Şimdi Ara

´´ Renault: Türkiye’den ayrılmayız, güvenimiz tam.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ══════════════════════════════════════
    Renault: Türkiye’den ayrılmayız, güvenimiz tam.
    ══════════════════════════════════════

    Oyak Renault Genel Müdürü Gabillet, Türkiye’ye duydukları güveni vurgularken “Son 10 yıldan beri, her yıl ortalama 100 milyon Euro’luk yatırım gerçekleştiriyoruz. Bunları yarın Türkiye’den ayrılmak için yapmıyoruz” dedi.
     ´´ Renault: Türkiye’den ayrılmayız, güvenimiz tam.

    Oyak Renault Genel Müdürü Alain Gabillet, geçen yılı 228 bin adetlik üretimle kapattıklarını anımsattı, bu yıl ise 250 bin mertebesinde bir üretim öngördüklerini belirtti. Türkiye pazarının, geçen yıla göre biraz geride kaldığını, şu anda yüzde 15’lik azalma görüldüğünü anlatan Gabillet, bu süreçte üretiminin yüzde 80’ini ihraç eden Oyak Renault’nun elindeki en önemli kozun yine ihracat olduğunu vurguladı.

    Türkiye’de son aylarda yaşanan sosyal, siyasal ve ekonomik gelişmeleri değerlendiren Gabillet, “Türkiye bunlardan daha ciddi krizleri aşmayı bilen bir ülke” dedi.

    Renault’nun son 40 yıldır Türkiye’de faaliyet gösterdiğine dikkati çeken Gabillet, “Biz neler gördük bu dönemler içinde. Son 10 yıldan beri, her yıl ortalama 100 milyon Euro’luk yatırım gerçekleştiriyoruz. 4 yıl öncesine göre personel sayımız (2003-2007 döneminde) iki misline çıkacak. Dolayısıyla bütün bunları yapıyorsak herhalde yarın Türkiye’den ayrılmak için yapmıyoruz” diye konuştu.

    ‘SEÇİMDEN SONRA CANLANMA BEKLENİYOR’

    Türk otomotiv pazarının yüksek potansiyeli olduğuna dikkat çeken Gabillet, şunları söyledi: “Birçok pazar gibi Türk otomotiv pazarı da politik, ekonomik ve sosyal istikrara kavuşması gereken bir pazar. Dolayısıyla böyle koşullarda potansiyel müşteriler, satın almaya geçmeden önce beklemeye geçtiler. Olan biteni açık şekilde görebilme, önlerini görme anlamında bekliyorlar. Evet, gerçekten de tüketiciler seçim döneminin geçmesini bekliyorlar. Seçim dönemi geçene kadar, nispeten sakin geçecek pazar, ondan sonra bir canlanma bekleniyor tabii ki.”

    Yıl sonu itibarıyla 250 bin adetlik hedef üretimin, yüzde 80’inin ihracata, yüzde 20’sinin de iç pazara yönelik olacağını belirten Gabillet, “İç pazar taleplerinin gidişine göre buna cevap verecek rezervimiz var” dedi.

    ‘BURSA FABRİKASI ZİRVEDE’

    Renault Grubu’nda ürün projeleri değerlendirilirken, birçok parametrenin göz önüne alındığını, ancak en yüksek rekabet gücü olan fabrikalar ve ülkelerin arandığını anlatan Gabillet, “Oyak Renault, Renault’nun en gözde fabrikalarından bir tanesi. Bunu başkanımız Carlos Ghosn, Renault’nun Bursa fabrikasının kalite olarak, en üst düzeyde olduğunu, Renault fabrikaları içinde zirvede olduğunu belirtti. Bu da bizi gururlandırdı tabii” dedi.

    Kaynak.








  • ayrılıp da altın yumurtlayan tavuğu keserler mi hiç. fiat reno bu memleketin ekmeğini en çok yiyen firmalar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yasir

    ayrılıp da altın yumurtlayan tavuğu keserler mi hiç. fiat reno bu memleketin ekmeğini en çok yiyen firmalar.

    +1905
  • bize 30sene R12 benzeri araçları kakaladılar ne ayrılcaklar bizdede vardı r12 babam 1978 de 0/km de almış 20 sene bızde kaldı ama garajda geçirdi bu sürenin çoğunu onu çok sevrdim ayrı,


    ama 124 ler r12 ler bizim halkımıza kakalanan araçlar avrupada miyadını doldurmuş sonrada ufak tefek makyajlarla ülkem halkına satılmış hemde değerinin çok üstüne satılmış araçlar bu yüzden onlar kovsanızda gitmez..
    fıat ve renoyı bu yönlerinden dolayı bana itici geliyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PRODRİVER -- 5 Haziran 2007; 12:38:51 >
  • Ben de böyle kek bir pazar bulsam bende sonsuz güvenirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: autoshow

    Ben de böyle kek bir pazar bulsam bende sonsuz güvenirim.



    Burada sizin tabiriniz ile "kek" olan bizleriz sanırım, şu durumda kendi aracımızı üretemeyip dışarıya bağımlı olarak onlardan araç isteyen biziz. Mecburuz bir yerde.
  • ayrılmaz tabi bulmuş bizim gibi dışarıya bağımlı bir milleti
    ayrılsa napacak böyle bi pazarı bırakacakmı
    çok saçma bir yorum yapmışlar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ben mağdur olduğumda .rezilliğinizi herkese anlatçam dediğimde utnamadan bana ;

    ' BİZE KOMPLE TÜRKİYEYİ KAYBETTİRSENİZ NE YAZAR %3 Ü MÜZ KAYBOLUR SADECE '' demişlerdi ....e yorum sizin....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor


    ben mağdur olduğumda .rezilliğinizi herkese anlatçam dediğimde utnamadan bana ;

    ' BİZE KOMPLE TÜRKİYEYİ KAYBETTİRSENİZ NE YAZAR %3 Ü MÜZ KAYBOLUR SADECE '' demişlerdi ....e yorum sizin....


    %3 mü??

    reno ,fiyat amerika uzakdoğu piyasasına araba satabiliyomuymuş ki böyle bişi demiş??

    avrupa ve bizim gibi kek milletlerden başka kimseye satamazlar bu araçları
  • reno ve fiat yıllar evvel amerikada araç sattılar.

    daha sonra ekonomik sebepler ile çekildiler.

    fiat 131 amerikada satıldı.1975 yılında

    http://members.aol.com/gemery/131main.htm

    renoyu bilemem ama fiat seneye yeni kasa 500 ile amerikaya tekrar giricek.

    fiat avrupa dışında uzakdoğu ve avustralya da dahi araç satıyor.

    http://www.fiat.com/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_COM/home.jsp?BV_UseBVCookie=no

    konuyla ilgili de renonun gaz verici açıklaması elbet satış odaklı.

    1 sene boyunca kimse reno almasın.çeker giderler.

    sadece otomobil sektörünü değil birçok sektörde yabancıların eline bakıyoruz ve çerk artık malesef böyle dönüyor.

    kendi yerli aracımızı geliştiricek potansiyale sahip oldumuz halde bu işe girmeye kimsenin niyetnin olmaması

    büyük acıdır.

    yabancılar bize yatırım yapıyor diye seviniyoruz.yerli sandığımız araçları alıp mutlu oluyoruz.durum böyle olsa bile ben yine de yerli tercih ediyorum.



    sonuç üretim için avantaj yaratmasak yatırım da yapmazlar.satışlar dursa da çeker giderler.

    kendi otomobilimizi üretmek için girişim dahi olmaması da ipleri yabancılara verdiğimizin ispatıdır.




  • tabi ki % 3 değil sallıyorlar güya tok satıcı görüncekler . bence de ülkemiz renonun kalbi biz olmazsak zaman içinde ne olacakları belli ama megane 2 ile zaman içersinde imaj fena bozulcak bak görün...arabalar 15000 lerde 30000 lerde dökülmeye başladı.


    sonra gelelim bize . CLİO SYMBOL kadar basit bir arabayı tepeden tırnağa üretemiycek kadar acizmiyiz ? yada symbolün imzası fransız renonun değilde tr nin olursa satamama korkusu mu var .

    ama 2007 ye gelmişiz hala bir atılım deneme proje hiçbirşey yok....sabancı koç kuramazlar mı isteseler bu tarz bir fabrika...bence böyle bir türk araba fabrikasında çalışan bir türk mühendis olsam gece gündüz büyük bir gururla daha fazla şevkle çalışırdım. yabancı firmada bir türk mühendisinin başarısı onlar tarafından işten atılmamak için yüksek ödenek için yalakalık diye belki nitelendirilirken....

    . oysaki ülkemizde bir gelişme sağlayacak mühendise bizler helal olsun işte bu türk işi diye desteklenir .ama tabi maddi olarak da adamları yeterince görmüyorlar herhalde ki gidiyorlar .... ülkemizde yeterince sahip çıkılamayan beyin göçünün durdurulamaması en büyük kayıp....




  • aman ayrılın hatrımız kalır.
    üç kuruş kurumlar vergisi ver
    istihdam sagladım diye bir sürü
    taviz iste ben renoyum ben renoyum de.
    ülkenin öz kaynaklarını sömür,çalıştırdığın adamlara
    fransa'daki fabrikada kendi insanlarına tanıdığın
    olanakları sağlayıp versene yiyorsa euro üzerinden
    maaş.

    bu söylediklerim tüm yabancı yatırımcılar için geçerli.
    yabancı semaye gelsin diye apış aramızı açtığımız sürece
    sömürülüp dururuz.kendi kurallarımızı koyalım.
    diyecekseniz ki kara gözümüz kara kaşımız için gelmiyorlar.
    eger kanımızı emecekler,bizi sömürecekler,ülkeyi parsel parsel
    bölüp paylaşacaklarsa gelmesinler.

    cumhuriyet
  • Bu konuları açmak derine inmek bir takım siyasi söylemleride beraberinde getireceğinden kurcalamamak lazım . Boz kırlarda cirit atan , av kovalayan , kahramanlıkları ile , mertlikleri ile , merhamet ve adeletli davranışları ile nam salan , hiç bir ülkeye nasip olmamış toprak bütünlüğüne sahip olupta içinde her türlü dinden dilden ırktan insanı bir çatıda tutan ataların torunları olan bizler maalesef yeni dünyanın ezici çarkları arasında kendi ayaklarımız üzerinde durabilecek kabiliyete ve kana sahipken emperyalist toplumların kanserli hücreleri ile boğuşmaktan müstemleke den bir adım ötede tutunmaya çalışıp üzerimize kurulan yeni yeni oyunlara gard almaya çalıştığımız sürece , geçmişimizden ders çıkarıp silkinmediğimiz sürece üzerimize ölü toprağı silkmeye devam edip duracaklar....
  • r12 ve r9 ları kakaladılar diyorsunuz ama belki de onlar olmasa şu an hala küba gibi 1950-60 model chevy ler kullanıyor olurduk.

    tofaşlar, r12ler ve ardından r9lar düşük gelirliyi bile araba ile tanıştırdı, her ne kadar güvenli olmasalarda sağla idiler.
  • benimde renoma güvenm sonsuz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ccaparli

    r12 ve r9 ları kakaladılar diyorsunuz ama belki de onlar olmasa şu an hala küba gibi 1950-60 model chevy ler kullanıyor olurduk.

    tofaşlar, r12ler ve ardından r9lar düşük gelirliyi bile araba ile tanıştırdı, her ne kadar güvenli olmasalarda sağla idiler.


    çok güzel yorum.onlar olmasaydı belkide hala amerikan kültüründeki dev araçları kullanıyor olurduk.
  • yukardaki cumhuriyetten alıntıya kesinlikle katılıyorum.
    arabaları kakalamak vs gibi kelimeler kullanmıycam. fakat bu şirketlerin neden türkiyeyi tercih ettikleri bellidr. reno tofaş bosch mako hepsi bursada olan fabrikalardır doğruyu söylemek gerekirse burda normal işçi olarak çalışanlar bile türkiye ortalamasının üstünde iyi paralar kazanmaktadırlar. fakat avrupa ile kıyas yapıldığında yarısı kadar bile olmayan vede gel mesai git mesai istediği gibi çağırabilen şirketlerdir hafta sonu çalıştırır vardiyalı olur vs olur adamlar köpek gibi çalıştırır bizim insanımız çalışır evine gidemez gece işte çalışır tek teselliside burdan iyi para almasıdır avrupada bunu istesede yapamaz hatta bizim fabrikalarda iş kalitesi diğerlerine oranla daha iyidir fordda olsun renoda olsun hem böle bir olay hemde düşük maliyet hemde denize kıyısı olan bir şehirdesin daha ne istersinki benim güvenim tam olur
  • Aman bizde çok meraklydık kalın lütfen.
    Onlar burdaysa yine sebebi biziz...
  • Bazı olaylardan sonra hiç bir fransıza güvenim kalmadı
  • 69 model renault 12 TS'yi evirip cevirip symbol diye satarsanız ve satıs rekorlarını kırmaya devam ederseniz tabiki guveniniz tam olur. Ayakta uyuyor bu millet
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.