Şimdi Ara

Robogil Robot Süpürge (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
504
Cevap
30
Favori
32.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • anglcrl A kullanıcısına yanıt
    Sevgili müşterimizin THH süreci ile ilgili bilgilendirmesi için teşekkür ederiz, ancak yasal süreç henüz tamamlanmamıştır!

    Robogil, Büyükçekmece İlçe THH kararını Bakırköy İlgili Tüketici Mahkemesi'ne götürmek üzere 05 Eylül 2022 tarihinde başvurmuş bulunmaktadır.

    İlgili görselleri eklere koyuyorum.

    Öncelikle şunu belirtmek isteriz; Robogil, THH kararı gereği müşterimize ürün bedelini ödemiş durumdadır.

    Tüketici Mahkemesine itiraz nedenine gelince;

    1. Ne yazık ki son zamanlarda bazı tüketici hakem heyetleri, kendisine gelen şikayetlerle ilgili olarak şikayet edilen firmalara gerekli bilgi vererek tebligat yapıldığını iddia etmesine rağmen, firmalara nedense bu tebligatlar ulaşmamaktadır!

    Dolayısı ile firmalar haklarındaki şikayetlerden haberdar olamadıkları için tebligat yapılmış ancak firma tarafından herhangi bir savunma yapılmamış sayılmakta, yasal süre içerisinde savunma yapamayan firmalar hakkında bilirkişi raporu ile karar verilmektedir.

    Ancak ne ilginçtir ki THH tarafından yukarıda bahsettiğim şekilde firma hakkındaki tüketici şikayetinin tebligatı yapılmazken, THH karar tebligatında herhangi bir aksaklık yaşanmamakta, karar tebligatları firmalara hemen ulaşabilmektedir!

    Bu kapsamda, ilgili THH telefon ile aranarak "ulaştırıldığı söylenen tebligatın ne zaman ve nereden gönderildiği" sorulmuş, "ne tebligatların yasal olarak ulaştırılması gereken KEP eposta adresinde, ne interaktif vergi dairesi sisteminde, ne de PTT tebligat uygulamasında böyle bir tebligatın bulunmadığı" bildirilmiş, THH ilgili personeli tarafından cevap olarak "yalnızca sistem üzerinde tebligatın yapılmış olarak göründüğü ancak tebligatın nereden, hangi sistem üzerinden yapıldığının ve detayının görünmediği" bildirilmiştir!

    2. THH kararlarına dayanak olan bilirkişi raporları karar tebligatında hakkında karar verilen firmalara iletilmemektedir.

    Bu nedenle bilirkişilerin yetkinlikleri ve uyguladıkları test prosedürleri hakkında herhangi bir bilgiye ulaşılamamaktadır.

    Özetlemek gerekirse;

    Nedenini tahmin edebileceğiniz üzere son zamanlarda ilçe Tüketici Hakem Heyetleri kapatılarak yalnızca illerde ve büyükşehir ilçelerindeki Tüketici Hakem Heyetleri görev yapmaya devam etmektedir.

    Firmalara tebligat yapılmadan, bilirkişilerin yetkinlikleri ve uygulanan test prosedürleri bilinmeden, firmaların haberi olmadan ve savunmaları alınmadan verilen kararların ne kadar adil olduğu konusunda şüphelerimiz bulunmaktadır.

    Not: müşterimizin iade ettiği robot süpürgenin iade kontrolleri yapılmış, "FAAL olduğu ve internete sorunsuz bağlandığı" kayıt altına alınarak teknik servis raporu hazırlanmış, ilgili Tüketici Mahkemesi tarafından görevlendirilecek yetkin bir bilirkişi tarafından tekrar incelenilmesi maksadıyla muhafaza edilmektedir..

    Robogil Robot Süpürge Robogil Robot Süpürge Robogil Robot Süpürge



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 28 Eylül 2022; 16:23:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • BravoUno B kullanıcısına yanıt
    Merhaba @BravoUno

    Buradan yaptığınız itiraz bilgilendirmesi için biz teşekkür ederiz. Karar açıklandıktan sonraki 1 aylık süreçte de firmanız tarafından, itirazınız hakkında bilgilendirilmedik.
    Süreç bizim için şu şekilde ilerlerdi;

    Karar açıklandı ve firmanıza bildirdik. Bize dönüş yapılacağı söylendi. Firmanız yetkilisi. T… bey tarafından arandık ve elinize karar tebligatının ulaştığı ve Eylül ayı sonunda ödeme yapılacağı bilgisini aldık. Nitekim ödeme de yapıldı.

    Forumda sürecin sonuçlanıp sonuçlanmadığı ile ilgili daha önce sorular aldığımızdan cevap verme gereği duyduk.
    Anlaşılan o ki hala devam eden bir süreçteyiz. Adil bir sonuçla sonuçlanması dileği ile..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anglcrl -- 28 Eylül 2022; 17:39:29 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oktayerbayy@gmail.com O kullanıcısına yanıt

    Merhaba, ben de aynı cihazı kullanıyorum. Canlı haritanın kaybolması ve ya sapıtması olayını ben de 3-4 defa yaşadım. Cihazı alır almaz ilk yaptığım haritayı 1 kere kaydettim, o harita hâlâ duruyor. Hem uygulama yazılımı hem de robotun üstündeki yazılım güncelleme almasına rağmen harita hala sağlam ve de silinmedi. Evde ciddi bir değişiklik olduğu zaman güncelle diyorum ve canlı haritayi buluttaki kayıtlı haritanın üstüne yazıyor. Canlı harita sapittigi zaman da kayıtlı haritayi geri çağırıyorum her şey eski haline dönüyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bingojungle -- 1 Ekim 2022; 0:2:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    Cihazı geçen sene aldığımda yedek parça fiyatları gayet uygunken şimdi anormal derecede zam gelmiş. Cihazı aralık 2021'de aldığımda dolar 16,50 civarıydı. şimdi ise 18,5 diyelim. Eski fiyatları hatırlamıyorum ama alınabilir seviyedeydi. şimdi ise rulo fırça 445 lira, mikrofiber bez 165 lira, yan fırça 165 lira. bu 165 gibi olanlar 50 lira civarıydı diye hatırlıyorum.

  • hayvan herif kullanıcısına yanıt

    Herhangi bir şekilde firmayı savunma amaçla yazmıyorum ancak şunu belirtmekte fayda görüyorum.


    İthalatçı firmalar fiyatlarını stok maliyetleri bazında hazırlar ve bu şekilde piyasadaki anlık değişmelerden müşterilerini korurlar. Söz konusu sarf malzemeleri firmanın stoğuna, söz gelimi, 2021 yılının Haziran ayında girmiş olsa TL/USD 8.7 civarındaydı ve satış fiyatı da buna göre hesaplanmıştır muhtemelen. Robogil fiyatlarını sık değiştiren bir firma olmadığı için anılan stokları bitinceye kadar eski fiyatı korumuş, sonrasında da yeni gelen partinin maliyetine göre güncelleme yapmış olabilir.


    Saygılarımla

  • aslında ben de o şekilde düşündüm ama diğer firmalarla arasında dağlar kadar fiyat farkı oluştu. aklıma model gelmiyor, en bilindiklerinden roborock s5 max'a bakayım dedim, ana fırça fiyatı 90-145 lira arası değişiyor, hem de sadece bir siteden baktım, araştırmadım bile. 1 ana fırça, 2 hepa, 2 yan fırça, 2 paspas 354 lira.


    türkbükünde lahmacun yemiş gibiyim, ankara'da gazino hesabı görmüş gibiyim.

  • hayvan herif kullanıcısına yanıt

    Çakmalarıyla kıyaslıyorsun dostum, orjinal seti o fiyata rüyamızda görürüz ancak.

  • hayvan herif kullanıcısına yanıt
    Sevgili müşterimiz,

    Devletimiz Mayıs 2022 tarihinden beri özellikle robot süpürgelerde oluşan gümrük vergisi kaçağını sıfırlamak üzere yoğun tedbirler almaya başladı ve bazı operasyonlara girişti..

    Bu durum tabii ki bizim ve piyasa için oldukça sevindirici bir durum.

    Tırlarda yakalanan robot süpürgeleri haberlerde duymuşsunuzdur.

    Bu kapsamda robot süpürgelerin ürün başına deklerasyon limiti $200'a ve gümrük vergisi $133'a yükseldi.. (Doğru düzgün lidarlı bir robotun üretim maliyeti $160-$180 olduğu ve $10.000 üzerlerinde gezen navlun fiyatları gözönüne alındığında, tabi sigorta, TSE gibi ek masraflar da katılınca ürünün geliş maliyeti $300 üzerine çıkıyor. Buna 2 yıllık garanti süresince ihtiyaç duyulan %20 yedek parça masrafı dahil değil tabi.. Firmalar en az %30 kar hedeflese ki ticaretin riski için oldukça yetersiz bir seviyedir, %18 KDV ve %13 pazaryeri komisyonu da eklenirse ürün fiyatları $500 seviyelerini geçmektedir.

    Bu fiyatın altındaki fiyatları görüyorsanız ya kalite problemi vardır, ya stoktaki eski ürünler satılıyordur ki bu şekilde eksilen stoğun yerine aynı mal konulamaz yada biz matematik (veya ticaret) bilmiyoruz demektir.

    Yani vergisini veren firmalar da bu yükün altına girip yeni vergi nedeniyle fiyat arttırmak zorunda kaldı. Tabi bu da dolar kurundaki yükseliş nedeniyle birçok hanenin bu ürünlere ulaşımını etkiledi.

    Gelelim yedek parça fiyatlarına..

    Son olarak bakanlık müfettişleri başka bir dolandırıcılık yöntemi keşfetti..

    Ülkemizden transit geçen bazı tırlarda usülsüz şekilde robot süpürge gibi değerli malların boşaltılıp yerine plastik paspas gibi ürünlerin konulup yurt dışına çıkarıldığı tespit edildi. Böylece yurda vergisiz olarak düzenli şekilde kaçak ürün girişi yapılmakta olduğu tespit edildi..

    Bu kapsamda birçok robot süpürge yedek parçasının da gümrüksüz olarak yurda sokulduğu veya gümrüğe uygun şekilde tebliğ edilmediği, tebliğ edilen bazı yedek parçaların ise robot süpürge yedek parçası olarak değil de, vergisi düşük ürün parçası olarak tebliğ edildiği anlaşıldı.

    Tabi bunun için de devlet bazı önlemler aldı.

    Bundan sonra yedek parçaların gümrük tebliğlerinde "Muhtelif Robot Süpürge Yedek Parçası" olarak toplu olarak değil de, her bir yedek parça cinsi teker teker listelenerek (örneğin fan motoru, anakart, sol teker, rulo fırça, vb.) listelenerek ve uluslararası HS kodu veya GTİP kodu belirtilerek tebliğ edilmesi gerekiyor.

    Tabi bu da şu sonucu çıkarıyor, her ne kadar robot süpürgeler gümrük kuralları gereği TSE labratuarlarında testlere tabi tutulsa da, ürünle gelen yedek parçalar genellikle ayrıca teste tutulmuyordu..

    Bundan sonra, üründen ayrı olarak gelecek her bir yedek parçanın TSE'de teste tutulma ihtimali kuvvetle söz konusu..

    Yani diyelim ki yedek parçanız azaldı, ve bir miktar yedek parça siparişi geçtiniz.. Her bir yedek parça için TSE süreci söz konusu.. Tabi bu da hem zaman hem para demek.. Bir ürün cinsi için TSE süreci firmalara en az 30.000₺ ile 50.000₺ arasında mal olabiliyor.. Kaç parça teste giderse bununla çarpın. Tabi bu vergi harici bir masraf.. Yaklaşık 20-30 gün falan da sırf tesler için bekliyorsunuz..

    Bir de yedek parçalarınız testlerden geçemezse, yandı gülüm keten helva..

    Bu durum ise yukarıda özetlediğim şekilde aynı ürün fiyatlarında olduğu gibi yedek parça fiyatlarını da etkilemektedir.

    Ali bey forumda zaman zaman gümrük maceralarını anlatıyor. $100`ı geçen bir ürünü ticari maksatla getirip gümrüğe deklere edin, bakın görün neler oluyor!

    İnternette gördüğünüz uygun fiyatlı yedek parçaları satanlar acaba bu gelişmelerden haberdar mı veya haberdar iseler bizim gümrüğe tabi mi, değiller mi, biz de merak ediyoruz..

    İyi forumlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BravoUno -- 6 Ekim 2022; 18:18:11 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • BravoUno B kullanıcısına yanıt

    Süper bir bilgilendirme.

    Ama ben en çok transit geçen tırlardaki robotların boşaltılıp yerine dandik plastiklerin konmasına bayıldım.

    Şu zekamızı biraz da bilimde kullanabilsek...


    Teşekkürler

  • Bizim milletimiz xiaomi'den dolayı çakma kaçak aksesuarları ve fiyatlarını orjinal sanıp tüm markaların yedek parçalarını o fiyat ile kıyaslıyor, kısa vadede olmasada özellikle çakma hepa filtrenin geçirgenliği sebebiyle robotlarda uzun vadede arızalar olmaya başladığını forumda sıkça görmeye başladık.

    Gülü seven dikenine katlanacak, robot sahipleri robotuna bakacak ki robotu da evini temiz tutsun.



    https://www.instagram.com/reel/CikC9zcAHPA/ Robotların dili olsa adlı bu reels geldi aklıma 😀

  • Merhaba,


    Aralık 2021de Robogil Stella 500B almıştım. İstanbuldaki evimizde uzun süre kullandık. şimdi irlandadayız burada da keyifle kullanmaya devam ediyoruz. temizliğinden ve temizlik sisteminden çok memnunum.


    Fakat son 1 aydır oda temizliği modunda her çalıştırdığımızda kendini kaybediyor başı kesk tavuk gibi ordan oraya gidip en sonunda pes edip şarjın önünde duruyor. Bir bilgi de vermiyor. Pes ettim dese bari :). Özellikle bu konudaki en büyük sorun. pas pas modunda üzerinden geçmemesi gereken halıların üzerinde gezip kendini bulmaya çalışıyor.


    Pes ettiği zaman harita uçuyor. tekrar yüklüyorum. Akıllı temizlik modunda çalıştırıp kendisini bulmasını bekliyorum. kendisini bulunca. şarja dön diyip. tekrar oda modunda çalıştırıyıorum.


    Bu sorun dışında harika çalışıyor ama her seferinde böyle başlaması artık biraz üzmeye başladı. odada sadece sandalyelerin yeri değişiyor onun dışında değişen bir konum da yok.


    Teşekkürler.





  • Ben luna kullanıyorum, anlattığınıza çok benzer bir durum var. Luna ve stella uygulamaları da farklı halbuki. Git şu odayı süpür dediğimde çıkıp ortalıkta bir dolanıyor, yer değiştirme diyor, halbuki harita üstündeki konumu da doğru, harita da doğru. Emiş fanı kapalı şekilde koridoru falan bir kontrol edip geliyor. Sonra şarj istasyonunun önüne geliyor, duruyor, ardından emiş fanini açıp temizliğe gidiyor, bunu 2-3 çalıştırmadan birinde yapmaya başladı. Ben de geçenlerde fark ettim bu durumu, çünkü süpürgeye iş verdikten sonra hata vermediği sürece ne yaptığını kontrol etmiyorum. Paspas işin içine girince sıkıntı olabilir tabi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bingojungle B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bahsettiğiniz robotun "Durumsal Farkındalık" özelliğidir. Stella 500 serisinde bu durum "Yeniden konum belirleniyor" ikazı ile belirtilir.

    Robotunuz herhangi bir nedenle durumsal farkındalığını kaybettiğinde harita hatalarını (haritanın silinmesi, kayması, dönmesi, üst üste binmesi, vb.) önlemek için yeniden konum belirleme ihtiyacı duyar.

    Eğer istasyon yere iyi sabitlenmemişse (yani robot isyasyona girip çıkarken oynuyorsa), istasyonun yanında ve önünde yeteri kadar boş manevra ve sinyal alanı yoksa, bu alamda sandalye veya çekmece gibi hareketli nesneler mevcutsa, robotunuza temizlik sırasında elle müdahale ederseniz, bir odaya temizlik için taşırsanız, bir yere takılır ve kurtulamazsa, robot durumsal farkındalığını kaybedebilir.

    Bu nedenle yeniden haritadan ve bulunduğu konumdan emin olmak için etrafı kısa sürede keşfeder, durumsal farkındalığı sağlayınca istasyonun önüne gelir ve temizliği başlatır.

    İyi forumlar..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • BravoUno B kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba bu özelliği kapatmanın bir yolu yok mu?
    En az 3 dk bu şekilde robot evi geziyor sonra temizliğe başlıyor.
    Evde salonda duruyor robot. Şarj ünitesini yere bantladım oynama ihtimali yok.
    Salonu kullanmadığımız için eşyaların yer değiştirme ihtimali yok.
    Sağ sol ön en az 2 m boş.
    Ama her komut verdiğimizde min 3 dk evin içini dolaşıyor sonra şarj istasyonun önüne geliyor sonra temizliğe başlıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lord-06- kullanıcısına yanıt
    Özelliği kapatamazsınız, zaten tavsiye de edilmez.

    Haritanız düzgün çıkmış, oda düzenlemeleri doğru ise ve bu haritayı kaydetmişseniz robotun durumsal farkındalığını bozan başka bir dış etken olmalı..

    İsterseniz istasyonun yerini değiştirip tekrar deneyin..

    Yine sorun devam ederse, Robogil Müşteri Hizmetleri ile görüşerek detaylı yardım alın veya robotu kontrol için teknik servise yollayın..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • KAMPANYA!
    Robogil Stella 500B Robot Süpürge
    7.999₺
    www.robogil.com

    Robogil Robot Süpürge

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Robogil 500B Stella modeli


    İlk robot süpürge deneyimim olduğunu göz önüne alarak diğer marka modeller ile karşılaştırma yapamıyorum. Kampanyadan faydalanarak Robogil firmasının sitesinde 25.10.2022 tarihinde siparişi geçtim, 28.10.2022 tarihinde robotu denemeye başladım. Tuya programı ile robot bağlantısını yaptım. Tabii bayağı uğraştırdı beni. Müşteri hizmetlerini aradım ama açan olmadı, bunda gecenin bi yarısı olduğunu düşünerek çok da kafaya takmadım açıkçası. Yalnız hata ne programda, ne robotta ne de modemdeydi. Hata direk bendeydi, çünkü ben akıllı ne hikmetse her defasından ev ağımın şifresini yanlış girmişim (göz yanılsaması, algı bulanıklığı falan ). Neyse bağlantıyı kurunca dili hemen Türkçe yapıp ilk haritalamayı çıkarmak için robota yol verdim. İlk haritalamayı standart-x1 (bir yönlü temizlik)-fırçalı olarak ve şarj %100 olarak yaptım. 94 dakikada 86m² alan temizliği yaptı, şarjı %20’ye düşünce şarja döndü. Şarjı %80 olunca eksik kalan yere gidip kaldığı yerden görevini tamamladı. Toplamda 88 m² alanı 97 dakikada tamamlamış oldu. Böylece ilk haritalamayı eksiksiz çıkarmış oldu. Ama garip şekilde odaları bölerek haritalama yaptı. Programdan oda birleştirmeye girerek bölünmüş odaları manuel olarak birleştirip, isimlerini verdim. Halen o ilk haritayı kullanıyorum. Yalnız odaları birleştirme yapmadan önce yatak odasındaki yatağın olduğu yeri gösteren harita, oda birleştirmesinden sonra yatağın altını temizlik yapılmayan alan olarak işaretledi. Bu da “oda temizliği” modunda yatağın altına girmeme sorunu yaptı. Ama ilginçtir ki “alan temizliği” modunda yatağın olduğu bölgeyi seçince hiç sorunsuz olarak yatağın altını temizliyor.


    Şarjı en fazla doğal olarak halı yoğunluğu fazla olan odalarda harcadı. Bunda halı tipi de önem kazanıyor. İkinci sırada ise mobilyası (koltuk, yatak, sandalye v.s.) fazla olan odalarda harcadı. Tabi bu gayet doğal. Shaggy (şagi) halılarda ( bende tam shaggy sayılmayan 2 adet, orta boy sayılacak halı var) kenarlardan çıkarken bazen zorlandı, bazen de hiç zorlanmadı. Tabi bu halının üstüne köşeden çıkmaya çalışınca zorlanma oldu.


    İlk süpürme işlemini doğal olarak mutfaktan başlattım, çünkü evde 5 yaşında çocuk olunca haliyle mutfakta çok kırıntı oluyor. Standart-1x (bir yönlü) temizlik başlattım. 9 dakikada 12 m² alan temizledi, tabi buna temizlik denirse! Çünkü ıslak zeminde halıya çıkarken, halı kenarına çarpınca kırıntılar dökülüyordu. Hep böyle olursa sıkıntılı diye düşünmeye başladım. Hatta bunu gören hanımda söylendi, aldığın robot bu mu diye. Ama robot süpürgelerin mantığı bu değildi. Çekim gücü en ekonomik ayarda, ve 1x temizlikte hergün yapılması gerektiğini (forumları takip ederek-videoları izleyerek, az çok bildiğim için) çok fazla sorun etmedim, (etmemeye çalıştım, ne de olsa ilk robot süpürge deneyimiydi bu benim için). Dediğim gibi mutfakta çeşitli zamanlarda 4-5 kere temizlik yaptırınca şu anda (hanım da dahil) robot süpürgeyi iyi ki almışız dedik.


    Telefonum android, hiç bağlantı kopması yaşamadım. Saniyelik gecikmeli de olsa nerede ne yaptığını görebiliyorum. Haritayı bir kez kaydırmasına rağmen şarja gönderince düzeltti ve hala stabilitesini korumaya ısrarla devam ediyor. İstediğim temizleme modunda istediğim şekilde temizlik yaptırabiliyorum, sadece x2 temizlik istersem “alan temizliği” modunu kullanıyorum.


    Şimdi her gün 1 veya iki odayı ekonomik-1x-sessiz modda görev vererek temizletiyorum, anında gidip halledip geliyor. Şarja gelince temizliğini illa ki yapıyorum. Açıkçası ben memnunum. Tavsiye derseniz, yine bana göre (daha çok kullanıp deneyimlerim arttıkça yorumda güncelleme yaparım) şimdilik kesinlikle tavsiye ederim.


    Tabi emiş gücünün 2500-3000 Pa olmasını, pilin kapasitesinin de 3200-5200 mAh seviyelerinde olmasını isterdim. Ve lidar-kamera olmasını, nesne tanımasını da. Gel gör ki istekler bu yönde olunca fiyatlarda uçuveriyor. Ben 500B Stella’yı kampanyadan 7.999 TL’ye aldım fakat 02.11.2022 tarihi itibari ile 9.499 TL olmuş – bu kötü oldu – fakat kampanya 200 adet ile sınırlıydı. Bana göre f/p oranı iyi olan bir süpürge aldığım için memnunum.


    Stella’yı almadan önce radarımda olan ciddi ciddi almayı düşündüğüm robotlar şunlardı:

    - Ecovacs AIVI T9 (Amazon – Almanya bir ara 300€ düşmüştü – yurtdışından getirmesi zaman alacağından ve de garanti olayı problemli olduğundan vazgeçmek zorunda kaldım)


    - 360 S10 -7.800 TL civarındaydı (servis sorunu olması, bir takım kronik sorunları olması nedeniyle tercih dışı kaldı)


    - Fantom Galaxy XY-38 – 5.050 TL – ucuz olması en büyük avantaj olmasına karşın yapay zeka olmaması, servis olayını iyi olmasına karşın yedek malzemenim tedariğinin zor olması (yorumlara bakarak)


    Eksi yönlerinden bazıları;

    - “oda temizliği” modunu seçip görev verdiğimde 2x (2 yönlü temizlik) seçili olmasına rağmen x1 (tek yönlü) temizlik yaptı. “alan temizliği” seçerek gönderdiğimde x2 olarak temizlik yapıyor.


    - Halıya çıkarken, halı kenarına çarpma anında kırıntı dökebiliyor.


    - Süpürme işlemine ilk önce kenar temizliği ile başlayarak haritası çıkmış dahi olsa odanın tekrardan (muhtemelen eşyaların yerinden oynamasına karşı tedbir olarak düşünülmüş olabilir) haritasını alıyor, akabinde temizliğe başlıyor.


    - X2 modunda “alan temizliği” modunda gönderdiğimde ilk önce kenar temizliği yaparak yatay veya dikey temizliğe geçiyor. Arkasından x2 olduğu için yataysa dikey, dikeyse yatay ikinci turuna geçmeden yine kenar temizliğine başlıyor ki bu bana mantıksız geldi. İlk kenar temizliği yapıp hemen diğer yönlü temizliğe geçmesini beklerdim açıkçası. X2 temizlikte sabit koltuk, yatak ayaklarında da aynı şekilde temizlik yönü değiştiğinde çift dikiş geçişleri mutlaka yapıyor. Hem zaman kaybı, hem enerji kaybı hem de ömürden yiyor. Bana göre bu yazılım güncellemesi ile düzeltilmesi gereken bir sorun.


    - Robotun “durumsal farkındalık -AI” olayı bir kez oldu bende. O olayda “oda temizliği” görevinde kendi şarj aletinin ince kablosuna dolandı, çıkamayınca elle müdahale etmek zorunda kaldım. Robotu kapattım, şarj aletinin önüne taşıyıp robotu açarak şarja yolladım. Bir gün şarjda bıraktıktan sonra ertesi gün başka bir yere göndermek için görev verince robot doğal olarak neredeyim, etrafımda neler var diye sağı solu dolaşıp şarj aletinin karşısına geldi. Şarj aletine girmeden verdiğim görevi yapıp geldi.





  • Mart ayından beri Stella 500B kullanıcısıyım robotu aldığım dönemde robogil'in internet sitesinde yedek parça seti vardı yanlış hatırlamıyorsam setin fiyatı 400 TL idi. Bugün yarın alırız derken sitesinden satışının kalktığını gördüm. Kendime ve robotu tavsiye edip aldırdığım arkadaşıma yedek parça seti almak istiyoruz. Tekrar bir kampanya gelir mi veya yedek parça seti için toplu fiyat verebilir misiniz ?

  • bek0o kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Mayıs 2022 tarihinde gümrük tarifelerinde yapılan değişiklik ile robot süpürgelere 133$ gibi yüksek oranda zam gelmiştir. Bunun sonucunda robot fiyatları gibi yedek parça ve sarf malzemelerinin fiyatları da etkilendiğinden belirttiğiniz kampanyayı sonlandırmak zorunda kaldık.

    Size tavsiyem; robotunuzu yıllık periyodik bakıma gönderdiğinizde, teknik ekibe hangi sarf malzemelerinin değişime ihtiyacı olduğunu sorup ona göre sarf malzemesi satın almanız..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • robogil robot süpürge kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme için teşekkürler artan maliyetler karşısında sizinde böyle bir güncellemeye gitmenizi doğal karşılıyorum. Ama bizlerde tüketici olarak her zaman ekonomik çözümler bulmaktan yanayız bu durumu değerlendirerek yeni bir kampanya yapabilirseniz bizleri memnun edersiniz.

  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.