Şimdi Ara

<<<<< RENAULT LATİTUDE KULÜBÜ >>>>> (240. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.954
Cevap
69
Favori
512.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 238239240241242
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih Şahin LTT

    Merhaba
    Ben aileye yeni katıldım.
    1.5 dCi Executive 2012 sahibiyim.
    Araçta trigier kayışı aşındırmak gibi acayip bir huy var bu konuda bir sıkıtısı olan varmıdır acaba. Birde sağ arka tekerlek herhangi bir çukur yada kasise girdiğinde sanki aracın bünyesi ön tekerlerden bağımsız hareket ederek sağa sola sallanıyor, yani bir bakıma savrulma hissi veriyor.
    Aracı alalı iki gün oldu şile yolunda test yaptım ama arka süspansüyon sorununa bir anlam veremedim.
    Bu sorunu yaşayan birileri varmıdır?
    Eğer varsa sorunu nasıl giderdiniz?

    şimdiden çok teşekkürler.

    Bu arada ilk defa bir forum sayfasına yazıyorum hatam varsa lütfen affedin.
    Saygılarımla..
    Fatih Hocam merhaba. Triger kayışı aşındırma sorununu ben yaşamadım. Ancak arkasının savrulması dediğiniz olayı yaşadım. Bu araçlarda diğerlerinden farklı olarak hem öne hem arkaya rot balans yapılır. Rot balansçıya gidip hem ön hem arka tekerleklere rot balans yapmalarını özellikle belirtin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fatih Şahin LTT F kullanıcısına yanıt
    2012 latitude 1.5dci var. birkaç ay önce lastiklerini kumho ile değiştirdim. bundan önce 120 nin üzeri tedirgin ederken artık çok rahatlıkla 150 ile gidebiliyor, viraj limitleri çok yükseldi tavsiye ederim.
  • Merhaba, yaklaşık 3 ay önce 2011 2.0 Latitude Executive alarak ilk Renault'umun sahibi oldum. Hatta ilk Fransız aracımın. Ön yargı ile almıştım ama şimdilik memnunum diyebilirim.

    Tabi bazı şeyleri satıcılar sizden gizlediklerinden sonradan sıkıntılar çıkıyor. Aracın ilk durumunu 100 kabul edip aldıktan sonraki gerçeğin 80-90 arası olacağını baştan hesaba katmak gerek diye düşünüyorum.

    Aracımla ilgili bir iki sorum var, tecrübesi olan ve bilgi paylaşan olursa sevinirim.

    - Önceleri bu hacim ve ağırlıkta bir araç için normal olduğunu düşünmüştüm ama forumu okuyunca şaşırdım, benim araç şehir içi 9-10 lt şehirlerarası 8-8,5 lt yakıyor. 8.5 altını hiç göremedim desem yalan olmaz. Ortalama hız da 120 km civarı, çok sıkıştırmadan yani. Forumda 5-6 lt ler okuyunca gözlerim büyüdü. Bilgi paylaşabilir misiniz? 2.0 larda tüketiminiz nasıl?

    - Aracın arka kapıları durmuyor, kapanıyor. Gergi içindeki parçayı değiştirmek üzere videolar seyrettim, aklıma yattı fakat kapı iç döşemesini sökemedim. Nasıl söküldüğüne dair bir kaynak da bulamadım. Zorlayıp klipsleri de kırmak istemediğimden bıraktım. Kapı açma iç kolu dışında bir vida da bulamadım. Bilgisi olan varsa ve cevaplarsa çok sevinirim.

    Kazasız belasız yolcuklar...




  • arkadaşlar;
    dün alışverişten dönerken taşmış derenin biriktirdiği suyun içinden biraz hızlıca geçtim, biraz sonra ekranda motor hasar riski yazısı ve stop işareti çıktı. işin tuhaf yanı motorun sesinde, çalışmasında hiçbir fark yok. çekiştide bir düşme olmadı, arkadan ekstra bir duman atmıyor araba normal şekilde çalışıyor hatta o uyarının çıktığı yer ile evim arası 2-2.5 km civarında aracı sürerek geldim bir değişiklik gözlemlemedim. yarın aracı servise götüreceğim ama çekici çağırsam mı kendim mi sürsem karar veremedim. sizin başınıza böyle birşey geldi mi? geldiyse sorunu nasıl hallettiniz?
  • mesele halloldu. baştan beri şüphelendiğim gibi elektronik bir sıkıntıydı herhalde. bugün servise götürmek üzere sürmeye başladım aşağı yukar 5-6 km sonra uyarı ışığı söndü.
  • wertorer W kullanıcısına yanıt
    Hocam 2.0 2013 model var bizde yaklaşık 13 bin km kullandık . Alalı 1 sene olacak , yakıt konusunda uzun yolda sabit 110 ile gidince yolunda durumuna göre 6-6.5 civarı yakıyor. Mesela geçen 200 km yolda 5.8 gördüm klima da açıktı arabada . Arabanın gitmesi hızlanması gayet zevkli yokuşlarda dahi banamisin demiyor . Tabi 130 140 civarlarında çıktığımız da hemen yarın litre civarı farkettiryor. Şehir içi 7 litre rahat yakıyor üstüne çok trafik varsa geçer bile . Artı dip gaz vs yaparsanız 10 11 12 litre :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _ReLaX_35_ kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler, benim araçta bir sıkıntı olabilir bu durumda zira ben hiç bu rakamları görmedim.
  • wertorer W kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bir gösterin bakımlarını yaptırın normale döner .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba

    2011 1.5 dizel araç var bende. Enjeksiyon arızasından motor riskine kadar birçok şeyle uğraştırdı benide ancak şu an bunları çözdüm. 2 adet problemim var daha önce yaşamış ve çözmüş arkadaşlardan yardım rica edeceğim;

    1- elektronik fren arıza verdi. serviste onu manuel kullanıma çevirdiler ve bu şekilde kullanıyorum. orjinal değişim için işçilik dahil 10bin TL ye yakın para istedi servis. BU şekilde manuel kullanıma devam mı etsem yoksa iyi bir usta ve çıkma parça bulup yaptırsam mı karar veremedim.

    2- Vites topuzu ve kol dayaması çok yıprandı. Özellikle vites artık berbat durumda. Yine servis 700 TL istedi. İnternette 300-450 aralığında var gözüküyor ama yine de burada değiştiren arkadaşlar varsa bilgi almak isterim.
  • Arkadaşlar merhaba;

    2011 Latitude Executive 2.0 170.000 Km. Aracımı alalı 1 hafta oldu. Beni de artık aileden biri olarak görürseniz sevinirim. :)

    Sormak istediğim bir kaç sorum var izninizle. Sizler bu araçla ilgili benden daha fazla deneyimlisiniz.

    * Araç rölantide çalışırken her 10 saniyede bir ufak çaplı bi titreme oluyor. Nereden geldiğini çözemedim bi türlü. (aracı aldığım kişi bakımlarını yeni yaptırdım demişti ki experde de herhangi bir sorun çıkmamıştı)

    * Anahtarsız giriş sanırım çalışmıyor. Araç başına geldiğimde kapılar açılmıyor ama uzaklaşınca normal kapanıyor. Açma olayında sıkıntı var sadece herhâlde. Kumandadan açıyorum kapıları.

    * Far ayarlarını nasıl yapıcaz.? Farlar yolu değilde gökyüzünü aydınlatıyor sanki. Yani baya yukarıya vuruyor. Öndeki ve karşıdan gelen araçları rahatsız ettiğimin çok farkındayım.


    Şimdilik aklımda olanlar bunlar. varsa bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emReehan

    Arkadaşlar merhaba;

    2011 Latitude Executive 2.0 170.000 Km. Aracımı alalı 1 hafta oldu. Beni de artık aileden biri olarak görürseniz sevinirim. :)

    Sormak istediğim bir kaç sorum var izninizle. Sizler bu araçla ilgili benden daha fazla deneyimlisiniz.

    * Araç rölantide çalışırken her 10 saniyede bir ufak çaplı bi titreme oluyor. Nereden geldiğini çözemedim bi türlü. (aracı aldığım kişi bakımlarını yeni yaptırdım demişti ki experde de herhangi bir sorun çıkmamıştı)

    * Anahtarsız giriş sanırım çalışmıyor. Araç başına geldiğimde kapılar açılmıyor ama uzaklaşınca normal kapanıyor. Açma olayında sıkıntı var sadece herhâlde. Kumandadan açıyorum kapıları.

    * Far ayarlarını nasıl yapıcaz.? Farlar yolu değilde gökyüzünü aydınlatıyor sanki. Yani baya yukarıya vuruyor. Öndeki ve karşıdan gelen araçları rahatsız ettiğimin çok farkındayım.


    Şimdilik aklımda olanlar bunlar. varsa bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
    Hocam merhaba.

    1) yakıt sistemiyle alakalı bir sorun olabilir.

    2) kapıları açması için elinizi kapı koluna sokmanız gerekiyor. Orada bir sensör var. Ama bu, bir kere kumandayla açtıktan sonra artık çalışmaz. Taa ki motoru çalıştırıp tekrar söndürene kadar.

    3) Far ayarını rot balansçılar yapar Hocam 10 liraya falan.

    Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kataruna

    Hocam merhaba.

    1) yakıt sistemiyle alakalı bir sorun olabilir.

    2) kapıları açması için elinizi kapı koluna sokmanız gerekiyor. Orada bir sensör var. Ama bu, bir kere kumandayla açtıktan sonra artık çalışmaz. Taa ki motoru çalıştırıp tekrar söndürene kadar.

    3) Far ayarını rot balansçılar yapar Hocam 10 liraya falan.

    Kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    Eyvallah Sağolasın.

    Titreme olayı şimdilik geçti. Nasıl oldu anlamadım :)

    Evet kapı olayını senin söylediğin şekilde çözdüm tekrar teşekkürler :)

    Bir de şu araç tuning (modifiye) konusunda yardımcı olabilecek var mıdır forumda acaba.?

    Ön Lip ve Spoiler ariyorum (universal/anatomik olmayan) kaç gündür. İnternernette bir çok mağazaya sordum bizim araca uygun yok diyorlar.

    Bir yerde okumuştum Honda fc5 ön tampon lipi bizim araçlara uyuyormuş. Var mı deneyen veya bulabileceğim bir yer bilen.?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emReehan

    Eyvallah Sağolasın.

    Titreme olayı şimdilik geçti. Nasıl oldu anlamadım :)

    Evet kapı olayını senin söylediğin şekilde çözdüm tekrar teşekkürler :)

    Bir de şu araç tuning (modifiye) konusunda yardımcı olabilecek var mıdır forumda acaba.?

    Ön Lip ve Spoiler ariyorum (universal/anatomik olmayan) kaç gündür. İnternernette bir çok mağazaya sordum bizim araca uygun yok diyorlar.

    Bir yerde okumuştum Honda fc5 ön tampon lipi bizim araçlara uyuyormuş. Var mı deneyen veya bulabileceğim bir yer bilen.?


    Alıntıları Göster
    Hocam bu araba ağır abi arabasıdır. Spoiler falan bu arabanın üstünde iyi duracağını hiç sanmıyorum. Yine de siz bilirsiniz. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • latitude ile 1 seneyi geçtim. görüşlerimi yazayım

    2011 2.0 dci executive cam tavan, ağırlıklı eleştirisel yazacağım ama genel olarak memnunum,


    -uzun boylu ve kalıplıysanız sürüş pozisyonu basık arabanın rahat edemeyebilirsiniz doğru sürüş pozisyonu olmuyor bir türlü

    -araba nın genişliğine bir eleştiri yok ama yeni nesillere göre özellikle torpido direksiyon genel olarak herşey bir boy alçak basık tasarlanmış gibi hissettiriyor.

    -trim sesi var arabada ve içerdeki parçalardan geliyor az çok tartışılır buda yumuşak süpansiyona rağmen konforsuz hissettirebiliyor özellikle keskin yol bozukluklarında.

    -sınıfı ve konfor odaklı olmasından dolayı ama neredeyse hiç yanal destek yok koltuklarda

    -araç çok ağır bu kimisi için iyi birşey ama bence gerek yok bu kadar ağır olmasına yakıt tüketiminin normalden üstte olmasının 2 sebebinden biri bu diğeri tam otomatik şanzıman.

    -direksiyon hızlandıkça sertleşmiyor buda zaman zaman güven vermiyor.

    -araç büyük ve ağır olmasına rağmen ilginç şekilde kolay kullanılıyor çabuk yönetiliyor direksiyon şehir içinde hafif yormuyor. kısaca kullanımı rahat ve pratik.

    -motor sesi özellikle yüksek devirlerde yok gibi bir şey inanın mercedes klasmanında, rolantide biraz kaba, motor kulakları eskiyor değişmesi gerekiyor.

    -yol sesi aynı şekilde bence sınıf standartlarının üstünde özellikle iyi asfaltta halı üzeri gidiyor hissi oluşuyor.

    -yol tutuş kötü diyor herkez ama söyle bir durum var yol tutuş güvenli aslında abuk sabuk bırakmalar birden kopmalar kesinlikle yok esp devreye daha araba kayar kaymaz giriyor kullandığım çoğu araçta araç az bişey kayar sonra esp devreye girer kaba bir şekilde toplardı bunda kayacağını anladığı gibi kibarca yapıyor müdehaleyi baştan engelliyor gibi, iyi bir şey bu. arabanın sınıf ortalamasında yol tutuşu ama direksiyonun yumuşak kalması ve konforlu yapısı güven vermediğinden yol tutuşu kötü izlenimi veriyor bence konforuna göre iyi yol tutuşu. ama virajlı yollarda herhangi bir zevk unsuru yok.

    -yakıt tüketimine gelirsek bence bu motor yalın olarak çok ekonomik bir motor ama işin içine çok yüksek ağırlık ve tam otomatik şanzıman girince normal oluyor, aslında yine az yakıyor ama basmazsanız ve fazla şehir içi olmazsa. basarsanız makas inanılmaz artıyor o sebepten 1.5 dci leri gibi kullanmak içinizden gelmiyor. 1.5 dci leri ne kadar basarsanız basın makul kalabiliyor. en son 1000 km uzun yol bir depo gittikten sonra(80-90 km sabit klima %75 açık araba full dolu) doldurdum 5,4 lt yaktı pompa ile yol bilgisayarı aynı gibi 0,3 fark eder en fazla, şehir içinde tamamen hangi şehir içi olması ile alakalı 6,5 ila 9 arası yakarsınız. fakat söyle bir durum var kara kışla yaz arasında 1,5 lt yakın fark oluyor yakıtta çok fazla bu makas. sakin kullanırsanız üzmez çok yakıyor dedirtmez ama aynı motoru al megana düz vitesli koy 1.5 dci den 1 lt fazla yakar o kadar.

    -motor kuvvetli ama yine şanzıman ve ağırlıktan 175 hp gibi hissetirmiyor. ama yürüyor istenirse baya yürüyor ama bmw performansı değil.

    -şanzıman tamamen konfor odaklı kaymak gibi kalkışları var hatta fazla gaz verilince kalkışlarda amerikan arabaları gibi esneyip güzel bir histe veriyor geçişleri pürüzsüz ama yavaş, yanılmıyorsam 100 ile giderken son vites 1850 dd de gidiyor iyi ama daha iyi olabilirdi.

    -araç sürerken bmwler gibi sportif ve keyifli değil ama yolcular için şahane araç kim bindiyse bayılıyor aile fertleri bayılıyor şehir içi uzun yolda yolculuk için çok iyi. tam bir yolcu arabası.

    -navigasyon multimedya ekran günümüzde kullanılmıyor navi yi hiç kullanmadım geri görüş kamerası için olması iyi bir şey.

    -özel müzik sistemleri bence konfor ve eğlence adına en önemli şeylerden biri her ne kadar mükemmel olmasada bose sistem standart sistemlerden kat kat üstün olduğundan yolculukları çok keyifli hale getirebiliyor en boş donanım bile olsa bir arabada hız sabitleme+iyi bir müzik sistemi olması lazım bence konfor ve keyfi artırmak için.

    -araç hernekadar bir merc kadar kaliteli olmasada içine binen dışına bakan basit bir araba olmadığını anlıyor. özellikle arkadan görünüşü hala iyi aracın içine birince hafif bir premiumluk veriyor. kesinlikle fluence gibi değil farklı yani.

    -bildiğim kadarı ile çok masraflı ve devamlı tekrarlayan kronik arızları pek yok. temizini ellenmemişini alınca sanayiden çıkamadım şanzıman ocağıma incir ağacı dikti gibi durumlar olma olasılığı düşük ama sonuçta km bağlı eskime kaçınılmaz, 300 binde motor yaptıranda vardır ama sonuçta kronik değil.

    -kara kışta motor ısınana kadar kaloriferin içindeki ısıtıcı ile havayı biraz sıcak vermesi önemsiz gibi gözüksede bence özellikle soğuk yerde yaşayanlar için çok iyi bir özellik.


    tüm araç piyasası gibi bunlarında fiyatı çok arttı ama almayı düşünenler için yazayım dedim

    şimdilik aklıma gelenler bunlar.





  • USB Aux Problemi


    Orta kol dayamanın içinde USB ve Aux girişleri mevcut. Şarkı dinlemek için USB'yi takıyorum, radyo üzerindeki "radyo/CD" tuşuyla harici kaynağa girip USB'yi seçmek istiyorum ancak maalesef bu seçenek hiç çıkmıyor bile. Sırasıyla, radyo-cd-ve bağlı olan telefonum arasında geçişler yapıyor. Teybin ayarlar menüsüne girdiğimde ise "audio ayarları" başlığı altında USB ayarları kısmını buluyorum ama burada da yazı silik vaziyette duruyor, yani pasif gibi duruyor. Üzerine gelip okey dediğimde ise "bu fonksiyon mevcut değil" ibaresi çıkıyor. Kolçağın içindeki USB-Aux connectörü söktüm, kablo mevcut mu diye; evet, kablosu mevcut ve sağlam bir şekilde duruyor yani kopukluk yok.

    Araçta varken niye dinleyemiyorum diye takmış durumdayım. Zannederim, bir çok Renault aracıyla ortak bir teypten bahsediyoruz, en azından çalışma prensibi aynıdır.

    Biraz uzun bir yazı oldu farkındayım ama, eksik birşey anlatmamak adına detaylara girdim.

    İşin ehli ve uzman arkadaşlardan ciddi anlamda yardım ve destek bekliyorum. Acaba ne olmuş olabilir, yada neyi eksik yapıyoruz.

    Yardımlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.



    Yazı başka bir forumdan alıntıdır ama benimde sorunum aynı olduğu için direkt alıntı yapmak istedim. Belki burada bilen birisi çıkar diyerek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emReehan -- 18 Ekim 2020; 2:1:38 >




  • problem yazılımsal. multimedia yazılımı komple yeniden yüklenecek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tifosi41

    latitude ile 1 seneyi geçtim. görüşlerimi yazayım

    2011 2.0 dci executive cam tavan, ağırlıklı eleştirisel yazacağım ama genel olarak memnunum,


    -uzun boylu ve kalıplıysanız sürüş pozisyonu basık arabanın rahat edemeyebilirsiniz doğru sürüş pozisyonu olmuyor bir türlü

    -araba nın genişliğine bir eleştiri yok ama yeni nesillere göre özellikle torpido direksiyon genel olarak herşey bir boy alçak basık tasarlanmış gibi hissettiriyor.

    -trim sesi var arabada ve içerdeki parçalardan geliyor az çok tartışılır buda yumuşak süpansiyona rağmen konforsuz hissettirebiliyor özellikle keskin yol bozukluklarında.

    -sınıfı ve konfor odaklı olmasından dolayı ama neredeyse hiç yanal destek yok koltuklarda

    -araç çok ağır bu kimisi için iyi birşey ama bence gerek yok bu kadar ağır olmasına yakıt tüketiminin normalden üstte olmasının 2 sebebinden biri bu diğeri tam otomatik şanzıman.

    -direksiyon hızlandıkça sertleşmiyor buda zaman zaman güven vermiyor.

    -araç büyük ve ağır olmasına rağmen ilginç şekilde kolay kullanılıyor çabuk yönetiliyor direksiyon şehir içinde hafif yormuyor. kısaca kullanımı rahat ve pratik.

    -motor sesi özellikle yüksek devirlerde yok gibi bir şey inanın mercedes klasmanında, rolantide biraz kaba, motor kulakları eskiyor değişmesi gerekiyor.

    -yol sesi aynı şekilde bence sınıf standartlarının üstünde özellikle iyi asfaltta halı üzeri gidiyor hissi oluşuyor.

    -yol tutuş kötü diyor herkez ama söyle bir durum var yol tutuş güvenli aslında abuk sabuk bırakmalar birden kopmalar kesinlikle yok esp devreye daha araba kayar kaymaz giriyor kullandığım çoğu araçta araç az bişey kayar sonra esp devreye girer kaba bir şekilde toplardı bunda kayacağını anladığı gibi kibarca yapıyor müdehaleyi baştan engelliyor gibi, iyi bir şey bu. arabanın sınıf ortalamasında yol tutuşu ama direksiyonun yumuşak kalması ve konforlu yapısı güven vermediğinden yol tutuşu kötü izlenimi veriyor bence konforuna göre iyi yol tutuşu. ama virajlı yollarda herhangi bir zevk unsuru yok.

    -yakıt tüketimine gelirsek bence bu motor yalın olarak çok ekonomik bir motor ama işin içine çok yüksek ağırlık ve tam otomatik şanzıman girince normal oluyor, aslında yine az yakıyor ama basmazsanız ve fazla şehir içi olmazsa. basarsanız makas inanılmaz artıyor o sebepten 1.5 dci leri gibi kullanmak içinizden gelmiyor. 1.5 dci leri ne kadar basarsanız basın makul kalabiliyor. en son 1000 km uzun yol bir depo gittikten sonra(80-90 km sabit klima %75 açık araba full dolu) doldurdum 5,4 lt yaktı pompa ile yol bilgisayarı aynı gibi 0,3 fark eder en fazla, şehir içinde tamamen hangi şehir içi olması ile alakalı 6,5 ila 9 arası yakarsınız. fakat söyle bir durum var kara kışla yaz arasında 1,5 lt yakın fark oluyor yakıtta çok fazla bu makas. sakin kullanırsanız üzmez çok yakıyor dedirtmez ama aynı motoru al megana düz vitesli koy 1.5 dci den 1 lt fazla yakar o kadar.

    -motor kuvvetli ama yine şanzıman ve ağırlıktan 175 hp gibi hissetirmiyor. ama yürüyor istenirse baya yürüyor ama bmw performansı değil.

    -şanzıman tamamen konfor odaklı kaymak gibi kalkışları var hatta fazla gaz verilince kalkışlarda amerikan arabaları gibi esneyip güzel bir histe veriyor geçişleri pürüzsüz ama yavaş, yanılmıyorsam 100 ile giderken son vites 1850 dd de gidiyor iyi ama daha iyi olabilirdi.

    -araç sürerken bmwler gibi sportif ve keyifli değil ama yolcular için şahane araç kim bindiyse bayılıyor aile fertleri bayılıyor şehir içi uzun yolda yolculuk için çok iyi. tam bir yolcu arabası.

    -navigasyon multimedya ekran günümüzde kullanılmıyor navi yi hiç kullanmadım geri görüş kamerası için olması iyi bir şey.

    -özel müzik sistemleri bence konfor ve eğlence adına en önemli şeylerden biri her ne kadar mükemmel olmasada bose sistem standart sistemlerden kat kat üstün olduğundan yolculukları çok keyifli hale getirebiliyor en boş donanım bile olsa bir arabada hız sabitleme+iyi bir müzik sistemi olması lazım bence konfor ve keyfi artırmak için.

    -araç hernekadar bir merc kadar kaliteli olmasada içine binen dışına bakan basit bir araba olmadığını anlıyor. özellikle arkadan görünüşü hala iyi aracın içine birince hafif bir premiumluk veriyor. kesinlikle fluence gibi değil farklı yani.

    -bildiğim kadarı ile çok masraflı ve devamlı tekrarlayan kronik arızları pek yok. temizini ellenmemişini alınca sanayiden çıkamadım şanzıman ocağıma incir ağacı dikti gibi durumlar olma olasılığı düşük ama sonuçta km bağlı eskime kaçınılmaz, 300 binde motor yaptıranda vardır ama sonuçta kronik değil.

    -kara kışta motor ısınana kadar kaloriferin içindeki ısıtıcı ile havayı biraz sıcak vermesi önemsiz gibi gözüksede bence özellikle soğuk yerde yaşayanlar için çok iyi bir özellik.


    tüm araç piyasası gibi bunlarında fiyatı çok arttı ama almayı düşünenler için yazayım dedim

    şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    Güzel tecrübe ve tavsiyeler. Teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba Arkadaşlar,


    Aracın soğutma suyunu kendim değiştirmeyi istiyorum ancak kaç litre aldığına dair bir bilgim yok. İnternette de hiç bilgi bulamadım. Renault Latitude 1.5 DCi'nin kaç litre soğutma suyu (antifriz dahil) aldığını bilen varsa paylaşabilirse çok sevinirim. Teşekkürler.

  • tifosi41 T kullanıcısına yanıt

    Hocam bizimde 2013-2.0 en full modeli 13 ay oldu bu süre içerisinde tek sıkıntısı arabanın kasisler de ve çukurlara girince yaşanan arka sallantısı. Bir sorun var fakat henüz çözemedik amortisör veya salıncak olabilir onu çözersek bizde gayet memnunuz . 2.0 motor olması gerçekten çok zevkli bir araba özellikle ilerleyen hızlarda sizi üzmüyor ama çok güven veren bir araba değil özellikle direksiyonu çok hissiyatsiz. Passat sürerken olan güveni burada yasayamazsiniz. Yakıt konusunda şehir dışı 6 7 arası 110 veya 120 sabit bu civar da yakıyor . 130 140 150 civarına çıktığınızda zaten otomatik 7 8 litre arasına geliyor .


    Ayrıca D sınıf olmasından dolayı arabanın alacağınız orijinal veya kaliteli ürünleri pahalı . Yani 4 çift lastik aldık 3400 TL , ön disk ve balata değiştim 2 ay önce 1100 TL . Vergi zaten 2100 TL kasko sigorta derken senelik 6000 buluyor .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ReLaX_35_

    Hocam bizimde 2013-2.0 en full modeli 13 ay oldu bu süre içerisinde tek sıkıntısı arabanın kasisler de ve çukurlara girince yaşanan arka sallantısı. Bir sorun var fakat henüz çözemedik amortisör veya salıncak olabilir onu çözersek bizde gayet memnunuz . 2.0 motor olması gerçekten çok zevkli bir araba özellikle ilerleyen hızlarda sizi üzmüyor ama çok güven veren bir araba değil özellikle direksiyonu çok hissiyatsiz. Passat sürerken olan güveni burada yasayamazsiniz. Yakıt konusunda şehir dışı 6 7 arası 110 veya 120 sabit bu civar da yakıyor . 130 140 150 civarına çıktığınızda zaten otomatik 7 8 litre arasına geliyor .


    Ayrıca D sınıf olmasından dolayı arabanın alacağınız orijinal veya kaliteli ürünleri pahalı . Yani 4 çift lastik aldık 3400 TL , ön disk ve balata değiştim 2 ay önce 1100 TL . Vergi zaten 2100 TL kasko sigorta derken senelik 6000 buluyor .

    sizin lastikler nedir? ben de michelin kullanırken 120 de bile güven vermiyordu kumho ile değiştirdim şimdi 150 ile giderken bile rahatım.





  • 
Sayfa: önceki 238239240241242
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.