Şimdi Ara

Renault Rezilligi bin kmdeki aracin arkasinda durmuyorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
6.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
80 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar ,

    buraya bunu yazmamin sebebi yeter artik dedim bunaldim ben yandim siz yanmayin.

    Renault clio 1.0tce manuel aracimi 2 ay olmadi alali arac suan bin kmde arac leventin ortasinda debriyaji basili kaldi. aradim servisi dediler akunun etrafinda kacak var mi bakin yoksa servise getirin varsa biz alalim. yoktu tamam dedim servise getirdim maslaga servis aracta birsey olmadigini telinde bir takilma olabilcegini soyledi gonderdi. ertesi gun aracin debriyaji yine basili kaldi servisi aradim cekiciyle getirdiler servise. hakettigi paranin uc katini verip aldiginiz sifir arac sizi boyle uzuyor. neyse servis aradi bu aracin debriyaji isinmis hidrolige etkilemis kullanici hatasi denildi. beynimden vurulmusa dondum. yuz tane arac kullanmis biriyim clio 4 sahibiydim hemde filo cikmasi bir aracti. diger araclarimin hicbiri tik demiyordu. neyse 8.5bin tl masraf cikardilar renault demis garanti karsilamiyor . servis diyor benim yapabilicegim birsey yok. arkadaslar arac bin kmde levent maslak arasinda gitmis gelmis araba taniyan herkes ne kadar titiz kullandigimi bilir. yolun ortasinda debriyaji basili kalan arabanin renault arkasinda durmuyor arabayi alali 2 ay olmadi bile bin kmde ne yapabilirim lutfen akil verin kafayi yemek uzereyim. renaultun satis sonrasini herkes overken boyle birsey yasamam gercekten hayattan soguttu. bu arada filo cikmasi clio 4 kullandim arkadasa sattim o ve babasi kullandi ikiside acemiydi acemilik attilar vites kutusu dagildi arafin 17bin tl masraf cikti hepsini renault garantiden karsiladi bakin araba filo cikmasi iki aceminkullaniuor dagitiyor bunu karsiliyolar bi bucuk aylik bin kmdeki araca ben karsilamam diyor. allah askina sizce ben napiyim !


    bilgi avukat:bu arada avukat ıle gorustum. mahkemenın 2-3 yıl surucegını soyledı ve bılır kısı kararına gore muadılıyle degıstırılıcegı soylendı.bunun sonucunda ıse avukat arkadas TANIDIK bırde arac bedelınıın yada verılen bedelının %20sini alıcagını soyledı. yanı mahkeme yoluda kapanıyor boylelıkle




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanderler -- 11 Haziran 2021; 21:2:29 >







  • 2 aracini makemeyle degistiren biri olarak arac degisimi veya bedel iadesi hakkiniz var ucretsiz tamirat veya hata oraninda indirim disinda.Size tek tavsiyem avukata ihtiyaciniz yok sadece dava başvurularini yazanlara aracin garantiye girmedigi,kullanici hatasi oldugunu yazan evragi servisten alip Tespit Davasi yapip ki bu dava eger kucuk yerde acilirsa birkac haftada hallolur bu davada evraklarla sahitte ekleyin.bundan aldiginiz kararla ihtar gonderin.Bu kademeye kadar avukata asla ihtiyaciniz yok.Karsi taraf bakalim ne cevap verecek.Yok ben bununla ugrasmam derse baska şubelere gidin.Mais in subesi vardi ona gidin.En azindan ucretsiz tamir ettirsiniz.Oralardada konu hakkında bilgili oldugunuzu aracın kasanin yeni oldugunu 1000 km de pedala basili gitsem bile boyle olmayacagini soyleyin.
    Debriyaj fazla ısınmış ne demek saçmalamışlar o zaöan hidrolik yağ kaliteli değil bugün bosh un hidrolik yağlarını bırak sıradan bir benzinci firmaların etiket yağları bile 200 derecede bile aynı özellikte çalışıyor senin yağ ne kadar ısınıyor ki özelliği gidiyor?
    Demek ki soğutma yapamıyor yada yapsa da yağ kalitesiz önce yağını değiştir o zaman hidrolik sonra yine yaparsa soğutma yolundan bi gidin
    Biz ve siz de yanlis yapıyoruz.
    Oraya araçta 5 tane izbandut gibi adamla gideceksiniz. Servisin ortasında müşterilerin içinde bağırıp cagiracaksoniz her türlü cirkefligi yapacaksınız
    Ondan sonra beyfendi buyrun diyip işinizi görecekler.
    Ama işte bizler düzgün insanlarız içimize atıyoruz anca
  • tüketici hakem heyeti

    8500 tl karar sınırları içinde bir meblağ

    Hemen e devletten dilekçe oluşturun

    Bilirkişi atar onlar
  • onder46 kullanıcısına yanıt

    aractan inanilmaz sogudum daha bir aylik bir araba iki kere yolda birakiyor. bunu degistirme imkanim var mi ? yoksa ikinci el olarak saticam araci

  • Kullanıcı hatası derken, ne yapmışsınız? Merak ettim.
  • xweser X kullanıcısına yanıt

    debriyaj fazla ısınmıs hıdrolık kacırmıs. yanı kafayı yememek mumkun degıl aracı maslak levent arasında bısıklet gıbı kullanıyorum. ınanın yakın cevreme sorsanız o kadar hassas kullanıyorum kı. yanı ne desem bos aracın degıstırılmesını talep edıcem mahkemeye vermeyı dusunuyorum

  • hakanderler H kullanıcısına yanıt
    Eee hidroliğin kaçırması sizin suçunuz mu? Araçta öyle bir uyarı mı var? Ya da bunun garanti kapsamı dışında olduğu bir yerde yazıyor mu?
  • xweser X kullanıcısına yanıt

    tam olarak bunlara sinir oluyorum ben kullanıcı olarak farketmisim .hıcbır uyarı bırsey yok kaldıkı debrıyaj bu nasıl bılebılırım ısınıyor ısınmıyor ayrıca gercekten hıc bır zaman oyle bır duruma dusmedım bın kmde zaten kadar kullanmıs olabılırım.aracı oldugu yerde bıraktım onların onayıyla servıse kendım getırdım. servisten birsey yok onayı aldım. ertesı gun aynı olay oldu cekıldı. butun aracın sanzımanı vıtes kutusunu dagıtmıslar sıfır aldıgım arabadan sogudum mahkemeye verıp ayıpsız yenısıyle degısımını ıstıcem.

  • hakanderler H kullanıcısına yanıt
    Mahkeme olayı maalesef çok uzun sürüyor. Umarım sizi de tatmin edecek bir çözüm olur.
  • xweser X kullanıcısına yanıt

    biliyorum fakat gidicek başka yerim yok maalesef. gerçekten renault bu kadar vurdumduymaz olamaz butun süreci yaşadım.

  • geçmiş olsun. ayıplı ürünü alıp hatalarını telafi etmeleri gerekirken bir de bedel çıkartılımş şaka gibi.

  • teşekkür ederim.Ne yapıcağımı bilemedim kaldım öyle. güle güle kullanmak nasip olmadı aracı. yapılsada yenisi verilsede yemin ettim aldığım gün satıcağıma.

  • hakanderler H kullanıcısına yanıt

    Çok geçmiş olsun. Gerekirse başka bir servis ve doğrudan MAİS ile görüşün. Yeni bir araçta bahsettiğiniz problemin normal şartlarda kullanıcı hatası diye değerlendirilmesi söz konusu olamaz. Fabrikada çok daha küçük problemler için ciddi uğraştıklarını gördüm.

  • Renault bu kadar tepkisiz olamaz. Maise yazdınız mı ?

    Vaktiyle sıfır megane 2 sedan almıştık dizel, yakıt aldıktan sonra yol bilgisayarında hata meydana gelmişti. Bunun için fabrika bizimle iletişime geçti ve fransa ile irtibat halinde uzmanlar incelemişti aracı.
  • merhabalar mais geri dönüş yapmadı fakat mais garanti olarak yapmayı kabul etmemiş arızayı. belkide prosedür olarak geri cevrildi. olay bugun basıma geldı haftasonu oldugu ıcın arac servıse bıraktım. pazartesı bakılıcak olaya. sanzımanı ve vıtes kutusunu benım ıznım olmadan acmalarıda yasakmıs bunuda ogredım. bunlar acmıs bakmıslar pazartesı gunu detaylı olarak ıletısıme gecmeyı dusunuyorum.


    bu arada avukat ıle gorustum. mahkemenın 2-3 yıl surucegını soyledı ve bılır kısı kararına gore muadılıyle degıstırılıcegı soylendı.bunun sonucunda ıse avukat arkadas TANIDIK bırde arac bedelınıın yada verılen bedelının %20sini alıcagını soyledı. yanı mahkeme yoluda kapanıyor boylelıkle

  • geçmiş olsun kardeşim. burası türkiye, burada haklı olan değil, güçlü olan kazanır.

  • mahmut_emmi kullanıcısına yanıt

    çok teşekkür ederim gerçekten sonuna kadar hissettim bunu ne yapıcağımı bilmiyorum bu saatden sonra bekliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanderler

    çok teşekkür ederim gerçekten sonuna kadar hissettim bunu ne yapıcağımı bilmiyorum bu saatden sonra bekliyorum.

    hocam abd gibi gelişmiş bir ülkede yaşasaydınız, hakkınızı sonuna kadar fazlasıyla alırdınız. eş dost üst düzey bir tanıdık yoksa çok uğraşırsın, ama peşini bırakma çünkü haklısın.

  • yazılım mühendisiyim standart bir kullanıcı kadar anlıyorum arabadan bir sürü araba kullandım kendi aracım olarak 3.aracım hatanın bir gram benden kaynaklı olduğunu düşünsem zaten uğraşmazdım bile ama hiç zorlamadığımı biliyorum o kadar zoruma gitti ki bu süreç anlatamam.karşı tarafın tepkilerini keşke bir kamera olsada burada okuyanlar izleyebilse. servis müdürüyle görüştüm bana diyor ki sen yada renault paramı vericek ben parama bakıyorum bişey yapamam renault paramı vermeyi reddetti yapabiliceğim birşey yok diyor. ne demem gerekiyor burada bu vatandaşa. gerçekten bana biri anlatsa inanmazdım kendimde renault müşteri hizmetlerini iyi bilirdim ama tövbe yani. kendimede söz verdim yemin ettim aldığım gün aracı artık yapılıcak yenisi verilicek yada bilmem ne bu aracı gidip satıyorum. bir daha renault önünden geçmiyorum.

  • 2 aracini makemeyle degistiren biri olarak arac degisimi veya bedel iadesi hakkiniz var ucretsiz tamirat veya hata oraninda indirim disinda.Size tek tavsiyem avukata ihtiyaciniz yok sadece dava başvurularini yazanlara aracin garantiye girmedigi,kullanici hatasi oldugunu yazan evragi servisten alip Tespit Davasi yapip ki bu dava eger kucuk yerde acilirsa birkac haftada hallolur bu davada evraklarla sahitte ekleyin.bundan aldiginiz kararla ihtar gonderin.Bu kademeye kadar avukata asla ihtiyaciniz yok.Karsi taraf bakalim ne cevap verecek.Yok ben bununla ugrasmam derse baska şubelere gidin.Mais in subesi vardi ona gidin.En azindan ucretsiz tamir ettirsiniz.Oralardada konu hakkında bilgili oldugunuzu aracın kasanin yeni oldugunu 1000 km de pedala basili gitsem bile boyle olmayacagini soyleyin.
  • Debriyaj fazla ısınmış ne demek saçmalamışlar o zaöan hidrolik yağ kaliteli değil bugün bosh un hidrolik yağlarını bırak sıradan bir benzinci firmaların etiket yağları bile 200 derecede bile aynı özellikte çalışıyor senin yağ ne kadar ısınıyor ki özelliği gidiyor?
    Demek ki soğutma yapamıyor yada yapsa da yağ kalitesiz önce yağını değiştir o zaman hidrolik sonra yine yaparsa soğutma yolundan bi gidin
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.