Şimdi Ara

Renault Mais ve Hedef otomotiv'e teşekkürler (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
320
Cevap
1
Favori
21.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 08.06.08 pazar gecesi (sabaha doğru) saat 03.30 civarında izmit tem otoyolu istanbul yönüne doğru bir laguna 3 görmüştüm en sol şeritte bariyerlere girmiş ve aracın sol yanı ve önü paramparçaydı yolda yağmur veya herhangi bir olumsuz durum yoktu kendi kendime nasıl böyle birşey olur diye düşünüp bir anlam verememiştim yani düz yolda nasıl aracı bu hale getirebiliyorlar demiştim şimdi bu konuyu okuduktan sonra aklıma ilk bu olay geldi belkide ondada aynı sorun oldu ve konuyu açan arkadaş gibi şansı yaver gitmeyip kaza yaptı hatta yarım saat kadar bekledik ve aracı çekiciye yüklediler aracı kullanan kişinin yanında eşi ve çocukları vardı kimse yaralanmamıştı ama yaşadıklarından dolayı bayağı bir şoktaydılar
  • öncelikle çok geçmiş olsun,

    ancak başlık gene alman hededir, fransız hödödür, japon hepten hededir' e dönmüş durumda..

    ben 120 ile giderken stop ederek sürücüsünün ölümüne neden olan Mercedes biliyorum, 92 model 200 E.. ve hidroliği boşalıp kaza yapan bmw, 98 model 320..

    ancak sıfır denilebilecek bir araçta bunların yaşanması gerçekten vahim ve üzüntü vericidir, gereken tüm hukuki yollar denenmelidir ve inşallah bu örnek bir vaka olarak yankı bulur ve diğer ihmallerin önüne geçebilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wolf_HKN

    08.06.08 pazar gecesi (sabaha doğru) saat 03.30 civarında izmit tem otoyolu istanbul yönüne doğru bir laguna 3 görmüştüm en sol şeritte bariyerlere girmiş ve aracın sol yanı ve önü paramparçaydı yolda yağmur veya herhangi bir olumsuz durum yoktu kendi kendime nasıl böyle birşey olur diye düşünüp bir anlam verememiştim yani düz yolda nasıl aracı bu hale getirebiliyorlar demiştim şimdi bu konuyu okuduktan sonra aklıma ilk bu olay geldi belkide ondada aynı sorun oldu ve konuyu açan arkadaş gibi şansı yaver gitmeyip kaza yaptı hatta yarım saat kadar bekledik ve aracı çekiciye yüklediler aracı kullanan kişinin yanında eşi ve çocukları vardı kimse yaralanmamıştı ama yaşadıklarından dolayı bayağı bir şoktaydılar


    quote:

    Orjinalden alıntı: walking-away

    şu andateknik sorundan dolayı kaza yapmış ve pert olmuş 2 tane daha laguna türkiye de farklı yetkili servislerin arka bahçesinde üzerine nylon çekilmiş bir şekilde yatıyor









  • Araç hatalı olabilir bu olay karşısında renaultun genel tutumuna göre firmaya yaklaşımınızı ayarlayın bence.Her araçta olması muhtemel hatalar şanssızlık diyelim.

    ama eger aracı degistirmezlerse tüm bunlara rağmen firma müşteri memnuniyetini hiçe sayıyor demektir , işte o zmana renaultdan uzak durun
  • Forumda çeşitli başlıklarda Caddy'lerin baskı balatası 10.000km. bitiyor diye ortalığı ayağa kaldıran ve resmen marka düşmanlığı yapan topiclerin kilitlenmesini sağlayan arkadaşların kulaklarını çınlatmak istiyorum. (Bazıları bu topiğin de kilitlenmesini sağlayacak bu gidişle)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müMKÜNsüz -- 2 Temmuz 2008; 21:27:10 >
  • Edremit Akkaş'tada parçalanmış ve üstü örtülü bir Laguna III var,sebebini sorduğumda 4 takla atmış ama içindekilerin burnu bile kanamamış dediler...Şimdi;acaba kazanın sebebi direksiyonla ilgili olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salatan -- 2 Temmuz 2008; 22:37:05 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wolf_HKN

    08.06.08 pazar gecesi (sabaha doğru) saat 03.30 civarında izmit tem otoyolu istanbul yönüne doğru bir laguna 3 görmüştüm en sol şeritte bariyerlere girmiş ve aracın sol yanı ve önü paramparçaydı yolda yağmur veya herhangi bir olumsuz durum yoktu kendi kendime nasıl böyle birşey olur diye düşünüp bir anlam verememiştim yani düz yolda nasıl aracı bu hale getirebiliyorlar demiştim şimdi bu konuyu okuduktan sonra aklıma ilk bu olay geldi belkide ondada aynı sorun oldu ve konuyu açan arkadaş gibi şansı yaver gitmeyip kaza yaptı hatta yarım saat kadar bekledik ve aracı çekiciye yüklediler aracı kullanan kişinin yanında eşi ve çocukları vardı kimse yaralanmamıştı ama yaşadıklarından dolayı bayağı bir şoktaydılar

    Hocam böyle şeyler olabiliyor.Edirne otobanında 3 şerit bomboş yolda durup duruken spin atıp bariyerlere bindiren araç gördüm ben.Sürücünün mahareti




  • quote:

    Orjinalden alıntı: salatan

    Edremit Akkaş'tada parçalanmış ve üstü örtülü bir Laguna III var,sebebini sorduğumda 4 takla atmış ama içindekilerin burnu bile kanamamış dediler...Şimdi;acaba kazanın sebebi direksiyonla ilgili olabilir mi?


  • ya bi tane yiğit bi arkadaşım vardı imzasındada belirtmişti n qüzel yazmış fransız araçlarından uzak durun ve insanlarından helal olsun diyorum o kişiye işte bi örnek daha yazık..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CeNgİzHaN.

    ya bi tane yiğit bi arkadaşım vardı imzasındada belirtmişti n qüzel yazmış fransız araçlarından uzak durun ve insanlarından helal olsun diyorum o kişiye işte bi örnek daha yazık..

    cengizhan o değilde imza güzelmiş.
  • Kesin sonuç belli olmamakla birlikte , bugün servisten aldığım bilgiye göre direksiyon pompası kesin olarak arızalıymış. Geri kalan incelemeleri hala devam ediyor. Herhangi bir rapor henüz oluşturulmadı.
  • GEÇMİŞ OLSUN OLAN RENOYA OLSUN CANA OLMASIN
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfisti159

    Kesin sonuç belli olmamakla birlikte , bugün servisten aldığım bilgiye göre direksiyon pompası kesin olarak arızalıymış. Geri kalan incelemeleri hala devam ediyor. Herhangi bir rapor henüz oluşturulmadı.


    Sebebi ne diyecekler acaba?

    Fabrika hatası ise lagunalar geri çağırılabilir servise, sonra pompa üreticisi şirketle renault arasında sevgi dolu mesajlar atılır vs vs...

    Gerçi kesin sebep belli değilmiş ya neyse...

    Aklıma bin türlü şey geliyo :)

    O değil de bi konuya da yazmıştım, Boeing kuyruk hidrolik sistemine ait bir pompanın belli şartlarda tersine çalıştığı ya da kilitlendiği için uçaklarda ilgili pompanın değiştirilmesine karar vermişti...

    sebebini şöyle bi araştırdım şimdi de bulamadım, bulursam onu da eklerim yazıma :)

    gerçi burada hesaba katılmayan bi durum var mı yok mu bilmiyoruz ama normal çalışma şartları altında direksiyonun böyle bi tepki vermesi ilginç gerçekten...




  • büyük geçmişolsun. sonuna kadar hakkınızı arayın.
    bu tip hatalarla ilgili zamanında ustaya sormuştum. sanai den bir ustaya bana dedigi , bi parça düşün hepsi aynı bıçaktan çıkar,bıçağın ömrü 100 parça diyelim ilk 1. kestigi parça ile 100 üncü parça aynı olmaz,100 üncü kesimden sonra bıçak değişir,101. parça ile 199. parça aynı kalitede olmaz..şimdi bilmiyorum nasıl üretimler yapılıyo belkide lazer kesim falan yapılıyordur..
  • en iyisi sıfır km aracı alırken eger o model yeni üretilmişse biraz daha beklemek.en azından ikinci seriyi beklemek.
  • Atlatmış olduğunuz ciddi tehlike ve onarılsa/yenisiyle değiştirilse bile, yaşadıklarınızdan sonra bu aracın içinde hep tedirgin olacağınız düşünüldüğünde çok can sıkıcı bir durumdasınız. Geçmiş olsun. Umarım sizin için en iyi çözüm olan ödediğiniz tüm bedeli geri almanız konusunda, firma fazla sorun çıkarmaz ve en azından bundan sonrasında daha fazla canınız sıkılmaz.

    Binlerce parçadan oluşan ve onbinlerce/yüzbinlerce adet üretilen araçlarda markası veya üretim-kalite standardı ne olursa olsun bazı sorunlar olabiliyor. Önemli olan bu gibi sorunlarda firmaların nasıl bir tepki verdiği. Önemsememek, direkt kullanıcıyı suçlamak, üstünü örtmek gibi yaklaşımlar yerine; yaşamış olduğunuz her iki sorunda da servisten başlayıp, fabrika üretim bandına, parça tedarikçilerine, ARGE departmanlarına kadar tüm birimlerde son derece ciddi ve hızlı bir araştırma yapılması, gerekli görülürse benzer sorunlarla karşılaşma ihtimali olan tüm araçların kontrol için acilen geri çağrılması gerekir. Artık bilinçli tüketici, geri çağrılan araçları 'hatalı araç' olarak görüp üzerine çarpı atmıyor, aksine 'hatalı olabilir ama hataları gizlenmeyen, sorumlulukla takip edilen, çözüme ulaştırılan' araçlar olarak görüyor. (Kabul edilebilir sayıda hata olması şartıyla...)

    Yeni modellerin ilk üretimlerinde genel olarak daha çok sorun olması muhtemel tabiki. Ama ikinci serileri beklemeye de gerek olduğunu düşünmüyorum. Zira farkedilen önemli hatalar zaten ikinci seri beklenmeden üretim bandında düzeltiliyordur.

    Bence asıl dikkat etmemiz gereken şey; yeni modellerde özellikle arıza üzerine veya periyodik olarak yapılan servis bakımları sırasında bilgi-tecrübe eksikliği, merak gibi nedenlerle serviste araca istenmeden verilebilecek olan zararlardır. Tabiki herşey olasıdır ama karşılaştığınız ikinci sorunun aracın üretim aşamasından kaynaklanıyor olmasındansa, ilk sorun nedeniyle bu yeni modelin baskı-balata-volanını muhtemelen ilk defa indiren servis personeli tarafından istenmeden verilen bir zarardan kaynaklanıyor olması, bence çok daha büyük bir ihtimal. Servisten yeni çıkmış araçlar çoğu zaman en çok tehlike veya sorun yaratma ihtimali olan araçlar olabiliyor.

    Servisin ilk sorunda takındığı tutumu tartışmaya bile gerek yok, 16 km'deki bir aracın bu tarz bir sorunu kesinlikle kullanıcıya mal edilemez. Umarım bundan sonrasında üretici firmanın da devreye girmesiyle sizi mutlu edecek bir çözüme ulaşılır.

    Saygılarımla.




  • çok geçmiş olsun.gerçekten çok şaşırdım.aracınız hatalı üretim olmalı.
  • Geçmiş olsun,ne yazıkki bende Renault ile problemler yaşamış biriyim ama artık Renault almamayı yemin ettim yaşattığı problemlerden dolayı,Temennim kimsenin başına gelmemesi.
  • Büyük geçmiş olsun arkadaşım.
    Allah Korumuş.
  • Gecmıs olsun. Allah korumus.Sıfır alınan bır aracta bu sekılde sorun cıkması can sıkıcı.Ama bazı arkadasların yaptıgı gıbı bunu markanın tamamına mal etmemelı. Tekrar gecmıs olsun
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.