Şimdi Ara

Renault Fluence mi Fiat Linea mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
4
Favori
98.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OR-PATİENCE

    Bence Reno ,aynı Toyotanın durumuna düşecek 1999-2002 arası modelleri tutmamıştı.sonrasında 2008 ekadar olanlarla da durumu kurtarmıştı.Son çıkan Toyota Corolla ile durumu toparladı.
    Megane II yi çok aratacak
    Fluence klasik fransız pejodan esinlenme,biraz fiyat lineadan alıntı gibi bir tipi var dizaynı çokta ilgi çekici değil kaldıki Yeni çıkan Fokus la ve 1.6 dizel jettayla boy ölçüşemez

    Alıntıları Göster
    Lineanın arka tasarımı çok kadınsı. Fluence daha erkeksi sade ama sert bir tasarıma sahip.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo_xv

    Lineanın arka tasarımı çok kadınsı. Fluence daha erkeksi sade ama sert bir tasarıma sahip.

    Alıntıları Göster
    Herkese merhaba,
    siz neden lineayı bu kadar küçümser konuşuyorsunuzki.anlamıyorum.ben şu anda bu arabayı kullanıyorum ve herşeyi ile gayet guzel.sizin o bahsettiğiniz fluence,toyota,vw,toyota citroen gibi araçlar lineadan çok da ustun değiller.verilen paralara bakarsak eğer bence hakkını yememek lazım lineanın.kullanılan malzemede çok kalitesiz diyorsunuz.bu arabaların % 90 ı plastik kalıpları var burdan nasıl işçilik kotu sonucu çıkıyor anlamıyrum.yalıtım sürüş,yol tutuş deseniz anlarımda.
    bence linea 6 ileri .hep ileri

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkarakoc101

    Herkese merhaba,
    siz neden lineayı bu kadar küçümser konuşuyorsunuzki.anlamıyorum.ben şu anda bu arabayı kullanıyorum ve herşeyi ile gayet guzel.sizin o bahsettiğiniz fluence,toyota,vw,toyota citroen gibi araçlar lineadan çok da ustun değiller.verilen paralara bakarsak eğer bence hakkını yememek lazım lineanın.kullanılan malzemede çok kalitesiz diyorsunuz.bu arabaların % 90 ı plastik kalıpları var burdan nasıl işçilik kotu sonucu çıkıyor anlamıyrum.yalıtım sürüş,yol tutuş deseniz anlarımda.
    bence linea 6 ileri .hep ileri

    saygılar

    Alıntıları Göster
    Linea boyutları dışında B segmenti bir araba sadece yol tutuşu,konforu,yalıtımı,işçiliği,malzeme kalitesi o yüzden karşılaştırmaya girmemek gerekir.Sadece boyutlarına aldanmayın linea'nın.Linea grande punto şase'si üzerine inşa edilmiş bir araç.

    Eğri oturup doğru konuşalım fluence ile linea'yı sadece boyutları konusunda rakip görebilirsiniz hepsi o.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 25 Haziran 2010; 2:48:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Linea boyutları dışında B segmenti bir araba sadece yol tutuşu,konforu,yalıtımı,işçiliği,malzeme kalitesi o yüzden karşılaştırmaya girmemek gerekir.Sadece boyutlarına aldanmayın linea'nın.Linea grande punto şase'si üzerine inşa edilmiş bir araç.

    Eğri oturup doğru konuşalım fluence ile linea'yı sadece boyutları konusunda rakip görebilirsiniz hepsi o.

    Alıntıları Göster
    boyutlarda da rakip olmaması lazım.

    Haritacı bi ölçüm yap bakıyım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    boyutlarda da rakip olmaması lazım.

    Haritacı bi ölçüm yap bakıyım


    Hemen abi

    Fluence

    Uzunluk: 4620 mm. Genişlik: 1809 mm. Yükseklik: 1479 mm

    Linea

    Uzunluk: 4560 mm. Genişlik 1728 mm. Yükseklik: 1494 mm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    boyutlarda da rakip olmaması lazım.

    Haritacı bi ölçüm yap bakıyım


    Hemen abi

    Fluence

    Uzunluk: 4620 mm. Genişlik: 1809 mm. Yükseklik: 1479 mm

    Linea

    Uzunluk: 4560 mm. Genişlik 1728 mm. Yükseklik: 1494 mm

    Alıntıları Göster
    Tamam 90, geç...

    şımarma diye 90




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    Tamam 90, geç...

    şımarma diye 90

    Alıntıları Göster
    şirket araçlarımızın bazıları linea. aracın plastik aksamı özellikle düşük versiyonlarda çok kalitesiz. ayrıca 1.3 dizel motor aracı taşımıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreas35

    şirket araçlarımızın bazıları linea. aracın plastik aksamı özellikle düşük versiyonlarda çok kalitesiz. ayrıca 1.3 dizel motor aracı taşımıyor.

    Alıntıları Göster
    1.3 motor şikayeti Astra kullananlarda da vardı. fiat 1.6 motoru yaptı ama opel 1.3 te ısrarlı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo_xv

    Lineanın arka tasarımı çok kadınsı. Fluence daha erkeksi sade ama sert bir tasarıma sahip.

    Alıntıları Göster
    O zaman İç görünümlerini Tartışalım.....Kalite ve ergonomi bakımından

    FİAT LİNEA


    Renault Fluence


    Tartışma sizin İki modelinde en fulleri.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreas35

    şirket araçlarımızın bazıları linea. aracın plastik aksamı özellikle düşük versiyonlarda çok kalitesiz. ayrıca 1.3 dizel motor aracı taşımıyor.


    Güzel ve önemli bir nokta ;)

    ve ayrıca lineaya binmek 1 kere nasip oldu. Ön yolcu koltuğur ahat değil. Ya ben iyi alıştım megana ondan ya da harbi ayak uzatacak yer sıkıntılı sanki torpido rahatsız ediyo gibi dizleri, uzatamıyosun tam. Bi garip hissetmiştim bindiğimde :)

    Hafta sonu da puntoya bindim 1.3 çok değişik geliyo ya, bas bas gitmiyo gibi ama araca yabancı olduğumdandı sanırım




  • Bir kere aynı segment bile değiller neredeyse, linea yanlardan oldukça dar, Fluence kalite olarak da donanım olarakda açık ara önde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Linea boyutları dışında B segmenti bir araba sadece yol tutuşu,konforu,yalıtımı,işçiliği,malzeme kalitesi o yüzden karşılaştırmaya girmemek gerekir.Sadece boyutlarına aldanmayın linea'nın.Linea grande punto şase'si üzerine inşa edilmiş bir araç.

    Eğri oturup doğru konuşalım fluence ile linea'yı sadece boyutları konusunda rakip görebilirsiniz hepsi o.

    işte burada yanılıyorsunuz ,
    her ne kadar GPuntoya benzese de
    Linea Gp şasesi üzerinde değil
    GM de alınan Corsa şasesini geliştirip onun üzerine yapılmıştır ,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    O zaman İç görünümlerini Tartışalım.....Kalite ve ergonomi bakımından

    FİAT LİNEA


    Renault Fluence


    Tartışma sizin İki modelinde en fulleri.....

    iki modelın en fullerini
    tartışmaya gerek yok
    Fluence nın en fulü uçuk fıyatlara satılıyor ,
    ki lineada olan standart donanımlar
    fluencede opsion olarak alınıyor
    bazıları ise opsion olarak bıle yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Linea boyutları dışında B segmenti bir araba sadece yol tutuşu,konforu,yalıtımı,işçiliği,malzeme kalitesi o yüzden karşılaştırmaya girmemek gerekir.Sadece boyutlarına aldanmayın linea'nın.Linea grande punto şase'si üzerine inşa edilmiş bir araç.

    Eğri oturup doğru konuşalım fluence ile linea'yı sadece boyutları konusunda rakip görebilirsiniz hepsi o.

    işte burada yanılıyorsunuz ,
    her ne kadar GPuntoya benzese de
    Linea Gp şasesi üzerinde değil
    GM de alınan Corsa şasesini geliştirip onun üzerine yapılmıştır ,


    Corsa da B segmenti bir araç dolayısıyla onun şaseside kullanılsa yanlardan dar bir araç linea. Fluence ise C segmentinin sınırlarını zorluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: duayen09
    Corsa da B segmenti bir araç dolayısıyla onun şaseside kullanılsa yanlardan dar bir araç linea. Fluence ise C segmentinin sınırlarını zorluyor.

    evet corsa da b segmentı
    tabi ki bire bir uygulanmadı linea için
    geliştirildiktekten sonra linea inşa edildi bunun üzerine .
    ve fluence de d sınıfına bıraz daha yakın boyut olarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pixelbs -- 18 Temmuz 2010; 14:59:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pixelbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: duayen09
    Corsa da B segmenti bir araç dolayısıyla onun şaseside kullanılsa yanlardan dar bir araç linea. Fluence ise C segmentinin sınırlarını zorluyor.

    evet corsa da b segmentı
    tabi ki bire bir uygulanmadı linea için
    geliştirildiktekten sonra linea inşa edildi bunun üzerine .
    ve fluence de d sınıfına bıraz daha yakın boyut olarak

    Alıntıları Göster
    bu başlık hala ciddi ciddi devam ediyor, konuyu açan arkadaş heralde hergün gelip gülüyodur...

    yaw arkadaşlar hala neyi tartışıyosunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu

    güzellik göreceli kavramdır


    ama linea ilk çıktığında dergilerde boy boy karşılaştırmalar yayınlandı

    lineanın en büyük eksikliği de omuz genişliğinin diğer modellere göre dar olması ve işçilik malzeme kalitesi

    her dergi ağız birliği etmişçesine bunu belirtiyordu

    Alıntıları Göster
    Fluence birçok arabadan bişeyler çalmış. ama nerden bakarsan bak clioyu andırmadan yapamamışlar. aracı inceledim döş plastiği ve dizaynı berbat. ama reno motor daima tutulur. servis ve marka yapmış zamanında, şimdi ne yapsa satıyo adamlar.bizde ağzımız açık yutuyoruz. skoda octavia ya gidip baktım en alt versiyonu Fluence'a da linea ya da tekme tokat girer.. linea ile clioyu aynı sepete koyana da derim ki yuh! clio(syembol) tıpkı semerli eşşeğe benziyo. dar kısa basit ama masrafsız. linea onun yanında titanic olur be. Fluence, syembol ve lineanın döşünü bi kıyasla; Linea hepsinden daha çok daha göze hitap ediyo. kullandım inceledim. teneke yorumlarla gürültüye gerek yok bence dostlar. inceleyip fikir aktarın. sallayanlardan çoğu lineanın içine bile oturmamıştırrrrr....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsilat makbuzu

    güzellik göreceli kavramdır


    ama linea ilk çıktığında dergilerde boy boy karşılaştırmalar yayınlandı

    lineanın en büyük eksikliği de omuz genişliğinin diğer modellere göre dar olması ve işçilik malzeme kalitesi

    her dergi ağız birliği etmişçesine bunu belirtiyordu

    Alıntıları Göster
    bana göre kesinlikle fluence tek geçerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exmaxper

    bana göre kesinlikle fluence tek geçerim


    Hedef yanlış konmuş sanki burda?
    MeganeII ile kıyaslamak biraz daha mantıklı olurdu sanırım :)

    Böyle dediğime bakmayın, sanırım Bir Megane II Extreme Kullanıcısı olarak sanırım seney Linea alacağım :)
    1.3 y.otomatik ve versiyon olarak daha dolu modelleri daha uygun fiyata satıldığı için sanırım onu tercih edeceğim :)
    Tabi şu megane IIIlere triptonik gelince kafam çelinmezse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 26 Ekim 2010; 12:59:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OR-PATİENCE

    Bence Reno ,aynı Toyotanın durumuna düşecek 1999-2002 arası modelleri tutmamıştı.sonrasında 2008 ekadar olanlarla da durumu kurtarmıştı.Son çıkan Toyota Corolla ile durumu toparladı.
    Megane II yi çok aratacak
    Fluence klasik fransız pejodan esinlenme,biraz fiyat lineadan alıntı gibi bir tipi var dizaynı çokta ilgi çekici değil kaldıki Yeni çıkan Fokus la ve 1.6 dizel jettayla boy ölçüşemez

    Alıntıları Göster
    Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.