Aracın menşei ile ilgili değil. Ülkemizdeki hukuki boşluktan kaynaklanıyor bu meseleler. Herkesin istediği gibi at koşturduğu, kurumlarla bireylerin birbirine karşı sorumluluklarının hiçbir öneminin olmadığı yerde hangi markayı alırsanız alın böyle mağduriyetler yaşamanız mümkün. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Renault Rezilligi bin kmdeki aracin arkasinda durmuyorlar (4. sayfa)



-
-
Gelişme var mı?
-
Başka servise gidin bende megane 4 var garantisi olmadıgı halde ben herşeyimi gidip garantiden yapturuyorum. servis ile alakalı renaultun servis politikası belki en iyisi saşırdım valla. siz başka servis bulun durumunuzu anlatın birde şikayet vara yazın sizi arayacaklar
-
Bence de kullanıcı hatası gibi duruyor. Kullanmayacaktınız o aracı, hatta almayacaktınız bile. Hata edip almışsınız.
-
evet bencede kullanmamak sanirim tek cozumdu. bugun bir saat once renault mais genel mudurluk aradi konunun gun icerisinde cozumlenecegini soyledi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Renault servisleri malesef baya kötü. Renault araç alacaksanız da makyajlı kasa alın derim. Makyajlı kasalarında bile tüm sorunlar çözülmüş olmuyor.
-
Okurken gözlerim kanadı....
-
Burda kullanıcının tek hatası renoya o paraları verip sıfır araç almaktır , geri kalan herşey servisin çakllığı
-
Ben araç alırken özellikle servisten dolayı Renault alıyorum. Başka markaya uğramıyorum bile. Benim şikayetim olmadan garantiden aküyü yenilediklerini gördüm. Ki araç uyarı vermiyordu. Sorduğumda kontroller sırasında arıza saptadık, o yüzden değiştirdik dediler. Bu sadece bir örnek. Şuan anlattıklarınız şaşırttı beni. Arkadaşların dediği gibi bayiden de kaynaklanıyor olabilir sorun. Sonucu bildirirsiniz.
-
bugun icerisinde geri donus yapilicagi soylenmisti. Mais sabah aradi gun icerisinde cozumleyecegiz dedi. bir daha arayan olmadi serviste aramadi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bugun cevap geldi. tekrardan red yemis reno ortak karari denildi. sadece 2bin liralik indirim yapabiliriz size dediler? bunun uzerine degismesi gereken parcalari baska bir servise sordum 4.5bin tlye yapariz dediler. sizce buradan sonra napabilirim ? cok yoruldum bu surecten . renault birak araba degismesi 8bin liralik faturayi bile odeyemediler kullanici hatasi diyorlar hala . debriyaj cok isinmis hidrolik kacirmis.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekşisözlük’te başlık aç. Anlat. Gündem olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
uyeligim yok maalesef oraya uyelik icin belirli sartlar var diye biliyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sonuchttps://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/149476073
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dava süreci vs olmadi. Araç incelemeye alındı ve evet üretim/araç kaynaklı sorundur şeklinde rapor çıktı. Değişim mi iade mi istiyorsunuz dendi, o da para verdi üstüne Megane aldı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X