Şimdi Ara

Renault Fluence mi Fiat Linea mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
4
Favori
98.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OR-PATİENCE

    Bence Reno ,aynı Toyotanın durumuna düşecek 1999-2002 arası modelleri tutmamıştı.sonrasında 2008 ekadar olanlarla da durumu kurtarmıştı.Son çıkan Toyota Corolla ile durumu toparladı.
    Megane II yi çok aratacak
    Fluence klasik fransız pejodan esinlenme,biraz fiyat lineadan alıntı gibi bir tipi var dizaynı çokta ilgi çekici değil kaldıki Yeni çıkan Fokus la ve 1.6 dizel jettayla boy ölçüşemez

    Alıntıları Göster
    Fluance mantıklı.Linae'yı öyle bir yapmışlarki çoğu yerde Symbol ile kıyaslanıyor sınıfının özelliklerini yansıtmıyor geniş B segmenti bir otomobil gibi geliyor bana linea.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak8480

    Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste

    1 nisan şakasımı bu :) internete giremedin bugün yazdın.
    linea iyi hoş araç ama fluence demişler ikisinin arasında hiç kalmazdım ben başka arkadaşları bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak8480

    Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste

    Sizin 'Full' diye tabir ettiginiz sadece Donanımdım Donanımda Arasın Motor Gücünü arttırmaz....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak8480

    Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste


    Ne dicemi bilemedim :) Ben acayip hayal kırıklığına uğradım o motorda.


    12 Mart 2011; 22:07:45
    quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee

    Bugün ilk defa Line kullanma şansım oldu.

    1.3 Multijet 90BG **200Nm@1750rpm**

    benim aracım ise

    1.5 dCi 80BG **170Nm@1750rpm**

    Linea gitmiyor arkadaş deli oldum 3000 i vurmadan gittiğini hissetmiyorsun :p
    Listemden çıkartabilirim :( Anca çok uygun fiyata bulmalıyım almak için ;) Fena değil araç ama pedallar ve koltuk çok yüksek geldi.
    Orta dikiz çok bombe ve orta dikiz görüşü dar gibi.

    Bir de gaz tepkisini yavaş aktarıyor motora ((Punto da gördüğüm sorunun aynısı vardı!))

    Neyse işte paylaşmak istedim sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 4 Nisan 2011; 22:39:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OR-PATİENCE

    Bence Reno ,aynı Toyotanın durumuna düşecek 1999-2002 arası modelleri tutmamıştı.sonrasında 2008 ekadar olanlarla da durumu kurtarmıştı.Son çıkan Toyota Corolla ile durumu toparladı.
    Megane II yi çok aratacak
    Fluence klasik fransız pejodan esinlenme,biraz fiyat lineadan alıntı gibi bir tipi var dizaynı çokta ilgi çekici değil kaldıki Yeni çıkan Fokus la ve 1.6 dizel jettayla boy ölçüşemez

    Alıntıları Göster
    Renunun yüz karası bir başka aracı daha olmuş oldu, linea hem tip hem motoru ile renodan bence daha üstün.

    Reno servisinde çalışan bir arkadaş vardı üretilen araçlarda çok fazla sorun yaşanıyormuş dedi ne kadar doğru bilemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Optech

    Renunun yüz karası bir başka aracı daha olmuş oldu, linea hem tip hem motoru ile renodan bence daha üstün.

    Reno servisinde çalışan bir arkadaş vardı üretilen araçlarda çok fazla sorun yaşanıyormuş dedi ne kadar doğru bilemiyorum


    Megane II ve Megane III forumunu sürekli takip ederim, forumdaki arkadaşlardan hiç duymadım motor arızası Özellikle de dCİ'larda.
    Megane'larda kronik donanımsal problemler vardır hep :p ,*Ön konsol sesleri.*70-80BIN'leri geçince döner kontraktör hatası.*Emniyet kemerinin tozlanması ve toplamaması gibi sorunlar.
    Ama motorla ilgili kronik bir problem duymadım görmedim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak8480

    Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste

    Eğer Küçük hacimli Yüksek bgli araç İstiyorsan Seni MAZDA RX-8 ile tanıştırayım 1.3 motor 231 bg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak8480

    Tabiki Linea- Gidin Fiat Bayii Sine Bi Bindirsinler Sizi Full Linea ya O Motor Gücünü Görün.Tip Olarak Sadece Biraz Önden Bozuk. Adamlar 1.3mjet motora 90 hp sığdırmışlar helal diyorum.Rampaları Tırmanışını görün. insanı geri geri itiyor her viteste

    Eğer Küçük hacimli Yüksek bgli araç İstiyorsan Seni MAZDA RX-8 ile tanıştırayım 1.3 motor 231 bg

    Alıntıları Göster
    linea nin dis gorunumu fluence den guzel.. fiyati fluence den guzel.. fluence linea taklidi bir arabaya benziyor, linea hakettiginden ucuza satiliyor fluence ona rakip olsun diye cikarilmis gibi fakat ne ucuz ne pahali 2.kez uretilecegini bile sanmam. fluence icin 40-45 bin arasi verecegime gider isim yapmis bir arac alirdim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OR-PATİENCE

    Bence Reno ,aynı Toyotanın durumuna düşecek 1999-2002 arası modelleri tutmamıştı.sonrasında 2008 ekadar olanlarla da durumu kurtarmıştı.Son çıkan Toyota Corolla ile durumu toparladı.
    Megane II yi çok aratacak
    Fluence klasik fransız pejodan esinlenme,biraz fiyat lineadan alıntı gibi bir tipi var dizaynı çokta ilgi çekici değil kaldıki Yeni çıkan Fokus la ve 1.6 dizel jettayla boy ölçüşemez

    Alıntıları Göster
    yahu Fluence Türkiyede üretilmesine ragmen neden Fiyati 18 bin Avro civari ???
    Polonyada fiyati 13 bin den basliyor

    Cok hosuma gidiyor, alanlara hayirli olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OR-PATİENCE

    Bence Reno ,aynı Toyotanın durumuna düşecek 1999-2002 arası modelleri tutmamıştı.sonrasında 2008 ekadar olanlarla da durumu kurtarmıştı.Son çıkan Toyota Corolla ile durumu toparladı.
    Megane II yi çok aratacak
    Fluence klasik fransız pejodan esinlenme,biraz fiyat lineadan alıntı gibi bir tipi var dizaynı çokta ilgi çekici değil kaldıki Yeni çıkan Fokus la ve 1.6 dizel jettayla boy ölçüşemez

    Alıntıları Göster
    bu iki araçta alanların elinde patlar, satarlarken cok sorun yaşıycaklar bence.
    sedan focus2 makyajlı kasayı tek geçerim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_yildiz82

    bu iki araçta alanların elinde patlar, satarlarken cok sorun yaşıycaklar bence.
    sedan focus2 makyajlı kasayı tek geçerim..

    Alıntıları Göster
    Konu hortlamış. :)

    Siz makyajlı focus alırsınız artık. Ama makyaj gerçekleri akşam yatana kadar örter ancak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !! �MR� !!

    Su fiatın 2-3 modelinin ön arafına bir türlü ısınamadım buyuk bas hayvan suratına benzetiyorum yanliş miyim ?







    Ben megane 3 sport tourer tek gecerm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: technolog5557

    quote:

    Orijinalden alıntı: !! �MR� !!

    Su fiatın 2-3 modelinin ön arafına bir türlü ısınamadım buyuk bas hayvan suratına benzetiyorum yanliş miyim ?







    Ben megane 3 sport tourer tek gecerm

    Alıntıları Göster
    ben megane kullanıcısıyım ama dahada fransayla işim olmaz.fıat ı zaten konuşmuyorum bile.
    o yüzden ikiside alınmaz.ben olsam yeni jetta yada passat yada corolla alırım.alamandan yada capondan şaşmican derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubilayerkalma

    ben megane kullanıcısıyım ama dahada fransayla işim olmaz.fıat ı zaten konuşmuyorum bile.
    o yüzden ikiside alınmaz.ben olsam yeni jetta yada passat yada corolla alırım.alamandan yada capondan şaşmican derim

    Alıntıları Göster
    şu linea için söylenen lineanın motoru kasayı taşımıyor sözüne ne desem bilmiyorum.. şehir efsanesi olmuş.. kalkışta ki hantallığındansa kastınız, düşük devirlerde 1.3 mjet ler böyle zaten.. 1750 devirden sonra turbo açılıyor ve kasayı kaldırıyor mu kaldırmıyor mu bi bakın bakalım bu devirlerden sonra .. linea çok tutuldu ve zaten kullanıcılardan gerekli talebi görüyor.. fazla söze gerek yok ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dolantin

    şu linea için söylenen lineanın motoru kasayı taşımıyor sözüne ne desem bilmiyorum.. şehir efsanesi olmuş.. kalkışta ki hantallığındansa kastınız, düşük devirlerde 1.3 mjet ler böyle zaten.. 1750 devirden sonra turbo açılıyor ve kasayı kaldırıyor mu kaldırmıyor mu bi bakın bakalım bu devirlerden sonra .. linea çok tutuldu ve zaten kullanıcılardan gerekli talebi görüyor.. fazla söze gerek yok ..

    Alıntıları Göster
    Hernekadar Renault kullanıcısı olup Fluence modelini tasarım açısından özelliklede önündeki sinek suratlı tasarım açısından yadırgasam da bu ikili arasından yine Fluence'ı seçerim. çünkü:
    1-Linea' nin içi dar, ciddi anlamda dar; arka koltuklara 3 kişi Megane veya Fluence'taki gibi rahat olturamıyor. Eh Koç grubu B segmenti bir aracı alıp sakız gibi sadece boyunu uzatıp bizim milletimize "kompakt sınıf" (C sınıfı) diye yutturmaya kalkarsa olacağı budur. Evet boy uzatılmış, hatta D segmenti araçlar kadar uzatılmış ama genişlik Punto'dan farksız olunca hem görsel olarak orantısız hemde iç mekan konforu olarak dar bir melez çıkmış ortaya.
    2-Malzeme işçilik kalitesinde Linea'nın daha eski model olan Megane II'den bile çok geride olduğu hem Auto Motor Sport hemde Auto Show dergilerindeki karşılaştırmalarda defalarca yazıldı. Keza Fluence Privilege modeline binmiş birisi olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Fluence'ın iç mekan işçilik ve malzeme kalitesi kendi aracımdan (Megane II Sedan Privilege) bile iyi.
    3-Fluence'ı uzun yolda kullandım, Linea ya ise uzun yolda bindim. Bariz biçimde Linea yoldaki herşeyi dangul dungul iç mekana yansıtıyor, Fluence ise yolu ütülüyor.
    4-Satış rakamları ortada, Fluence ve Symbol her ay dergilerin araç satış istatistiklerinde lider, arada Hyundai Accent Era sıralamayı bozuyor ama senelik bazda yine Renault lider. Tofaş ise küçük sınıfı sakız gibi uzatıp kompakt diye karşımıza koyarak bana göre sıralamada hakettiği yeri alıyor.
    5-Hernekadar Fiat'a özel bir durum olmasa da tasarımında önde kelebek camı ve kepçe kulak ayna kullanan bir aracı beğenmeme imkan yok.

    Bu gibi nedenlerden dolayı Fluence'ı tercih ederdim ANCAK hala Fluence'ın ön tasarımını sindiremediğim için gider jetta alırdım (şu an benim zevkime göre sınıfının, gerçek C segmentinin en şık aracı).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERG81

    Hernekadar Renault kullanıcısı olup Fluence modelini tasarım açısından özelliklede önündeki sinek suratlı tasarım açısından yadırgasam da bu ikili arasından yine Fluence'ı seçerim. çünkü:
    1-Linea' nin içi dar, ciddi anlamda dar; arka koltuklara 3 kişi Megane veya Fluence'taki gibi rahat olturamıyor. Eh Koç grubu B segmenti bir aracı alıp sakız gibi sadece boyunu uzatıp bizim milletimize "kompakt sınıf" (C sınıfı) diye yutturmaya kalkarsa olacağı budur. Evet boy uzatılmış, hatta D segmenti araçlar kadar uzatılmış ama genişlik Punto'dan farksız olunca hem görsel olarak orantısız hemde iç mekan konforu olarak dar bir melez çıkmış ortaya.
    2-Malzeme işçilik kalitesinde Linea'nın daha eski model olan Megane II'den bile çok geride olduğu hem Auto Motor Sport hemde Auto Show dergilerindeki karşılaştırmalarda defalarca yazıldı. Keza Fluence Privilege modeline binmiş birisi olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Fluence'ın iç mekan işçilik ve malzeme kalitesi kendi aracımdan (Megane II Sedan Privilege) bile iyi.
    3-Fluence'ı uzun yolda kullandım, Linea ya ise uzun yolda bindim. Bariz biçimde Linea yoldaki herşeyi dangul dungul iç mekana yansıtıyor, Fluence ise yolu ütülüyor.
    4-Satış rakamları ortada, Fluence ve Symbol her ay dergilerin araç satış istatistiklerinde lider, arada Hyundai Accent Era sıralamayı bozuyor ama senelik bazda yine Renault lider. Tofaş ise küçük sınıfı sakız gibi uzatıp kompakt diye karşımıza koyarak bana göre sıralamada hakettiği yeri alıyor.
    5-Hernekadar Fiat'a özel bir durum olmasa da tasarımında önde kelebek camı ve kepçe kulak ayna kullanan bir aracı beğenmeme imkan yok.

    Bu gibi nedenlerden dolayı Fluence'ı tercih ederdim ANCAK hala Fluence'ın ön tasarımını sindiremediğim için gider jetta alırdım (şu an benim zevkime göre sınıfının, gerçek C segmentinin en şık aracı).

    Alıntıları Göster
    fluance oturaklı ve megane 2 den daha cüsseli dursada cok hantal ve kaba görünüyor
    megane 2 ağır oturalı ve kibar
    fuluanceden eski olsa bile bence ondan daha yakışıklı.
    linea zaten yaından bile geçmiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubilayerkalma

    fluance oturaklı ve megane 2 den daha cüsseli dursada cok hantal ve kaba görünüyor
    megane 2 ağır oturalı ve kibar
    fuluanceden eski olsa bile bence ondan daha yakışıklı.
    linea zaten yaından bile geçmiyor

    Linea bir zahmet kendi sınıfıyla rekabet etsin :)
  • Peki arkadaslar Linea madem o kadar da iyi bir araç değil, etrafta niye bu kadar Linea görüyoruz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pineke

    Peki arkadaslar Linea madem o kadar da iyi bir araç değil, etrafta niye bu kadar Linea görüyoruz?

    Bence fiyat avantajından dolayı öncelikle...Bir de biz Tofaş'a Fiyat'a alışmışız bırakamıyoruz

    İkincisi bakım maliyetleri ve parça fiyatları daha düşük sanırım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malimete

    quote:

    Orijinalden alıntı: pineke

    Peki arkadaslar Linea madem o kadar da iyi bir araç değil, etrafta niye bu kadar Linea görüyoruz?

    Bence fiyat avantajından dolayı öncelikle...Bir de biz Tofaş'a Fiyat'a alışmışız bırakamıyoruz

    İkincisi bakım maliyetleri ve parça fiyatları daha düşük sanırım....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Peki arkadaslar Linea madem o kadar da iyi bir araç değil, etrafta niye bu kadar Linea görüyoruz?


    Bence fiyat/kazanç oranı en iyi otomobil olduğu içindir. Bende 2008 model Emotion donanımlı linea var ve son derece memnunum. Özellikleri:

    6 hava yastığı,
    ABS,
    4 cam otomatik,
    elektrikli ve ısıtmalı yan aynalar,
    otomatik kararan dikiz aynası,
    çift yönlü dijital klima,
    daha rahat bir sürüş için bel boşluğunu şişirme özellikli sürücü koltuğu,
    yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon,
    bluetooth bağlantısı yoluyla cep telefonuyla otomatik senkronize olan ve telefon konuşmalarının yanı sıra sesli komutlarla bir çok işlevi telefona dokunmadan yapabileceğiniz kadar rahatlık sağlayan (mesela gelen sms'leri bile Türkçe sesli olarak okuyabiliyor), görenleri hayretlere düşürecek kadar etkileyici blue-me adlı araç-telefon bağlantı özelliği,
    yağmur ve far sensörü,
    alaşım jantlar,
    arka park sensörü,
    sis farı, far yükseklik ayarı,
    ön ve arka kol dayama (arka kol dayama döşemeye girme özellikli),
    1,3 dizel 90 beygir son derece yakıt tasarruflu motoru.

    Bir de benim araçta bulunmayan hız sabitleyici, asr-esp ve yokuş kalkış desteği özellikleri de var... Daha ne olsun... Ben Fluence kullanmadım, Fransa'daki Ermeni soykırımının inkarını suç sayan tasarıdan sonra Fransız malı otomobilleri kullanmayı da düşünmüyorum, bu sebeple kıyaslama olarak almayın ama şu kadarını söyleyebilirim: Linea, verdiğiniz parayı sonuna kadar helal ettiren gayet güzel bir araç. Bu arada bir önceki aracım 2006 model Opel Corsa idi. Arkadaşlara Linea almayı düşündüğümü söylediğimde büyük çoğunluk şöyle bir tepki verdi: Opel satılıp Fiat alınır mı hiç? Aldım, kullandım ve hiç mi hiç pişman olmadığım gibi son derece de memnunum. Bu şekilde önyargıyla hareket eden arkadaşlar hor gördükleri benim Lineaya daha ilk binişlerinde fikirlerini değiştirdiler, bunu da özellikle yazmak istedim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilimanjaro34 -- 17 Şubat 2012; 1:07:11 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.