Şimdi Ara

>>>RENAULT SYMBOL<<< (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.867
Cevap
13
Favori
485.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mavigökyüzü

    Bide bu yeni modelin 1.2 si de, 1.4ü de 75Bg.

    Teknik verilere göre;
    1.2 olanı şehiriçinde 7.7litre
    1.4 olanı ise 9.7 Lt. tüketiyor.Bu kadar fark normal mi, veya burda bi çelişki yokmu...



    selamlar.yakın bir aile dostumuz yeni symbol aldı geçen hafta.uzun araştırmalar sonucu,ki ben de yardım ettim 1.2 motor olanını aldı.neden 1.2 aldı,burada açıklayayım.öncelikle 1.2 ve 1.4 motorlar da 75 beygir. tork bakımındansa,1.2 motor 4250 devirde 105n/m tork verirken,1.4 olan 5500 devirde 114n/m tork vermekte.ilk bakışta torkun yüksekliği bakımından 1.4 motor daha cazip gibi görünse de,arada gerçekten belirgin farklar var.öncelikle 1.4 motor,max. torkunu 5500 devirde verirken,1.2 motor max torkunu 4250 devirde vermekte.aradaki bu devir farkı,yakıt tüketimini etkileyen en önemli faktörlerden birisi.sonuçta siz 1.4 motorla 114 nm lik max torku yakalamak için 5500 devire tırmanmanız gerekiyorken,1.2 motorda 4250 devirde max torku yani 105 nm/lik torku alabiliyorsunuz.ne kadar yüksek devir, o kadar fazla yakıt tüketimi ilişkisini anlatmama gerek yok.ikinci olarak,1.4 motor eski nesil 8valve sahipken,1.2 olan motor 16 valve teknolojisine sahip,ki kısa bir araştırma yaptığınzda 16 valf motorların 8 valflere oranla ne kadar üstün olduklarını ve yakıt tüketimi açısından farklarını görebilirsiniz.günümzde insanlarda hep şu düşünce hakimdir,düşük hacimli motor yüksek hacimli motorlara oranla daha fazla yakar,doğrudur.ama burada boş ağırlığı 904 kg olan bir araçtan bahsediyoruz,şu da var tabi ki,araçta 4 kişi ve bagajda da yük olduğunda tabi ki 1.2 ve 1.4 motor da bir miktar zorlanacaktır kuşkusuz,ama bu motorların amacı zaten ideal devir aralığında kullanıcısına en düşük tüketimi sunmak.tamamen aile kullanımı için tasarlanmış motorlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: camarot


    quote:

    Orjinalden alıntı: mavigökyüzü

    Bide bu yeni modelin 1.2 si de, 1.4ü de 75Bg.

    Teknik verilere göre;
    1.2 olanı şehiriçinde 7.7litre
    1.4 olanı ise 9.7 Lt. tüketiyor.Bu kadar fark normal mi, veya burda bi çelişki yokmu...



    selamlar.yakın bir aile dostumuz yeni symbol aldı geçen hafta.uzun araştırmalar sonucu,ki ben de yardım ettim 1.2 motor olanını aldı.neden 1.2 aldı,burada açıklayayım.öncelikle 1.2 ve 1.4 motorlar da 75 beygir. tork bakımındansa,1.2 motor 4250 devirde 105n/m tork verirken,1.4 olan 5500 devirde 114n/m tork vermekte.ilk bakışta torkun yüksekliği bakımından 1.4 motor daha cazip gibi görünse de,arada gerçekten belirgin farklar var.öncelikle 1.4 motor,max. torkunu 5500 devirde verirken,1.2 motor max torkunu 4250 devirde vermekte.aradaki bu devir farkı,yakıt tüketimini etkileyen en önemli faktörlerden birisi.sonuçta siz 1.4 motorla 114 nm lik max torku yakalamak için 5500 devire tırmanmanız gerekiyorken,1.2 motorda 4250 devirde max torku yani 105 nm/lik torku alabiliyorsunuz.ne kadar yüksek devir, o kadar fazla yakıt tüketimi ilişkisini anlatmama gerek yok.ikinci olarak,1.4 motor eski nesil 8valve sahipken,1.2 olan motor 16 valve teknolojisine sahip,ki kısa bir araştırma yaptığınzda 16 valf motorların 8 valflere oranla ne kadar üstün olduklarını ve yakıt tüketimi açısından farklarını görebilirsiniz.günümzde insanlarda hep şu düşünce hakimdir,düşük hacimli motor yüksek hacimli motorlara oranla daha fazla yakar,doğrudur.ama burada boş ağırlığı 904 kg olan bir araçtan bahsediyoruz,şu da var tabi ki,araçta 4 kişi ve bagajda da yük olduğunda tabi ki 1.2 ve 1.4 motor da bir miktar zorlanacaktır kuşkusuz,ama bu motorların amacı zaten ideal devir aralığında kullanıcısına en düşük tüketimi sunmak.tamamen aile kullanımı için tasarlanmış motorlar.


    Dediklerine katılıyorum. Yeni Symbol'ü bir kaç hafta önce test etmiştim. Üstelik 1.2 16V/75HP'lik motorlusunu test ettim ve gayet canlı bir motor. Aşağı yukarı gidiş/dönüş olmak üzere 7-8 km.'lik bir yolda kullandım ve 5.vites 80 ile klimayı da açarak hafif eğimli rampayı 4'e düşürmeden çıktım. Yanımda ki görevli 90'ı geçme dedi ve geçmedim. Araba bana göre gayet canlı ve 16V/75 HP. 1.4 ile aynı HP'yi veriyor. Zaten bu motorun amacı ekonomi. Giidpte 250 basacak halimiz veya redline yapacak halimiz yok.
    Şahsen kafama bu 1.2 16V motor yattı. Hatta Expression + full donanım paketi de gayet uygun. Dün fikir edinmek için arabamı aldığım Renault satıcımı uğradım. AMacım arabamı takasa verip, yeni 1.2 16'lik Expression + full paket Symbol'den almak. Gerçi önümüzde ki yıl düşünüyorum aksilik olmazsa. Ama şimdi alırsam ne olur diye bir sorayım dedim. Arabayı bana takas ve sadık müşteri indirimi yaparak, 24600 liraya bıraktılar. Yani o an 10000 lira versem yeni Symbol'ü alıp gelecektim. Tabi şu an değil. Allah kısmet eder de bir aksilik olmazsa seneye bu zamanlar almayı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 24 Ekim 2008; 8:03:38 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: turkun oglu

    bunu alan adam biraz akıllı olsa 32 milyar buna veren kadar sıfır gibi olan satılık makyazlı megane 2 laır be heç mi mantık yok insanda.gerci bende zamanında sıfır aldıydım clioyu ama şte nabacan galeriye girdimmi sırtına baglıyolar arabayı dikkat etmek lazım

    turkun oglu ben buna 32 000ytl vermedim 25950 verdim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako

    symbol bugün satışa çıkıyor sanırım


    Symbol satışta zaten. Bayramın 2. günü yolda görmüştüm. Kül beji idi ve ful paketti galiba. Jantları alaşımlıydı.
    Grand Tour'a gelirsek; gayet şık ve güzel.

    nerde gördün
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogyz


    quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako

    symbol bugün satışa çıkıyor sanırım


    Symbol satışta zaten. Bayramın 2. günü yolda görmüştüm. Kül beji idi ve ful paketti galiba. Jantları alaşımlıydı.
    Grand Tour'a gelirsek; gayet şık ve güzel.

    nerde gördün




    istanbul kadıköyde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: serdar1646


    quote:

    Orjinalden alıntı: ogyz


    quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako

    symbol bugün satışa çıkıyor sanırım


    Symbol satışta zaten. Bayramın 2. günü yolda görmüştüm. Kül beji idi ve ful paketti galiba. Jantları alaşımlıydı.
    Grand Tour'a gelirsek; gayet şık ve güzel.

    nerde gördün




    istanbul kadıköyde


    Aynen, dediğin gibi. KAdıköy de değil ama bayramın 2. günü Kozyatağında görmüştüm. Hem bizim iş yerinin oralar da var yine bir tane.




  • Bence, şu andaki yüksek satış fiyatıyla Türkiye'nin Symbol'u olmaktan uzak..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: camarot


    quote:

    Orjinalden alıntı: mavigökyüzü

    Bide bu yeni modelin 1.2 si de, 1.4ü de 75Bg.

    Teknik verilere göre;
    1.2 olanı şehiriçinde 7.7litre
    1.4 olanı ise 9.7 Lt. tüketiyor.Bu kadar fark normal mi, veya burda bi çelişki yokmu...



    selamlar.yakın bir aile dostumuz yeni symbol aldı geçen hafta.uzun araştırmalar sonucu,ki ben de yardım ettim 1.2 motor olanını aldı.neden 1.2 aldı,burada açıklayayım.öncelikle 1.2 ve 1.4 motorlar da 75 beygir. tork bakımındansa,1.2 motor 4250 devirde 105n/m tork verirken,1.4 olan 5500 devirde 114n/m tork vermekte.ilk bakışta torkun yüksekliği bakımından 1.4 motor daha cazip gibi görünse de,arada gerçekten belirgin farklar var.öncelikle 1.4 motor,max. torkunu 5500 devirde verirken,1.2 motor max torkunu 4250 devirde vermekte.aradaki bu devir farkı,yakıt tüketimini etkileyen en önemli faktörlerden birisi.sonuçta siz 1.4 motorla 114 nm lik max torku yakalamak için 5500 devire tırmanmanız gerekiyorken,1.2 motorda 4250 devirde max torku yani 105 nm/lik torku alabiliyorsunuz.ne kadar yüksek devir, o kadar fazla yakıt tüketimi ilişkisini anlatmama gerek yok.ikinci olarak,1.4 motor eski nesil 8valve sahipken,1.2 olan motor 16 valve teknolojisine sahip,ki kısa bir araştırma yaptığınzda 16 valf motorların 8 valflere oranla ne kadar üstün olduklarını ve yakıt tüketimi açısından farklarını görebilirsiniz.günümzde insanlarda hep şu düşünce hakimdir,düşük hacimli motor yüksek hacimli motorlara oranla daha fazla yakar,doğrudur.ama burada boş ağırlığı 904 kg olan bir araçtan bahsediyoruz,şu da var tabi ki,araçta 4 kişi ve bagajda da yük olduğunda tabi ki 1.2 ve 1.4 motor da bir miktar zorlanacaktır kuşkusuz,ama bu motorların amacı zaten ideal devir aralığında kullanıcısına en düşük tüketimi sunmak.tamamen aile kullanımı için tasarlanmış motorlar.


    Aydınlatıcı bilgileriniz için teşekkürler...




  • Yeni Symbol hakkında Renault Supplier Portaldan aldığım son veri...


    http://rapid**share.com/files/158053080/17545_17545_PR_Reveal_SYMBOL_GB_tcm1120-795170.pdf.html
    yıldızları kaldırın



    Ayrıca Oyak içerisinde test pilotu ile sohbet ettim;
    Depoyu doldurup mühürleyerek,
    klima kapalı
    elektrik sarfiyatı minimumda
    camlar kapalı
    80-90 km/h ile

    yaklaşık 1400 km yol aldıklarını test sonunda depoda 7-8 lt motorin kaldığını belirtti.
    Bilgilerinize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realjackal -- 27 Ekim 2008; 17:49:03 >




  • acikcasi ben begenmedim bu araci...fiat line yi animsatiyor..ya da logo degistirmisler :)))

    o vucuda bide ufacik lastikler...hadi bakalim...
  • Bu aracın fiyatında ne zaman indirim olabilir.
  • Yakıt tüketimi çok güzel ama iç hacim can sıkıcı.1.80 boyunda biri olarak şoför koltuğunu ayarladıktan sonra geçip arka koltuğa oturamadım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mavigökyüzü


    quote:

    Orjinalden alıntı: camarot


    quote:

    Orjinalden alıntı: mavigökyüzü

    Bide bu yeni modelin 1.2 si de, 1.4ü de 75Bg.

    Teknik verilere göre;
    1.2 olanı şehiriçinde 7.7litre
    1.4 olanı ise 9.7 Lt. tüketiyor.Bu kadar fark normal mi, veya burda bi çelişki yokmu...



    selamlar.yakın bir aile dostumuz yeni symbol aldı geçen hafta.uzun araştırmalar sonucu,ki ben de yardım ettim 1.2 motor olanını aldı.neden 1.2 aldı,burada açıklayayım.öncelikle 1.2 ve 1.4 motorlar da 75 beygir. tork bakımındansa,1.2 motor 4250 devirde 105n/m tork verirken,1.4 olan 5500 devirde 114n/m tork vermekte.ilk bakışta torkun yüksekliği bakımından 1.4 motor daha cazip gibi görünse de,arada gerçekten belirgin farklar var.öncelikle 1.4 motor,max. torkunu 5500 devirde verirken,1.2 motor max torkunu 4250 devirde vermekte.aradaki bu devir farkı,yakıt tüketimini etkileyen en önemli faktörlerden birisi.sonuçta siz 1.4 motorla 114 nm lik max torku yakalamak için 5500 devire tırmanmanız gerekiyorken,1.2 motorda 4250 devirde max torku yani 105 nm/lik torku alabiliyorsunuz.ne kadar yüksek devir, o kadar fazla yakıt tüketimi ilişkisini anlatmama gerek yok.ikinci olarak,1.4 motor eski nesil 8valve sahipken,1.2 olan motor 16 valve teknolojisine sahip,ki kısa bir araştırma yaptığınzda 16 valf motorların 8 valflere oranla ne kadar üstün olduklarını ve yakıt tüketimi açısından farklarını görebilirsiniz.günümzde insanlarda hep şu düşünce hakimdir,düşük hacimli motor yüksek hacimli motorlara oranla daha fazla yakar,doğrudur.ama burada boş ağırlığı 904 kg olan bir araçtan bahsediyoruz,şu da var tabi ki,araçta 4 kişi ve bagajda da yük olduğunda tabi ki 1.2 ve 1.4 motor da bir miktar zorlanacaktır kuşkusuz,ama bu motorların amacı zaten ideal devir aralığında kullanıcısına en düşük tüketimi sunmak.tamamen aile kullanımı için tasarlanmış motorlar.


    Aydınlatıcı bilgileriniz için teşekkürler...




    rica ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mavigökyüzü

    Bu aracın fiyatında ne zaman indirim olabilir.



    bugünlerde çok söz edilen ötv indirimi eğer gerçekleşirse,makul bir indirim gerçekleşebilir,ama ne yazık ki,indirim gerçekleşse bile banka faiz oranları yükseldi.yani indirim,peşin alacaklar yada ufak bir miktar kredi alacaklar için uygun görünse de,aracın tamamına yakınına kredi çekecekler için herhangi bir değişiklik yaratmıyor şu an için.
  • 2 haftadır kullanıyorum. 1.2 16v expression.olanı aldım.
    - genel olarak memnunum. ama,
    - yedek anahtar uzaktan kumandalı değil.
    - ön kaput altında yalıtım yok.
    - arkada hoparlör yok.
    - arka kapılara baklantılı iç aydınlatma yok.
    - görünüşü hoşuma çok gidiyor.bulut gri aldım.
    - bagaj hangar gibi.
    - 22.460 ytl ye oyak kampanyasından aldım.
    araba full,bu fiyata başka ne alabilirdim?
    - 2001 symbol vardı önceden, beni hiç üzmedi
    en çok bu sebepten ve bakım masraflarının çok düşük
    olmasından tercih ettim.
    - tavsiye ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kenan29

    2 haftadır kullanıyorum. 1.2 16v expression.olanı aldım.
    - genel olarak memnunum. ama,
    - yedek anahtar uzaktan kumandalı değil.
    - ön kaput altında yalıtım yok.
    - arkada hoparlör yok.
    - arka kapılara baklantılı iç aydınlatma yok.
    - görünüşü hoşuma çok gidiyor.bulut gri aldım.
    - bagaj hangar gibi.
    - 22.460 ytl ye oyak kampanyasından aldım.
    araba full,bu fiyata başka ne alabilirdim?
    - 2001 symbol vardı önceden, beni hiç üzmedi
    en çok bu sebepten ve bakım masraflarının çok düşük
    olmasından tercih ettim.
    - tavsiye ederim.



    Şahsen bende 2005 Symbol arabamı 4 yıldır kullanıyorum. Çok şükür, 35 bin km.de ve gayet memnunum. Yani yetiyor bana. 1.2 motorlu yeni Symbol'ü test etmiştim ve memnun kalmıştım performasnsından.
    Araban hayırlı olsun. İyi bir fiyata almışsın. Bana da geçenlerde fikir edinmek için gittiğimde 24600'e bıraktılar 1.2 16V Expression + full olanını. 1-2 yıl içinde alırsam hiç düşünmeden alırım bu arabayı. E bildiğim bir araba.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34


    quote:

    Orjinalden alıntı: serdar1646


    quote:

    Orjinalden alıntı: ogyz


    quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako

    symbol bugün satışa çıkıyor sanırım


    Symbol satışta zaten. Bayramın 2. günü yolda görmüştüm. Kül beji idi ve ful paketti galiba. Jantları alaşımlıydı.
    Grand Tour'a gelirsek; gayet şık ve güzel.

    nerde gördün




    istanbul kadıköyde


    Aynen, dediğin gibi. KAdıköy de değil ama bayramın 2. günü Kozyatağında görmüştüm. Hem bizim iş yerinin oralar da var yine bir tane.


    resimleri bi incele bende kozyatğında otruyorum belki benimkidir duman gri






  • Aynen, dediğin gibi. KAdıköy de değil ama bayramın 2. günü Kozyatağında görmüştüm. Hem bizim iş yerinin oralar da var yine bir tane.


    bende kozyatğında oturuyorum duman gri ise bizimdir.belki bizimkisini görmüş olabilirsin
  • Orjinalden alıntı: ogyz





    Aynen, dediğin gibi. KAdıköy de değil ama bayramın 2. günü Kozyatağında görmüştüm. Hem bizim iş yerinin oralar da var yine bir tane.


    bende kozyatğında oturuyorum duman gri ise bizimdir.belki bizimkisini görmüş olabilirsin



    Kül beji benim gördüğüm ve çok güzel bir renk. Kafamda o ya da iyolit mavi var.
  • 2 hafta istanbuldaydım ve sürekli farklı ilçelerde ve sokaktaydım ama birtane bile yolda hareket halinde yeni symbol görmedim bu bana enteresan geldi. bu kasa eskisi gibi bir patlama yapamadı sanırım
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.