Şimdi Ara

Rıza'nın Garaj'ı (tüm şeffaflığı ile otogaz dünyası, teknik, teori, bilgi...) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
636
Cevap
20
Favori
28.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.
    Auris 1.33 aracim var.
    Atiker Grand taktirmayi dusunuyorum.
    Tavsiye edermisiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • saki3885 kullanıcısına yanıt
    Atiker Grand yada Gold öneririm. 2200 2500 civarı piyasası var. Obd bağlantılarını kesinlikle yapsınlar ve kontak elektriğini enjektör den almasınlar... Enjektör 2.0mm nosul olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler ilginiz için hocam ...uygulamayı size yaptırırır zaten birde kesin karar verince ne kadar zamanda yapılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saki3885 kullanıcısına yanıt
    1 gün

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    Tabiki. Yönlü nozul taksınlar özellikle. Obd bağlantıları yapılsın ve protokol otomatik seçilsin. Kontak elektriğini enjektör den almasınlar bu modelde. Enjektör nosul ları 2.0 mm olsun ve redüktör basıncı 1.10 mbar. Keyifli sürüşler...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rommy6719 kullanıcısına yanıt
    Telefonda görüştük ve sanırım Lovato da karar kıldık. Şimdiden hayırlı olsun, keyifli sürüşler...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba ustam 1.4 16 V 240000 km otomatik Clio 2 için hangi kiti tavsiye edersiniz, fiyat alabilir miyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Tabiki. Yönlü nozul taksınlar özellikle. Obd bağlantıları yapılsın ve protokol otomatik seçilsin. Kontak elektriğini enjektör den almasınlar bu modelde. Enjektör nosul ları 2.0 mm olsun ve redüktör basıncı 1.10 mbar. Keyifli sürüşler...
    Teşekkür ederim.
    VVT-İ motor olduğu icin herhangi bir özellik felan acilacak mi?
    Bu söyledikleriniz Gold icinde geçerli mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rıza hocam hayırlı ramazanlar kolay gelsin. 2018 Model Toyota Corolla 1.6 Life aracıma LPG taktırmak istiyorum. şuan 3500 km'de. Yılda ortalama 10.000 Km yapıyorum, 4-5 yılda kullanmayı düşünüyorum kaza bela olmazsa inşallah.. Öncelikle hangi kit'i önerirsiniz? Birde Bursa'da yaşıyorum, Bursa'da tanıdığınız, bildiğiniz, güvendiğiniz bir bayii var mı LPG taktırabileceğim? Şimdiden teşekkür ederim hayırlı akşamlar.
  • ihkelektrik kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Atiker Nanofast. 1600 1700 TL civarı piyasada fiyatları var...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    Gerek yok. Geçerli evet...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • HHBayrak H kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim. Brc Platinium. Tanıdığım inanın yok :( Sizlerede hayırlı ramazanlar diliyorum çok sağolun...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Merhaba. Atiker Nanofast. 1600 1700 TL civarı piyasada fiyatları var...
    Çok sağolun ustam , araçta katalizör iptali yapılmış bu haliyle LPG uygulamada sorun olur mu , birde bu araçlar için hararet sorunu olduğu söyleniyor, sizin görüşünüz nedir LPG uygulamaya değermi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba ustam 1.0 75 bg araca gold sistem takıldı nozullar 1.8 yeterli mi ?
  • ustam i30 gdi motor bir aracım var.kocaelideyim. atikfast tavsiye eder misiniz? hali hazırda kendiniz dönüşüm yapıyor musunuz.eğer yapmıyorsanız nereyi tavsiye edersiniz.kocaelideyim.
  • ihkelektrik kullanıcısına yanıt
    Hararet durumumu? Hiç duymadım... Kat iptali ortalama 1.5 lt yakıt tüketimini arttırır. Haliyle Lpg de de yakıt ortalama 2 lt kadar artıcak...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • heredot64 H kullanıcısına yanıt
    Merhabalar. Sanırım büyük ihtimal yakıt tüketimi bir miktar artıcaktır. Ve en kötüsü seyir halinde ayağınızı gaz pedalından çektiğinizde kısa sürede olsa araç hala ilerlemeye devam edicektir. Yani yakıt fazla gönderileceği için... Buda yanma odası ısısını arttırır ve yakın bi gelecekte Subap sorunu tetiklenebilir. Yol da detaylı map haritalandırma gözlemlensin derim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Atikfast ortalama yüzde 30 tasarruf sağlamakta. Senede ortalama 10.000 km yol yapıyorsanız tavsiye etmem. En ideal Lovato Exr Di. Yüzde 40 lara ulaşan yakıt tasarrufu sağlamakta. Tabi karar sizin. Bu hafta sağolsun Trabzondan bile gelen bir arkadaşımız oldu. Volvo aracına Lpg dönüşümü yaptık. 240 hp 2.3 T5 aracının dönüşümü sonrası en zor performans testlerini bile başarı ile tamamladı. Dilerseniz Kocaeliden gelebilirsiniz. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım emin olun...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RFB kullanıcısına yanıt
    Senede 20000 civarında yapıyorum ustam ikisi içinde fiyat vermeniz mümkün mü ona göre düşünüp taşınıp yanınıza geleyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ustam 2013 yılında atiker safefas taktırmıştım. Her 10 bin km de filresini değiştirttim. 97 bin km dir hiç sorunsuz bindim. Son 1 kaç yıldır ilk gaza geçişlerde silkeleme oluyordu şimdi artık stop ediyor. Yüksek gaz vererek birkaç stoptan sonra gaza geçiyor ondan sonra sıkıntısız devam ediyor. Bazaen sabahları uzun marşta çalışıyor ayrıca güneşli sıcak havada dışarda park ettiğimde 3-5 saat sonra çok uzun marşta çalışıyor. Benzinde hiç bir problem yok. 500 km önce lpg enjektörleini değiştirttim ama sorun hala devam ediyor. Ustalara gösteriyorum ayar yapıp gönderiyorlar ama düzelmiyor. Kendim kablo aldım. Aracın kendi yazılımıyla enjeksiyon haritasını stft ve ltft yi ve rolantisini sıfırlayıp kalipre ettim. Lpgyi Oto Kaliprasyon yapıyorum her dfasında farklı harita çıkıyor. Haritada benzin süresini her devirde gaz benzin geçişlerinde sabit olacak şekilde ayarladım Ayrıca nozul çapı ilk çizgide çok küçük görünüyor. Yeni enjektöre eski nozullar takıldı. Aracın krank sensörü map sensörü boğaz kelebeği temizlendi hatta emme manifoldu sökülüp temizlenip takıldı.bobinler kontrol edildi. Yine stop etme devam ediyor. Artık regulatörden şüphelenmeye başladım. Araç benzinde gaz verince regulatör basıncı 1,80 oluyor 1,70 lerdede falan sabitleniyor. Gaza alınca 1,0 da sabitleniyor. Lpg geçiş ısısını 30 yaptım.Acaba regulatör arızalı mıdır? Bir türlü Stop etmesinin çözümünü bulamadık. Araç ısındıktan sonra hiçbir sorun yok. Fikir verirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.