Şimdi Ara

Resmi TARTARINI Destek Forumu (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.050
Cevap
3
Favori
89.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eztech


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: eztech

    OKCAN OTO GAZ SİSTEMLERİ…???...!!!....

    SAYIN SÜHA İŞGİNÖZ

    2004 model ve Peugeot 307 marka arabama yaklaşık 1 ay kadar önce okcan oto gaz sistemi bağlattırdım. 1 aydır aksilikler eksik olmadı. Yaşadığım problemleri madde madde yazacağım.

    1.Opet benzincilerde satılan AYGAZ asla almayın ben bir defa aldım araba resmen sapıttı. OKCAN sistemlerinin Aygaz ile uyumsuz olduğunu bunun sebebinin ise Aygaz’ın katkılı olmasından kaynaklandığını Okcan Ustalarından öğrendim.

    2.Arabaya sistemi taktığım günden itibaren arabanın kendi digital paneline “motor arızası göstergesi” yandı ve bir daha da sönmedi ve arabayı ilk çalıştırdığınızda digital panelde “apollution found” (yanlış yazmış olabilirim) hatasını veriyor.

    3.Arabayı ilk çalıştırdığınızda sıralı sistem olduğundan doğal olarak ilk önce benzinde çalışması ve kısa bir süre sonra gaza geçmesi gerekiyor. Fakat bazen böyle olmuyor. Arabayı ilk çalıştırdıktan sonra gaz göstergesindeki kırmızı ışık yanıp yanıp sönüyor ve araba gaza geçmiyor. Taki gaz göstergesindeki ufak düğmeye basıp kendiniz manuel gazı iptal edip akabinde tekrar düğmeye bastığınızda bir süre sonra gaz göstergesindeki 4 yeşil ışık yanarak gaza geçiyor.

    4.Gaz seviye göstergesi çalışmıyor. Deponun tam dolu olduğunu gösteren gaz göstergesindeki 4 adet yeşil ışık sürekli yanıyor. Yani depoda gaz hiç yokken de yanıyor tam dolu iken de. Depodaki gazın miktarını anlamanız imkansızlaşıyor.

    5.Arabanın kendi panelindeki benzin göstergesi ise aynı dertten nasibini alıyor. Oto gaz sistemin beyin tertibatı arabanın benzin göstergesini de etkiliyor. Arabayı gazda kullanırken (gaz gösterge ışığı yanarken) benzin ibresinde de düşme olduğunu fark ediyorsunuz. Buda doğal olarak;
    “araba benzinde mi gidiyor gazda mı gidiyor???”
    “araba hem benzin hem gazı birliktemi yakıyor???”
    gibi sorular getiriyor insanına aklına.

    6.BENİ EN ÇOK ÜZEN SORUN
    Normal bir günde arabama biniyorum ve ritüel şöyle işliyor:
    *Aygaz dışında bir gaz alarak depoyu fulledim (1.MADDE de anlatıldığı gibi).
    *Arabayı çalıştırdım, arabanın penelinde motor arıza ikazını ve “apollution found” hatasını gördüm (2. MADDE de anlatıldığı gibi).
    *Gaza kendisi geçmezse manuel olarak kendim yaptım (3.MADDE de anlatıldığı gibi).
    *Depodaki gazın miktarına bağlı olmadan (ister az ister full) gaz seviye göstergesindeki 4 adet yeşil ışık yandı.(4.MEDDE de anlatıldığı gibi)
    *Arabamı gazda kullanıyorum ama bir yandan da benzin ibresinin düştüğüne tanık oluyorum (5.MADDE de anlatıldığı gibi)
    *Arabayı kullanmaya devam ederken birden bire bir yerlerden “dit!..dit!..dit!..” sesi gelmeye başlıyor ve arabanın panelindeki motor arıza ikazı yanıp yanıp sönmeye başlıyor ve hemen akabinde araba çekişten düşüyor ve gazı kökleseniz de araba tin tin tin gitmeye başlıyor. Bu durum ekseriya yokuş çıkarken oluyor. Böyle olunca sağa çekiyorum ayağımı gazdan çekiyorum ve araba kendi kendine stop ediyor. Bu olay bana şehirlerarası uzun yolda otobanda defalarca oldu ve sinir krizleri geçirdim resmen. Arkanızdan hızla gelen arabalara mı yanarsınız, gazı köklüyorum araba gitmiyor onamı yanarsınız, sağa çekemiyorsunuz arabayı onamı yanarsınız, arabadakiler panik yaşıyorlar onamı yanarsınız.

    SONUÇ: Bu madde madde yazdığım hususlara istinaden bu saatten sonra ben ne yapabilirim. Henüz 1 aylık OKCAN otogaz sistemi arabamdan çıkarttırmalı mıyım yoksa bunlar çözümü basit halledilebilir küçük sorunlar mıdır? Ne yapmam gerekiyor.Teşekkür ederim.


    GEÇMİŞ OLSUN OKURKEN BİLE SİNİRLERİM GERİLDİ. ARABAYI MONTE ETTİRDİĞİNİZ YERE BIRAKIN VE DEYİNKİ " SORUNLARI 2 GÜN İÇİNDE ÇÖZÜN, OLMADI SİSTEMİ SÖKÜN " VE HER HALUKARDE 2 GÜN SONRA BU DERTTEN KURTULMUŞ OLUN , KESİNLİKLE TAVİZ VERMEYİN, GERİ ADIM ATMAYIN , ÜÇÜNCÜ BİR ALTERNATİFE MÜSADE ETMEYİN " BUGÜN GİT YARIN GEL " EDEBİYATINA KANMAYIN ....



    teşekkür ederim. Lakin OKCAN yetkililerinden neden cevap gelmiyor anlamadım. Sattıkları ürünün neden arkasında durmuyorlar.

    Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun. Ayrıca şunuda belirtmek isterim ben OKCAN'nın (Kadosan Şb.) sahibi değil çalışanıydım 2 ay öncede ayrıldım. Şuan için elimden bir şey gelmez ancak sizi şu şekilde yönlendirebilirim;
    Mutlaka size destek vermek zorundalar. Silivrikapı merkeze gidin sorununuzun giderilmediğini söyleyin. Eğer bu durumu kalıcı olarak çözemezler ise hakkınızı kanuni yollar arayacağınızı söyleyin. Sonuçta mutklaka size destek vermek zorundalar. Okcan Merkez Tel 0 212 632 55 85

    Saygılarımla,

    Süha İŞGİNÖZ




  • Ayrıca Forum Başlığı OKCAN OTOGAZ tarafından yazılıyor ama OKCAN artık yetkili TARTARINI servisi D E Ğ İ L D İ R.


    Saygılarımla,


    Süha İŞGİNÖZ
  • Merhaba,
    Aracımı 60bin km tartarini kitle kullanıyorum, son derece memnunum. son 10bin kmdir yakıtı 100 km de 1 litre kadar artış gösterdi. bakım vaktide geliyordu, umarım lpg ayarlarında çözülür sorun.
    Acaba Mersin'de bir yetkili servisiniz var mı? bana iletişim bilgilerini gönderebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birtasarimci

    Merhaba,
    Aracımı 60bin km tartarini kitle kullanıyorum, son derece memnunum. son 10bin kmdir yakıtı 100 km de 1 litre kadar artış gösterdi. bakım vaktide geliyordu, umarım lpg ayarlarında çözülür sorun.
    Acaba Mersin'de bir yetkili servisiniz var mı? bana iletişim bilgilerini gönderebilir misiniz?

    Merhaba,

    Size Tartarinin resmi internet sayfasının linkini altta dikkatinize sunuyorum. Buradan yetkili tartarini bayilerine ulaşabilirsiniz.

    http://www.tartariniturkiye.com.tr



    Saygılarımla,




  • merhaba
    filitreler değişecek 1 enjeksiyon değişecek kalibrayon ayarı yapılacak. nekadara mal olması gerekir.

    izmir buca BP istasyonunda tartarini ayarı yapan bi istasyon var 200 tl fiyat verdi bana


    acil fiyat atarmısınız bana. ugur_tanyeri@hotmail.com adresine
  • SÜHA BEY.HAYIRDIR.GÖRÜŞELİM.SAYGILAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    SÜHA BEY.HAYIRDIR.GÖRÜŞELİM.SAYGILAR.

    Ne var ne yok Pavel Ustam. Görüşmeyeli baya zaman oldu. Bana PM den cebini verirsen iyi olur.


    Görüşmek Üzere,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sr71

    merhaba
    filitreler değişecek 1 enjeksiyon değişecek kalibrayon ayarı yapılacak. nekadara mal olması gerekir.

    izmir buca BP istasyonunda tartarini ayarı yapan bi istasyon var 200 tl fiyat verdi bana


    acil fiyat atarmısınız bana. ugur_tanyeri@hotmail.com adresine

    cvp verebilecek bilgisi olan bi arkadaş varmı. bu arada enjensiyon değil enjektör değişti.


    bu arada motor arıza ışığı yanıyyor sönmesi otobanda gaza yüklendiğimde sönüyor sonra tekrar yanıyor ne yapmalıyım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sr71

    quote:

    Orijinalden alıntı: sr71

    merhaba
    filitreler değişecek 1 enjeksiyon değişecek kalibrayon ayarı yapılacak. nekadara mal olması gerekir.

    izmir buca BP istasyonunda tartarini ayarı yapan bi istasyon var 200 tl fiyat verdi bana


    acil fiyat atarmısınız bana. ugur_tanyeri@hotmail.com adresine

    cvp verebilecek bilgisi olan bi arkadaş varmı. bu arada enjensiyon değil enjektör değişti.


    bu arada motor arıza ışığı yanıyyor sönmesi otobanda gaza yüklendiğimde sönüyor sonra tekrar yanıyor ne yapmalıyım

    Merhaba,

    Orjinal TARTARINI enjektörü (Valtek tipi, EVO6, EVO7, EVO9) ve filtreleri kullanıldığı taktirde ortalama işçilik dahil 350 - 400 TL den aşağıya çıkmaması gerekir diye düşünüyorum.
    Motor arıza ışığının yanık vaziyette, yetkili TARTARINI servisine gidip okutmanız gerek. Niçin yandığını bu şekilde tanımlamak ezbere olur. Eğer LPG den kaynaklı bir durum var ise Usta buna müdahale edecektir.


    Saygılarımla,




  • Merhaba arkadaşlar
    Bende e34 kada bmw 5.20i var aracımda tartarini mevcut ama birkaç sorun yaşıyorum aracı yeni aldım aldıgımda yapmıyordu yeni başladı. Aracımın sorunu lpgye geçisinden sonra bunu herzaman yapmıyor ama yaptıgında rolanti yerinde durmuyor motor soguk ise istop ediyor. Yani rolanti kısacası oynuyor düşüp çıkıyor sürekli burda servisine gittim adam saçmaladı bende sinirlendim araştırmaya karar verdim yanlış bir müdahele yapılmasını istemiyorum bana bu konuda yardımcı olun düzcedeyim arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UFUK_83

    Merhaba arkadaşlar
    Bende e34 kada bmw 5.20i var aracımda tartarini mevcut ama birkaç sorun yaşıyorum aracı yeni aldım aldıgımda yapmıyordu yeni başladı. Aracımın sorunu lpgye geçisinden sonra bunu herzaman yapmıyor ama yaptıgında rolanti yerinde durmuyor motor soguk ise istop ediyor. Yani rolanti kısacası oynuyor düşüp çıkıyor sürekli burda servisine gittim adam saçmaladı bende sinirlendim araştırmaya karar verdim yanlış bir müdahele yapılmasını istemiyorum bana bu konuda yardımcı olun düzcedeyim arkadaşlar.

    ben de de peugeot 307 var ve aynı sorunu yaşıyorum dostum.. ben de tam bunu sormak için girdim bi baktım sen de yazmışsın.. arkadaşlar bi yardımcı olursa çok sevinirim.. 2. el aldım ben de arabayı ama bu dediğinin aynısı oluyo.. rolanti birkaç kere yükselip düşüyo kendi kendine ve sonra stop ediyo araba... çok sinir bozucu bi durum..

    şimdiden teşekkürler yardımlarınıza arkadaşlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvennet

    quote:

    Orijinalden alıntı: UFUK_83

    Merhaba arkadaşlar
    Bende e34 kada bmw 5.20i var aracımda tartarini mevcut ama birkaç sorun yaşıyorum aracı yeni aldım aldıgımda yapmıyordu yeni başladı. Aracımın sorunu lpgye geçisinden sonra bunu herzaman yapmıyor ama yaptıgında rolanti yerinde durmuyor motor soguk ise istop ediyor. Yani rolanti kısacası oynuyor düşüp çıkıyor sürekli burda servisine gittim adam saçmaladı bende sinirlendim araştırmaya karar verdim yanlış bir müdahele yapılmasını istemiyorum bana bu konuda yardımcı olun düzcedeyim arkadaşlar.

    ben de de peugeot 307 var ve aynı sorunu yaşıyorum dostum.. ben de tam bunu sormak için girdim bi baktım sen de yazmışsın.. arkadaşlar bi yardımcı olursa çok sevinirim.. 2. el aldım ben de arabayı ama bu dediğinin aynısı oluyo.. rolanti birkaç kere yükselip düşüyo kendi kendine ve sonra stop ediyo araba... çok sinir bozucu bi durum..

    şimdiden teşekkürler yardımlarınıza arkadaşlar..

    Bu durum genelde motor yeni ısındığında oluyor ve yaklaşık 5 dak filan sürüyor. motor ısınıyor ama enjektörler çalışma sıcaklığına daha geç ulaştığı için anlık buzlanma oluyor ve rölanti çıkıp iniyor. her araçta ve her marka lpg sisteminde olabilir.
    - çözümü çok basit bunu yaptığında arka cam rezistansını açın düzelir ve 5 dakika sonra kapatırsınız.
    cam rezistansı elektrik sisteminden epey bir akım çektiği için motorda ona göre uyum sağlamaya çalışıp problemi düzeltiyor. kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokata1

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvennet

    quote:

    Orijinalden alıntı: UFUK_83

    Merhaba arkadaşlar
    Bende e34 kada bmw 5.20i var aracımda tartarini mevcut ama birkaç sorun yaşıyorum aracı yeni aldım aldıgımda yapmıyordu yeni başladı. Aracımın sorunu lpgye geçisinden sonra bunu herzaman yapmıyor ama yaptıgında rolanti yerinde durmuyor motor soguk ise istop ediyor. Yani rolanti kısacası oynuyor düşüp çıkıyor sürekli burda servisine gittim adam saçmaladı bende sinirlendim araştırmaya karar verdim yanlış bir müdahele yapılmasını istemiyorum bana bu konuda yardımcı olun düzcedeyim arkadaşlar.

    ben de de peugeot 307 var ve aynı sorunu yaşıyorum dostum.. ben de tam bunu sormak için girdim bi baktım sen de yazmışsın.. arkadaşlar bi yardımcı olursa çok sevinirim.. 2. el aldım ben de arabayı ama bu dediğinin aynısı oluyo.. rolanti birkaç kere yükselip düşüyo kendi kendine ve sonra stop ediyo araba... çok sinir bozucu bi durum..

    şimdiden teşekkürler yardımlarınıza arkadaşlar..

    Bu durum genelde motor yeni ısındığında oluyor ve yaklaşık 5 dak filan sürüyor. motor ısınıyor ama enjektörler çalışma sıcaklığına daha geç ulaştığı için anlık buzlanma oluyor ve rölanti çıkıp iniyor. her araçta ve her marka lpg sisteminde olabilir.
    - çözümü çok basit bunu yaptığında arka cam rezistansını açın düzelir ve 5 dakika sonra kapatırsınız.
    cam rezistansı elektrik sisteminden epey bir akım çektiği için motorda ona göre uyum sağlamaya çalışıp problemi düzeltiyor. kolay gelsin

    sadece ilk çalıştığında olmuyor sanki kardeş.. arada mesela kırmızı ışıkta dururken çıkıp iniyor ve stop ediyor birden... yani sanki motorun ısınmasına bakmıyo gibi?

    bir de bende peugeot 307 1.4 16v look modeli var... şehir içinde km de 300 şehir dışında da ortalama 200 lira yakıyo... kime sorduysam çok fazla dedi.. normal mi acaba? sanki bana da çok geliyor.. ağırlıığı biraz fazla arabanın 1310 kg.. akllıma bi tek bu geliyo ama yine de çok gibi..

    eğer fazlaysa neden kaynaklanabilir? ve ne yapmalıyım?

    teşekkürler tekrar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maykisso

    herkeze iyi günler arkadaşlar benim bi aracımdaki bi sıkıntıyı paylaşmak istedim bilgisi olan arkadaşlar varsa şimdiden teşekkürler,sorun şu aracım benzinde tam randumanlı çalışmıyor,aslında bugün yapmış olduğumuz enjektör temizliği ve gaz kelebeği temizliğnden sonra ciddi bi düzelme oldu hatta düzeldi diyebilirim,fakat malüm ist da kar var mesela aracımı sabah çalıştırdığımda sorun yok çalışıyor lpg ye geçiyor şaş kaza kısa bi mesafede yani motor ısınmadan stop etmem gerekirse tekrardan çalışana kadar akla karayı seçiyor,bu arada ben bu durumu,aracı stop etmeden benzine alarak giderebiliyorum zaten lpg den benzine geçerkende motor 2-3 sn pat pat çalışıyor sonasında normal şekilde çalışıyor,bunun ardındanda stop edip tekrardan marşa bastığımdada benzinde bıraktığımdan normal çalışıyor,ve aracım tuhaftırki fena benzin harcıyor hatta dayanmıyo diyebilirim,vede bunun yanında aracımda benzin azaldığında,azaldığında dediğim yani yinede epeyce olduğunda arac rampa aşağı duruyorsa süper çalışıyor,araç baş yukarı duruyorsa zorla çalışıyor ve 2-3 sn pat pat yapıyor yani tekliyor.bu sıkıntıları yaşayan var ise düşüncelerini bekliyorum,birde hava akım sensörü kirlenmiş ise etkisi olabilirmi,enjektörleri söktüğümüzde gördükki depodan gelen benzin gayet güzel geliyor yani fiiltrelerde felan pek bi sorun yok,aslında araçlarla ilgilenen motorla yakından ilgilenen bi kişiyim ama pek anlam veremiyorum altı ay kadar önce bujileri buji kablolarını felanda değiştirmiştim eeeee filtre tıkalı olsa zaten benzin gelmez enjektörlerde temizlendi gaz kelebeği emme manifoltuda temizlendi.tekleme benzinde kullanımda giiderildi.ama yukarıda yazdığım gibi motor ısınmadan stop edersem tekrar benzinde zor çalışma var hatta baya bi izor çalışma ve lpg den benzine aldığımdada anlık tekleme sorunları var.lpg de hiç bi sorun yok yani ısınmadan stop ettiğiimdeki o benzinde zor çalışmadan dolayı tabi lpg ye geçtğindede lpg dede sorun olabiliyor mesela hava filtresini patlatıyor genelde bu olay hava soğukken daha fazla oluyor .aracım 1.6 xli mikserli tartarini marka lpg sistemi takılı,ve yolda lpg de maşallah 190-200 ü her zaman görüyo.varsa bu sıkıntılarıma bi önerisi olan yaşamış olan yardımlarını bekliyorum.gidipte üstün körü parça değiştirmek taraftarı değilim yalandan yere aracın üzerinden orjin parçaların sökülüp yarine ya tutarsa die yani parçaların takılması çok mantıklı değil.önemli olan gerçekten değişecek parçayı elden geçirmek onarmak yada değiştirmek yoksam ustalara kalsa sorunu çözene kadar motorda deneme yanılma yoluya değiştirmedik parça bırakmıcekler ki ben bunu çok yaşadım araç sadece benzinde çalıştığında hiç bi sıkıntı yuok soğukken stop ettiğimdede güzel çalışıyor. araç benzini devreden çıkardığımda sadece lpg ile çalıştığında da bi sıkıntı olmuyo soğuk stop ettiğimde hemen çalışıyor ama olması gerektiği şekilde çalıştığında yani benzinle çalıştırıp lpg ye geçtiğinde ısınmadan stop ettiğimde bidaha zor çalışıyor.motor ısındıktan sonra bu sorunlar kalmıyor.araç zaman zaman bu durumdayken hava filtresinide patlatıyor yada sanki böyle öksürüyormuş gibi oluyor,banada yardım edebilecek şundan yapar diyebilecek birileri var ise şimdiden çok teşekkürler.

    dostum senin enjektörlerini emülatörle susturacakları yere işin kolayına kaçıp benzin pompassını susturmuşlar gibi görünüyor problemin , benzin pompası durdurulmayacak sadece enjektörler durdurulacakki geçişlerde problem olmasın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokata1

    quote:

    Orijinalden alıntı: guvennet

    quote:

    Orijinalden alıntı: UFUK_83

    Merhaba arkadaşlar
    Bende e34 kada bmw 5.20i var aracımda tartarini mevcut ama birkaç sorun yaşıyorum aracı yeni aldım aldıgımda yapmıyordu yeni başladı. Aracımın sorunu lpgye geçisinden sonra bunu herzaman yapmıyor ama yaptıgında rolanti yerinde durmuyor motor soguk ise istop ediyor. Yani rolanti kısacası oynuyor düşüp çıkıyor sürekli burda servisine gittim adam saçmaladı bende sinirlendim araştırmaya karar verdim yanlış bir müdahele yapılmasını istemiyorum bana bu konuda yardımcı olun düzcedeyim arkadaşlar.

    ben de de peugeot 307 var ve aynı sorunu yaşıyorum dostum.. ben de tam bunu sormak için girdim bi baktım sen de yazmışsın.. arkadaşlar bi yardımcı olursa çok sevinirim.. 2. el aldım ben de arabayı ama bu dediğinin aynısı oluyo.. rolanti birkaç kere yükselip düşüyo kendi kendine ve sonra stop ediyo araba... çok sinir bozucu bi durum..

    şimdiden teşekkürler yardımlarınıza arkadaşlar..

    Bu durum genelde motor yeni ısındığında oluyor ve yaklaşık 5 dak filan sürüyor. motor ısınıyor ama enjektörler çalışma sıcaklığına daha geç ulaştığı için anlık buzlanma oluyor ve rölanti çıkıp iniyor. her araçta ve her marka lpg sisteminde olabilir.
    - çözümü çok basit bunu yaptığında arka cam rezistansını açın düzelir ve 5 dakika sonra kapatırsınız.
    cam rezistansı elektrik sisteminden epey bir akım çektiği için motorda ona göre uyum sağlamaya çalışıp problemi düzeltiyor. kolay gelsin

    Arkadaşım bir yana mantıklı geliyor söylediklerin ilk yaptıgında bunu deneyeceğim eger sorun düzelir ise yazarım benim arabam motor tamamen ısındıgında normale döner gibi oluyor. Teşekkürler yardım için




  • bende peugeot 307 1.4 16v look modeli var... şehir içinde km de 300 şehir dışında da ortalama 200 lira yakıyo... kime sorduysam çok fazla dedi.. normal mi acaba? sanki bana da çok geliyor.. ağırlıığı biraz fazla arabanın 1310 kg.. akllıma bi tek bu geliyo ama yine de çok gibi..

    eğer fazlaysa neden kaynaklanabilir? ve ne yapmalıyım?

    teşekkürler tekrar...


    not : yukarıda yazmıştım ama tekrarlayayım arkadaşlar? sizin arabalar ne kadar yakıyor yazabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvennet

    bende peugeot 307 1.4 16v look modeli var... şehir içinde km de 300 şehir dışında da ortalama 200 lira yakıyo... kime sorduysam çok fazla dedi.. normal mi acaba? sanki bana da çok geliyor.. ağırlıığı biraz fazla arabanın 1310 kg.. akllıma bi tek bu geliyo ama yine de çok gibi..

    eğer fazlaysa neden kaynaklanabilir? ve ne yapmalıyım?

    teşekkürler tekrar...


    not : yukarıda yazmıştım ama tekrarlayayım arkadaşlar? sizin arabalar ne kadar yakıyor yazabilir misiniz?

    yakıtın fazla , ben 2.0 gt 150 hp lik arabayla o kadar yakmıyorum , uzun yolda 7 lt lpg ş. içi 11 lt lpg yakıyor benim araç
  • Lpg değerlerim nasıl yorumlayacak ustalar varmı ?

    http://img390.yukle.tc/images/4527son.JPG
  • SAYIN MENDEL 50:ARABA KONUSUNDA FAZLA BİR BİLGİNİZİN OLMADIĞI KAANATİNDEYİM.EN BASİT BİR ÖNERİ:(MMOB veya TOMDER'den bilgiyi teyit ettirebilirsiniz.)1.araçlar para yakmaz,-2.araçlar lt bazında yakıt tüketir,-3.tükettiğiniz yakıt miktarı olan lt için para cinsinden bedel ödersiniz,-4.aracınızın markası önemli değil,fabrikanın 100 kmde karma tüketeceği benzin miktarı önemlidir,-5.bunu,1.20/1.25 ile çarparsanız,aracınızın 100 kmde tükettiği lpg lt miktarı ortaya çıkar,-6.lpg dolum istasyon fiyatları tarih,yer ve yakıt kalitesi ile ilgilidir.-7.aracınızın bakım durumundan,lastik ebatlarından,standart veya performanslı mı kullandığınızdan bahsetmiyorsunuz.-8.orbay lpg,ful servis gibi srv ile randevulaşın.HARUN veya DAVUT ÖZDEMİR beylerin ayar,bakım yapmalarını sağlayın.-9.doğru hesap yaptığınız vakit aracınız benzinden fazla lpg tüketecek,parasal boyutlarda da %30 ile%40 arası tassaruf ettiğini göreceksiniz.-10.forumlardan meddet bekleyeceğinize ciddi çalışan srv.lere gidin.onlar sizin mutluluğunuzu sağlayacaklardır.saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    SAYIN MENDEL 50:ARABA KONUSUNDA FAZLA BİR BİLGİNİZİN OLMADIĞI KAANATİNDEYİM.EN BASİT BİR ÖNERİ:(MMOB veya TOMDER'den bilgiyi teyit ettirebilirsiniz.)1.araçlar para yakmaz,-2.araçlar lt bazında yakıt tüketir,-3.tükettiğiniz yakıt miktarı olan lt için para cinsinden bedel ödersiniz,-4.aracınızın markası önemli değil,fabrikanın 100 kmde karma tüketeceği benzin miktarı önemlidir,-5.bunu,1.20/1.25 ile çarparsanız,aracınızın 100 kmde tükettiği lpg lt miktarı ortaya çıkar,-6.lpg dolum istasyon fiyatları tarih,yer ve yakıt kalitesi ile ilgilidir.-7.aracınızın bakım durumundan,lastik ebatlarından,standart veya performanslı mı kullandığınızdan bahsetmiyorsunuz.-8.orbay lpg,ful servis gibi srv ile randevulaşın.HARUN veya DAVUT ÖZDEMİR beylerin ayar,bakım yapmalarını sağlayın.-9.doğru hesap yaptığınız vakit aracınız benzinden fazla lpg tüketecek,parasal boyutlarda da %30 ile%40 arası tassaruf ettiğini göreceksiniz.-10.forumlardan meddet bekleyeceğinize ciddi çalışan srv.lere gidin.onlar sizin mutluluğunuzu sağlayacaklardır.saygılarımla.

    10 maddenin 10 unada katılmamak mümkün değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sönmez usta-yıldız otogaz -- 8 Aralık 2011; 8:14:52 >




  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.