Robogil Robot Süpürge (16. sayfa)
-
-
-
https://www.donanimhaber.com/yaklasik-50-milyon-tl-lik-kacak-elektronik-urun-ele-gecirildi--151574
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tam 1 yıl önce büyük araştırmalar sonucu robogil luna 200 modelini aldım ozmanlar piyasanın baya üstünde para ödeyerek. Robogil markasını tercih etmemde ki en büyük etken teknik servis, 1 yıl sonrasında ücretsiz bakım ve satıcının satış sonrasında çok ilgili olduğunu sanmam oldu. Robotumda ilk başlarda sorun yaşamadım ama sonradan sürekli haritayı silmeye komut dinlememeye ve İnternet bağlantısı sürekli kopmaya başladı ve ne yaparsam yapayım internete bağlanmıyordu(modemin hemen yanında durmasına rağmen). Bunlarla ilgili servisle iletişime geçmeme rağmen hiç ilgilenilmedi. 1 yıl sonunda ücretsiz bakım için robotumu gönderdim belki dönünce düzelir umudu ile ama robot elime tekrar geçtiğinde hiç bir fark yoktu hatta size şöyle söyleyeyim cihazda bakım yapıldığına dair hiçbir iz yoktu sanki robota hiç bir işlem yapmadan geri göndermişlerdi. Birde cihazı gönderirken sorunlarınızı bir kağıda yazarak gönderin dediler dalga geçer gibi. Alacak arkadaşlar eğer benim gibi düşünüp alacaklarsa almasınlar ben pişman oldum siz olmayın. İnanmayan arkadaşlar varsa fatura bilgileri dahil herseyi paylaşırım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Oktay bey,
Şikayetinizi heryere yazdığınız için, biz de heryerden cevap vermek durumunda kalıyoruz;
"
Oktay bey merhaba..
Aynı şikayeti Şikayetvar'a da yazmışsınız.. Anlayışınız için teşekkür ederiz!
Alta Robogil Teknik Servis kayıtlarınızın görsellerini koyuyorum.
Teknik Servis Raporu elinize geçmiş olmalı.
Raporda ürün durumu, şikayet, yapılan işlemler alttaki görsellerde de görüldüğü üzere açıkça belirtilmiş durumda.
Teknik servis kontrollerinde, şikayetiniz doğrultusunda cihazınızda internete bağlanamamayla ilgili bir sorun tespit edilememiş ve robotunuzun teknik serviste yapılan kontrollerde tüm fonksiyonları ile faal olduğu kayıt altına alınmıştır.
Şikayetinizin devam ettiğini düşünüyorsanız Teknik Servisimiz ile tekrar irtibata geçmenizi rica ediyoruz."
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Merhaba uno bey...
Aynı şikayeti Şikayetvar değil sorunum çözülüne kadar heryere yazacağım... Sizin şovunuz için ben teşekkür ederim!
Altta Robogil Teknik servis kayıtlarınızı ilk defa burda görüyorum elime de geçmedi telefonla da bilgi verilmedi bunları yaptık falan diye!
Şimdi siz satıcı olduğunuz için kendi firmanızı korumak için bunları yapıyorsunuz doğal olarak lakin size bir soru sormak istiyorum cevaplarsanız sevinirim.
Siz bir ürün satın alıyorsunuz aldığınız üründe sorun çıkıyor satıcı ile irtibata geçiyorsunuz ve sizi baştan savar bir tavırla ürünle ilgili değil kullandığınız internetle alakalı diyorlar sizde internet sağlayıcı firma ile görüşüyorsunuz ve firma bende evimde farklı bir marka robot süpürge kullanıyorum modem dahil herseyimiz aynı bir kere bende öyle sorun olmadı diyor ve evinize gelip internet kontrollerini yapıyor sonra siz ürünü teknik servise gönderiyorsunuz ürün elinize ulaştığı zaman size herhangi bir bildirim yapılmıyor cihaza uygulanan işlem hakkında ve1 saat sonra tekrar aynı sorunla karşılaşıyorsunuz siz olsanız ne düşünürsünüz. Paylaştığınız görseller ürün ile ilgili bakım yapıldı gibi göstermek de ama cihazda hiç bir değişiklik yok müşteri olarak siz cihazda hiçbir değişiklik yokken siz bakım yapıldığını düşünür müsünüz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
-
Beyefendi öncelikle sakin olunuz.
Bakın bugün günlerden pazar ve tatil demeyip size yardımcı olmaya çalışıyoruz!
Teknik Servis Raporu'nuz hazırladığı anda otomatik olarak vermiş olduğunuz iletişim numarasına altta örnek görselini koyduğum şekilde bir mesaj iletilir.
Bu mesajı almış olmanız gerekir!
Teknik Servis Raporu mevzuat gereği sözel olarak değil, yazılı halde resmi olarak ürünle birlikte gönderilmektedir.
Ürün kargo kutunuzda patpat poşete sarılı halde Garanti Belgesi'ni ve Teknik Servis Raporu'nuzu bulabilirsiniz. Rapora uygulama görsellerinin ve haritanın çıktıları da eklenmiş haldedir.
Herhangi bir eksik veya şikayetinizin devam etmesi durumunda tekrar Robogil Teknik Servisi veya Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi öneririm.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Beyefendi,
Robot internete bağlanmasa, robotu cep telefonu uygulamasından nasıl kontrol edebiliyor ve robotun çıkardığı haritayı cep telefonunuzun ekranında nasıl görebiliyorsunuz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 21 Ağustos 2022; 15:50:18 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben gayet sakinim sizin konuşma tarzınıza göre cevap veriyorum öncelikle teşekkür ederim cevap verdiğiniz için problem değil yarında yazabilirsiniz cevabınızı. Kutunun içinde herhangi bir belge evrak yok ya sizin arkadaşlar koymayı unuttular ya da koymadılar. O koymuş olduğunuz sms ss inde içeriği bana ulaştı doğrudur lakin o içerikten ben robota hangi işlemler yapıldığını nerden bile bilirim onu söylüyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Beyefendi,
Teknik servis hata yapmış da olabilir.
Öyleyse kusura bakmayınız. Arkadaşlar en kısa sürede adresinize Teknik Servis Raporu'nuzu tekrar kargolayacaklardır.
Sorununuz haritalama ile ilgili duruyor. Haritalama konusunda da müsait olduğunuzda Teknik Servis personelini arayın yardımcı olacaklardır. Gerekirse uygulamanıza uzaktan bağlanarak birlikte harita çıkarmayı ve kaydetmeyi deneyin.
Eğer sonuç alamazsanız robotu tekrar teknik servise göndermenizi rica ederiz..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Nete bağlandığı zaman haritalar gidiyor ya da uzun süre bağlantı sorunu yaşıyorum sürekli cevrimdışı gözüküyor diyorum. Bağlantı sorunu sürekli olmuyor zaten ortada hiç bişey yokken çevrimdışı oluyor ve ne yaparsam yapayım nete bağlanmıyor diyorum 2 3 gün cihaz kapalı kalınca kendine geliyor. Robot haftada 4 gün kapalı 3 gün çalışsın diye almadım dimi. Ürünü kullanan siz olsanız böyle kullanmak istermiydiniz. Siz haklı cıkmak için üste cıkmak için sürekli konuyu çarpıtıyorsunuz. Bence siz sakin olun öncelikle sorunun neyden kaynaklandığına odaklanın konuyu çarpıtmak yerine beyefendi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkür ederim hafta içi arkadaşlarla iletişime geçerim beyefendi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Oktay bey, kargo kutusunda bir de kutu dışına yapıştırılan adresinizin yazdığı kargo poşeti var. Rapor oraya da konmuş olabilir. Mümkünse orayı da kontrol ediniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhabalar Stella 500B modeline sahibim. Mart ayından beri kullanıyoruz. Ve çok memnunuz. Elimiz ayağımız oldu. Ancak süpürme esnasında hata verdiğinde, hatayı giderdikten sonra kaldığı yerden nasıl devam ettirebiliriz.?
-
Merhaba,
"Kaldığı yerden devam" özelliği farklı bir konu. Sizin sorunuz temizliğin kesintiye uğraması ile ilgili.
Robot sıkışır veya takılır da temizlik kesintiye uğrarsa:
1. Robotu kurtarın ve tekrar temizliğin kesintiye uğramaması için tedbirler aldıktan sonra robotu kurtardığınız yere yakın bir konuma mümkünse aynı istikamete bakacak şekilde koyun.
2. Robotun üzerindeki açma kapama düğmesine bir defa kısa süreli basarak robotu uyandırın. 3 saniyeden uzun basmayın robot tamamen kapanır. (Cep telefonundan komut verirseniz robot yeni bir temizlik komutu verildiğini düşünür, devam etmez!)
3. Robot uyanınca tekrar robotun üzerindeki açma kapama düğmesine bir defa kısa süreli basın, robot durumsal farkındalığını sağlayıp temizliğe devam edecektir...
Robotunuzu iyi günlerde kullanmanızı dileriz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türk Milleti'nin diriliş mücadelesi olan 30 Ağustos Zafer Bayramı'nın 100.yıl dönümünde başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehit ve gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyoruz.
Rabbim cümlesinden razı, 30 Ağustos Zafer bayramınız kutlu olsun.
-
Cepte dursun elbet lazım olur bu bilgi 😉
Modem değiştirirsem ne olur ? Modem sıfırlarsam ne olur ? Umarım işinize yarar...
Videoda Robogil'imizin canavarları da olduğundan burada da paylaşmak boynumuzun borcudur dedim 😉
Robot KafalaryoutubeÇooook değerli Robot Kafalar takipçileri ve potansiyel takipçi adayları 😀 herkese selamlar sevgiler saygılar. Bu videomuzda Superonline wifi 6 modem değişikliğimizde yaşadığımız deneyimi sizlere aktarıyor olacağız, eminiz ki birçok kullanıcı modem değiştirirsem al baştan birdaha robotu kur harita tanıt gibi uğraştırıcı sebeplerle modem değişikliğini erteliyordur yada modemini resetlemekten çekiniyordur. Bu video çooook işinize yarayacak çok ama emeğe saygı, bir beğeni ve aboneliğinizi birde yorumunuzu alırız hak ettik dimi 😉 Deneyim videomuzun içeriğinde Robogil Stella 500B - iRobot Roomba i7 ve Robogil Luna 200 UV yer almaktadır tabi tüm marka modeller için geçerli bilgilendirmedir. #robotsüpürge #wifi6 #superonline Robot Süpürge Modem Robot Süpürge Wifi Robot Süpürge internet Robot Süpürge Router Robot Süpürge Wifi 6https://www.youtube.com/watch?v=E4YUBcl810c -
Merhaba forum üyeleri,
Robogil firması ile aylar süren Tüketici Hakem Heyeti sürecimiz “lehimize” olacak şekilde sonlanmıştır. Herkes gibi ürünümüz yerli firma garantisinde olsun mantığı ile aldığımız, ancak problem yaşadığımızda sadece THH ile çözebildiğimiz bir alışveriş oldu. Bilginize..
Not: Yeni aldığım robot süpürgede, hiçbir şekilde çevrimdışı olduktan sonra bağlanamama sorunu yaşamıyorum!!
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X