Şimdi Ara

renault eski kalitesinden uzakmı???

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tüm renocu arkadaşlar burdan bir münazaraa yapmak istiyorum...fikir edinmek bilgi sahibi olmak açısından...katılır ve bilgileriniz paylaşırsanız sevinirim

    bana öyle geliyor ki renault eski kalitesinden uzak...nedenini çok net olarak açıklayamam belki ama bir kaç örnek vereyim..sizlerde fikirlerinizi paylaşın lütfen...

    1- yerli üretim olmasına rağmen yedek parça çok pahalı
    2-araçlarında performans düşüklüğü var tahminim bu yönde...atıyorum 1,4 reno başka bir markanın aynı segmente aracından daha düşük performans sergiliyor(her model için geçerli mi bilmiyorum)...yani renodan beklenmeyen bir düşüş var...
    3-satış konusunda çok yanıltıcı durumlar var...kıldan tüyden bu otanyik modeli yok bu exspression modeli filan
    4- malzeme kalitesine göre araçlar pahalı
    vsvsvsvs.........
    evet nedersiniz arkadaşlar...amaacım burda renoyu kötülemek değil..yılardan beri reno kullanıyorum...ama bilinçaltımda beni renodan uzaklaştıran bişeyler var...tam olarak açıklayamasamda böyle bir uzaklaşma var...sizlerde fikirlerinizi paylaşırsanız...biz reno severleri bilgilerndirmiş olursunuz..teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ingeniatorem -- 1 Haziran 2009; 9:22:20 >







  • bende daha önce reno 12, toros ve broadway kullandım uzun süre. şu anda da megane II kullanıyorum. tabi bu durumda kalite düşüklüğünden dert yananmam. diğer arabalarıma göre cok daha konforlu bi araba megane. ama reno da dediğiniz gibi eskisine göre gıcık eden bi sürü durum var. forumda yazan arkadaslarında zaman zaman şikayetlerini okuyorum. hak vermemek elde değil. yedek parca acaip pahalı. iş yerimde 1999 model E200' e binen bi arkadasım var. o bile bende dalga geciyo. renoya binecek kadar zengin değilim diye. performans konusuda bizim burdaki renoyla ilgili bi sorun bence. adamlar doğru düzgün motor seceneği getirmiyorlar. avrupadaki modelleri cok daha güclü ama getirmiyorlar işte. dediğiniz gibi aslında bende cok uzun yıllardır renocuyum ama beni de uzaklaştıran bişiler var gecenlerde de yazmıstım asabımı bozmaya başladı bu reno.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    bende daha önce reno 12, toros ve broadway kullandım uzun süre. şu anda da megane II kullanıyorum. tabi bu durumda kalite düşüklüğünden dert yananmam. diğer arabalarıma göre cok daha konforlu bi araba megane. ama reno da dediğiniz gibi eskisine göre gıcık eden bi sürü durum var. forumda yazan arkadaslarında zaman zaman şikayetlerini okuyorum. hak vermemek elde değil. yedek parca acaip pahalı. iş yerimde 1999 model E200' e binen bi arkadasım var. o bile bende dalga geciyo. renoya binecek kadar zengin değilim diye. performans konusuda bizim burdaki renoyla ilgili bi sorun bence. adamlar doğru düzgün motor seceneği getirmiyorlar. avrupadaki modelleri cok daha güclü ama getirmiyorlar işte. dediğiniz gibi aslında bende cok uzun yıllardır renocuyum ama beni de uzaklaştıran bişiler var gecenlerde de yazmıstım asabımı bozmaya başladı bu reno.
    Renault eskiden beri çok iyi arabalar yapan bir marka,üstelik çok büyük bir marka başarılarını hep görüyoruz örnek verecek olursak f1,euro ncap,renault trucks vs. gibi.Benim en çok sevdiğim marka renault,mercedes bile bana renaultdan hep sonra gelir,bu güne kadar renault dan başka çoğu markaya bindim fakat tüm samimiyetimle söylüyorum hiç birinde de renault ta rahat ettiğim kadar rahat etmedim.Ancak şuan renaultun yapmış olduğu strateji çok yanlış yeri geldiği zaman müşteriye önem vermiyor,yeri geldiği zaman malzemeden çalıyor,o zamanda insanlar haklı olarak ya işte fransız arabası değilmi hepsi aynı diyorlar ve demektede haklılar yani çok büyük bir marka olan ve çok büyük başarıları olan renault dan insanlar çok çok iyi araçlar bekliyor ve renault da bekleneni karşılamıyor,halen çoğu insan yav benim renault yu satıp bir avrupa arabası alacam diyor ee o zaman renault ne oluyor o avrupa arabası değil mi?İşte çoğu insanın kafasında renault ya karşı dolu ifade var.Ben şahsen renault yu çok yakından bilen birisiyim buraya daha dolu yazarım ama ne benim yazmaya gücüm yeter ne de sizin okumaya gücünüz yeter.Ancak şu var renault bu stratejiyle devam ederse bende bir daha arabasını almam, çoğu kişide arabasını almaz ve batar gider.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renaultnr1

    Renault eskiden beri çok iyi arabalar yapan bir marka,üstelik çok büyük bir marka başarılarını hep görüyoruz örnek verecek olursak f1,euro ncap,renault trucks vs. gibi.Benim en çok sevdiğim marka renault,mercedes bile bana renaultdan hep sonra gelir,bu güne kadar renault dan başka çoğu markaya bindim fakat tüm samimiyetimle söylüyorum hiç birinde de renault ta rahat ettiğim kadar rahat etmedim.Ancak şuan renaultun yapmış olduğu strateji çok yanlış yeri geldiği zaman müşteriye önem vermiyor,yeri geldiği zaman malzemeden çalıyor,o zamanda insanlar haklı olarak ya işte fransız arabası değilmi hepsi aynı diyorlar ve demektede haklılar yani çok büyük bir marka olan ve çok büyük başarıları olan renault dan insanlar çok çok iyi araçlar bekliyor ve renault da bekleneni karşılamıyor,halen çoğu insan yav benim renault yu satıp bir avrupa arabası alacam diyor ee o zaman renault ne oluyor o avrupa arabası değil mi?İşte çoğu insanın kafasında renault ya karşı dolu ifade var.Ben şahsen renault yu çok yakından bilen birisiyim buraya daha dolu yazarım ama ne benim yazmaya gücüm yeter ne de sizin okumaya gücünüz yeter.Ancak şu var renault bu stratejiyle devam ederse bende bir daha arabasını almam, çoğu kişide arabasını almaz ve batar gider.

    Alıntıları Göster
    yorumlar bu kadar mı arkdaşlar...düşünceleriniz paylaşın lütfen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniatorem

    yorumlar bu kadar mı arkdaşlar...düşünceleriniz paylaşın lütfen...

    Alıntıları Göster
    Eski kalitesini bilmiyorum ama ben megane III ile tanışıp renault ailesine yeni katıldım ve şunu rahatalıkla söyleyebilirim ki yeni çizgisini ve yeni anlayışını cok begendim. Bu anlayışın içerisinde rakipleriyle yarışmak için kalite anlayışını artırması var sanırım. Yoksa nasıl olsa satıyorum deyip eski çizgisini koruyabilirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackline35

    Eski kalitesini bilmiyorum ama ben megane III ile tanışıp renault ailesine yeni katıldım ve şunu rahatalıkla söyleyebilirim ki yeni çizgisini ve yeni anlayışını cok begendim. Bu anlayışın içerisinde rakipleriyle yarışmak için kalite anlayışını artırması var sanırım. Yoksa nasıl olsa satıyorum deyip eski çizgisini koruyabilirdi.

    Alıntıları Göster
    Bence aksine , kalitesini daha da arttırdı.

    Ben Megane'ı baz alarak söylüyorum.Mesela 2000 model bir Megane'ımız vardı.İç aksamlarda kullanılan hammadde çok kalitesizdi.Daha araba 1 aylıkken , ayna ayar çubuklarının elimde kaldığını hatırlıyorum...

    Yeni modelleri hammadde olarak daha kaliteli bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VGroove -- 3 Haziran 2009; 0:34:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VGroove

    Bence aksine , kalitesini daha da arttırdı.

    Ben Megane'ı baz alarak söylüyorum.Mesela 2000 model bir Megane'ımız vardı.İç aksamlarda kullanılan hammadde çok kalitesizdi.Daha araba 1 aylıkken , ayna ayar çubuklarının elimde kaldığını hatırlıyorum...

    Yeni modelleri hammadde olarak daha kaliteli bence.


    Alıntıları Göster
    Renault tofaşın bayrağını devraldı gidiyor. 2005 symbol aut var bende maliyet düşsün diye devir göstergesi koymamışlar, torpido gözü aydınlatması yok ki 94 broadwayimde vardı bunlar, küllük ışıklandırmasının yeri var kendi yok emniyet kemeri yüksekliği ayarlanamıyo arka tarafta yanlarda tutacaklar yok arka koltuk kafalıkları yok arka hoperlör yok döşemenin altına iki tane yuvarlak delik konduruvermişler . Malzeme kalitesine hiç girmiycem çok uzuycak.
    Neticede 18 milyar verip araba alıyosunuz bu eksiklikler çok komik kalıyo Renaultun itibarını düşürüyo sadece. Bu adamlar türkiye piyasasını iyi öğrendiler bizim ortadirek için bagajı geniş olsun altı yüksek olsun az yaksın eşek olsa da satılır. Ben aldığıma pişmanım ilerde arabamı değiştirirsem asla renault olmayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dersu_20

    Renault tofaşın bayrağını devraldı gidiyor. 2005 symbol aut var bende maliyet düşsün diye devir göstergesi koymamışlar, torpido gözü aydınlatması yok ki 94 broadwayimde vardı bunlar, küllük ışıklandırmasının yeri var kendi yok emniyet kemeri yüksekliği ayarlanamıyo arka tarafta yanlarda tutacaklar yok arka koltuk kafalıkları yok arka hoperlör yok döşemenin altına iki tane yuvarlak delik konduruvermişler . Malzeme kalitesine hiç girmiycem çok uzuycak.
    Neticede 18 milyar verip araba alıyosunuz bu eksiklikler çok komik kalıyo Renaultun itibarını düşürüyo sadece. Bu adamlar türkiye piyasasını iyi öğrendiler bizim ortadirek için bagajı geniş olsun altı yüksek olsun az yaksın eşek olsa da satılır. Ben aldığıma pişmanım ilerde arabamı değiştirirsem asla renault olmayacak.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dersu_20

    Renault tofaşın bayrağını devraldı gidiyor. 2005 symbol aut var bende maliyet düşsün diye devir göstergesi koymamışlar, torpido gözü aydınlatması yok ki 94 broadwayimde vardı bunlar, küllük ışıklandırmasının yeri var kendi yok emniyet kemeri yüksekliği ayarlanamıyo arka tarafta yanlarda tutacaklar yok arka koltuk kafalıkları yok arka hoperlör yok döşemenin altına iki tane yuvarlak delik konduruvermişler . Malzeme kalitesine hiç girmiycem çok uzuycak.
    Neticede 18 milyar verip araba alıyosunuz bu eksiklikler çok komik kalıyo Renaultun itibarını düşürüyo sadece. Bu adamlar türkiye piyasasını iyi öğrendiler bizim ortadirek için bagajı geniş olsun altı yüksek olsun az yaksın eşek olsa da satılır. Ben aldığıma pişmanım ilerde arabamı değiştirirsem asla renault olmayacak.


    2003 honda civic es modelinde (en full olanı) torpido aydınlatması yok biliyor muydunuz?

    renault'un son zamanlardaki satış politikası ne kadar ekmek o kadar köfte...

    megané II ilk çıktığında türkiye'de kaç arabada 6 hava yastığı standarttı? 2005 model authentique araçlar genelde tek kişi kullanımı için firmalarız istekleri doğrultusunda üretilmiş ucuz araçlar, alanlarda kabahat, verin parasını donanımlı olanı alın. ben baz sıfır clio alacağıma ikinci el donanımlı megané alırım mesela

    quote:

    Orjinalden alıntı: ingeniatorem

    tüm renocu arkadaşlar burdan bir münazaraa yapmak istiyorum...fikir edinmek bilgi sahibi olmak açısından...katılır ve bilgileriniz paylaşırsanız sevinirim

    bana öyle geliyor ki renault eski kalitesinden uzak...nedenini çok net olarak açıklayamam belki ama bir kaç örnek vereyim..sizlerde fikirlerinizi paylaşın lütfen...

    1- yerli üretim olmasına rağmen yedek parça çok pahalı
    2-araçlarında performans düşüklüğü var tahminim bu yönde...atıyorum 1,4 reno başka bir markanın aynı segmente aracından daha düşük performans sergiliyor(her model için geçerli mi bilmiyorum)...yani renodan beklenmeyen bir düşüş var...
    3-satış konusunda çok yanıltıcı durumlar var...kıldan tüyden bu otanyik modeli yok bu exspression modeli filan
    4- malzeme kalitesine göre araçlar pahalı
    vsvsvsvs.........
    evet nedersiniz arkadaşlar...amaacım burda renoyu kötülemek değil..yılardan beri reno kullanıyorum...ama bilinçaltımda beni renodan uzaklaştıran bişeyler var...tam olarak açıklayamasamda böyle bir uzaklaşma var...sizlerde fikirlerinizi paylaşırsanız...biz reno severleri bilgilerndirmiş olursunuz..teşekkürler


    yedek parça fiyatları vw ve opel'e bir sorun isterseniz

    1.4 98 bg motor performans olarak neye yetmiyor anlamıyorum ben, draglara falan mı katılmayı düşünüyorsunuz? vw'nin tsi motorlarını herkes ister de fiyatlarından haberiniz yok sanırım, o zaman da o parayı renault'a vermem derler

    donanım konusunda çok fazla seçenek olması kafa karıştırmaz aksine ne istediğini bilen tüketicinin işini kolaylaştırır, ben şu donanımları istiyorum diyebiken bilinçli tüketiciye göre bir donanım ve opsiyon paketi mevcuttur. parasını verdiğiniz taksirde donanım olarak çok zengindir

    malzeme kalitesine göre pahalı değil, normaldir bence türkiye'de pahalı denebilecek tek marka vw'dir bence.

    renault'un eksikleri bana göre şunlar:

    servisleri olmadık arızalar çıkartıp yüklü faturalar koyabiliyor. (basit bir arıza için büyük bir parça değiştiriyorlar)

    onun dışında araçlarda donanım ya da motor yönünden eksiği yok, düşük hacimli yüksek beygir güçlü motor teknolojisine yakında ayak uydurur 130 bg'lik dizel ve benzinli motorlar yolda, yakında sunulacak. tsi motorlar ilk çıktığında kimse güvenip alamamıştı, renault'da güvenip üzeridne çalışamadı ama şimdi yapıyorlar.

    hala astra classic satan bir opel var ülkemizde, astra classic'tenm sonraki 3. neslinin tanıtımları yapıldı ama hala satışta, bana bunu izah edebilecek birisi varsa lütfen yazsın

    saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: dersu_20

    Renault tofaşın bayrağını devraldı gidiyor. 2005 symbol aut var bende maliyet düşsün diye devir göstergesi koymamışlar, torpido gözü aydınlatması yok ki 94 broadwayimde vardı bunlar, küllük ışıklandırmasının yeri var kendi yok emniyet kemeri yüksekliği ayarlanamıyo arka tarafta yanlarda tutacaklar yok arka koltuk kafalıkları yok arka hoperlör yok döşemenin altına iki tane yuvarlak delik konduruvermişler . Malzeme kalitesine hiç girmiycem çok uzuycak.
    Neticede 18 milyar verip araba alıyosunuz bu eksiklikler çok komik kalıyo Renaultun itibarını düşürüyo sadece. Bu adamlar türkiye piyasasını iyi öğrendiler bizim ortadirek için bagajı geniş olsun altı yüksek olsun az yaksın eşek olsa da satılır. Ben aldığıma pişmanım ilerde arabamı değiştirirsem asla renault olmayacak.


    2003 honda civic es modelinde (en full olanı) torpido aydınlatması yok biliyor muydunuz?

    renault'un son zamanlardaki satış politikası ne kadar ekmek o kadar köfte...

    megané II ilk çıktığında türkiye'de kaç arabada 6 hava yastığı standarttı? 2005 model authentique araçlar genelde tek kişi kullanımı için firmalarız istekleri doğrultusunda üretilmiş ucuz araçlar, alanlarda kabahat, verin parasını donanımlı olanı alın. ben baz sıfır clio alacağıma ikinci el donanımlı megané alırım mesela

    quote:

    Orjinalden alıntı: ingeniatorem

    tüm renocu arkadaşlar burdan bir münazaraa yapmak istiyorum...fikir edinmek bilgi sahibi olmak açısından...katılır ve bilgileriniz paylaşırsanız sevinirim

    bana öyle geliyor ki renault eski kalitesinden uzak...nedenini çok net olarak açıklayamam belki ama bir kaç örnek vereyim..sizlerde fikirlerinizi paylaşın lütfen...

    1- yerli üretim olmasına rağmen yedek parça çok pahalı
    2-araçlarında performans düşüklüğü var tahminim bu yönde...atıyorum 1,4 reno başka bir markanın aynı segmente aracından daha düşük performans sergiliyor(her model için geçerli mi bilmiyorum)...yani renodan beklenmeyen bir düşüş var...
    3-satış konusunda çok yanıltıcı durumlar var...kıldan tüyden bu otanyik modeli yok bu exspression modeli filan
    4- malzeme kalitesine göre araçlar pahalı
    vsvsvsvs.........
    evet nedersiniz arkadaşlar...amaacım burda renoyu kötülemek değil..yılardan beri reno kullanıyorum...ama bilinçaltımda beni renodan uzaklaştıran bişeyler var...tam olarak açıklayamasamda böyle bir uzaklaşma var...sizlerde fikirlerinizi paylaşırsanız...biz reno severleri bilgilerndirmiş olursunuz..teşekkürler


    yedek parça fiyatları vw ve opel'e bir sorun isterseniz

    1.4 98 bg motor performans olarak neye yetmiyor anlamıyorum ben, draglara falan mı katılmayı düşünüyorsunuz? vw'nin tsi motorlarını herkes ister de fiyatlarından haberiniz yok sanırım, o zaman da o parayı renault'a vermem derler

    donanım konusunda çok fazla seçenek olması kafa karıştırmaz aksine ne istediğini bilen tüketicinin işini kolaylaştırır, ben şu donanımları istiyorum diyebiken bilinçli tüketiciye göre bir donanım ve opsiyon paketi mevcuttur. parasını verdiğiniz taksirde donanım olarak çok zengindir

    malzeme kalitesine göre pahalı değil, normaldir bence türkiye'de pahalı denebilecek tek marka vw'dir bence.

    renault'un eksikleri bana göre şunlar:

    servisleri olmadık arızalar çıkartıp yüklü faturalar koyabiliyor. (basit bir arıza için büyük bir parça değiştiriyorlar)

    onun dışında araçlarda donanım ya da motor yönünden eksiği yok, düşük hacimli yüksek beygir güçlü motor teknolojisine yakında ayak uydurur 130 bg'lik dizel ve benzinli motorlar yolda, yakında sunulacak. tsi motorlar ilk çıktığında kimse güvenip alamamıştı, renault'da güvenip üzeridne çalışamadı ama şimdi yapıyorlar.

    hala astra classic satan bir opel var ülkemizde, astra classic'tenm sonraki 3. neslinin tanıtımları yapıldı ama hala satışta, bana bunu izah edebilecek birisi varsa lütfen yazsın

    saygılarımla

    Alıntıları Göster
    Renault bence diğer otomobil firmaları gibi zaman içinde kalitesini doğal olarak yükseltti. Bu zaten kaçınılmaz bir şeydi bence. Rekabet bunu gerektiriyordu. Fakat yerli bir üretim olmasına (Megane II sedan, Clio, Symbol) ve 40 yıla yakın süredir Türkiye'de olmasına rağmen yedek parça fiyatları çok pahalı. Örneğin dizel Megane II sedanın motor koruyucu kapağı (Üzerinde Renault yazan plastik kapak) 210 tl idi. Düşünün sadece bir plastik 210 tl. Bir de Renault satın alırken yukarıda saydığımız nedenlerden dolayı yedek parça sıkıntısı çekmeyeceğimizi düşünüyoruz.Ama ben iki haftadır Megane II için klima ile ilgili bir kasnak bekliyorum. Söz konusu parça fabrikada bile yokmuş. Düşünüyorum da Renaultta da yedek parça sıkıntısı çekiyorsak ithal araba sahiplerinin vay haline.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t821926

    Renault bence diğer otomobil firmaları gibi zaman içinde kalitesini doğal olarak yükseltti. Bu zaten kaçınılmaz bir şeydi bence. Rekabet bunu gerektiriyordu. Fakat yerli bir üretim olmasına (Megane II sedan, Clio, Symbol) ve 40 yıla yakın süredir Türkiye'de olmasına rağmen yedek parça fiyatları çok pahalı. Örneğin dizel Megane II sedanın motor koruyucu kapağı (Üzerinde Renault yazan plastik kapak) 210 tl idi. Düşünün sadece bir plastik 210 tl. Bir de Renault satın alırken yukarıda saydığımız nedenlerden dolayı yedek parça sıkıntısı çekmeyeceğimizi düşünüyoruz.Ama ben iki haftadır Megane II için klima ile ilgili bir kasnak bekliyorum. Söz konusu parça fabrikada bile yokmuş. Düşünüyorum da Renaultta da yedek parça sıkıntısı çekiyorsak ithal araba sahiplerinin vay haline.

    Alıntıları Göster
    bence parcdan calıyorlar full dıye satıyorlar bır suru eksıgı cıkıyor aracın ama yınede ıyı en azından wolsvogen cadyy gıbı tavanlar sunta degıl....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xvet

    bence parcdan calıyorlar full dıye satıyorlar bır suru eksıgı cıkıyor aracın ama yınede ıyı en azından wolsvogen cadyy gıbı tavanlar sunta degıl....

    Alıntıları Göster
    ticari olarak satılanlarda her türlü malzemeden kısıyorlar, ama binek olarak alınacak aracın fiyatı fazla olsa da malzemeden çaldığını görmedim ben renault'un... authentique'le bir üst versiyonu arasında özellik çok olmasına rağmen fiyat farkı çok da abartı farklı değil, küçük hesap peşinde koşan toplu araç (filo) alımı yapan şirketlere hitaben bu versiyonlar var

    ekonomist olmaya gerek yok arz talep meselesi, insanlar ya da şirketler o aracı almaya devam ettikçe renault'un da baz araçları bomboş araçları üretmesi en doğal hakkı, kimse almasa o araçları ellerinde patlar bir daha da üretmezler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    ticari olarak satılanlarda her türlü malzemeden kısıyorlar, ama binek olarak alınacak aracın fiyatı fazla olsa da malzemeden çaldığını görmedim ben renault'un... authentique'le bir üst versiyonu arasında özellik çok olmasına rağmen fiyat farkı çok da abartı farklı değil, küçük hesap peşinde koşan toplu araç (filo) alımı yapan şirketlere hitaben bu versiyonlar var

    ekonomist olmaya gerek yok arz talep meselesi, insanlar ya da şirketler o aracı almaya devam ettikçe renault'un da baz araçları bomboş araçları üretmesi en doğal hakkı, kimse almasa o araçları ellerinde patlar bir daha da üretmezler

    Alıntıları Göster
    çok klişe olacak ama bu renoların düşük yakıt tüketimlerinin dışında öyle aaa dedirtecek bir artılarını göremiyorum....bence düşük yakıt tüketimini çok fazla önemsemiyorsa reno satın alınmamalı...en gıcık olduğum şeyde şu dashboard yani kokpip konsol denilen bölgeler...Allah ın Fransızları neden bu dashboardlara önem vermezler anlamam....göstergeler falan çok iyi ama orta konsolda tasarım sıkıntısı çekliyor bunlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vocador

    çok klişe olacak ama bu renoların düşük yakıt tüketimlerinin dışında öyle aaa dedirtecek bir artılarını göremiyorum....bence düşük yakıt tüketimini çok fazla önemsemiyorsa reno satın alınmamalı...en gıcık olduğum şeyde şu dashboard yani kokpip konsol denilen bölgeler...Allah ın Fransızları neden bu dashboardlara önem vermezler anlamam....göstergeler falan çok iyi ama orta konsolda tasarım sıkıntısı çekliyor bunlar...

    Alıntıları Göster
    megané III ve laguna III'te halledildi bence kokpit problemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    megané III ve laguna III'te halledildi bence kokpit problemi

    Alıntıları Göster
    Ben de geçen hafta Spring marka aracımı sattım.Şimdi bütçeme uygun klimalı ve yeni motorlu bir araç olarak 2003-2006 modeller arasında benzinli Clio Symbol düşünüyordum.Ama detaylı bir araştırma yapınca ne göreyim?Piyasadaki Clioların %90'ı Authentique..Buraya kadar normal...Ama bu versiyon içinde devir göstergesi yok.Anladık bir araçta klima olur ama dijital klima üst versiyondadır.Ne bileyim arka koltuk kafalıkları opsiyon ya da üst versiyondadır.Alaşım jant opsiyondur..Be güzel insanlar devir göstergesi de koyulmaz mı bir araca?Ben böyle komik bişey görmedim.Kimse bana motor sesine göre vites atılır demesin.Yeni nesil araçlarda hele şehirlerarası yollarda motor sesi diye bişey yok.Utanmasalar benzin ve hararet göstergelerini de koymayacaklarmış.İkinci ele lafım yok ama bu versiyonun sıfırına para verenlerde kabahat..Kimse gücenmesin.Hep eleştirdiğimiz Tofaş Fiat'ın 2002-2006 arası Fiat Albea Active (baz) versiyonunda bile bagaj ve torpido aydınlatmaları,arka tavan tutamakları ve devir göstergesinden çalınmamış.Hareket ettikten 20 sn sonra kapıların otomatik kilitlenmesinden bile kısmamışlar.Ben de gidip böyle bir arabanın prim yapmasına fırsat vermem.Gider daha donanımlı bir araç alırım.Ne hikmetse ikinci eli de gayet iyi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moondance

    Ben de geçen hafta Spring marka aracımı sattım.Şimdi bütçeme uygun klimalı ve yeni motorlu bir araç olarak 2003-2006 modeller arasında benzinli Clio Symbol düşünüyordum.Ama detaylı bir araştırma yapınca ne göreyim?Piyasadaki Clioların %90'ı Authentique..Buraya kadar normal...Ama bu versiyon içinde devir göstergesi yok.Anladık bir araçta klima olur ama dijital klima üst versiyondadır.Ne bileyim arka koltuk kafalıkları opsiyon ya da üst versiyondadır.Alaşım jant opsiyondur..Be güzel insanlar devir göstergesi de koyulmaz mı bir araca?Ben böyle komik bişey görmedim.Kimse bana motor sesine göre vites atılır demesin.Yeni nesil araçlarda hele şehirlerarası yollarda motor sesi diye bişey yok.Utanmasalar benzin ve hararet göstergelerini de koymayacaklarmış.İkinci ele lafım yok ama bu versiyonun sıfırına para verenlerde kabahat..Kimse gücenmesin.Hep eleştirdiğimiz Tofaş Fiat'ın 2002-2006 arası Fiat Albea Active (baz) versiyonunda bile bagaj ve torpido aydınlatmaları,arka tavan tutamakları ve devir göstergesinden çalınmamış.Hareket ettikten 20 sn sonra kapıların otomatik kilitlenmesinden bile kısmamışlar.Ben de gidip böyle bir arabanın prim yapmasına fırsat vermem.Gider daha donanımlı bir araç alırım.Ne hikmetse ikinci eli de gayet iyi..

    Alıntıları Göster
    Kangoo 2007 aracıma bugün sinirle bir yumruk attım resmen göçtü ...
    (Sağ kapı üstü direk kısmı)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Kangoo 2007 aracıma bugün sinirle bir yumruk attım resmen göçtü ...
    (Sağ kapı üstü direk kısmı)

    Alıntıları Göster
    bende kaliteden memnunum beya gelişme var bir fiatın plastik malzemesine bakın birde renaultunkine aradaki farkı görceksiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahildeki kral

    bende kaliteden memnunum beya gelişme var bir fiatın plastik malzemesine bakın birde renaultunkine aradaki farkı görceksiniz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sahildeki kral

    bende kaliteden memnunum beya gelişme var bir fiatın plastik malzemesine bakın birde renaultunkine aradaki farkı görceksiniz

    sen bence bi daha bak gidip meganla albeayı kıyaslarsan haklısın ama megan ile bravoyu kıyaslarsan tersi olduğunu görürsün...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samet

    quote:

    Orjinalden alıntı: sahildeki kral

    bende kaliteden memnunum beya gelişme var bir fiatın plastik malzemesine bakın birde renaultunkine aradaki farkı görceksiniz

    sen bence bi daha bak gidip meganla albeayı kıyaslarsan haklısın ama megan ile bravoyu kıyaslarsan tersi olduğunu görürsün...

    Alıntıları Göster
    kaportası çok zayıf.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocagöbek

    kaportası çok zayıf.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kocagöbek

    kaportası çok zayıf.


    tabi canım, hatta tamponları da plastiktir kesin... kapıları kaputu bagaj kapağını açıp kapatmak sanırım yeterli olacaktır zayıf mı değil mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: kocagöbek

    kaportası çok zayıf.


    tabi canım, hatta tamponları da plastiktir kesin... kapıları kaputu bagaj kapağını açıp kapatmak sanırım yeterli olacaktır zayıf mı değil mi

    Alıntıları Göster
    Meganda ki kadar model farklılığı başka bir araçda yoktur sanırım.Kendi sitesinde bile 30 kusur tane megane 2 var.Düşünün Ankara Mais müşteri temsilcisi bile megane 2 exception diye bir modelinin olduğunu bilmiyor.İlk defa bizden duydu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakreis20 -- 12 Haziran 2009; 16:20:46 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.