Aracın direksiyon pompası yağ kaçırmış ve pompa devre dışı kalmış , tamamen üretimden kaynaklanan bir hata olduğu servis tarafından da kabul gördü. Aracın direksiyon pompası için parça bekleme süresi minimum 1 ay , Renault Mais ile görüştüm , para iadesi talebi incelemeye alındı.
Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim.
peki bu kadar teknolajık bı aracta direksiyon yag pompası sensörü yok mu:s
bencede olması gerekliydi ,fren hidroliği gibi hayati öneme sahip
sorunun kaynağından yola çıkarsak hidrolik direksiyonlarda bu gibi bir problem olduğunda normal bir direksiyon halinemi geliyor yoksa normalden de daha mı sert oluyor acaba fikri olan var mı bu konuda?
arabada ortaya çıkan hatalar inanılır gibi değil.
quote:
Orjinalden alıntı: Alfisti159
Aracın direksiyon pompası yağ kaçırmış ve pompa devre dışı kalmış , tamamen üretimden kaynaklanan bir hata olduğu servis tarafından da kabul gördü. Aracın direksiyon pompası için parça bekleme süresi minimum 1 ay , Renault Mais ile görüştüm , para iadesi talebi incelemeye alındı.
Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim.
Nasıl bir iş bu ya? Parçayı Fransa'dan kayığa koysalar 10 günde İstanbul'da olur.
buna benzer bır olay basıma megane 1 de denk gelmıstı 90 100 km arasında bır hızda gıderken butun ıbreler kafayı yedı airbag ve abs uyarıcısı yanmaya basladı dıreksıyonun hıdrolıgı devre dısı kaldı cok zor yanastırdım arabayı zor kurtardık yanı...
senınkındede bu tur seyler olduysa sebebı akuden kaynaklanıyordur bence aku 12v un aktına dustugunde araba kendını kılıtlıyormus ama araban yenı acaba sarj dınamosunda bırseymı varkı?
bu arada buyuk gecmıs olsun
quote:
Orjinalden alıntı: suicide
sorunun kaynağından yola çıkarsak hidrolik direksiyonlarda bu gibi bir problem olduğunda normal bir direksiyon halinemi geliyor yoksa normalden de daha mı sert oluyor acaba fikri olan var mı bu konuda?
normal dıreksıyon halını alıyor ancak sahın dıreksıyonundan daha sert oluyor
Normal bir erkeğin çevirebileceğinden daha ağır oluyor , en azından bende ki olayda durum buydu . koltukta oturarak tüm güçle çeviremiyorsunuz. Doğrulup yerden destek alarak anca bir miktar. Kaldı ki kollarım güçsüz değildir.
quote:
Orjinalden alıntı: suicide
sorunun kaynağından yola çıkarsak hidrolik direksiyonlarda bu gibi bir problem olduğunda normal bir direksiyon halinemi geliyor yoksa normalden de daha mı sert oluyor acaba fikri olan var mı bu konuda?
servisteki resimleri ekleyebilirmisiniz? son durum ne oldu?
hidrolik devre dışı kalınca şahininkinden çok daha sert olur arkadaşlar.
quote:
Orjinalden alıntı: infrared
hidrolik devre dışı kalınca şahininkinden çok daha sert olur arkadaşlar.
şahin 900 laguna 1400 kg bırakında olsun
ben olsam tüketici mahkemesine başvururdum. 16 km de baskı balata değişecek. hiç acımadan yepyeni arabanın şanzımanı yere inecek. milyarları sayıp aldığım sıfır araba ikinci elden beter olacak ve üstüne bi dünya para alacaklar.
sonra yolda giderken direksiyonu kilitlenecek, ölümlerden döneceğim, sonra... sonra bu arabaya nasıl bineceğim. reno türkiyenin başındaki insanların bunlardan haberi var mı acaba.
koskoca bir şirket müşterisini bu şekilde madur etmemelidir.
bu aracın pompasını bilmem nesini değiştirip tekrar al bunu kullan diyemez.
ayrıca servislerde sökülüp takılan birşey kesinlikle sıfırı gibi olmuyor. olmasıda mümkün değil. çünkü servis elemanları çok yetersiz. marka olarak değil geneli böyle. özen göstermek yok.
aklıma gelen diğer bir konu da, araç baskı balata arızası nedeniyle serviste söküldüğü esnada yanlışlıkla hidrolik direksiyon sistemine hasar verilmiş olma ihtimali. çünkü frenler ve direksiyon sistemi hayati parçalar olduğundan tüm testlere ilaveten bir kaç testten daha geçerler. fabrikasyon hata olması pek mümkün gelmiyor bana.
geçmiş olsun
Cok gecmis olsun
Hangi marka olursa olsun boyle bir hata kabul edilemez.
Allah gostermesin kendimi dusundum. Boyle bir durum ile karsilassam hayatim tehlikeye girecek , esimin cocugumun hayati tehlikye girecek. Yikarim serviside markanin binasinida
1000000 aractan 1 tanesi ile boyle ciksada ben bu aracin yeterli testlere tutulmadigini dusunurum.
Insan hayatini tehlikeye atacak bir hata kabul edilemez. Reno ya benden kocaman
Öncelikle Büyük Geçmiş olsun diyorum Hata gerçekten kabul edilemez bazı arkadaşlarında dediği gibi milyonda bir böyle sıfır araçlarda sorun çıkabiliyor kapı komşumuz da leonlar ilk çıktığında almıştı ondada direksiyon kilitlenme olmuştu hatta akümülatöre gelen kabloların bazılarının simsiyah yanık olduğunu kendi gözlerimle görmüştüm bir ara.Dediğimiz gibi çıkıyor arada... tekrar geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış
Alfisti159 arabadan bir haber var mı ?
quote:
Orjinalden alıntı: LouisRenault
Alfisti159 arabadan bir haber var mı ?
+1 bende sonucu merak ediyorum doğrusu,renault nun açıklamasını..
quote:
Orjinalden alıntı: cardinal636
quote:
Orjinalden alıntı: LouisRenault
Alfisti159 arabadan bir haber var mı ?
+1 bende sonucu merak ediyorum doğrusu,renault nun açıklamasını..
Sayın Alfisti159 Renault Türkiye nin bi girişimi var mı konu ile ilgili ve Fransa dan probleme dair yeni sonuçlar haberler neler... Teşekkürler
hocam ne oldu laguna?
quote:
Orjinalden alıntı: kudal
hocam ne oldu laguna?
aynen yaw herkes merakla bekliyo aracın son durumunu.
lagundan haber yok
alfistinin imzası i30 olmuş
quote:
Orjinalden alıntı: enoman
quote:
Orjinalden alıntı: kudal
hocam ne oldu laguna?
aynen yaw herkes merakla bekliyo aracın son durumunu.