Şimdi Ara

Renault Fix ile servis fiyat farkı oluyormu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
7.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Renault un sitesinde Renault Fix diye servis hizmetleriyle ilgini bir sayfaya girdim.Fiyatlar gözüme çarptı ve oldukça uygun geldi.Mesela Yağ değişim diye bir paket var motor yağı+karter tapa contası+yağ filitresi+işçilik 56 Tl + kdv yazıyor.Ben bakımlarımı dişarıda yaptırıyorum ve 3-4 lt yağın en ucuzu 35 tl buna yağ filitresi ve karter tapa contası ve ustaya işçilik işin içine girince yukarıdaki fiyatı baya bir aşıyor.Benim merak ettiğim servise gittiğimizde bu paketin yapılmasını istediğimizde bir süpriz karşılaşabilirmiyiz.

    http://www.renault.com.tr/page/renaultfix.asp







  • quote:

    Orjinalden alıntı: FauFau

    Arkadaşlar Renault un sitesinde Renault Fix diye servis hizmetleriyle ilgini bir sayfaya girdim.Fiyatlar gözüme çarptı ve oldukça uygun geldi.Mesela Yağ değişim diye bir paket var motor yağı+karter tapa contası+yağ filitresi+işçilik 56 Tl + kdv yazıyor.Ben bakımlarımı dişarıda yaptırıyorum ve 3-4 lt yağın en ucuzu 35 tl buna yağ filitresi ve karter tapa contası ve ustaya işçilik işin içine girince yukarıdaki fiyatı baya bir aşıyor.Benim merak ettiğim servise gittiğimizde bu paketin yapılmasını istediğimizde bir süpriz karşılaşabilirmiyiz.

    http://www.renault.com.tr/page/renaultfix.asp


    arkadaşım 56TL + KDV den başlayan fiyatlar şeklinde. yani o 56 TL 8-10 yaşındaki düşük model bir araç için verilen fiyat.




  • gidipte 10/40 lık elf yağ koymazlar herhalde o fiyata.

    ben yeni yağ değişimini kendim yapıp, ustaya vereceğim para ile daha kaliteli bi yağ almayı düşünüyorum.
  • 56+kdv den başlayan fiyatlarla diyor aracına ve konulan yağın niteliğine göre
    fiyatlar değişir...
    randevu aldığın zaman ben şu işlemleri yaptıracam arabam bu dersen sana bir fiyat veriyorlar..
    eğer yapılacaklardan başka bi sorun çıkmazsa o fiyatı ödüyosun..
  • Dışarıda da satılan ELF özel servistede satılan da ELF özelde 10w 40 45lira yetkilide 65lira
  • Renault'un sitesinde belirtilen fiyatlar tamamen bir pazarlama tekniği..

    Yetkili servise gittiğinizde bu fiyatların çok daha "tuzlu" olduğu ortaya çıkıyor.

    Firmalar için önemli olan müşteriyi servise çekmek.. Servise giden müşteri, ihtiyacı olduğu için gidiyordur. Serviste öncelikle bir fiyat verilse bile, tüketici 3-5'e bakmadan servise girebiliyor ve firmalar bu sayede amacına ulaşıyor.

    Basit yağ-buji-filtre değişimleri için servise gitmenizi önermiyorum. Zira servise gittiğinizde, bu değişimler yapılıyor ve bunlara ilave "Periyodik Bakım Ücreti" adı altında ücret tahakkuk ettiriliyor. Halbuki yapılan hiçbir şey yok..

    Servise periyodik bakım için giderseniz, "Sadece yağ-filtre-buji değişimi yaptıracağım. Periyodik servise gerek yok" diyerek en az 50 TL tasarruf edebilirsiniz.




  • quote:

    Renault'un sitesinde belirtilen fiyatlar tamamen bir pazarlama tekniği..

    Yetkili servise gittiğinizde bu fiyatların çok daha "tuzlu" olduğu ortaya çıkıyor.

    Firmalar için önemli olan müşteriyi servise çekmek.. Servise giden müşteri, ihtiyacı olduğu için gidiyordur. Serviste öncelikle bir fiyat verilse bile, tüketici 3-5'e bakmadan servise girebiliyor ve firmalar bu sayede amacına ulaşıyor.

    Basit yağ-buji-filtre değişimleri için servise gitmenizi önermiyorum. Zira servise gittiğinizde, bu değişimler yapılıyor ve bunlara ilave "Periyodik Bakım Ücreti" adı altında ücret tahakkuk ettiriliyor. Halbuki yapılan hiçbir şey yok..

    Servise periyodik bakım için giderseniz, "Sadece yağ-filtre-buji değişimi yaptıracağım. Periyodik servise gerek yok" diyerek en az 50 TL tasarruf edebilirsiniz.


    Ben arkadaşa katılmıyorum.
    10 sene boyunca Renault 19 kullandım.
    Araç özel servise girmediği sürece hiç yolda kalmadı.
    Renault 19'umla yaşadığım birkaç örnek;
    Düşük devirli kullanımlarda yani trafikte aracın farları zayıflıyor teyp kendiliğinden kapandığı oluyordu.
    Özel servise gittim akü bitik denildi.Yenisini satın aldım İnci marka
    yaklaşık 10 gün sonra köprü gişilerinden geçtim 20-30mt sonra araç stop etti 1-2 kişinin yardımı ile aracı vurdurarak çalıştırdım.Devamında İnci akü yetkili servisini aradım.Cümle aynen şu beyfendi Akünüzün bozulma ihtimali neredeyse % 0 bence siz aracı kontrol ettirin bende servise aktırdım o yüzden yeni akü aldım dediğimde peki getirin bakalım dedi.Gittim ustaya olayı anlattım usta bana abi bak şimdi senin gittiğin yerde Aküyü ölçerler 12v görünce tamam derler ama olması gereken 14v dur dedi ve ölçtü 12v çıktı.Abi araya 25 milyon sıkışmış senin eski akü sağlammış dedi nasıl dedim sen ver 25 milyonu göstereyim dedi bende verdim.Yarım saat sonra sarj dinamosunda yapılan bir işlemden sonra aküyü ölçtü ve 14v değeri gösterdi olması gereken bu
    Şimdi yetkili servise gitmiş olsaydım o akünün parasını talep etme hakkım olurdu.Aracı vurdurmak yerine çekici ile servise götürürdüm parasını servis vermek zorunda kalırdı.Ama ben özel servise gittim dükkandan çıktınmı iş biter.

    Başka bir özel serviste bakıma gittim(tanıdık servis)
    Usta frenleri nasıl ayar yaparsan yap sonra benim için 1 diş ayarı gevşet dedim tamam dedi parayı verdim çıktım 3-4 km sonra frenler sıkmaya başladı ustayı aradım geri gel abi dedi duman çıkıyordedim birşey olmaz dedi ustaya gidene kadar balatalar dan dumanlar çıktı sonramı çekiç ile kampanaları döve döve çıkarıp ayarları yeniden yaptı.Beni yanlışmı anladın dedim hayır abi ben normalden gevşek yapmıştım dedi.15 gün sonra balatalar iş görmez olduğundan yenileri ile değiştirmek zorunda kaldım.

    Bir diğer ve başka bir serviste ön fren merkezinin vidasının brini sıkmayı unutmuşlar yolda aks kesmesi gibi bir ses geldi fren kliperi yerinden çıkmış

    Ve daha 2-3 olayım daha var.
    3 gün önce Yeni ClioIII'üm ile 15bin bakıma yetkili servise gittim(3 yaşında garantisi dolmuş)
    Buji hariç diğer bakım parçalarını değiştirdiler (Bujiye şimdilik gerek yok durumu iyi dediler)
    Evet ne subap ayarı nede fren ayarı yaptılar üstüne 190TL para aldılar ama kafam rahat sorun çıkarsa parçayı değiştiren belli hatayı yapan cezasını öder.

    Ayrıca garantisi bitmesine karşılık düzenli servise gidiliyorsa ve km yüksek değilse örnek 50bin km de ve 6 yaşında bir aracınız var ve düzenli servise gitmişsiniz.
    50bin km'ye gelinde motorda yada başka bir yerde bir arıza çıktı .
    Servis merkeze bildiriyor durumu 1.500TL masraf var
    Merkez aaa o parça o km'de bozulmaması gereki o zaman bir bu araızanın garantisi dolmuş ama %40'ını karşılayalım sizde servis olarak işçilikte %50 indirim yapın diyor ve 1.500TL olan masrafı 700-800TL ödererek kurtarıyorsunuz.Buda yaşanmış bir örnek.


    EEEE sizde hala özel servismi????




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alp_o

    quote:

    Renault'un sitesinde belirtilen fiyatlar tamamen bir pazarlama tekniği..

    Yetkili servise gittiğinizde bu fiyatların çok daha "tuzlu" olduğu ortaya çıkıyor.

    Firmalar için önemli olan müşteriyi servise çekmek.. Servise giden müşteri, ihtiyacı olduğu için gidiyordur. Serviste öncelikle bir fiyat verilse bile, tüketici 3-5'e bakmadan servise girebiliyor ve firmalar bu sayede amacına ulaşıyor.

    Basit yağ-buji-filtre değişimleri için servise gitmenizi önermiyorum. Zira servise gittiğinizde, bu değişimler yapılıyor ve bunlara ilave "Periyodik Bakım Ücreti" adı altında ücret tahakkuk ettiriliyor. Halbuki yapılan hiçbir şey yok..

    Servise periyodik bakım için giderseniz, "Sadece yağ-filtre-buji değişimi yaptıracağım. Periyodik servise gerek yok" diyerek en az 50 TL tasarruf edebilirsiniz.


    Ben arkadaşa katılmıyorum.
    10 sene boyunca Renault 19 kullandım.
    Araç özel servise girmediği sürece hiç yolda kalmadı.
    Renault 19'umla yaşadığım birkaç örnek;
    Düşük devirli kullanımlarda yani trafikte aracın farları zayıflıyor teyp kendiliğinden kapandığı oluyordu.
    Özel servise gittim akü bitik denildi.Yenisini satın aldım İnci marka
    yaklaşık 10 gün sonra köprü gişilerinden geçtim 20-30mt sonra araç stop etti 1-2 kişinin yardımı ile aracı vurdurarak çalıştırdım.Devamında İnci akü yetkili servisini aradım.Cümle aynen şu beyfendi Akünüzün bozulma ihtimali neredeyse % 0 bence siz aracı kontrol ettirin bende servise aktırdım o yüzden yeni akü aldım dediğimde peki getirin bakalım dedi.Gittim ustaya olayı anlattım usta bana abi bak şimdi senin gittiğin yerde Aküyü ölçerler 12v görünce tamam derler ama olması gereken 14v dur dedi ve ölçtü 12v çıktı.Abi araya 25 milyon sıkışmış senin eski akü sağlammış dedi nasıl dedim sen ver 25 milyonu göstereyim dedi bende verdim.Yarım saat sonra sarj dinamosunda yapılan bir işlemden sonra aküyü ölçtü ve 14v değeri gösterdi olması gereken bu
    Şimdi yetkili servise gitmiş olsaydım o akünün parasını talep etme hakkım olurdu.Aracı vurdurmak yerine çekici ile servise götürürdüm parasını servis vermek zorunda kalırdı.Ama ben özel servise gittim dükkandan çıktınmı iş biter.

    Başka bir özel serviste bakıma gittim(tanıdık servis)
    Usta frenleri nasıl ayar yaparsan yap sonra benim için 1 diş ayarı gevşet dedim tamam dedi parayı verdim çıktım 3-4 km sonra frenler sıkmaya başladı ustayı aradım geri gel abi dedi duman çıkıyordedim birşey olmaz dedi ustaya gidene kadar balatalar dan dumanlar çıktı sonramı çekiç ile kampanaları döve döve çıkarıp ayarları yeniden yaptı.Beni yanlışmı anladın dedim hayır abi ben normalden gevşek yapmıştım dedi.15 gün sonra balatalar iş görmez olduğundan yenileri ile değiştirmek zorunda kaldım.

    Bir diğer ve başka bir serviste ön fren merkezinin vidasının brini sıkmayı unutmuşlar yolda aks kesmesi gibi bir ses geldi fren kliperi yerinden çıkmış

    Ve daha 2-3 olayım daha var.
    3 gün önce Yeni ClioIII'üm ile 15bin bakıma yetkili servise gittim(3 yaşında garantisi dolmuş)
    Buji hariç diğer bakım parçalarını değiştirdiler (Bujiye şimdilik gerek yok durumu iyi dediler)
    Evet ne subap ayarı nede fren ayarı yaptılar üstüne 190TL para aldılar ama kafam rahat sorun çıkarsa parçayı değiştiren belli hatayı yapan cezasını öder.

    Ayrıca garantisi bitmesine karşılık düzenli servise gidiliyorsa ve km yüksek değilse örnek 50bin km de ve 6 yaşında bir aracınız var ve düzenli servise gitmişsiniz.
    50bin km'ye gelinde motorda yada başka bir yerde bir arıza çıktı .
    Servis merkeze bildiriyor durumu 1.500TL masraf var
    Merkez aaa o parça o km'de bozulmaması gereki o zaman bir bu araızanın garantisi dolmuş ama %40'ını karşılayalım sizde servis olarak işçilikte %50 indirim yapın diyor ve 1.500TL olan masrafı 700-800TL ödererek kurtarıyorsunuz.Buda yaşanmış bir örnek.


    EEEE sizde hala özel servismi????

    sene 2003 89 model flash arabam var ustune tıtrıyorum servıse gıdıyorum 2 senelık soforum o tarıhte her parca orjınalle degısıyor araba orjınal degıl tabı :) manıfolt contası degısecek ogrencı oldugum halde ıyı para verıp servıste degıstırdım2 hafta gecmeden manıfolt contası patladı servıse gıttım adamlar conta garantı dısı dedıler degısmez dedıler bende aradım merkezı 1 gun sonra hemen benı aradılar buyrun gelın degıstırelım ok dedım yenıden degıstırdıler arabayı calıstırıyorum eve gıttım sıkıntı yok...
    sabah marsa basıyorum calısmıyor arabayı sallıyınca calısıyor servıse gıttım dedıklerı abı AKU BITMIS degıstırelım dedıler akude daha garantılı ama baska ılden almıstım bende sanayıde akunun satıldıgı yerı buldum adam baktı abı dedı akunun sası kablosunu baglamamıslar o yuzden calsmıyor adamlara gıttım bu kablo nıye takılmadı hemde goz onunde duran bı kablo tekrar sıkayet ettım aradılar buyrun kahvemızı ıcmeye beklerız.. ben bu olayda kasıt aradım bır dahada gıtmedım taki sıfır kango alıncaya kadar mecburıyetten gıdıyorum 1 ay once garantılı bı parcayı degıstırmemek ıcın cok ugrastılar en sonunda degıstırdıler (tanıdık olmasaydı yıne degısmıyeceklerdı)
    sızın bahsettıgınız servıs hangı ılde oraya gıtmek lazım.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xvet -- 19 Mayıs 2009; 16:04:45 >




  • SERVİSİN iyisi - kötüsü olmaz,
    USTANIN iyisi -kötüsü olur
  • quote:

    sene 2003 89 model flash arabam var ustune tıtrıyorum servıse gıdıyorum 2 senelık soforum o tarıhte her parca orjınalle degısıyor araba orjınal degıl tabı :) manıfolt contası degısecek ogrencı oldugum halde ıyı para verıp servıste degıstırdım2 hafta gecmeden manıfolt contası patladı servıse gıttım adamlar conta garantı dısı dedıler degısmez dedıler bende aradım merkezı 1 gun sonra hemen benı aradılar buyrun gelın degıstırelım ok dedım yenıden degıstırdıler arabayı calıstırıyorum eve gıttım sıkıntı yok...
    sabah marsa basıyorum calısmıyor arabayı sallıyınca calısıyor servıse gıttım dedıklerı abı AKU BITMIS degıstırelım dedıler akude daha garantılı ama baska ılden almıstım bende sanayıde akunun satıldıgı yerı buldum adam baktı abı dedı akunun sası kablosunu baglamamıslar o yuzden calsmıyor adamlara gıttım bu kablo nıye takılmadı hemde goz onunde duran bı kablo tekrar sıkayet ettım aradılar buyrun kahvemızı ıcmeye beklerız.. ben bu olayda kasıt aradım bır dahada gıtmedım taki sıfır kango alıncaya kadar mecburıyetten gıdıyorum 1 ay once garantılı bı parcayı degıstırmemek ıcın cok ugrastılar en sonunda degıstırdıler (tanıdık olmasaydı yıne degısmıyeceklerdı)
    sızın bahsettıgınız servıs hangı ılde oraya gıtmek lazım.....


    Servis önemli tabi ama artık iş eskisi gibi değil yani tüketici hakkını arayabiliyor.
    Ben elbette servisteki ustanın kalitesine bakarım ama işin aslı o yetkili servise yetkiyi kim vermiş bu önemli
    Yetkili serviste yapılan bir hatada ben servis'le muhattap olmak yerine yetkiyi verenle muhattap olmayı tercih ederim




  • bir yetkisi servis - özel servis olayıda ben anatayım bari, geçen sene balıkesir girişinde araba teklemeye başladı rölantide stop ediyordu neyse servis yakın olduğu için o halde servise kadar gitmeye karar verdim tam servis girişindeki kavşakta araç gene stop etti tekrar marşa basıp çalıştırdım birde ne göreyim herşey güllük gülistanlık araba gayet normal çalışıyor tabiki yinede de servise girdim durumu anlattım, aracı bilgisayara vb bağladılar arabada birşey yok kalitesiz benzin nedeniyle benzin filtreniz tıkanmış, birde bujileriniz bozulmuş dediler ve yenisi ile değiştirdiler, arabayı aldım yola devam ediyorum ama bir güçsüzlük hissediliyor yine, birkaç gün sonra araba aynı arızayı yapmaz mı tabi ben o sırada balıkesirde değilim, ve o gün tekrar eskişehire dönmem gerekir mecburen arabayı memlekette bırakıp eskişehire otobüsle döndüm, memlekette yeğenim oranın tanındık bir ustasına götürmüş ve adam sorunun iki adet bobinde olduğunu bulnmuş ve değiştirmiş tam 9 ay oldu hala tık yok maşallah canavar gibi, yani yetkili servisde her zaman işini düzzgün yapmıyor veya bilgisayara bağladığında bile arızayı göremediği durumlarda fikir yürütmüyor bana boşu boşuna benzin filtresi ve buji değiştirtdiler sonuçta (benzin filtresi ve bujiler 1 yıl önce rutin bakımda değişmişti halbuki)




  • Arkadaşlar sitede yazan fix fiyatlarla servisteki fiyatların uzaktan yakından alakası yok servis çok pahalı ben yağ paketini sordum arabayı söyledim 250 tl fiyat verdiler dedim sitede öyle yazmıyo yok o düşük modelde vs vs salladılar dedim zaten renonun en düşük arabası benim arabam daha düşük modeli yokki . Zırvaladılar biraz tamam dedim kapattım. sitesinde utanmadan 56+kdv diye fiyat vermişler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.