Şimdi Ara

Root Yaptım Sayaç Sıfırlanmıyor Garantiye Yollayacağım Yardım Lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar daha önce bir çok konu açıldı fakat kesin cevaplar bulamadım. Açıkçası daha çok kendimi rahatlatmaya çalışıyor gibi hissediyorum. Telefonu alalı 2 ay oldu . note 3 neo .
    Wifi kesilip durdu iki gün önce . Daha sonra wifi hiç açılmamaya başladı . Bende internette araştırdım ve galiba root yaptım sonra unroot yaptım ama sayaç arttı ve daha sıfırlanamıyor.
    Sizce yollasam mı telefonu ? Ya da bana wifi'ın açılmaması konusunda yardım edebilecek birileri var mı ? Telefonu büyük ihtimalle yollayacağım . Eğer garanti dışına çıktı derlerse evde kıyamet kopar.
    Ne yapacağımı bilemiyorum . Düşünceleriniz ve yardımlarınız benim için önemli . Teşekkür ederim.



  • telefonda knox yüklüyse bildiğim kadarıylar sıfırlanmıyor.
  • Peki yollasam direkt knoxa bakıp mı işlem yapacaklar ? Farkedecekler mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stapman

    Peki yollasam direkt knoxa bakıp mı işlem yapacaklar ? Farkedecekler mi ?

    Büyük ihtimalle bakacaklardır.garanti dışı şuanda senin cihazın. Biraz daha araştır knox sayacını sıforlamayı , bulamazsan stock rom yükleyip gönder şansını dene.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stock rom yüklü zaten . Deneyeceğim teşekkürler . :)
  • Up. Lütfen fikir sahibi ya da tecrübe edenler paylaşsın. Lütfen.
  • stapman kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaşımın dediğine göre garantisi devam ediyorsa o sayaca bakmıyorlar fakat kendim tecrübe edindiğim bir olay değil. Kendisi telefonu rootlu bir şekilde göndermiş ve tamir edip göndermişler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Daha bu sabah telefonu garantiden aldım. Telefon rootluydu (s4) root uygulamalarıda açık saçık menüde duruyodu hiç bisey olamdı. Telefondan hiç birşey silinmemişti. Direk sd kartımı takıp kullanmaya başladım. Anladığım kadarıyla donanımsal bir sorun olduğuna karar verirlerse hiç bakmıyorlar. Telefon samsung sa şişli de rebel elektronik var. Fransız lape hastanesinin karşısın da bence oraya verebilirsin. Sim kart yuva değişimi ve sensör değişimiyle beraber 24 saate aldım cihazı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ediyorum . Yorumlarnıız için :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.