Şimdi Ara

root.home sertifika hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
7.136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba,


    hg255s modem ile turkcell superonline internet kullanıyorum. 2 gündür tüm cihazlarda internet kullanırken sıklıkla kesiliyor ve root.home sertifika hatası alıyorum. anladığım kadarıyla modem yönünden bir sorun ancak internette bir çözüm bulamadım.




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    root.home Sertifika Hatası: Nedenleri ve Çözümleri

    mediarouter.home nedir?

    Mediarouter.home, Android TV ve diğer bağlı cihazlarda medya içeriğini aktarmak için kullanılan bir uygulamadır.

    root.home Sertifika Hatası

    "root.home sertifika hatası", mediarouter.home uygulamasını kullanırken karşılaşabileceğiniz bir sorundur. Bu hata, cihazınızın mediarouter.home'un güvenli olmadığına inandığı anlamına gelir.

    Nedenleri

    • Köklü bir cihaz kullanmak (rootlanmış)
    • Cihazınızın güvenlik sertifikasıyla ilgili bir sorun
    • Mediarouter.home uygulamasının güncel olmaması

    Çözümleri

    mediarouter.home sertifikasını yükle

    • Cihazınızda "Ayarlar" > "Güvenlik" > "Güvenlik Sertifikaları" bölümüne git.
    • "Bilinmeyen Kaynaklardan Uygulamaları Yükle" seçeneğini etkinleştir.
    • Mediarouter.home uygulamasını yükle.

    zte-root-ca sertifikasını yükle

    • "zte-root-ca.crt" sertifikasını cihazına indir.
    • Sertifikayı "Ayarlar" > "Güvenlik" > "Güvenlik Sertifikaları" bölümüne aktar.

    root.home'u kaldır ve yeniden yükle

    • "Ayarlar" > "Uygulamalar" bölümüne git.
    • Mediarouter.home uygulamasını bul ve kaldır.
    • Uygulamayı Play Store'dan yeniden yükle.

    root home sertifikasını indir

    • "root-home.net" web sitesini ziyaret et.
    • "root home" sertifikasını indir.
    • Sertifikayı cihazına yükle.

    root sertifikasını sil

    • "Ayarlar" > "Güvenlik" > "Güvenlik Sertifikaları" bölümüne git.
    • "root" sertifikasını bul ve sil.
    • Cihazını yeniden başlat.

    Bu çözümler sorunu çözmezse, cihaz üreticinle iletişime geçmen önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • büyük ihtimal bağlantıda problem oluyor, router hata sayfasını enjekte etmek istiyor, ama https sayfaya müdahele edemediği için hata çıkıyor (https yaygın değilken bu şekilde hata gösteriyordu)


    hata gördüğünüz anda modemin admn sayfa açın, bağlantı koptu hatası var mı teyit edin, tek çözümü kopmaları superonline'ın çözmesi sizin pek yapabileceğiniz birşey olmayabilir (modem eskiyse adaptör değiştirebilirler, connector değiştirebilirler vs.)

  • HG255s ile 2,5 sene önce aynı sorunu yaşadım. MS Outlook Client ile mail alamıyordum ve bazı uygulamarda da sorun yaşıyordum. Sertifikayı bilgisayara kaydettim ancak sorun yine de devam etti. Erişim sorunu sadece profesyonel amaçlı siteler ve uygulamalarda oluyordu. 3 defa router ve 1 defa ONT değişti. Belki daha fazla olabilir geçmiş gün :). NOC devreye girdi ve bir sürü ayarlamalar yaptı. Her değişiklikten sonra kontrol edin diye aradılar. Olmadı.... En sonunda aklıma biz neden sürekli router değişikliğinde Huawei kullanıyoruz sorusu geldi. Aradım ve başka router var mı dedim. ZTE var bölgenizde kullanılabilecek dediler. Bir de onu deneyin dedim. Ve, ZTE takıldıktan sonra ne sertifika sorunu kaldı ne de belirli uygulamaların ve sitelerin çalışmama sorunu. Huawei globalde yasaklı bir marka ve bu sorunlar giderek artacak. Önerim hiç uğraşmadan ZTE ile değiştirmelerin söyleyin. Büyük ihtimalle sorun falan kalmayacak.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.