Şimdi Ara

renocular bibakıverin clio 3 mü yeni sembol mü????????

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
8.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar size bir sorum olacak? yardım ederseniz çok sevinirim.
    sıfır km otomobil alınacak( yakın dostuma ) benzinli olacak ya yeni sembol yada clio hb düşünüyoruz
    siz ne dersiniz???

    sembol, 1.2 exp. + konfor paket+15 jant ya daaa
    clio 3 hb , 1.2 extreme

    fiyatlar birbirine yakın hb sadece 500 ytl pahalı siz olsaydınız hangisini alırdınızzzz
    lütfen yardımlarınızı esirgemeyinnnnnnnn saygılarımla



  • Eğer geniş bagaj hacmine ihtiyaç duymuyorsanız, H/B çok daha mantıklı bir seçim olur. Neden mi?

    * Euro NCAP çarpışma testlerinde 5 yıldız alarak güvenliğini kanıtladığı için (Symbol'de maalesef bu şekilde bir test yok)

    * Daha kaliteli ve yeni nesil malzeme kullanıldığı için

    * H/B kasa sayesinde özellikle virajlardaki yol tutuşu için

    * Detay işçiliği çok daha kaliteli olduğu için

    * 2006'dan bu yana üretilen kasa olması nedeniyle, ilk çıkışından bu yana yaşanan sorunlarına yönelik fabrikaya geri besleme yapıldığı için (Yeni çıkan otomobillerin seri üretim nedeniyle mutlaka kalite sorunları olur. Symbol, bu noktada dezavantaja sahip)

    Otomobil pazarına baktığınızda, genellikle Sedan ve S/W kasa otomobillerin, H/B kasalardan daha pahalı olduğunu görürsünüz. Symbol, sedan kasa olmasına rağmen, H/B'den 500 YTL daha ucuz ve total ağırlıkta 100 Kg'dan fazla H/B'ten daha hafif.. Acaba nedenleri ne olur diye düşündünüz mü? Benim aklıma gelen 3 sebep var:

    Birincisi:

    Symbol'ün yeni çıkan bir otomobil olması sebebiyle, piyasada daha fazla tutulmasını sağlamak üzere uygulanan promosyonel fiyatlar

    İkincisi

    Symbol'ün daha fazla yerlilik oranı sebebiyle, daha ucuza sunulması

    Üçüncüsü

    Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik saatlerinin düşürülmesi ile köşegen kalıpların kullanılmasıyla birlikte sağlanan maliyet avantajları

    Değerlendirmelerime göre, bunların içerisinde Symbol'ün H/B'e göre ucuzluğunu sağlayan en büyük faktör üçüncüsü..

    Önerim, ihtiyaçlarınıza göre seçim yapmanız yönünde..




  • Öncelikle arabadan beklentiler neler? Bu çok önemli her ikisinide test etsin bence sportif ve konforlu olsun diyosa HB ama her yol şartında yürüsün parça bakım ucuz olsun diyosa SYMBOL
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrebjk500

    symbolun bagaji cliodan daha buyuk bide clio symbolum var die geciniosun

    quote:

    Eğer geniş bagaj hacmine ihtiyaç duymuyorsanız, H/B çok daha mantıklı bir seçim olur. Neden mi?

    * Euro NCAP çarpışma testlerinde 5 yıldız alarak güvenliğini kanıtladığı için (Symbol'de maalesef bu şekilde bir test yok)

    * Daha kaliteli ve yeni nesil malzeme kullanıldığı için

    * H/B kasa sayesinde özellikle virajlardaki yol tutuşu için

    * Detay işçiliği çok daha kaliteli olduğu için

    * 2006'dan bu yana üretilen kasa olması nedeniyle, ilk çıkışından bu yana yaşanan sorunlarına yönelik fabrikaya geri besleme yapıldığı için (Yeni çıkan otomobillerin seri üretim nedeniyle mutlaka kalite sorunları olur. Symbol, bu noktada dezavantaja sahip)

    Otomobil pazarına baktığınızda, genellikle Sedan ve S/W kasa otomobillerin, H/B kasalardan daha pahalı olduğunu görürsünüz. Symbol, sedan kasa olmasına rağmen, H/B'den 500 YTL daha ucuz ve total ağırlıkta 100 Kg'dan fazla H/B'ten daha hafif.. Acaba nedenleri ne olur diye düşündünüz mü? Benim aklıma gelen 3 sebep var:

    Birincisi:

    Symbol'ün yeni çıkan bir otomobil olması sebebiyle, piyasada daha fazla tutulmasını sağlamak üzere uygulanan promosyonel fiyatlar

    İkincisi

    Symbol'ün daha fazla yerlilik oranı sebebiyle, daha ucuza sunulması

    Üçüncüsü

    Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik saatlerinin düşürülmesi ile köşegen kalıpların kullanılmasıyla birlikte sağlanan maliyet avantajları

    Değerlendirmelerime göre, bunların içerisinde Symbol'ün H/B'e göre ucuzluğunu sağlayan en büyük faktör üçüncüsü..

    Önerim, ihtiyaçlarınıza göre seçim yapmanız yönünde..






  • turbox çok güzel açıklamış. Şahsen benim için bagaj önemli olmasa düşünmeden CLİO III alırım. Ama işte bagaj yazın tatile giderken anca yetiyor ve o yüzden Symbol derim. Tabi bu benim şahsi fikrim. Beklentin hangi yöndeyse ona göre seçim yap derim. Mesela evde arabayı benden başka kullanan yoktur. Hafta içi işe gidip gelirken, hafta sonları da bekar olduğum için genelde ben ya tek ya da ev halkı ile bir yere gideceksek gideriz. E tabi hafta sonu gezmesinde bagajı kullanmayız. İşte Carrefour yiyecek alış verişinde ve yazın ailece 4 kişi (4 yetişkin) tatile giderken bagaj valizlerle dolar. İşte o zaman Symbol daha cazip olur.
    Bazen CLİO III alayım derim ama işte bagajı düşününce boşver diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 28 Aralık 2008; 19:15:23 >
  • Arkadaslar Haklı Bagaj HAcmi Konusunda Sedan ..

    İşçilik ve Kalite Konusunda Hb...

    Hb nin sedandan iç Malzeme Ve işcilik Kalitesi Bakımından Önde Oldugu Cok acık..
  • birisi HB birisi sedan bu araçların. clio III HB'in bagajı küçükse bir de clio grand tour'a göz atın. 450 LT bagaj var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Megane 4 mü Astra mı?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bende tam bunu söyleyecektim. Clio Grand Tourer almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Symbol tam bir felaket. Bence tabi. Çok çirkin ve kalitesiz. Clio ile alakası olmayan, renault group bünyesindeki samsung otomobillerden etkilenmiş çin malı gibi duran bir araç. Clio ise tam bir avrupalı ve kaliteli. Tekrar söylüyorum şahsi fikrimdir. Ben olsam clio grand tourer veya grand modus alırdım.
  • Tabi yahu, CLİO Grand Tour tavsiye etmek hiç aklıma gelmedi. Bence de bagaj kullanırım diyorsan Clio Grand Tour bak. Gayet şık bir araba.
  • bende 1.2 2009 HB 16V Extrem Clio var. Aracın dengesinden, genel olarak işçiliğinden, şehir içi manevrasından, fiyatına göre konfor ve işçiliğinden memnunum. Fakat 1.2 alıyorum az yakacağım diye düşünme. İmkanın var ise 1.4 hb al.

    arkadaşların belirttiği bagaj olayı önemli. bizde 2. araç 1.6 16 V Dynamic Megane Sedan var 540 lt bagaj yetimiyor. ( Gerçi bizimkilere kamyon versen onada sığamazlar )

    Sembole sakın bulaşma. plasiyerler için şirketlere yönelik çıkarılmış bir araç olarak düşünüyorum.
  • bence de clio GT iyi bir seçenek olur..

    hem clio III HB ile aynı kalitede hem bagaj geniş hem de tasarımı daha sportif..

    clio III ne zaman makyajlanacak acaba
  • 2006 Eylülde Clio III 1.4 98bg aldım. 2 senenin üstünde kullandım, kusursuz. Geçen hafta farklı bir amaç için o aracımı satıp aynısının 2009 dizelini aldım. Ben kesinlikle Clio III derim. Malzeme, işçilik, iç ve dış görünüm hepsi harika. 2006 yılında ödül almış bi araçtır. Ses yalıtımı Focus'da bile yok. çok açık ve net söylüyorum, isteyen binip test etsin. Araba birçok özelliği ile rakiplerinin hatta rakiplerinin üstündekilerin önünde.

    Ben 1.4 98bg motoru kullandığım için onu tavsiye ederim. Uzun yol yakıtım 5.2/100km idi. Arabayı aldığım günden itibaren verdiğim benzin parasıyla yaptığım km'yi oranlarsan tüketimi 7.1/100km
  • msaltik hocam : 1.4 16v 98 bg iki yıldır kullandığınız aracınızla yeni aldığınız dizeli performans olarak kıyaslarmısınız...Şahsi düşüncem şehir içinde gayet hızlı ve atak olan dizel,uzun yolda,sollamalarda 1.4 98 bg kadar sizi memnun etmiyordur..ne dersiniz
  • Parça fiyatları hariç sembolün teknik açıdan hiçbir üstünlüğü yok hb e karşı ki symbol tamamen eski versiyonun yürüyen aksamının üzerine kurulmuş bir araç hb ise yep yeni renaultun mini sınıf için geliştirdiği en son teknolojiye sahip.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hay-bey

    msaltik hocam : 1.4 16v 98 bg iki yıldır kullandığınız aracınızla yeni aldığınız dizeli performans olarak kıyaslarmısınız...Şahsi düşüncem şehir içinde gayet hızlı ve atak olan dizel,uzun yolda,sollamalarda 1.4 98 bg kadar sizi memnun etmiyordur..ne dersiniz


    yeni dizelimi motor henüz 400km'de olduğu için performans denemesi amaçlı kullanmadım hiç. Yalnız bahsettiğiniz gibi dizelin düşük devirlerde yüksek torl sağlama avantajı var, ama bence sohbetin içinde performans lafı geçince ibre benzinliye dönüyor. Hani çok klasik bi ifade vardırya dizelciler arasında, "ben yokuşu tırmanırken aracım hala gaz istiyodu, ama sağ şeritte benzinlliler birikmişti" öyle bi yığılma hiçbi zaman yaşamadım ve beni hiç bi dizel geçemedi bugüna kadar. Haa şu 2.0 TDI bunun dışında tabi :) Dizelci şunu savunabilir sadece o yokuşu tırmanırken biraz daha az yakıt yakmıştır ve devirli kullanayaım diye yırtınmamıştır. Bunun yanında 2 viteste 95km/h hıza çok rahat ulaşabilen 1.4 98bg aracım şehir içinde de birçok araca gereken dersi vermiştir. Sorento dahil... Biraz da şoförün katkısı var tabii

    Özetlersek şu an yeni dizelimi eleştirmem için çok erken, hem motorum daha açılmadı hem ben dizele yeterince alışmamamışdır. Ama 1.4 98bg motorumu asla unutamam heleki 5000-6000 devirde gelen o müthiş sesi...




  • clio 3 hb
  • symbolden uzak dur eski clio lardan farkı sadece dışı değiştirilmi clio3 lere bak grandturda olablilir.
  • bagaj dışında bi artısı yok kardeşim 3 yıl symbol kullandım.Kötü diyemem kullanım koşullarını bilmiyorum.Ama almışken hb alsın, İlk çıktığında baştan aşağıya yenilenmiş arabadır ve avrupa güvenlik standartlarında kendini kanıtlamış araçtır.Fakat symbol 2001 de çıktığından beri bana göre aynı tas aynı hamam.Görsel değişikliğe gitmekle olmuo bu işler ;)
  • ARKADAŞ BENCE SYMBOL AL DERİM 1.4 VERSİYONLU EXPRESSİON FULL DONANIM 25000 E ALDIM BENCE Bİ BAK DERİM CLİOYU O KADAR BEĞENMEDİM KALABALIK BİR AİLEN VARSA SYMBOL AL.İMKANLARINI ZORLAYABİLİRSEN MEGANELARA DA Bİ BAK
  • Yeni symbol'e baktım hiç beğenmedim renault a yakışmamış.Tipi güzel ama oyuncak araba gibi geldi bana.
    Ben clio 3 tercih etmenizi öneririm çok daha güzel bir araba.!
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.