Şimdi Ara

REZALET GIBI REZALET SOK EDICI ASUS REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar

    3 gun once basimdan gecen ve bu markadan sogumama sebep rezaleti anlatacagim size.

    Bu asus un transformer serisi tchi 300 model bilgisayarini almistim. I5 i ve 8 gb rami var hafif ustelik ssd li diye aldigim urunden asus un da marka olarak kaliteli olacagi yanilgisiyla nisbeten de iyi bir fiyata aldigim urun bir aydan birazla bir sure once hata verdi. Power isigi yanmadigi gibi hic bir sekilde de acmam mumkun olmadi. Yabanci forumlarda kisa bir arastirmadan sonra dahili bataryali asuslarda bu tur arizalara sik rastlandigini ogrendim bu sebeple.
    Neyse dedim ya hic bir sekilde acmak mumkun olmadi diye teknik servise verdim. 10 gun filan bi sure sonra tamir edildi diye haber verdiler aldim.

    Bugune gelecek olursak tamir edildi denen urun ayin 9 unda yine cortladi ne isik ne power tusuna basinca bir tepki. Kotu olan su ki isle ilgili evraklar vs de ucuyor o bir yana isiniz de aksiyor bu arızalar yuzunden.
    Kanunen ikinci ariza olunca baktim ki bu tat vermeyecek secimlik haklarimdan degisimi kullanmak istedigimi belirterek yine goturdum asusu. Ama dunya markazi bildigimiz asus turkiye ne hikmetse kanuni hakkinizi kullanmaniza izin vermiyoruz biz kafamizdan belli prosesler uydurduk kanuna baksaniz da zaten bunlari bulamazsiniz cunku biz uydurduk dercesine urununuzu degistirmiyoruz. Yeniden tamir ettik isiniz ne bi daha bozulursa yine gelin yok birde size degisim hakkimizi tanidigimizi sandiniz kanun manun bize islemez dercesine urunun degisimini kabul etmediler. Ve beni magdur ettiler. Demem o ki siz siz olun dunya markasi filan diye asus a pek guvenmeyin.
    En nihayetinde apple in niye apple oldugunu anlamis oldum. Ellerim kirilaydida su asus zimbirtisina bulasmayaydim dedim nihayetinde. Benden size tavsiye uzak durun arkadaslar. Paranizi bu sark kurnazi kasaba tuccarlarina kaptirmayin. Hikaye hep en iyi musteri deneyimi vs filan. Adamlar kanun bile tanimiyor nerde sizin magdur oldugunuz umurunuzdaymis degilmis.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Biz ailecek notebookta Asus kullanıyoruz abim 7 sene kullandı anakartı sıkıntı oluşturdu ki zaten elektronik eşyada 7 senedir ömrü. Bir tek 5 senesi biten ürüne teknik destek vermiyorlar o sıkıntı onun dışında ben çok bir sıkıntı yaşamadım. Ama tabi ki de yasal hakkınızı kullanın öyle yasada yazıyorsa seve seve verecekler. THH'ye de gidebilirsiniz.
  • gecmis olsun. benim bildigim 3. kez ayni olaydan tamir gorurse degisim veya iade hakkiniz oluyor... eger sorununuz cozulmuyorsa hic ugrasmayin hakem heyetine verin.
  • Bende esasen eski bi asus kullanicisiyim asus un n56 serisi pc notebook um vardi. Onda hic sorun yasamadim. Ancak bu dahili bataryalilar sorunlu sanirim.
    Vurgulamak istedigim nokta su. Kanunun garantiyle ilgili 56.ci maddesi acik ve tercih hakki sunuyor. Bunlar kanuni dayanagi olmayan sacma sapan prosedurler olusturmus su olmazsa bu olmaz o olmazsa bu olmaz diyip sadece tamir hakkini kullanabilirsiniz diyor. Oysaki 2. Kez hata verirse kanun zaten onu ayip olarak kabul etmis sorgusuz sualsiz talep edilen hakki yerine getirmeleri gerekirdi. Iste bunlar markanin imajini batiran seyler. Yani ben apple alsaydim sorun cikmissa degisim yapilacagindan emin olurdum sanirim... ki apple urunleri de kullandim. Simdi bunlar diretiyorlar degisim yapmamak icin. Peki ben parayi sokaktan mi topluyorum. 2de 1 bozulacak birseye parami vereyim. Kronik bir problem sanirim ki ilk tamir tutanagindan da genel modul sorunu sik karsilasilan sorunlar filan gibi bisey yaziyordu. sorunun genel oldugunu biliyorlar ama kullandirtmiyorlar.. yasa diyor ki tuketici neyi talep ederse onu gerceklestir... bunlar ne yapiyor hayir kanunun dedigi onemli degil biz sana yine tamir hakki veriyoruz. Daha dorusu tamirden baska secenek tanimiyoruz. Hakem heyetine elbette gideceğim. Asus global e de yazacagim bunu. Amacim su ki. Musteri deneyimleri boyle paylasilsin ki buyuk markalarin turkiye de pek de buyuk olmadigi tuketiciyi hala söğüslenecek bir sey gordukleri bilinsin. Tuketici de yolunu gorsun hangi marka da sorun cikinca neyle karsilacaklar onceden bilsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • voodoo child kullanıcısına yanıt
    O eskiden di dostum. 2013 de kanun degisti artik su sekilde.
    Garanti belgesi

    MADDE 56- (1) Üretici ve ithalatçılar, tüketiciye yönelik üretilen veya ithal edilen mallar için içeriği yönetmelikle belirlenen bir garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Bu belgenin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcıya aittir.

    (2) Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlamak üzere asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.

    12173


    (3) Tüketici bu Kanunun 11 inci maddesinde belirtilen seçimlik haklarından onarım hakkını kullanmışsa, malın garanti süresi içinde tekrar arızalanması veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hâllerinde 11 inci maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

    (4) Hangi malların garanti belgesi ile satılmak zorunda olduğu ile diğer uygulama usul ve esasları yönetmelikle belirlenir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Gidin Apple alın da rahatlayın(!)

    Youtube'da Apple çoğu modelinde bulunan üretim hataları, Apple'ın bunları jenerasyonlar boyu bu hataları düzeltmeyişi ve müşterisini sürekli mağdur etmesiyle ilgili tonlarca video var.

    Yapmanız gereken önce THH'ye başvuracağınızı ASUS'a bildirmek ve sonra THH'ne başvurmak. Gerisi yasalar kapsamında çözülür.
  • Chembond kullanıcısına yanıt
    Dostum asusfunboyu musun? Basvurmadigimi nerden cikardin yarin laptop u teslim alinca ilk isim o olacak zaten.
    Thh ye basvurmak yapacagim is degil kendi markasina saygisi olan bir firmanin yapacagi buna gerek kalmadan musterisinin sorununu cozmektir. Ben ugrastiktan sonra ne anlami kaldi markanin imajin kalite iddiasinin. Apple i ornek olarka verdim mukayese icin. Yoksa ozel bi apple fanatikliginden ileri gelmiyor. Markalar arasi bir taraf tutma ds degil benim ki. Benim yazdigim hersey ortada kanunun ne dedigi de ortada buna ragmen ben THH ye basvurmak zorundaysam zaten sorun vardir ve konuya devletin mudahalesini talep etmisimdir. Uzuntu veren iste bu dusunce tarzi firmalarin insafina kalmissak yandik derken bir de tuketiciden boyle tepki gorunce o firmalarin oyle davranmasini da belki cok gormemek gerek.
    Yukarida da belirttigim gibi ben kullanici deneyimi paylasimi yapiyorum. Insanlar gorsun ve yollarina isik tutulsun. Kisacasi karar verirken bu da karar vermelerinde bir aydinlatici payalasim yazisi olarak kalacak.

    Kimseyle polemik yapmak gibi bi niyetim de vaktim de yok amacim benim durumumdaki tuketicilere yol gosterici bir deneyim paylasimi bu kadar. Lutfen bunu su bu marka olayina getirmeyelim. Netice itibariyle kendisine ve markasina guvenen saygili bir firma musterisini THH kapilarina goturmez. Bu surecler nerden baksan 4 5 ay alir. Otesinde mahkemeye tasinirsa 1.5. 2 yili bulacak. 2 yilda teknoloji bile sil bastan yenilenirken ben 2 yil sonra degisim hakki alsam neye yarar THH den. Bunlari dusunerek cevap verelim lutfen.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    böyle bir rezalet yok! (REEDER)
    8 yıl önce açıldı
    çözüldü
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Oyunu verdiysen aglama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum bu asus un şirket politikası değil senin görüştüğün kişilerle alakalı bir durum bu açıdan bakmanı öneririm bende asus kullandım halada kullanıyorum kullandığım ürünler hep sağlamdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilemiyorum ben asus un santralini aradim. Orda calisanlar asus un degil de baska bi firmaninsa ona bisey diyemem tabi. Ustteki arkadas da oy moy demis aglama demis ama ne demek istemis pek anlamadim.
    Tuketici deneyiminin paylasimindan rahatsiz olan tuketici. Bu da ilginc daha neler gorecegiz acaba bir yasima daha girdim. Hay bin kunduz:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rookie87 R kullanıcısına yanıt
    Funboy çok farklı bişi... Fanboy senin demeye çalıştığın. Evet, Asus maaş+SSK+yemek+prim veriyor bana. En güzeli de böyle forumlarda Asus'u koruduğum her konu başına artık ellerinde fazla ne varsa ekran kartı anakart falan veriyorlar sağolsunlar...



    Marka karşılaştırmayalım diye güzel manevra yapmışsın ama Apple diye yazan sensin ilk mesajında. Düzenle ilk mesajını madem marka karıştırmıyormuşuz.



    THH'ye başvurduğunu belirteydin, sorunun çözülsün diye katkı sağlamaya çalışmazdım.


    Hadi hayırlı işler sana.

    Ek: THH kararı ile değişimden ürün yada para iadesi almayı istememek de ayrı bir durum tabi. 2 yılda eskiyor evet de, normalde ürün bozulmasaydı ne yapacaktın diye soralım o zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chembond -- 11 Temmuz 2018; 22:36:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum para iadesi de isteyebilirim suphesiz ama malum bilgisayar bu ithal urun. Bugun verdigin parayi 2 yil sonra alirsan kusa doner ben o parayla nasil bilgisayar alabilirim. Bu zarar olmuyor mu? Saka gibi bir muhakemen var yasinin kac oldugunu merak ediyorum dogrusu. 2 yil urun bozulmazsa guncel teknolojiyle 2 yil boyunca onu kullanmis olurdum. Fakat 2 yil sonra 2 yil onceki teknolojinin yeterli gelip gelmeyecegini bilemem degil mi. Simdi kafanda canlamasi acisindan somutlastirayim. Bir zamanlar intel core 2 duo vardi en iyi islemci diye gorulen bunun yerini i serisi alinca ki i3 i5 i7 cikti. Simdi ben bugun core 2 duo almissam bu son teknoloji olurdu ozaman icin ancak i7 ciktiginda eski bir teknoloji olacak ve haliyle bilgisayar yetersiz kalacak buda bir zarar turu. Biraz kafanda canlanmistir umarim. Bu arada gercekten yasinin kucuk oldugunu dusundugum icin seni de anlayisla karsiliyorum. Bir markaya tutkuyla bagli olmak takim tutar gibi tutmak nedir anlamis degilim. Ben tuketiciyim menfaatime bakarim. Asus hata yapiyorsa asusu apple hata yapiyorsa apple i da elestiririm. Ancak apple ile ilgili degil sikayetim ve kiyas goturmesi acisindan asus un apple ile kiyaslanabilecegini dusunmus olmam bile asus acisindan bence olumlu bir durum. Zira apple macbook vs serileri bu sektorde basat diger ureticilerde genelde pazarlama stratejilerini bu rakip uzerinden kurar dominant rakip olarak da bu markayi ele alirlar. Pazardaki satis vb pay yuzdelerinden bunu gorebilirsin degil mi? Fun degil fan dogru soylemissin cok buyuk bir hatami yakalamissin hay Allah nasil da bu hatayi yaptim.
    Neyse sana bir daha cevap vermeyi dusunmuyorum cunku argumanlarin pek cevap vermeye degecek seyler degil.

    Ben bastada belirttigim gibi kullanici deneyimini paylasiyorum. Herkes alisverisini yaparken bu durumu da dikkate alsin markanin ne oldugunu yada ne olmadigini gorsun. Karsilasacagi muameleyi gorsun. Amacim gayet acik degil mi? Tarihe bir not olarak duselim bu durumu. Sorunumu asus global e de bildirdim. THH basvurumu da elbette yapacagim. Herhangi bir yardim talebim senden zaten olmadi. Dusuncen icin sagol yine de. Yardimsever olmak guzel bir haslet elbette takdir ederim. Ancak ben gereken basvurulari zaten yapiyorum yapacagim sureci de biliyorum meslegim dolayisiyla. Amacim herhangi bir tecrubesi olmayan asus ile ilgili tecrubeli kullanici yorumu bakinan bunun icin interneti kullanan tuketicileri bilinclendirmek yol gostermek.

    Tecrube paylasildikca buyur ve gelişir maksat bu ve bende bunu yapiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Chembond kullanıcısına yanıt
    Bu arada thhye basvurmayacagim gibi bi anlam cikmis sanirim yanlis anlasilmis durum. Elbette basvuracagim. telefonun azizligine kurban gitmisim demekki simdi farkettim... bu yonuyle sen de haklisin son soylediginde ama basvuracagim thh ye tabiki... O bakimdan duzeltmemi yapayim...sende kusura bakma sende haklisin ben duzgun yazamamisim orayi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Asus Türkiye'nin satış sonrası verdiği hizmet gerçekten sorunlu. Ama şunu belirtmem gerekir Asus'un anakartları kalite bakımından en iyidir. Gerek Notebooklardaki soğutma çözümleri, board'un ömrü diğer üreticilere göre daha uzun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.