Şimdi Ara

RENAULT GRAND SCENIC 3 & SCENIC 3

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.314
Cevap
42
Favori
163.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SCENİC SEVERLER, SCENİC HAKKİNDA TUM PAYLASİMLARİNİZİ, BİLGİLERİNİZİ VE YORUMLARİNİZİ BU BASLİK ALTİNDA TOPLAYALİM!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • eski başlıktaki bilgileri buraya taşıyalım bence de. tabi paylaşım yapabilecek arkadaşları da. ben ilk fırsatta mesajları kontrol edecem. umarım huzurumuzu kimse kaçırmaz burda.

    hayırlı olsun...
  • Eski başlıktaki paylaşımlardan bazılarını buraya taşıyalım

    1- Fluence kullanırken hazırlamış olduğum iki videoyu paylaşayım öncelikle. Yeni araç alanlar yada benzer donanıma sahip arkadaşların işine yarayacaktır. Fluence ile yazılım aynı olduğu için iş görecektir.
    quote:

    İlk videomuz, Sesli arama için atama yapılması işlemi
    http://www.metacafe.com/watch/3935853/fluence_sesle_arama/

    Bu da ikinci videomuz...
    Bluetooth bağlantısı ile telefon yada PPC'imizdeki mp3'leri çaldırma işlemi...
    http://www.metacafe.com/watch/3936026/fluence_bluetooth_ba_lant_s_ile_ppcden_m_zik_dinleme/


    2- Android'li telefon üzerinden Bluetooth'la bağlantı problemi yaşanması durumları için;

    quote:

    araca biner binmez, "harici audio kaynak" moduna gelip, müzik çalabilecek şekilde bağlantı sağlarsanız problem olmuyor. bu şekilde kullanıyodum. eğer bağlanmazsa teybi kapatıp tekrar açıyorum, bu sefer bağlantı sağlanıyor.

    bu şekilde bi çözümü var en azından



    3- Soru üzerine düşük tüketim taktiklerimden bahsetmişim biraz.
    quote:

    1- sürüş rahatlığı için hız sabitleyici kullanıyorum. ekonomi de geliyor haliyle
    2- hızlı kalkışlardan kaçınırım
    3- Hız sabitleyici kullanmasam yokuş çıkarken gaza yüklenmem, bırakırım araç usul usul yavaşlasın, çünkü o yokuşu dönünce yokuş aşağı kaybettiğim zamanı kazanırım
    4- Yokuş aşağı gaza ayağımın ucuyla dokunurum, araç bedavadan yüksek hızlara çıkar. Düze gelince ise biraz daha basarım. Şu kadar basarım, aracımı iyi tanırım, nerde ne kadar yakacağını bilirim, tahmin ederim. Varsayalım düzde 4.5 gibi bi anlıkla gider... o anki yolun hakkı o olsun, ben ayağımı anlıkta 3.5 görecek kadar basarım. Araç yokuş aşağı 120lere fln çıkmıştıya, o hızla yine usuuuul usul yavaşlar... 120, 118, 116, ... 90 bu hıza gelene kadar ben epeeeeeeyce gitmiş olurum
    5- Işıkları iyi takip ederim, kırmızı yanmışsa çekerim ayağımı gazdan, motor freni ile yavaşlatırım. Mesela burda ışıkları artık saniyelerine kadar ezberlediğim için şöyle de yapıyorum bazen. Diyelim sabit hızla yetişemeyeceğim bi yerde ışık yandı. Yani o hızla gidersem kesin kırmızıya yakalanacam, aracı hemen 100-110'a çıkartırım, mesafeye göre tabi. kırmızıya yakalanmam, bu hızlanma esnasında anlık 7-8 yada 9 gibi değerler görür. Ancaaaaak duran bi aracın kalkış değerleri 15-20 arasında değişiyor.
    6- Aynaları iyi takip ederim, arkadan gelenlerin hızlarını iyi ölçerim, öndeki aracı ona göre sollarım yada gaz keserim. önümdeli benden çok yavaşsa, arkasında 60-70 lere düşmemek için gaza basarım ve sollarım, yok bana yakın bi hızdaysa 84,86 gibi değere yavaşlarım. arkamdaki geçerken 90'a çıkartırım yine. bu durumu da min tüketimle atlatmış olurum
    7- Aracımı her zaman en kolay çıkabileceğim şekilde, mümkünse geri geri park ederim. Bu hem zaman, hem tüketim, hem de yıpranma açısından çok önemlidir. Ayrıca sağınıza soluna park eden amelelerin sizi kestiği durumlarda daha sağlıklı manevra yaparak yerinizden çıkmanızı sağlar.
    8- motor ısınınana kadar araca yüklenmem, 2500e gelmeden atarım vitesi, normalde ise 2500-2750 d/d olunca atıyorum. 2750de atınca 2000d/d e düşüyor çünkü. yani maksimum tork bandı için vites değişimini tamamlamış oluyorum.
    9-Gereksiz aydınlatma falan kullanmam, zaten Scenic'in sisleri bi facia
    10- Bir de yolda tehlike yaratmayacak şekilde mümkün olduğunca düz bi şerit çizerek sürerim.



    4- Ipad için cam tutucu tavsiyesi yapmışım...
    quote:

    http://www.ebay.com/itm/New-Car-Mount-Stand-Cradle-Holder-Suck-Console-For-Apple-iPad-2-JZ01-/120806727601?pt=US_Tablet_Accessories&hash=item1c20a45fb1

    bunu tercih etmemin nedeni tutan kısımların 3 adet olması, tak çıkar işini tek elle bile yapabilirsin bu sayede... gittigidiyorda buna benzer var ama onu vantuz kısmı çok sağlam gelmedi bana. Bunu kullanalı baya oldu. Her sabah ve akşam takıyorum ipad'i en ufak bi problem olmadı.

    Akşam dönüş yolunda Spartacus seyrediyoruz, orda bile bişe olmadı düşün artık :)))))))))



    5- Silecek ölçülerini vermişim
    quote:

    Silecekleri olctum. Buyugu 74, kucugu 64cm

    75 ve 65 cm olarak satilan urunler tercih edilebilir



    6- Buzdolabı Konusu...

    quote:

    excoupe hoşgeldin...

    arkadaşlar termos buzluk bugün teslim edildi. Bu ara deneme imkanım yok tabi. Ama kapasite ile ilgili fikir vermesi için aşağıdaki fotoları çektim

    Bu arada, son fotoda benim aracın 8 koltuklu olduğu görülebilir :))))))

    ürün bu




     RENAULT GRAND SCENIC 3  & SCENIC 3

     RENAULT GRAND SCENIC 3  & SCENIC 3

     RENAULT GRAND SCENIC 3  & SCENIC 3



    7- Ve tabi bir msaltik klasiği yakıt rekoru :)

    quote:

    Eveeeeeeeeetttt forumun GS3 yakıt rekorunu açıklıyorum :)))))))))


    171.4 km'de 7.2 lt... yani 4.2 lt/100km ... aynı yol, klimasız, 90km/h sabit, max hız 110km/h

    ben daha iyisini yapana kadar en iyisi bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msaltik -- 17 Ağustos 2012; 16:02:43 >




  • elinize sağlık....hayırlı olsun...

    2012 grand scenic privilege 6 ileri 5 kişilik premium paket kullanıyorum
  • hakkani81
    eski başlıkta ulaşacak arkadaşlara bakarken yakıtla ilgili mesajınızı gördüm. Ben hergün 170km civarında yol yapıyorum. ve aracım şirket aracı olmadığı için masraflar bana ait. Bu nedenle akaryakıt kampanyalarını sıkı takip etmek durumundayım. Bunun sonucu olarak da total, opet, PO, shell gibi firmaların yakıtlarını kullanmış oluyorum

    öncelikle şunu söyleyeyim ki, yakıt değişimini anlamak için bir depo yetmez, ne olursa olsun yakıtların karışımı oluyor çünkü. yakıtı iyice azaltarak alınan 2-3 depo en iyi sonucu verecektir diye düşünüyorum ve o şekilde uyguluyorum.

    bir kere kesinlikle firmaların katkılı diye geçen yakıtlarıını kullanmayın, paranıza yazık. hiçbir farkı yok. hergün benzer koşullarda kullandığım için bu farkı en iyi görebilecek kişilerden biriyim. yolum aynı yol, kullanım tarzı aynı...

    yukarda saydığım firmalardan sadece shell'den memnun kalamamıştım bi ara, tüketimi fazla oluyordu.

    özellikle tercih ettiğim firma ise Opet'tir. hiçbir problem yaşamadım, gürütltü falan yok. Ayrıca Parolu kartı sayesinde puan da kazanabiliyorsunuz ve diğer firmalardaki gibi kötü değil bu sistem. %1 puan alıyorsunuz her zaman. Opet istasyonlarından da memnun kaldığım için kampanya olmadığı durumlarda kesinlikle opeti tercih ederim




  • ben normal istediğim halde katkılı olanından doldurulmuş arabaya. fişi alınca gördüm ses çıkarmadım...

    uzun süre total den sonra po dan aldım...müthiş bir performans farkı ve gürültü seviyesinde azalma oldu...

    po dan almadan önce depo nerdeyse bitmek üzereydi...1,5 lt mazot kalmıştı...

    bundan sonra totali x geçerek po ya devam edeceğim...eğer farklı bir durumla karşılaşırsam burdan sizi bilgilendiririm.
  • bir de tavsiye olarak deponuzda o kadar az yakıt bırakmayın. riskli...

    ben çeyrek deponun altına düşmem mesela.
  • haklısınız düşmemek lazım...uzun bir yayla yoluydu ve istasyon çok azdı...yetiştiğimize şükrettik :)
  • nerenin yaylalarını gezdiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    nerenin yaylalarını gezdiniz?

    Hayırlı olsun dostlar.

    İyi forumlar...
  • sağol, her zaman gel

    çayımızı çorbamızı iç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkani81

    haklısınız düşmemek lazım...uzun bir yayla yoluydu ve istasyon çok azdı...yetiştiğimize şükrettik :)

    Benim scenic ile basima geldi yakit bitti ve yolda kaldim. Eger boyle birsey basiniza gelirse yapmaniz gerekenler asagida;

    1-) arabayi yavasca en yakin kaldirima yada bosluga hafifce itiyorsunuz.
    2-) el frenini cekip motoru startlamiyorsunuz.
    3-) en yakin istasyona gidip yakit icin haZirlanmis ucunda depoya girmeye uygun uc olan 5lt. Lik bidonlardan aliyoraunuz. Bu onemli cunku araclarimizda bulunan depo ici tutucusu cok sert ve bunu normal bir pet sise hatta huni ile bile yapmaniz zor olabilir. Yaparsiniz belki ama yakitin yarisi cope gider.
    4-) 5lt. Yakiti araca bosalttiktan sonra , kaputu aciyorsunuz. Ardindan kaputu actiginizda sol tarafinizda biraz alta dogru bir limon buyuklugunde siyah renkli bir kaucuk malzemden yailma bir pompa var, bu pompayi cok hizli hareketlerle sıkıyorsunuz. Pompanin devamindaki seffaf borudan yakitin geldigini gorup basmaya devam ediyorsunuz. Taki pompa artik basilamayacak kadar sert olana kadar bunu yapiyorsunuz.
    5-) aracin sofor koltuguna gecip araci bosta startliyorsunuz. Starta bastiginiz gibi kosarak tekrar hava yapmamasi icin pompaya giderek basma islemine aracin calismasi normale donene kadar devam ediyorsunuz. Eger iki kisiyseniz daha kolay(kosmaniza gerek yok)
    6-) arac calistirdiktan sonra en yakin istasyona gidip yakitinizi aliyorsunuz. ( bu seferlik enjektore giden partikulleri temizlemek icin yakit katkisi alinbilir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 5. madde çok iyiydi :))

    deponun dibine indirmemek lazım tortular falan sisteme girerse ciddi problemler olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    nerenin yaylalarını gezdiniz?

    biz adanada oturuyoruz.

    yazın buralar baya sıcak olduğu için yaylalara çıkarız.

    bizimkisi çamlıyayla dır....yolunuz düşerse buyrun beklerim
  • ben gezmeyi çok seviyorum. geçenlerde arkadaşımla bi gezi güzergahı tasarladık içinde Adana da vardı. Bakalım kısmet olur mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SİBBAT

    SCENİC SEVERLER, SCENİC HAKKİNDA TUM PAYLASİMLARİNİZİ, BİLGİLERİNİZİ VE YORUMLARİNİZİ BU BASLİK ALTİNDA TOPLAYALİM!

    geldim arkadaşlar. İnşallah burasıda sulanmaz adam gibi tecrübelerimizi, skıntılarımızı paylaşırız.
  • hoşgeldin arkadaşım, bizim de amacımız buydu. du bakalım... paylaşımlarınnı bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    hoşgeldin arkadaşım, bizim de amacımız buydu. du bakalım... paylaşımlarınnı bekliyoruz

    Son 1 haftadır ön camlar açarken veya kaparken "voooonnnkk" diye ses yaparak kapanıyor/açılıyor, ha keza aynalarda öyle. Ancak herzaman yapmıyor meret şimdi servise gitsem kesin yapmayacak "abi normal" deyip gönderecekler. Bir ara Nissan Primera kullanmıştım onun da ön camlarından "çıt çıt" diye ses gelirdi. Fitilleri sabunlardım geçerdi. Buna yapmadım gerçi faydası olur mu bilmem.
  • fitiller için sprey gibi bişey kullanmıştı arkadaşlar. sonuç almışlardı diye hatırlıyorum. Bende öyle bişey olmadı hiç.

    tozlanmış falan olabilir. yaz dönemindeyiz ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    fitiller için sprey gibi bişey kullanmıştı arkadaşlar. sonuç almışlardı diye hatırlıyorum. Bende öyle bişey olmadı hiç.

    tozlanmış falan olabilir. yaz dönemindeyiz ya.

    bunları ve ön sol kapı gergi kolllarındaki tak tak ses için Günerlerden cumartesi günü randevu istedim. Haftasonu ustamız yok bunlara bakacak hafta içi getirin dedi. Sinek küçüktür mide bulandırır derler ama ben aracı yinede çok seviyorum (eski kasa olmasına rağmen
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.