Şimdi Ara

Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
3.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fransız üretici Renault, elektrifikasyon süreciyle birlikte köklerine dönmeye devam ediyor. Şehir içi kullanıma yönelik elektrikli Renault 5'in ardından Renault 4 de elektrikli crossover olarak hayata döndü. Söz konusu model Paris Otomobil Fuarı kapsamında tanıtıldı.



    Renault 4 E-Tech, özellikleriyle neler sunuyor❓



    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 E-Tech, 1961'de piyasaya sürülen orijinal modelden alınan mirası modern dünyaya güzel bir şekilde aktarıyor. Ön bölümde aydınlatılmış logo ve yuvarlak farlardan oluşan siyah panel, arka kapıların ve kelebek camların şekli, elektrikli açılabilir panoramik kumaş tavan ve arka tasarım, geçmişten gelen mirasın en güzel örnekleri arasında. Tamponlarda, çamurluk ve eteklerde bolca kullanılan siyah plastik eklentiler ise günümüzde popüler olan crossover tarzını yansıtan detaylardan.



    İç mekan da büyük oranda orijinal modelden taşınmış ve 10.1 inç dijital gösterge paneli ve 10 inç multimedya ekranı gibi günümüz teknolojileriyle harmanlanmış. Konsolun yolcu tarafında ise aydınlatılmış bir Renault 4 yazısı dikkat çekiyor. Bolca kumaş döşemenin karşımıza çıktığı alanda özellikle orta konsolun tasarımı ve sadeliği, retro esintiler taşıyan bir modele baktığımızı tekrar hatırlatıyor. Arka bölümde ise 420 litre bagaj hacmi sunuluyor.



    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    B segment crossover'da bağımsız ön-arka süspansiyon görev yapıyor. Tıpkı Renault 5 gibi AmpR Small platformu üzerine yükselen modelin giriş seviyesinde 90 kW (121 hp) güç ve 225 Nm tork üreten motor kullanılmış. Bir üst seviyede ise 110 kW (148 hp) güç ve 245 Nm tork üreten bir motor bizleri karşılıyor. Güçlü motor, yeni Renault 4 E-Tech'in 0-100 km/s hızlanmasını 8,5 saniyede tamamlamasını sağlarken 80-120 km/s ara hızlanması da 7 saniyeden kısa sürüyor.



    Ayrıca Bkz.Audi Q6 Sportback E-Tron tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Renault 4 E-Tech'de 40 kWsa ve 52 kWsa'lik iki farklı batarya seçeneği mevcut. Renault'nun tahminlerine göre WLTP menzili 400 kilometreye kadar çıkıyor. Küçük batarya ise 300 km civarında bir menzil vadediyor. 11 kW AC şarj ve 100 kW'a kadar DC hızlı şarj desteğine sahip olan bataryanın yüzde 15'ten yüzde 80 seviyesine dolumu 30 dakika sürüyor. En hafif konfigürasyonda 1410 kg ağırlığa sahip olan model 750 kg maksimum çekme kapasitesine sahip.



    2024 Paris Otomobil Fuarı'nda ziyaretçilerin beğenisine sunulan yeni Renault 4 E-Tech önümüzdeki yıl Avrupa'da satışa sunulacak.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri
    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleri








  • Retro tasarim, eklenen kucuk detaylar ic mekanda guzel olmus. Cift renk renkli tavan da guzel olmus ama renkli kaput bilemedim, biraz kapatmis. Bakalim hangi fiyattan cikis yapacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mck94 -- 14 Ekim 2024; 12:56:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dusuk menzil dusuk sarj hizi. uzun yolda adami cok uzer. sarj istasyonlarinin bulunabilirlik ve musaitlik oranlari yukselene kadar, pazara daha yeni teknolojili menzili fazla ve/veya daha hizli sarj olan alternatifler gelir. fiyata bagli olarak isi cok zor olabilir.

  • Renault sonunda adam gibi bir şey yapmış SUV facialarından sonra. Yeni twingo da çok güzel.

  • Stüdyoya Renault 4'ün genleriyle yeni bir model tasarlayın, bütçe 2€ dediler. Böylece Renault 4'ü hatırlatan özel arka kelebek camı doğdu.

  • Renault da Xiaomi gibi 2 günde bir yeni model çıkarmaya başladı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bana mı öyle geldi ,biraz Dacıa andırıyor

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu ne biçim ön tasarım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cool olmaya çalışan görmemişlerin tasarımı gibi bu ahahhaah eskiyi andırayım ama yeniden de eksik kalmayayım ama sonuç bambaşka 😀

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bunu ya çok seversin yada hiç sevmezsin ortası olmayan bir tasarım yapmışlar...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • symbiat kullanıcısına yanıt
    turkiye sartlari icin dusunmemek gerek. turkiyede araba pahali, biz herseye yetecek tek araba bakiyoruz ama avrupa farkli. sehirlerde sokaklar dar, park alani cok ciddi sikinti ve araba ucuz bir meta. gecen hafta italyan bir kadinla bunu konustum, bizde her ailede 2 araba alinir dedi, biri buyuk aile arabasi, uzun yol kalabalik yolculuk icin. oteki ise ufak mini bir araba, sehir merkezinde dolasabilmek dar yerlere girip park edebilmek icin. gercekdende avrupa sehirlerini dolasirsaniz minik minik arabalar gorursunuz, turkiyede minik diye bildigimiz arabalardan bile daha ufak turkiyede hic satilmayan modeller. 2inci araba olarak aliyorlar. renault 4 de belliki bu ihtiyaca yonelik tasarlanmis. bize hitap etmez, amerikaya hic hitap etmez ama avrupada cok satabilir.

  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Karbon hocam ,
    Eski tipleri gereken iyi bir tasarımı ve Avrupalıların dar ortaçağ kasabaları için biçilmiş kaftan idi .İlk modellerin en büyük sorunu motor aşırı güçsüz idi.

    45-50 yıl önce bizim de tip olarak favori araba olarak ,o zamanın gençleri arasında fiyakalı bir araç idi.


    Oto Gündemyoutube
    Renault 4 1967 yılında dönemin en ulaşılabilir otomobillerinden biri olarak ortaya çıktı. #renault4
    https://www.youtube.com/watch?si=YUSIJDbskVuQWM9R&v=WVvMhqcKK1o&feature=youtu.be


    Ancak şimdiki tasarımı gerçekten güzel bir tasarım yapmışlar gibi tam gençlere göre gibi teoride duruyor ,pratikte ise ne olur forumlarda tartışılır sanırım .

    www.renault.com.tr
    Renault 4EVER Trophy Konsepti - Show otomobili - Renault
    https://www.renault.com.tr/konsept-araclar-urun-gami/4ever-trophy-e-tech-electric-konsept-arac.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 14 Ekim 2024; 17:55:41 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • ya şu torosla ilgili bir şeyler yapsalar çok severdim

  • galerideki görsellere bakınca togg'un fiyat avantajının olduğunu düşünüyorum. çinli rakiplerin yeni modellerinden bahsetmiyorum bile.

    işi zor türkiye'de satmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik ve modern tasarımı nasıl dışarıda bütün yaptılarsa keşke içini de aynı yapsalarmış klasik ve modern tasarımı içeridede harmanlasarmış tasarımla bir bütün olurdu. Dış tasarım kurtarıyor ama içerisi için aynı şeyi söyleyemem makyajladıkları zaman bunu düzelteceklerdir

  • Öndeki iddialı tasarımı arkada devam ettirememiş. Saçma kişiliksiz bir eğim var arka tasarımda baya sönük kalmış.

  • vezir kullanıcısına yanıt

    Mutlaka hocam... Türkiye'de de tek tük vardı sokaklrda. Bu modeller toplumları motorize eden çok iyi tasarlanmış, uzaktan mühendisliği anlayabileceğim kadarıyla 'bence' mühendislik harikaları. Renault 4'ten başka, 124, Polski Fiat, VW, Yugo'dan Avusturyalı Steyr'a kadar lisansla üretilmiş Fiat 500, Citroen 2 CV, Ford T, Honda CVCC... Kendi zamanlarında kullanımı sorgulayan, radikal detayları getirmiş modellerdi. Bugünkü elektrik altyapının aktarmadaki esneklikleri aslında çok daha büyük tasarım imkanları vermesine rağmen büyük üretcilerden hayatı kolaylaştıracak, şehirleri özgürleştirecek radikal modeller pek çıkmıyor. 70'lerin Reanult 5'inin Türkiye'ye 90'larda geldiği zamanı hatırlıyorum, pazar döngüsünün son zaamnlarında bile radikaldi, otomobil böyle bir şey de olabilir... fikri vardı.


    Bugün bir şey deneyenler küçük üreticiler (mesela Alman Microlino). İlk bakışta Isetta'nın bir kopyası ama kullanışı düşünmüşler, kararlar ve detayların sebepleri var. Tabii büyükler onlara pek pazar alanı tanımıyor. Bence yeni fikirleri koruyacak global pazar düzenlemelerine ihtiyaç var. ABD otomotivi gelişirken (1930~40 ve sonrası) büyüklerin şanzıman gibi önemli komponentlerini şefaf fiyatlandırmalarla deneysel küçük üretcilere satma zorunluluğu getirilmişti.


    Ebatlar, oran-orantı, kullanımı hiç sorgulamadan, göründüğü kadarıyla bir Dacia'yı dekor seviyesinde değiştirip Reanult 4 denilmesine biraz tepkiyle yazmış oldum. Yoksa bir stil denemesi tabii ki yanlış değil, bize de sormuyorlar zaten :) Sadece eski radikaller biraz beklenti yaratıyor. 20 sene önce Peugeot 404-II konsepti çizmiştim, kaybolmuş bir tasarımı yeni detaylarla tekrar canlandırmanın çelişkilerinin farkındayım, bence 4 ismini bir stil denemesiyle harcamışlar.


    ek:

    Renault 4 geri döndü! İşte yeni Renault 4 E-Tech ve özellikleriMicrolinoyoutube
    Closer look at the new Microlino 2.0 that will come to market in 2021. The Microlino is an electric bubble car created by Micro that has space for two passengers, a unique front door opening and a range of up to 200 km. Follow our journey: Instagram: https://www.instagram.com/microlino_official/ Facebook: https://www.facebook.com/microlino.car/ Website: https://www.microlino-car.com
    https://www.youtube.com/watch?v=xJyIfEV5mm0&ab_channel=Microlino



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karbon 12 -- 15 Ekim 2024; 13:2:50 >




  • Piyasadaki yerini fiyatı belirler
    Fena değil sanki..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    Evet hocam ,

    Benzer görüşteyiz, yeni bir araç çıkarırken eski Avrupa yollarında kendisini kanıtlamış araçları özellikle yeniden diriltmeye çalışıyorlar. Motor kalkıp da EV araç olduğunda küçük ama güçlü araç yapmaya başladılar .Orta Avrupalıların dar ve dik sokakları için bu tür taleplerin olması çok doğal .Eskinin 50 -75 hp araçlarının torkları oldukça düşük idi bu nedenle şanzımanları yüksek dişli oranları ile yapıp ,ilk kalkışta zayıf motorun bu etkisini şanzuman oranları oyunları ile dengelemeye çalışmışlar idi.

    Tabii ki bu küçük ve tasarım harikası araçlar uzun yolda sollamalarda ciddi sıkıntı içinde tek şeritli dar dağ yollarındaki gibi seri olamıyor ve kaza oranları sonrası yüksek ölüm oranları sonrası 60 ve 70 lerin şampiyonluklarını tarih sayfalarında yer alarak bitirdiler.

    80 ler farklı vizyon araçları ile devam etti .

    Şimdi ise yine aynı yollarda hem park kolaylığı hem de güçlü EV yapısı ile alman golf ekolüne tasarım olarak alternatif getirme şanslarını denemeye başladılar .İtalyan ve Fransız biraz da eski Yugoslavya araçları bu denemelerin sonuçları diye düşünüyorum .Tutar mı ,satar mı bunlar farklı tartışma konuları olduğu için ,ben neden eskiye dönüşün çabalarını daha objektif gözle yorumlamaya çalışıyorum .
    Eskiden bizde de ailenin tek arabası olur 30 -40 sene aynı araçlar kullanılır ve hurda olana kadar tamir ile götürülmeye çalışılırdı .

    Sanki 70 lerin Avrupa daki talepleri gibi ,ülkemizde de artık aile arabasının dışında şehir içi ve görece daha ucuz ,yetişen genç çocukların taleplerine uygun bir pazar oluşmaya başladı gibi.

    Tabii ki yanılıyor olabilirim ama yüksek ötv oranları nedeniyle EV araçlarda daha küçük ve orta sınıf beklentisi artacak gibi duruyor .Uzun yol konusu ülkemizde oldukça farklı bir mevzuu olmalı .İstanbul'daki yola çıkıp güneydoğu illerimize veya doğu Karadenize yola çıktığında 1000 km üstü aynı gün içinde yolu tamamlamanız gerekiyor.

    Halbuki Avrupa'da özellikle orta Avrupa'da 1000 km içinde 3 veya 4 ülke geçersiniz, mevzuatlar trafik cezaları herşey farklı olabilir.

    Bu nedenle bu tür küçük araçlar artık büyüyen metropollerimizin ucuz seyahat ,park ve şehir içi ihtiyaçlarına göre kendisine pazar bulabileceğini öngörüyorum.Tabii ki fiyatları orta sınıf araçların en az 200K ve üstü olmak kaydı ile .

    İhtiyaç farklı ,bütçe işi farklı konular olduğu için illaki fiyatı çok cazip bir noktada olur ise ,piyasada her zaman kendisine yer bulur ve ikinci elde de tercih edilebilir .Tüm yılı iş ve ev arasında mekik dokuyan metropol çalışanları için yeni bir tarz yaratabilir .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 15 Ekim 2024; 14:35:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Önü güzel kaslı modern duruyorken arka sanki eskide kalmış gibi.
    Twingo , 4 ve R5 ile Renault eski ikonik modellerini güncelleyerek elektrikli furyasına güzel bir giriş yapmak istiyor anlaşılan. Gakat 3 araç da benim için tam olmamış. R5 çok beğenmiştim ancak menzili çok kısa geliyor. 2025'de muhtemelen çok çok daha uzun menzilli araçlar göreceğiz. Keşke göz boyama yerine biraz da son kullanıcının isteklerine odaklandalarmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.