLDAKİ EN UFAK BOZUK ZEMİNE GELİNCE TAKIRTI TUKURTU HİSSETMEYE BAŞLADIM YERİ GELDİĞİNDE ÇATIRTILAR GELİYORDU... BU ÇATIRTILARDAN DOLAYI GÖĞÜS ÇITIRT ÇITIRT ETMEYE BAŞLADI VE BENİM DE ÇILDIRMAMA DOĞRU KAPIYI SONUNA KADAR ARALADI ... ACABA YAYLAR MI SORUN VERİYOR AMORTİSÖR YENİ OLDUĞU İÇİN UYUMSUZLUKTAN DOLAYI DİYORUM... AMORTİSÖRCÜ YAYLAR ESKİMEZ DİYOR BAŞKA BİRŞEY DEMİYOR... TIKIRTI BURCU MU DİYORUM USTAM SORUN YOK DİYOR... DARBE EMİCİ DİYORUM BUNLARDA TAKOZ OLMAZ DİYOR. UFAK BİR KASİSE GELDİĞİM ZAMAN KIŞLIK YUMUŞACIK LASTİKLERİM OLMASINA RAĞMEN SANKİ TAŞ GİBİ KASİSE ÇIKIYORUM HİSSİ VERİYOR... KALDIRIMA ÇIKARKEN DE SAĞ LASTİK KALDIRIMA GELİNCE DİREKSİYONDA LIKIRT DİYE BİR SARSINTI HİSSEDİYORUM. AMA YÜKSEK HIZLARDA YANİ 100- 110 KM HIZDA OTOBANDA VİYADÜKLERDE HİÇBİR PROBLEM YOK GAYET SARSINTISIZ GEÇİYOR... ELLERİMLE BASTIRMAM SONUCUNDA ÖNLER BAYAĞI SERTMİŞ GİBİ GELİYOR... ACABA YAYLAR ESKİ ESNEKLİĞİNİ Mİ KAYBETTİ DEDİRTİYOR İNSANA... AKLIMA NE GELDİYSE USTALAR ARACINDA HİÇBİRŞEY YOK DİYOR... BU ARAÇTAN FAZLA BİR KONFOR BEKLEME BUNLAR BÖYLE DİYORLAR... İYİ DE ALDIĞIM SIRADA ÇOK KONFORLUYDU DİYORUM... SANA ÖYLE GELİYOR DİYORLAR... SAYGIDEĞER R19'cular GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM... ROTBAŞLARI ROT KOLLARI ALT TABLALAR BUNLARA MÜDAHALE EDİLMEDİ... BUNLARDAN YAPABİLİR Mİ DÜŞÜNCESİ İLE GİTTİĞİMDE LEVYE İLE BAKIYORLAR YOK DİYORLARDI. LÜTFEN YARDIM EDİN BANA... R19'umu MULTİ ARAÇ YAPACAĞIM AMA BU SORUNU BİR TÜRLÜ ÇÖZEMEDİĞİMDEN DİĞER YAPACAKLARIMA ADAPTE OLAMIYORUM...

    NOT : MULTİDEN KASTIM BELKİ DE HERKESİN YAPTIRMAK İSTEDİKLERİ HAYAL GÜÇLERİNİN HEPSİNİN BİRLEŞTİĞİ BİR ARAÇ DİYEBİLİRİM... YAPTIKLARIM XENON SİS LAMBALARI, XENON FARLAR, FAR MODÜLÜ, 4 KAPI ALTI RENAULT LOGOLARI VE 4 KAPI KOLU AYDINLATMALARI, KOLTUK ALTI AYDINLATMALARI, KOLTUK ISITICILARI, BEYAZ IŞIK YAYAN ÖN PANJUR RENAULT AMBLEMİ, GÜÇLENDİRİLMİŞ AMPULLERLE FREN GERİ VİTES VE SİNYAL LAMBALARI, YİNE GÜÇLENDİRİLMİŞ AMPULLERLE CAPCANLI KIRMIZI GÖSTERGE IŞIKLARI, KAPI AÇILINCA ARTARAK YANAN KAPANINCA AZALARAK SÖNEN TEPE LAMBALARI, OTOMATİK CAM MODÜLÜ, PARK SENSÖRÜ VE AKLA GELEBİLECEK DAHA BİRSÜRÜ ŞEY YAPTIM. KISMETSE VE SORUNUMU HALLEDERSEM İNŞALLAH SAĞ CAMI DA TEK DOKUNUŞLA AÇILMASINI SAĞLAYACAĞIM, VE 4 VE 5. VİTES DİŞLİLERİNİ DAHA UZUN ORANDA OLAN UYAN BİR BAŞKA VİTES DİŞLİLERİYLE DEĞİŞTİREREK NORMAL DEVİRLERDE OLMASI GEREKEN HIZLARDAN DAHA DA YÜKSEK HIZLARA ULAŞMASINI SAĞLAYACAĞIM BU SAYEDE TASARRUF VİTESİ HALİNE GELMİŞ OLACAK...

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CANELCAN

    ARKADAŞLAR HEPİMİZ BURADA BİLMEDİKLERİMİZİ ÖĞRENİYORUZ VE SORUNLARIMIZA ÇÖZÜM YOLU BULUYORUZ... İLGİLİ VE DUYARLI TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER...

    TABİ BURADA BENİM DE BİR SORUNUM VAR... BENİM ARACIM 1995 MODEL R19 1.4i RT TEKNOKTA ENJEKSİYONLU KLİMALI HİDROLİK DİREKSİYONLU ENERGY MOTORLUDUR... %80 ARAÇ HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLMAMA RAĞMEN HANİ TERZİ KENDİ SÖKÜĞÜNÜ DİKEMEZMİŞ YA BENİMKİ DE O HESAP... Bİ TÜRLÜ SORUNUMU ÇÖZEBİLMİŞ DEĞİLİM... YAKIN ZAMANDA ARACIMDA ÖN TAKIM BAKIMI YAPTIRDIM... YIRTILAN PATLAYAN ÇATLAYAN KÖRÜKLER DEĞİŞTİ, VİRAJ DEMİRİ UÇ LASTİKLERİ DEĞİŞTİ, 4 TEKER BİLYALARI DEĞİŞTİ, MONROE MARKA AMORTİSÖRLER DEĞİŞTİ PATLAMIŞ OLMASINDAN DOLAYI... FAKAT BUNDAN SONRA BAYAĞI RAHATSIZ EDİCİ SORUNLAR YAŞAMAYA BAŞLADIM... YOLDAKİ EN UFAK BOZUK ZEMİNE GELİNCE TAKIRTI TUKURTU HİSSETMEYE BAŞLADIM YERİ GELDİĞİNDE ÇATIRTILAR GELİYORDU... BU ÇATIRTILARDAN DOLAYI GÖĞÜS ÇITIRT ÇITIRT ETMEYE BAŞLADI VE BENİM DE ÇILDIRMAMA DOĞRU KAPIYI SONUNA KADAR ARALADI ... ACABA YAYLAR MI SORUN VERİYOR AMORTİSÖR YENİ OLDUĞU İÇİN UYUMSUZLUKTAN DOLAYI DİYORUM... AMORTİSÖRCÜ YAYLAR ESKİMEZ DİYOR BAŞKA BİRŞEY DEMİYOR... TIKIRTI BURCU MU DİYORUM USTAM SORUN YOK DİYOR... DARBE EMİCİ DİYORUM BUNLARDA TAKOZ OLMAZ DİYOR. UFAK BİR KASİSE GELDİĞİM ZAMAN KIŞLIK YUMUŞACIK LASTİKLERİM OLMASINA RAĞMEN SANKİ TAŞ GİBİ KASİSE ÇIKIYORUM HİSSİ VERİYOR... KALDIRIMA ÇIKARKEN DE SAĞ LASTİK KALDIRIMA GELİNCE DİREKSİYONDA LIKIRT DİYE BİR SARSINTI HİSSEDİYORUM. AMA YÜKSEK HIZLARDA YANİ 100- 110 KM HIZDA OTOBANDA VİYADÜKLERDE HİÇBİR PROBLEM YOK GAYET SARSINTISIZ GEÇİYOR... ELLERİMLE BASTIRMAM SONUCUNDA ÖNLER BAYAĞI SERTMİŞ GİBİ GELİYOR... ACABA YAYLAR ESKİ ESNEKLİĞİNİ Mİ KAYBETTİ DEDİRTİYOR İNSANA... AKLIMA NE GELDİYSE USTALAR ARACINDA HİÇBİRŞEY YOK DİYOR... BU ARAÇTAN FAZLA BİR KONFOR BEKLEME BUNLAR BÖYLE DİYORLAR... İYİ DE ALDIĞIM SIRADA ÇOK KONFORLUYDU DİYORUM... SANA ÖYLE GELİYOR DİYORLAR... SAYGIDEĞER R19'cular GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM... ROTBAŞLARI ROT KOLLARI ALT TABLALAR BUNLARA MÜDAHALE EDİLMEDİ... BUNLARDAN YAPABİLİR Mİ DÜŞÜNCESİ İLE GİTTİĞİMDE LEVYE İLE BAKIYORLAR YOK DİYORLARDI. LÜTFEN YARDIM EDİN BANA... R19'umu MULTİ ARAÇ YAPACAĞIM AMA BU SORUNU BİR TÜRLÜ ÇÖZEMEDİĞİMDEN DİĞER YAPACAKLARIMA ADAPTE OLAMIYORUM...

    NOT : MULTİDEN KASTIM BELKİ DE HERKESİN YAPTIRMAK İSTEDİKLERİ HAYAL GÜÇLERİNİN HEPSİNİN BİRLEŞTİĞİ BİR ARAÇ DİYEBİLİRİM... YAPTIKLARIM XENON SİS LAMBALARI, XENON FARLAR, FAR MODÜLÜ, 4 KAPI ALTI RENAULT LOGOLARI VE 4 KAPI KOLU AYDINLATMALARI, KOLTUK ALTI AYDINLATMALARI, KOLTUK ISITICILARI, BEYAZ IŞIK YAYAN ÖN PANJUR RENAULT AMBLEMİ, GÜÇLENDİRİLMİŞ AMPULLERLE FREN GERİ VİTES VE SİNYAL LAMBALARI, YİNE GÜÇLENDİRİLMİŞ AMPULLERLE CAPCANLI KIRMIZI GÖSTERGE IŞIKLARI, KAPI AÇILINCA ARTARAK YANAN KAPANINCA AZALARAK SÖNEN TEPE LAMBALARI, OTOMATİK CAM MODÜLÜ, PARK SENSÖRÜ VE AKLA GELEBİLECEK DAHA BİRSÜRÜ ŞEY YAPTIM. KISMETSE VE SORUNUMU HALLEDERSEM İNŞALLAH SAĞ CAMI DA TEK DOKUNUŞLA AÇILMASINI SAĞLAYACAĞIM, VE 4 VE 5. VİTES DİŞLİLERİNİ DAHA UZUN ORANDA OLAN UYAN BİR BAŞKA VİTES DİŞLİLERİYLE DEĞİŞTİREREK NORMAL DEVİRLERDE OLMASI GEREKEN HIZLARDAN DAHA DA YÜKSEK HIZLARA ULAŞMASINI SAĞLAYACAĞIM BU SAYEDE TASARRUF VİTESİ HALİNE GELMİŞ OLACAK...

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>


    Arkadaşlar anlaşılan o ki, bayağı bir karmaşık sorunum olmalı ki kimseden çözüm onerisi falan gelmedi... Ama bugün yapmış olduğum tespitte kulelere monte edilen amortisör üst takozunun sol taraftakinin yuvasına tam odaklı sağ taraftakinin de yuvasının gerisine yapışık olduğunu farkettim... Daha da inceledim sol taraftaki takozun renault yazısı direksiyon tarafında sağ taraftaki takozun renault yazısı far tarafına bakacak şekilde monte edilmiş... Bunu takan usta yönünü ters takmış olmalı ki, iki vidasının yuvaları tam çizgisel bir düzlükte oldugundan biri odaklı tam ortada digeri ise geride duruyor... Ve inşallah ve sanırım butun sorunumun kaynağı burası diye tahmin ediyorum... Pazartesi ilk işim bunu duzelttirmek yada daha garanti olsun diye yenilerini daha düzgün bir bicimde taktırmaktir... Yaptırdığım zaman gelişmeleri buraya yazarım belki bir gün birinin ihtiyacı olabilir... İyi forumlar keyifli sürüşler...




  • CANELCAN C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar sorununuzu çözmüş gibisiniz byna sevindim.Cevap yazmamak birazda bilgi eksikliginden kaynakli.Bazı sorunlar ve çözümleri başımıza gelmeden ögrenilmiyor.Foruma girip te bilgisi olan biri mutlaka yorum yapardı.Ben daha once bakmıyordum bu foruma mesela.2 yilda çözdüğüm sorunlarim var di inanin.tabi ustalardan kaynakli oluyor bunlar.kimse çözemezken bir usta hemen anlamisti sorunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mduzgun60

    Merhabalar sorununuzu çözmüş gibisiniz byna sevindim.Cevap yazmamak birazda bilgi eksikliginden kaynakli.Bazı sorunlar ve çözümleri başımıza gelmeden ögrenilmiyor.Foruma girip te bilgisi olan biri mutlaka yorum yapardı.Ben daha once bakmıyordum bu foruma mesela.2 yilda çözdüğüm sorunlarim var di inanin.tabi ustalardan kaynakli oluyor bunlar.kimse çözemezken bir usta hemen anlamisti sorunu.

    Merhabalar... İlginiz için teşekkürler... Elbetteki sizinde söylemiş olduğunuz gibi insan başına gelmeden birşeyleri öğrenme konusunda biraz tecrübesiz oluyor... Tabi bu da bilgi eksikliğini doğuruyor beraberinde... Ama inanın öyle bi soğudum ki bu ön takımdan oluşan rahatsızlık verici sesten, artık yani birisi çıkıp bana alakası olmayacak bi şekilde arka fren lambalarından dese, acaba fren lambasından mı oluyor diye şüphelenecek kadar çözümsüz kaldım... Derken dün gece gelen bir misafirimle bu konu hakkında konuşurken olan sorunu sözle anlatamadım ve gel sana göstereyim dedim... Aracın başına geçip kaputu açtım. Elini amortisör takozuna değdir ve hisset lıkırtıyı dedim ve çamurluktan tutup yukarı doğru esnetmeye başladım aşağıya doğru değil... Böyle yapınca lıkırt lıkırt diye hissedilen bir lıkırtı hissediyorsun parmağında... Tam da misafirime işte bu neden oluyor derken takozlara baktım birinde farklılık farkettim... Sonra oraya odaklandım... Vida yerlerinde falan sorun yoktu düzgün takılmıştı... Ama zannımca tam sorunun bel kemiğini bulmuş gibi takozların birbirinin tersi vaziyette takılmış olduğunu farkettim... Birinin renault yazan markası önde birininki ise arkada duruyordu... Ve kendi kendime dedim ki bu simetrik bir şekilde aynı durması gerekiyordu diyerek sorunun kaynağı herhalde budur diyerek bunu kafaya taktım artık ve yarın sabah ilk işim bunu düzeltmek olacak ve sonrasındaki sürüşlerimi gözden geçireceğim... Eğer sorunumun kaynağı bu ise, hani klasik bir söz deyimindeolduğu gibi diğer sürücü arkadaşlara sözüm şu olacak " BEN YANDIM ELLER YANMASIN" ...




  • Merhaba, 1997 model R19 1.4i klimalı beymen club modelinden buldum almayı düşünüyorum. 13500 TL ye alma imkanım var. Sizce mantıklı bir hareket mi olur? Bu arada öğrenciyim okul için kullanacağım. Önerilerinizi bekliyorum. Yakıt hususu benim için çok önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcangul

    Merhaba, 1997 model R19 1.4i klimalı beymen club modelinden buldum almayı düşünüyorum. 13500 TL ye alma imkanım var. Sizce mantıklı bir hareket mi olur? Bu arada öğrenciyim okul için kullanacağım. Önerilerinizi bekliyorum. Yakıt hususu benim için çok önemli.

    Merhabalar öğrenci kardeşim... Cebinin yanmaması için doğru bir seçim olur... Ancak elbetteki aracın sağlıklı çalışması durumunda... Yani demem o ki, computest yaptır araca ve yapan ustadan motorunun %88-90 değerinin sözünü söylemesinden emin ol... bir de ön takım ve süspansiyon durumunun rahatlığına da bak... Tabiki senin keyfinin kabul edeceği bir durumdur sürüş meselesi... Ama bu iki durum insanı hem uğraştırır hem de cebini fazla yakar... computest sonucu ön takım ve süspansiyon sorun yok ise gözün kapalı gir bence... Bu kaporta değişen boya durumu tabikiş senin kabulüne bağlı bir durum bunları da göz önünde bulundur... Alırsan da şimdiden hayırlı uğurlu olsun...




  • internetin ve samsundaki sanayilerin altını üstüne getirdim yok, büyük ihtimalle grupta da kimsede yok ama yine de sorayım.

    renault 19 arka bagaj kapağı lazım, geri gelirken direğe çarptım usta düzeltmek çok zor yenisi gibi olmaz diyor, bu hiçbiryerde yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkadım52 -- 11 Ekim 2016; 19:15:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkadım52

    internetin ve samsundaki sanayilerin altını üstüne getirdim yok, büyük ihtimalle grupta da kimsede yok ama yine de sorayım.

    renault 19 arka bagaj kapağı lazım, geri gelirken direğe çarptım usta düzeltmek çok zor yenisi gibi olmaz diyor, bu hiçbiryerde yok...

    Geçmiş olsun kardeşim... Aşağıda yazmış olduğum ilanları bi gözden geçir bakalım işine yarayacak mı?

    https://www.otocikma.com/aracparca-renault_19_evrupa_bagak_kapisi_cikma-167757.html

    https://www.otocikma.com/aracparca-renault_19_bagaj_kapagi_grup_oto-191940.html

    https://www.otocikma.com/aracparca-renault_19_bagaj_kapagi_grup_oto-201075.html


    TEKRARDAN GEÇMİŞ OLSUN... HAYIRLI GÜNLER...




  • Arkadaşlar radyatör ile tampon arasında olan kısma ne denir. Kaza yaptım. Tamponu değiştirdiler. Tamponla radyatör arası baya bir açık kaldı. Bana o parçayı bulamadıklarıni söylediler. Adı da panjur iç plastigi imiş. Nerden bulabileceğimi bilen var mı. Aracım r 19 1.6 rt 95 model kafama takıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h_k_yavuz -- 13 Ekim 2016; 11:23:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CANELCAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: CANELCAN

    ARKADAŞLAR HEPİMİZ BURADA BİLMEDİKLERİMİZİ ÖĞRENİYORUZ VE SORUNLARIMIZA ÇÖZÜM YOLU BULUYORUZ... İLGİLİ VE DUYARLI TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜRLER...

    TABİ BURADA BENİM DE BİR SORUNUM VAR... BENİM ARACIM 1995 MODEL R19 1.4i RT TEKNOKTA ENJEKSİYONLU KLİMALI HİDROLİK DİREKSİYONLU ENERGY MOTORLUDUR... %80 ARAÇ HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLMAMA RAĞMEN HANİ TERZİ KENDİ SÖKÜĞÜNÜ DİKEMEZMİŞ YA BENİMKİ DE O HESAP... Bİ TÜRLÜ SORUNUMU ÇÖZEBİLMİŞ DEĞİLİM... YAKIN ZAMANDA ARACIMDA ÖN TAKIM BAKIMI YAPTIRDIM... YIRTILAN PATLAYAN ÇATLAYAN KÖRÜKLER DEĞİŞTİ, VİRAJ DEMİRİ UÇ LASTİKLERİ DEĞİŞTİ, 4 TEKER BİLYALARI DEĞİŞTİ, MONROE MARKA AMORTİSÖRLER DEĞİŞTİ PATLAMIŞ OLMASINDAN DOLAYI... FAKAT BUNDAN SONRA BAYAĞI RAHATSIZ EDİCİ SORUNLAR YAŞAMAYA BAŞLADIM... YOLDAKİ EN UFAK BOZUK ZEMİNE GELİNCE TAKIRTI TUKURTU HİSSETMEYE BAŞLADIM YERİ GELDİĞİNDE ÇATIRTILAR GELİYORDU... BU ÇATIRTILARDAN DOLAYI GÖĞÜS ÇITIRT ÇITIRT ETMEYE BAŞLADI VE BENİM DE ÇILDIRMAMA DOĞRU KAPIYI SONUNA KADAR ARALADI ... ACABA YAYLAR MI SORUN VERİYOR AMORTİSÖR YENİ OLDUĞU İÇİN UYUMSUZLUKTAN DOLAYI DİYORUM... AMORTİSÖRCÜ YAYLAR ESKİMEZ DİYOR BAŞKA BİRŞEY DEMİYOR... TIKIRTI BURCU MU DİYORUM USTAM SORUN YOK DİYOR... DARBE EMİCİ DİYORUM BUNLARDA TAKOZ OLMAZ DİYOR. UFAK BİR KASİSE GELDİĞİM ZAMAN KIŞLIK YUMUŞACIK LASTİKLERİM OLMASINA RAĞMEN SANKİ TAŞ GİBİ KASİSE ÇIKIYORUM HİSSİ VERİYOR... KALDIRIMA ÇIKARKEN DE SAĞ LASTİK KALDIRIMA GELİNCE DİREKSİYONDA LIKIRT DİYE BİR SARSINTI HİSSEDİYORUM. AMA YÜKSEK HIZLARDA YANİ 100- 110 KM HIZDA OTOBANDA VİYADÜKLERDE HİÇBİR PROBLEM YOK GAYET SARSINTISIZ GEÇİYOR... ELLERİMLE BASTIRMAM SONUCUNDA ÖNLER BAYAĞI SERTMİŞ GİBİ GELİYOR... ACABA YAYLAR ESKİ ESNEKLİĞİNİ Mİ KAYBETTİ DEDİRTİYOR İNSANA... AKLIMA NE GELDİYSE USTALAR ARACINDA HİÇBİRŞEY YOK DİYOR... BU ARAÇTAN FAZLA BİR KONFOR BEKLEME BUNLAR BÖYLE DİYORLAR... İYİ DE ALDIĞIM SIRADA ÇOK KONFORLUYDU DİYORUM... SANA ÖYLE GELİYOR DİYORLAR... SAYGIDEĞER R19'cular GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM... ROTBAŞLARI ROT KOLLARI ALT TABLALAR BUNLARA MÜDAHALE EDİLMEDİ... BUNLARDAN YAPABİLİR Mİ DÜŞÜNCESİ İLE GİTTİĞİMDE LEVYE İLE BAKIYORLAR YOK DİYORLARDI. LÜTFEN YARDIM EDİN BANA... R19'umu MULTİ ARAÇ YAPACAĞIM AMA BU SORUNU BİR TÜRLÜ ÇÖZEMEDİĞİMDEN DİĞER YAPACAKLARIMA ADAPTE OLAMIYORUM...

    NOT : MULTİDEN KASTIM BELKİ DE HERKESİN YAPTIRMAK İSTEDİKLERİ HAYAL GÜÇLERİNİN HEPSİNİN BİRLEŞTİĞİ BİR ARAÇ DİYEBİLİRİM... YAPTIKLARIM XENON SİS LAMBALARI, XENON FARLAR, FAR MODÜLÜ, 4 KAPI ALTI RENAULT LOGOLARI VE 4 KAPI KOLU AYDINLATMALARI, KOLTUK ALTI AYDINLATMALARI, KOLTUK ISITICILARI, BEYAZ IŞIK YAYAN ÖN PANJUR RENAULT AMBLEMİ, GÜÇLENDİRİLMİŞ AMPULLERLE FREN GERİ VİTES VE SİNYAL LAMBALARI, YİNE GÜÇLENDİRİLMİŞ AMPULLERLE CAPCANLI KIRMIZI GÖSTERGE IŞIKLARI, KAPI AÇILINCA ARTARAK YANAN KAPANINCA AZALARAK SÖNEN TEPE LAMBALARI, OTOMATİK CAM MODÜLÜ, PARK SENSÖRÜ VE AKLA GELEBİLECEK DAHA BİRSÜRÜ ŞEY YAPTIM. KISMETSE VE SORUNUMU HALLEDERSEM İNŞALLAH SAĞ CAMI DA TEK DOKUNUŞLA AÇILMASINI SAĞLAYACAĞIM, VE 4 VE 5. VİTES DİŞLİLERİNİ DAHA UZUN ORANDA OLAN UYAN BİR BAŞKA VİTES DİŞLİLERİYLE DEĞİŞTİREREK NORMAL DEVİRLERDE OLMASI GEREKEN HIZLARDAN DAHA DA YÜKSEK HIZLARA ULAŞMASINI SAĞLAYACAĞIM BU SAYEDE TASARRUF VİTESİ HALİNE GELMİŞ OLACAK...

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>

    <<<< RENAULT 19 KULÜBÜ >>>>


    Arkadaşlar anlaşılan o ki, bayağı bir karmaşık sorunum olmalı ki kimseden çözüm onerisi falan gelmedi... Ama bugün yapmış olduğum tespitte kulelere monte edilen amortisör üst takozunun sol taraftakinin yuvasına tam odaklı sağ taraftakinin de yuvasının gerisine yapışık olduğunu farkettim... Daha da inceledim sol taraftaki takozun renault yazısı direksiyon tarafında sağ taraftaki takozun renault yazısı far tarafına bakacak şekilde monte edilmiş... Bunu takan usta yönünü ters takmış olmalı ki, iki vidasının yuvaları tam çizgisel bir düzlükte oldugundan biri odaklı tam ortada digeri ise geride duruyor... Ve inşallah ve sanırım butun sorunumun kaynağı burası diye tahmin ediyorum... Pazartesi ilk işim bunu duzelttirmek yada daha garanti olsun diye yenilerini daha düzgün bir bicimde taktırmaktir... Yaptırdığım zaman gelişmeleri buraya yazarım belki bir gün birinin ihtiyacı olabilir... İyi forumlar keyifli sürüşler...

    HERKESE HAYIRLI FORUMLAR... EVET ARKADAŞLAR, AYLARDIR BENİ UĞRAŞTIRAN HİÇ ABARTMIYORUM RÜYALARIMA BİLE GİREN HİÇ BİR YERDEKİ USTALARDA SORUNUMUN ÇÖZÜMÜNÜ BULAMADIĞIM O ÖN TAKIMDAKİ ÇUKUR VE TÜMSEKLERDE TAKIRTI VE TUKURTU DENİLEN O İLLETTEN AN İTİBARİ İLE KURTULMUŞ BULUNMAKTAYIM. GAZAM MÜBAREK OLSUN... DEDİĞİM GİBİ SOL AMORTİSÖR ÜST TAKOZU SORUNLU OLDUĞU İÇİN HER ŞEKİLDE TAKTIK AMA KAUÇUKTAN YAPILMA OLAN BÜTÜN ALANLARI ÇATLAMADAN KAYNAKLI ARTIK İŞ GÖRMEZ OLMUŞ VE BÜTÜN YERDEKİ ÇUKUR TÜMSEK VS. SARSINTILARI TAAAA ARABANIN GÖĞSÜNE KADAR GETİRİYORDU.... BANA BİRAZ TUZLU OLDU GİBİ AMA TAM 12'DEN VURDUĞUM İÇİN SORUNUN KAYNAĞINI VERDİĞİM 180 TL ZORUMA GİTMEDİ... 2 TANE SIFIR ORJİNALLE BİREBİR AYNI OLAN TAKOZ ALDIM 2'Sİ 120 TL. USTA DA 60 TL İŞÇİLİK ALDI VE SORUNUMU ÇÖZDÜK ÇOK ŞÜKÜR... ŞİMDİ ÖYLE BİR RAHAT GEÇİYORUM Kİ TÜMSEK VE ÇUKURLARDA TABİRİ CAİZSE YAĞ GİBİ GEÇİYOR... FAKAT DAHA ÖNCESİNDE KULLANIMDAN KAYNAKLANAN VE GÖĞÜSTE BAŞLAMIŞ OLAN ÇITIRTILARI MAALESEF ÖNLEYEMEDİM... DEMEKKİ GÖĞÜSE DE BİR OPERASYON GEREKİYOR... İNŞALLAH ONU DA ÇÖZECEĞİZ... BAZI FORUMLARDA R19'LARDA KONFOR BEKLENEMEZ DİYENLERİ GÖRDÜM... KARDEŞİM SEN ARABANA BAKMAZSAN, ARIZALARINI YAPTIRMAZSAN, BİR AT ARABASI NİYETİNE KULLANIRSAN, BÜTÜN DÜNYADA NAMINI DUYURMUŞ OLAN TÜRKİYE İNSANI OLARAK NERDE TRACK ORADA BIRAK DEYİMİNDE İNAT EDERSEN 2016 MODEL MERCEDESTE BİLE KONFOR BULAMAZSIN... ADAM SORUNLARINI YAPTIRMAMIŞ OLAN BİRİNDEN R19 ALIYOR, EEE BU ARAÇLAR KONFORSUZ DENİLİYOR SONRA... ULAN BENCE ALAN DA KONFORSUZ SATAN DA... İKİSİNDEN DE BİR HALT OLMAZ... R19 İÇİN KONFORSUZ DİYENLEREDİR SÖZÜM GELİN DE KONFORLU R19 GÖRÜN... DEMEKKİ NEYMİŞ ARABANIN İHTİYACI OLAN VİTAMİNİNİ VERİRSEN ARABA CANAVAR GİBİ OLUR ...




  • Selam arkadaslar ben de 2001 sedan alize var tupte biraz yuklenince tekleme gibi hafif yigilma yapiyor benzinde yapmiyor gaza agirdan basarsam bu sorun hissedilmiyor bilgisi olum yardimci olabilecek bole bir sorunla karsilasip sorunu asabilen varmi ben zonguldaktayim hala duzgun ustaya denk gelemedim simdi arabami ustaya goturecem ama once buji sonra bobin sonra regulator sonra enjektor gibi beni dunya masrafa sokacaklar biraz bilgi verebilirseniz minnettar kalirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slate67

    Selam arkadaslar ben de 2001 sedan alize var tupte biraz yuklenince tekleme gibi hafif yigilma yapiyor benzinde yapmiyor gaza agirdan basarsam bu sorun hissedilmiyor bilgisi olum yardimci olabilecek bole bir sorunla karsilasip sorunu asabilen varmi ben zonguldaktayim hala duzgun ustaya denk gelemedim simdi arabami ustaya goturecem ama once buji sonra bobin sonra regulator sonra enjektor gibi beni dunya masrafa sokacaklar biraz bilgi verebilirseniz minnettar kalirim.

    bu araçın motorundan anlayan bir usta görmedim daha, her gittiğimde alajasız bir sürü masraf çıkarırlar ama arıza aynen devam sder....

    neyse konıya dönersek aklı a ilk gelen hava filtresi, bbir değiştir istersen, 20 lira zaten....
  • 
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.