Şimdi Ara

Renault Talisman Touch 1.6 dci edc 130 bg (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
4.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Arkadaşım ben meramımı anlatamadım galiba. Biz de diyorum 3 tane 2011 model ilk tip Edc şanzımanlı araç var. 100 bin km'ye geliyor bir tanesi sorun yok hiçbirinde diyorum. Daha neyini araştırıyım. Donanım haberde bile arattırdığınızda 2 tane konu çıkıyor Edc ile ilgili, hele hele bu kadar Renault düşmanlığı olan forumdur, burada dahi ortaya konulacak genel bir soruna işaret eden durum yok.

    İnsanları yanlış yönlendirmeyin, Edc sorunsuzdur, Dsg ile karıştırmayın. Ve evet Dsg daha keyiflidir, vitesin değiştirildiğini anlamazsınız dahi ve evet şanzımanı daha 5 bin km'de elinize alma şanzınız yüksektir. Edc şanzımanla Dsg'de ki keyfi alamazsınız ama şanzımanı elinize almadan da en az yüz bin km gidersiniz farkı anlatabildim mi?

    Arkadaşım bende sana şöyle anlatayım 3 tane kendi dsg li aracımız vardı ayrıca bir tane de 7 ileri dsg li şirket aracı caddy.

    İlk caddymiz 1.9 tdi dsg 240 binde sorun yaşanmadan satıldı. Diğer 7 ileri meşhur kuru kavrama dsg li caddy ise 150 bin km de hala kullanılıyor ve sorun yok.

    Ben senin önüne bir sürü edc problemi koyarım, sen de dsg problemi koyarsın bu kadar basit. Ama şunu kabul edeceksin. En rezil çift kavrama şanzıman edc hayatında dsg kullanırsan veya dct farkı görürsün.

    Daha önceki araç opeldi eastrytonic denen vites beni arabadan soğuttu (Şuan edc vites araç kullanıyorum son derece memnunum,dsg kullanmadığım için yorum yapmam doğru olmaz)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Hocam motor şanzıman bu makyajlı kasada geldi aracı karoser problemi yolda bırakmaz ki motor bırakır şanzıman bırakır; ikisi de yeni ikisi de kendini ispatlamamış, haliyle ilk kullanıcılardan olan sizler de denek olmuşsunuz tıpkı vw'nin dsg'nin ilk serilerinde yaptığı gibi. Honda'ya verin atmosferik benzinli motorunu, geleneksel eski düzen tork konvertörlüsünü sorunsuz yıllarca binin ama Honda otomobil konusunda yenilikçi marka olma yolunda yeni adımlar atıyor haliyle daha emekleme seviyesinde böyle aksaklıklar olacaktır ilk kurbanlarından biri de siz olmuşsunuz geçmiş olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • talisman alırsam 160lık motoru için alırım, 130luk motor için girmezdim o yola
  • Edc şanzıman da çift kavramalı şanzımanların easytroniği işte 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Passat'ın güzeldi abi senin,Problemler arabadan'da soğutmuştur diye tahmin ediyorum.Satıp highline passat'a geçme vakti gelmiş gibi

    Şu durumda highline Passat almam. D sınıfı Sedana geçecek olursam geçenlerde kullandığım ve çok hoşuma giden c200 exclusive olur harika bir araç.

    Crv ise bir süre daha binmeye devam. Satmak işin henüz erken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes



    İlk caddymiz 1.9 tdi dsg 240 binde sorun yaşanmadan satıldı. Diğer 7 ileri meşhur kuru kavrama dsg li caddy ise 150 bin km de hala kullanılıyor ve sorun yok.

    Ben senin önüne bir sürü edc problemi koyarım, sen de dsg problemi koyarsın bu kadar basit. Ama şunu kabul edeceksin. En rezil çift kavrama şanzıman edc hayatında dsg kullanırsan veya dct farkı görürsün.

    Böyle yazmayın forumda kimse size inanmaz.Patlak DSG diye yoruma başlasaydınız daha devamını okumadan 20 artı gelirdi

    Her çift kavrama DSG kadar sorunlu dedik.Hatta DSG kadar hızlı vites degiştirmiyor ve konforluda degil dedik.DSG'cilerin yeni savunma taktigi felan demişler.Araştırsınlar bakalım kaç yıldır DSG var.Trafikteki DSG ve EDC araçlara baksınlar bakalım hangisi fazla.Powershift,TCT ve DCT var.DCT yeni oldugundan daha kokusu çıkmadı.Powershift ve Edc araştırın onlarında arıza ihtimali oldugunu görürsünüz.Vites geçişlerinde titreme vs.

    Tork konvertörlü şanzımanları sorunsuz olmasının sebebi teknolojisi çok eski.Dolayısıyla arıza yönünden açıklarını kapattılar.Vites geçişlerini iyileştirip yakıt tüketimine etkisini azalttılar.Fakat hala çift kavramalılar kadar hızlı ve konforlu degiller.Çift kavramada tork konvertörlüler kadar eski olsaydı onlarda sorunsuz olurdu.Fakat şuanda her çift kavramada aynı arıza riski var.Isındıgında hepsinde sogumasını beklemelisiniz,araziye gelmezler.Böyle yorumlarda önüne gelene Vw fanboyu yapıştırması takanlar kendilerine baksınlar bakalım ne oluyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alembizim -- 1 Mayıs 2016; 23:14:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Passat'ın güzeldi abi senin,Problemler arabadan'da soğutmuştur diye tahmin ediyorum.Satıp highline passat'a geçme vakti gelmiş gibi

    Şu durumda highline Passat almam. D sınıfı Sedana geçecek olursam geçenlerde kullandığım ve çok hoşuma giden c200 exclusive olur harika bir araç.

    Crv ise bir süre daha binmeye devam. Satmak işin henüz erken.

    Anladım abi,C200 d exluise gerçekten mükemmel araç icine sadece bir kere mengerlerde oturdum.Gercekten cok kaliteli idi.Amg paketten daha güzeldi bence..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alembizim

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes



    İlk caddymiz 1.9 tdi dsg 240 binde sorun yaşanmadan satıldı. Diğer 7 ileri meşhur kuru kavrama dsg li caddy ise 150 bin km de hala kullanılıyor ve sorun yok.

    Ben senin önüne bir sürü edc problemi koyarım, sen de dsg problemi koyarsın bu kadar basit. Ama şunu kabul edeceksin. En rezil çift kavrama şanzıman edc hayatında dsg kullanırsan veya dct farkı görürsün.

    Böyle yazmayın forumda kimse size inanmaz.Patlak DSG diye yoruma başlasaydınız daha devamını okumadan 20 artı gelirdi

    Her çift kavrama DSG kadar sorunlu dedik.Hatta DSG kadar hızlı vites degiştirmiyor ve konforluda degil dedik.DSG'cilerin yeni savunma taktigi felan demişler.Araştırsınlar bakalım kaç yıldır DSG var.Trafikteki DSG ve EDC araçlara baksınlar bakalım hangisi fazla.Powershift,TCT ve DCT var.DCT yeni oldugundan daha kokusu çıkmadı.Powershift ve Edc araştırın onlarında arıza ihtimali oldugunu görürsünüz.Vites geçişlerinde titreme vs.

    Tork konvertörlü şanzımanları sorunsuz olmasının sebebi teknolojisi çok eski.Dolayısıyla arıza yönünden açıklarını kapattılar.Vites geçişlerini iyileştirip yakıt tüketimine etkisini azalttılar.Fakat hala çift kavramalılar kadar hızlı ve konforlu degiller.Çift kavramada tork konvertörlüler kadar eski olsaydı onlarda sorunsuz olurdu.Fakat şuanda her çift kavramada aynı arıza riski var.Isındıgında hepsinde sogumasını beklemelisiniz,araziye gelmezler.Böyle yorumlarda önüne gelene Vw fanboyu yapıştırması takanlar kendilerine baksınlar bakalım ne oluyorlar?

    Sorunsuz çift kavrama süper sporlarda var bildiğim kadarıyla ancak sistemleri çok pahalı. Yani bir b segmenti araç parası bile olabilir.

    Bu dsg edc vs.. hep bunlar üzerinde tartışma dönmüyor. Bunları savunanlar üzerinde dönüyor. çünkü gerçek kactanesi patlamış kaçta kaçına tekabül ediyor bilinmiyor. Yani oran vermek çok zor. Tam Otomatik ler bile ariza veriyor.

    Forumda ki bu kavga hiç bir yerde yok çünkü burası marka savunucuları dolu. Bu yüzden git gide buralarda gerçek kullanıcı bulunmaz hale geldi.

    Böyle 3-5 kişinin benim edc patlamadi ama senin dsg patladı demesi safsata. Forumda gerçek kullanici sayısı çok az.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Talismanın önüne bide bayrak as rektör gibi girersin kampüsten içeri , senin yerinde olmak isterdim biz o kadar sene üniversiteye gittik hep otobüs
  • ben bu insanlardaki kafayı anlamıyorum ya.
    üniversite kazandı diye 120binlik araba yurtdışına gönder okut türkiyedeki en iyi üniversite bile beş para etmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Talismanın önüne bide bayrak as rektör gibi girersin kampüsten içeri , senin yerinde olmak isterdim biz o kadar sene üniversiteye gittik hep otobüs

    hocam,herşey zamanında güzel inan. ünv. de ulaşım otobüsle güzel, soğukta durakta kuyruk olup üşümek güzel .15 sene önce körüklü dediğimiz otobüsleri halen unutmuyorum .




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.