Şimdi Ara

Renault yeni 1.6 dCi 130 beygirlik motorla atağa kalkıyor (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
427
Cevap
1
Favori
47.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Forumda bu 130 beygirlik dizel motor yazılarını okuyunca hafta sonu bir reno bayine gidip bilgi alayım dedim, büyük bir bayi..
    130 beygirlik dizel üniteden bahsedince gözüme baktılar bir süre; sonra bizim 110 beygirlik 1.5 motorumuz var dediler, en ufak bir bilgi yok!
    Ben bile onlardan fazla şeyler biliyordum o motor hakkında. Fazla durmadım kendimi dışarı attım.
    Sonra kia ve hyundai bayilerine uğradım. Yeni hyundai İ30 128ps dizel motorla Mart ayı sonunda; yeni Kia Ceed 128 ps dizel motorla en geç Haziran ayında Türkiye'de

    Emin olun bilmemelerinin imkanı yok. Yalnızca O kıt akıllarıyla salağa yatıyorlar... Zannediyorlarki haberimiz yok dersek yada gelmeyecek dersek bu motoru soran kişi 1.5 motoru alır gider..




  • 1.6-130 Beygir 300 tork Megane HB teknik verisi ; 0-100 9.8 saniye..
    Bence cok iyi bu deger...Mesela yeni Hyundai İ30 1.6-128 beygir..; 10.7 saniye...

    Agirlik farkindan dolayi sanirim arada ki fark,ya da aktarma oranlariyla,sanzumanla ilgili bir durum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    1.6-130 Beygir 300 tork Megane HB teknik verisi ; 0-100 9.8 saniye..
    Bence cok iyi bu deger...Mesela yeni Hyundai İ30 1.6-128 beygir..; 10.7 saniye...

    Agirlik farkindan dolayi sanirim arada ki fark,ya da aktarma oranlariyla,sanzumanla ilgili bir durum...



    128lik motorun sadece ismi 128 hp, cismi 115liklerle aynı performansı sunuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    1.6-130 Beygir 300 tork Megane HB teknik verisi ; 0-100 9.8 saniye..
    Bence cok iyi bu deger...Mesela yeni Hyundai İ30 1.6-128 beygir..; 10.7 saniye...

    Agirlik farkindan dolayi sanirim arada ki fark,ya da aktarma oranlariyla,sanzumanla ilgili bir durum...



    128lik motorun sadece ismi 128 hp, cismi 115liklerle aynı performansı sunuyor.

    Soyle soyleyeyim,Su an ki Megane 1.5-105 beygir dizel aracim 240 tork ( ithal )
    0-100 verisi 10.9 Saniye..

    Yeni Hyundai İ30 : 128 bg-10.7 saniye..Arada 2 salise fark var..

    Benim aracim 1280 kg ancak Hyundai'yi bilmiyorum..Eski kasa Hyundai 1400 civariydi sanirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yaw hani ne zaman geliyormus bu motor secenegi? edc ile kullanacaklar miymis?
  • Motorun gelmesi daha zaman alır.
    EDC ile şu an zor.
    İleride oda olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverci

    Kulağa hoş geliyor. 1.6 dci 130 bg 320 tork...


    en kısa zamanda bekliyoruz
  • Tahminimce yakıt azalır ve performans ciddi derecede artar.Renault'un sırf motor sayesinde bile ciddi araç satacağını düşünüyorum.zevkli bi motor olacağa benziyor.
  • diğer konudahttp://resim.donanimhaber.com/m_58255652/mpage_1/f_/key_//tm.htm#58255652
    vermiştim ama buraya da ekleyeyim
     Renault yeni 1.6 dCi 130 beygirlik motorla atağa kalkıyor
  • 130 luk dizelin makyajlısıda resimdeki gibi olacak sanırım,,fransada böyle satılıyor çünkü

     Renault yeni 1.6 dCi 130 beygirlik motorla atağa kalkıyor
  • Hani yahu nerede şu motor
  • daha çok zaman var edc lisi ise şuan gündemde yok ama 1 yıla kalmaz netleşir.
  • Makyajlanacak kasayla suan ki motorlar devam edecek o zaman ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    1.6-130 Beygir 300 tork Megane HB teknik verisi ; 0-100 9.8 saniye..
    Bence cok iyi bu deger...Mesela yeni Hyundai İ30 1.6-128 beygir..; 10.7 saniye...

    Agirlik farkindan dolayi sanirim arada ki fark,ya da aktarma oranlariyla,sanzumanla ilgili bir durum...



    128lik motorun sadece ismi 128 hp, cismi 115liklerle aynı performansı sunuyor.

    Soyle soyleyeyim,Su an ki Megane 1.5-105 beygir dizel aracim 240 tork ( ithal )
    0-100 verisi 10.9 Saniye..

    Yeni Hyundai İ30 : 128 bg-10.7 saniye..Arada 2 salise fark var..

    Benim aracim 1280 kg ancak Hyundai'yi bilmiyorum..Eski kasa Hyundai 1400 civariydi sanirim...

    Arada 2 salise yok 20 salise var.




  • haziranda geliyor makyajlı kasa,, 1.5 dci 110 hp nin yanısıra 1.6 dci 130 hp de geliyor ama GT LİNE adı altında spor tip versiyon 5 kapılı,yukarıda resmini verdiğim araç

    http://www.arabam.com/haber/Lansman-Makyajli-Megane-Haziranda-Turkiyede/Detay-294856



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dalgıç murat -- 22 Nisan 2012; 8:53:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    1.6-130 Beygir 300 tork Megane HB teknik verisi ; 0-100 9.8 saniye..
    Bence cok iyi bu deger...Mesela yeni Hyundai İ30 1.6-128 beygir..; 10.7 saniye...

    Agirlik farkindan dolayi sanirim arada ki fark,ya da aktarma oranlariyla,sanzumanla ilgili bir durum...



    128lik motorun sadece ismi 128 hp, cismi 115liklerle aynı performansı sunuyor.

    Soyle soyleyeyim,Su an ki Megane 1.5-105 beygir dizel aracim 240 tork ( ithal )
    0-100 verisi 10.9 Saniye..

    Yeni Hyundai İ30 : 128 bg-10.7 saniye..Arada 2 salise fark var..

    Benim aracim 1280 kg ancak Hyundai'yi bilmiyorum..Eski kasa Hyundai 1400 civariydi sanirim...

    Arada 2 salise yok 20 salise var.

    10 salise 1 sn. 20 salise 2 sn ye eder dostum. Dolayısıyla ilk arkadasın 2 salise fark var demesi rakamlara göre doğru.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    1.6-130 Beygir 300 tork Megane HB teknik verisi ; 0-100 9.8 saniye..
    Bence cok iyi bu deger...Mesela yeni Hyundai İ30 1.6-128 beygir..; 10.7 saniye...

    Agirlik farkindan dolayi sanirim arada ki fark,ya da aktarma oranlariyla,sanzumanla ilgili bir durum...



    128lik motorun sadece ismi 128 hp, cismi 115liklerle aynı performansı sunuyor.

    Soyle soyleyeyim,Su an ki Megane 1.5-105 beygir dizel aracim 240 tork ( ithal )
    0-100 verisi 10.9 Saniye..

    Yeni Hyundai İ30 : 128 bg-10.7 saniye..Arada 2 salise fark var..

    Benim aracim 1280 kg ancak Hyundai'yi bilmiyorum..Eski kasa Hyundai 1400 civariydi sanirim...

    Arada 2 salise yok 20 salise var.

    önce şu yanlışı düzeltelim,,,, hyundai i30 1.6 dizel 128 hp nin 0-100 hızlanması 10.7 saniye değil 10.9 saniye, yani arkadaşın aracıyla aynı,,aşagıda hyundainin kendi sayfasındaki teknik özelliklerin linki var oradan bakabilirsiniz,,
    ayrıca hyundainin yeni i30 da kullandığı 128 hp lik dizel motor sanıldıgı gibi yeni üretim bir motor değil,aksine eski i30 da kullanılan 1.6. 115 hp dizel motorun sadece yazılımla gücü biraz yükseltilmiş olanı,,yani aynı motor.. (RENAULT UN YENİ YAPTIĞI 1.6 DCİ 130 HP) gibi değil demek istiyorum

    http://www.hyundai.com.tr/tr/Content.aspx?id=aracozellikler&tid=1&model_id=35&menu_id=411&ordercolumn=1.1

     Renault yeni 1.6 dCi 130 beygirlik motorla atağa kalkıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dalgıç murat -- 22 Nisan 2012; 9:31:01 >




  • Salise, saniyenin altmışta birine eşit olan zaman dilimidir. Saniyenin yüzde biri olarak bilinmesinin sebebi ise atletizmde saniyenin yüzde biri olarak bir birim santisaniye oluşturulması ve bunun yanlış isimlendirilmesidir. Salisenin altmışta birine ise "rabia" denir. Salisenin ingilizcesi split-seconddır.
    (wikipedia)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: Öklid

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    1.6-130 Beygir 300 tork Megane HB teknik verisi ; 0-100 9.8 saniye..
    Bence cok iyi bu deger...Mesela yeni Hyundai İ30 1.6-128 beygir..; 10.7 saniye...

    Agirlik farkindan dolayi sanirim arada ki fark,ya da aktarma oranlariyla,sanzumanla ilgili bir durum...



    128lik motorun sadece ismi 128 hp, cismi 115liklerle aynı performansı sunuyor.

    Soyle soyleyeyim,Su an ki Megane 1.5-105 beygir dizel aracim 240 tork ( ithal )
    0-100 verisi 10.9 Saniye..

    Yeni Hyundai İ30 : 128 bg-10.7 saniye..Arada 2 salise fark var..

    Benim aracim 1280 kg ancak Hyundai'yi bilmiyorum..Eski kasa Hyundai 1400 civariydi sanirim...

    Arada 2 salise yok 20 salise var.

    10 salise 1 sn. 20 salise 2 sn ye eder dostum. Dolayısıyla ilk arkadasın 2 salise fark var demesi rakamlara göre doğru.

    Yok artık şakaydı heralde




  • valla multijetten daha mı başarılı olur onu zaman göseterecek ama bi dergide okuduğum kadarıyla tüm megane ailesine gelecekmiş ve 1.5 dci ile aynı paraya satılacakmış bide haziranda türkiyedeymiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XPmax -- 22 Nisan 2012; 10:28:18 >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.