Şimdi Ara

Rio 1.25 vs. Fiesta 1.25 vs İ20 1.20 ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bunların içinde bana en mantıklı gelen Fiesta oldu. 20-30 km arası 2016 modelini 80-85 bin arasına alabilirim diye düşünüyorum. Sizce mantıklı mı arkadaşlar? Başka mantıklı öneriniz var mı?

    Edit:Corsa düşünmüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapi-d -- 8 Mayıs 2020; 22:27:52 >



  • Clio 0.9 tce
  • 10.000 tl daha koyarsanız 0.9 tCe 0km clio var bence daha mantıklı.
  • cam tavanlı i20 alın bakın keyfinize motor olarak zaten hemen hemen aynı
  • Bu hacimdeki atmosferik motorlar gitmiyor resmen. Çağ dışı kaldılar artık.
  • Bu başlığı açtıktan sonra forumda biraz dolaştım ve 2016-2017 Clio 1.2 lere de bakmaya başladım. Aslında i20'yi çok almak istiyorum ama fiyatlar gerçekten uçuk. Muhtemelen Fiesta ile Clio arasında kalıcam. Peki neden 1.2 değil de 0.9 önerdiniz?
  • rapi-d R kullanıcısına yanıt
    Turbolu, lpg uyumlu, vergisi az. Her açıdan mantıklı.
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Peki satarken de 1.25 Fiesta'dan daha rahat mı satarım. Açıkçası ben bu aracı 3-4 sene kullanmak için alıcam. Senede 1-2 kez uzun yol yaparım. Bir de vergileri aynı diye biliyorum. Bir de aracın motoru küçük olduğu için motor ömrünün kısa olduğunu söyleyenler var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapi-d -- 9 Mayıs 2020; 1:59:40 >
  • Sıfır olması ve turbo motorlu olmasi sebebi ile 1.25 fiesta sahibi olarak clio yu düşünürdüm ama fiesta titanium donanımda her açıdan joy paket clioyu yer bitirir yani benim tavsiyem 1.4 titanium x bir fiesta olurdu veya en azindan 1.25 my fiesta olsun veya ekleyebilirseniz icon paket clio da memmun eder ama joy çok sıkıcı gelebilir joy 0.9 düşünmeyin bence. 0.9 tce güzel yeterli bir motor, 1.25 fiesta biraz zayıf kalsa da huyunu suyunu öğrenince gayet yeterli ve ekonomik(araci sürekli 4 kişi kullanmayacaginizi varsayarak). Rio ve i20 yi hiç sürmedim bile onlara bir sey diyemem son olarak da sürüş keyfi direksiyon hissiyatı ve yola oturuşu ile fordun keyfi de bir başka bu da duygusal olarak tatmin ariyorsan aklinda bulunsun
  • ALPHA LION KING A kullanıcısına yanıt
    Trend X düşünüyorum. Rio da çok kafamı karıştırıyor.
  • Clio veya 208
  • rapi-d R kullanıcısına yanıt
    Markası Renault, modeli clio olduğu için zor satılma ihtimali yok. 1-2 kez uzun yol yapılıyorsa dizele gerek de yok. Motor ömrünün motor hacmi ile alakası yok, sanayi geyiği. Rio da kaliteli arabadır kafa karıştırması normal.
  • Hyundai ile kia motoru aynı. Bu motorlar aracı düz yolda anca yürütüyor. Bende i20 varken, biraz rampaya girsem bile vites düşürüp 4000 devire getirip, motorun maksimum torku verdiği noktada kullanmak gerekiyor ki bunu sürekli yapmak can sıkıyor bir süre sonra. O yüzden sattım yoksa araba olarak fena değildi. Tavsiyem bu saatten sonra turbosuz araç almayın. Clio 0.9tce daha mantıklı.
  • _Dexter_ kullanıcısına yanıt
    Düşük hacim atmosferik araçların tamamında dediğiniz geçerli, hyundai kia grubuna özel bir şey yok. Bu araçları alan bunu yaşayacağını bilerek alıyor zaten.
  • düşük hacim atmosferikten çabuk sıkılırsınız turbo aractan keyif alırsınız
  • Clio 0.9 için kronik yağ yakma sorunu var yazmışlar. Hangi yıl için geçerlidir bu? Babamda Corolla 4-D4 var. Onda da vardı. 2011 Corolla'da varmış mesela. Toyota motoru değiştirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapi-d

    Clio 0.9 için kronik yağ yakma sorunu var yazmışlar. Hangi yıl için geçerlidir bu? Babamda Corolla 4-D4 var. Onda da vardı. 2011 Corolla'da varmış mesela. Toyota motoru değiştirdi.
    öyle birşey yok 0.9 tce milim eksiltmiyor. iyi araştırın o sadece 1.2 tce 2013-2014 yılı modellerde vardı.
  • Fiesta 1.5 tdci trend de alabilirsin. 2014 2. yarıdan sonrası için trendle trend X arasındaki farklar: Hız sabitleyici, alaşım jant, karartmalı arka cam. Hız sabitleyici sonradan takılabiliyor.
    Alternatif olarak 1.4 titanium X manuel de bakabilirsin. 1.25'ten daha iyi bir tercih olabilir.
    Şunu da ekleyelim Mk7.5 fiestalarda 2014 2.yarıya kadar olan üretimlerde titanium X dahi alsanız güvenlik paketli değilse esp ve hill holder bulunmuyor. Zaten sonrasında tüm araçlar için zorunlu oldu.
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Evet hepsini kastetmiştim zaten
  • Clio ve Polo eksik kalmış

    B sınıfında kesinlikle değerlendirilmesi gereken modeller
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.