Şimdi Ara

yeni c4 mü yoksa yeni 308 mi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
6.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bu benım ik arabam oacak ikisi arasında kaldım c4 1.6 hdi 92hp yada yeni 308 16.hdi 92 hp sizce hangi araba daha iyi aralarında bariz farklar war mı



  • 308 ile C4 aynı motor kullanmakta fakat 308 110 üzeri 112 gibi yüksek motor almayacaksan C4 tercih et çünkü geometri turbo var, 308 normal sıkıştırma turbo kullanmaktadır, ama C4 parçaları 308 göre pahalı olduğunu biliyorum, 308 yol tutuşu biraz daha iyi zaten bu sınıf araçların hepsi süper tutuşa sahip ben en üst yol tutusunu istediğim için bu izlenimi yazdım.(arkadaşımdada Yeni c4 oldugundan biraz test edebildim), 1.6 92 HP alacaksan C4 al daha mantıklı, 308 o motordaki turbo olayı motorunu piyasa gezen klasik dizellere aynı duruma düşüyor.
  • cok saol benimde gönlüm c4 ten yana yrn gidip her iki arabayıda test edicem kısmetse
  • Tabikide test et, gönlün hangisi çalarsa onu seç :=) izlenimlerini burada paylaşırsan sevinirim, iyi sürüsler.
  • tek kelimeyle c4 diorum test et anlıycaksn..
  • benımde gönlüm c4 ten yana ama forumdaki yazıları okuyorumda araba iin cok bekletiyolar donanımları kısıyolar bide arabanın fiyatı durmadan artıyor buda beni 308 itiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manson666

    benımde gönlüm c4 ten yana ama forumdaki yazıları okuyorumda araba iin cok bekletiyolar donanımları kısıyolar bide arabanın fiyatı durmadan artıyor buda beni 308 itiyor



    istedğn model yoksa zaten hiç uğraşma derim ben şahsen hala bekliyorum kendi c4 ümü ama bayilerle bi konuş derim
  • ya ben aslında 308 kaydı biraz aklım hem alması daha kolay war ellerinde araba donanımı daha iyi we daha ucuz aynı araba ama onun içinde serwisleri felan cok sorunlu arabalar durmadan sorun cıkarıyor diyolar insanın aklı karısıyor
  • 308 kullanıcısıyım tek bir sorunum oldu, o motorun geri dönüşüm turbonun arasından bir vida sıkıstırdık gevsemişti, sükür başka bir sorunum yok hdi motorlar güzel :)
  • walla bende 308 alacam gibi duruyor ya 3 4 ay bekleyemem arabayı bide beklerken fiyatı arttırıyor bayiler temmuzdada %2 zam geliyomus c4 lere
  • ben mi yanlış biliyorum yeni 308 denilen eski kasanın makyajlı hali değil mi?
    Bu durumda engeç bir seneye kasa değişim ihtimali var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manson666

    walla bende 308 alacam gibi duruyor ya 3 4 ay bekleyemem arabayı bide beklerken fiyatı arttırıyor bayiler temmuzdada %2 zam geliyomus c4 lere



    valla zam gelyiorsa ve bariz bir fiyat farkı var ise sen bilirsin ama... Sonradan ahh be keşke 1 ay bekleseydim demezsin umarım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oturan2000

    ben mi yanlış biliyorum yeni 308 denilen eski kasanın makyajlı hali değil mi?
    Bu durumda engeç bir seneye kasa değişim ihtimali var.


    307 platformu kullanılan 308, değişim değil, ayrı bir araç tasarlanmış 308 genişliği şu an sınıfın en genişleri arasında ve aracın içi ve arka oturma yönünden en büyük geniş baş mesafesi sunuyor, 308 almanyadan altın direksiyon ödüllü almış araçtır (fransız araçlarının almanyadan aldığı ödüller nadirdir) 308 entegre 4 adet viraj cubuğu var önler tamamen bağımsız, kayma eğilimi göstermediği, klasik site testlerinde görebilirsin ''! Yani bu araç 308 diğerleri istisnadır.(307ler)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk


    quote:

    Orijinalden alıntı: oturan2000

    ben mi yanlış biliyorum yeni 308 denilen eski kasanın makyajlı hali değil mi?
    Bu durumda engeç bir seneye kasa değişim ihtimali var.


    307 platformu kullanılan 308, değişim değil, ayrı bir araç tasarlanmış 308 genişliği şu an sınıfın en genişleri arasında ve aracın içi ve arka oturma yönünden en büyük geniş baş mesafesi sunuyor, 308 almanyadan altın direksiyon ödüllü almış araçtır (fransız araçlarının almanyadan aldığı ödüller nadirdir) 308 entegre 4 adet viraj cubuğu var önler tamamen bağımsız, kayma eğilimi göstermediği, klasik site testlerinde görebilirsin ''! Yani bu araç 308 diğerleri istisnadır.(307ler)




    4adet viraj çubuğu var ? derken sanırım ESP den bahsediyorsun ? eğer öyleyse sanırım c4 lerde ESP standart yani bunun için yüzünden 308 i seçmek saçma olur. bnce sen git arkdaşım test et hoşuna giden arabayı al... zaten araç 0 olcağı için yok 308 sorun çıakrtır yok öyle yok böyle demeye gerek yok birazda senin kullanımına bakımına bakar.




  • Ben sahsen aracımı satıyorum c4 confort plus mcp e-hdi ilgilenirsen...
  • MÜKEMMEL PARTNER PEUGEOT 308 PREMIUM..!
    O, 307’den sonra gelmiş geçmiş Peugeot’ nun en önemli numarası 308.

    Neden mi? Çünkü her bakımdan mükemmelliği zorlayan bir otomobil. Peugeot 308 PREMIUM - 1.6 HDi 110 hp Automatic versiyonunu tam 1 hafta boyunca her türlü zorlu koşullarda sürdük ve test ettik.

    Sonuç mu ? Her bakımdan bana mısın demeyen bir otomobil..

    Peugeot 308 denge ve işlevsellik üzerine inşa edilmiş bir otomobil. 308 gelişmiş ön yüzü tasarımı ile Peugeot’nun keskin bakışlı çocuğu. Arkaya doğru uzanan keskin bakışlı ön farları ve belirgin hatları yanısıra, Sağlam yol tutuşu sayesinde en keskin virajlara rahatlıkla girebilmenizi aracın şasesi üzerine mükemmel bir denge yapısı ile oturması ile gerçekleşiyor. Aynı zamanda 308’de şase 307’ye oranla daha geniş tutulmuş. Ve bu genişlik otomobilin iç ve dış tüm hatlarında mükemmel bir uyum içinde değerlendirilerek geniş rahat ve konforlu bir şekilde yolculuk yaparken güvenli bir sürüş zevki ortaya çıkartılmış olduğunu görüyoruz.

    Aracın geniş ön camı iyileştirilmiş sağ ve sol açıları, aynı zamanda geniş tutulmuş olan yan ve arka camlar aracın sağ ve sol içten dışa doğru dizayn edilmiş olması mükemmel bir yaşama alanı yaratmış ve farklılık katmış.

    308’in yarı iç yüksekliği yine tasarıma yansıyan ayrıcalıklardan, tamamı ile kullanıcıların ve ön arkada yolcuların rahat bir şekilde sıkılmadan seyahat edebilmeleri ve rahatlıkları ön plana çıkartılmış. Diğer modellerde ise tavan panoramik cam içeriyi komple aydınlatıp ferahlık veriyor.

    Peugeot’n geniş tasarım mimarisi aynı zamanda performansına da yansıtılarak buna yol tutuş performansı eklenmiş ve mükemmel bir motor ile ortaya yüksek performansta son derece güvenli sürüş özelliği çıkmış. Peugeot geniş ön ve arka fren diskleri sayesinde ise rakiplerinde daha kısa bir zaman da tepki göstererek son derece fren sisteminin iyileştirilmiş olduğunu görüyoruz.

    Fren sistemini özellikle ıslak suyun içinde ve sudan yeni çıkmış olduğu bir zeminde ve offroad sayılabilecek çakıllı yollarda yüksek hızda test ettik. Yaptığımız tüm testlerde fren sistemi bizi riske atmadı ve yarı yolda bırakmadı. Özellikle çakıllı yolda ebs sistemini devre dışı bırakarak virajlarda kayma testi gerçekleştirdik. Araç isteğimiz dışında yüksek hızlarda savrulmadığını yada zor bir şekilde savrulduğunu gördük.

    Aynı zamanda çakıllı yollarda abs fren sisteminin hemen devreye girerek kısa zamanda araca güvenli durma özelliği kattığını gördük. Islak zeminlerde yapmış olduğumuz fren ve abs testlerinde ise araç kitlenmiş bir lastik ile kayarak gitmiş olduğu zeminde freni bırakarak yapmış olduğumuz kaçma açılarından tam not alarak ne kadar kıvrak olduğunu göstermiş oldu.

    Yeni Peugeot 308 dizel otomatik versiyonu yakıt performansı olarak ta son derece ne kadar tutumlu olduğunu sahip olduğu aero dinamizm sayesinde ve ileri teknoloji ile dizayn edilmiş %20 daha fazla aşınmayı önleyen lastikleri sayesinde yüksek performans göstererek ne kadar az yakıt sarfiyatı yapmış olduğunu gösterdi. Yakıt tasarrufu olarak kutlanması gereken ve vermiş olduğunuz paranızı son damlasına kadar hak ettiğine inandığım bir otomobil.
    (http://www.4x4supersport.com/testcar_detail.php?id=80)




  • c4 te 308 de çok güzel araçlar ama bence c4 en basitinden tasarım olarak daha güzel geliyor bana :)
  • sonuçta iki araç ta aynı motoru kullanıyor, ayrıca Citroen Peugeot 'nun bünyesinde olan bir marka. iki aracı da inceleme fırsatım oldu, bence C4 daha güzel bir araç, ama 308 daha oturaklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: complication

    sonuçta iki araç ta aynı motoru kullanıyor, ayrıca Citroen Peugeot 'nun bünyesinde olan bir marka. iki aracı da inceleme fırsatım oldu, bence C4 daha güzel bir araç, ama 308 daha oturaklı.


    Biraz araştırırsanız turbo'da farklılık olduğunu görürsünüz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.