Şimdi Ara

ROT AYARLARI hakkında tüm kullanıcılara önemli uyarı (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
189
Cevap
68
Favori
26.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ankara'da yok mu açı sensörü sıfırlayan ve adam gibi rot ayarı yapan usta - servis
  • Eskiden gaz verince direksiyon dönüşlerde ve parktan çıkarken kendini toplardı. Şimdi toplamıyor. Bundan mı kaynaklanmakta acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önceki sayfalarda Kocasinanda biri tavsiye edilmişti codelink cihazı var diye. Orayı aradım, aracımın A3 olduğunu söyledim. Rot ayarı yapılmasına rağmen araçta gezme olduğunu söyledim. Aracın direksiyon ışığı yanmıyorsa direksiyon kodlamaya, açı sıfırlamaya vs gerek yok dedi. Kendimiz yapmadığımız rota rot demiyoruz diye de ekledi

    Hunter firmasının distribütörünü aradım. İstanbulda codelink cihazlı makinanız kimlerde var dedim. Aldığım cevap Mirsan oto, Aydemir oto tuzla, e5 oto(iki firma gözüküyor hangisi bilmiyorum), arıcıoğlu otomotiv aklımda kalanlar. Anadolu yakasında 1-2 firma daha söyledi. Bu firmalara gidilip codelink cihazı için geldiğini de belirtip rot ayarı yaptırılabilir.
  • Küçükköy Sanko oto sanayisinde Murat Ralli.

    Bu konuyu da biliyor ve Hunter in güncel makinası var.

    Ön düzen ve rot balans konusunda 15 senedir birçok lastikciye gittim İstanbul'da. Sahsen daha iyisine denk gelmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalyada gerekli donanim ve yeterlilikte, elektrik destekli direksiyonu olan aracima rot balans ayari yapabilecek yerler icin tavsiyelerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukari!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara'da açı sensörü olan yer hala çıkmadı mı ?
  • Oyuncak arabalara binince böyle sıkıntıları oluyor.2 seneye kalmaz sizin o oyuncaklarınızı hackleyip elinizden alırlar



    Not:Elektronikciyim ve bu kadar gereksiz b.ktan aksamların arabalarda kullanılmasından rahatsızlık duyuyorum.



    Firmalar sizin düşmanınız sizin rahatınız için koymuyor o donanımları, servisten kazanmak için ürünün ömründen kısaltmak için vb. nedenlerle koyuyor.Akla gelmeyecek sensörler kullanıyorlar ve çoğu deneysel hala



    Bu gözler yağmur altında silecekleri yetersiz kalan premium araçlar gördü ağlarmısın gülermisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A2C4E36DE

    Oyuncak arabalara binince böyle sıkıntıları oluyor.2 seneye kalmaz sizin o oyuncaklarınızı hackleyip elinizden alırlar



    Not:Elektronikciyim ve bu kadar gereksiz b.ktan aksamların arabalarda kullanılmasından rahatsızlık duyuyorum.



    Firmalar sizin düşmanınız sizin rahatınız için koymuyor o donanımları, servisten kazanmak için ürünün ömründen kısaltmak için vb. nedenlerle koyuyor.Akla gelmeyecek sensörler kullanıyorlar ve çoğu deneysel hala



    Bu gözler yağmur altında silecekleri yetersiz kalan premium araçlar gördü ağlarmısın gülermisin
    Aslında elektrikli direksiyon, hidrolik direksiyona göre daha az karmaşık ve basit yapıda. Hidrolik direksiyonların da pompa vs gibi masraflar açabiliyor. Sürekli gereksiz yere güç çalması da cabası. Buradaki tek sıkıntı bu elektrikli direksiyonların tamirinin ve değişimin sebepsiz yere pahalı olması ve yolların bozuk olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-A2C4E36DE

    Oyuncak arabalara binince böyle sıkıntıları oluyor.2 seneye kalmaz sizin o oyuncaklarınızı hackleyip elinizden alırlar



    Not:Elektronikciyim ve bu kadar gereksiz b.ktan aksamların arabalarda kullanılmasından rahatsızlık duyuyorum.



    Firmalar sizin düşmanınız sizin rahatınız için koymuyor o donanımları, servisten kazanmak için ürünün ömründen kısaltmak için vb. nedenlerle koyuyor.Akla gelmeyecek sensörler kullanıyorlar ve çoğu deneysel hala



    Bu gözler yağmur altında silecekleri yetersiz kalan premium araçlar gördü ağlarmısın gülermisin
    Ne yazık ki bende bu kadar asortik donanıma şiddetle karşıyım, özellikle direksiyon ve rot gibi hayatınızı yola bağlayan parçalarda. Varsın 0,2 litre yüz kiloetrede fazla yaksın ama sağlam ve güvenilir, uğraştırmayan teknoloji yani gerçek hidrolik direksiyon olsun.
    ama burada bizde de hata var, kavramalı otomatik şanzımanlar gibi, elektrikli direksiyon gibi ismi asortik ama içeriği bomboş donanımlara "aaaa son teknoloji" diye atlamasak eminim pazarı bu kadar bu ürünlere boğamazlardı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sönmeyen Arıza Lambası.

    Aslında elektrikli direksiyon, hidrolik direksiyona göre daha az karmaşık ve basit yapıda. Hidrolik direksiyonların da pompa vs gibi masraflar açabiliyor. Sürekli gereksiz yere güç çalması da cabası. Buradaki tek sıkıntı bu elektrikli direksiyonların tamirinin ve değişimin sebepsiz yere pahalı olması ve yolların bozuk olması.

    Alıntıları Göster
    Haklısınız elektrik destekli direksiyonlarda parça sayısı daha az ancak özellikle şu açı sensörü olayı insanı araçtan soğutur. Merkezleme, sağ sola çevirmelerde eşit tork direnci dağıtımı haritası, kalibrasyon gibi abuk sabuk bir ton iş çıkardılar tüketicilerin başına. Şahsen ben hem verdiği hissiyat açısından hem de elektronik ayar istememesi açısından hidrolik direksiyonu elli kere tercih ederim elektrikli direksiyona göre.




  • Merhabalar.



    2013 model 1.6 otomatik vites ford fiesta aracım var. Kaldırıma vurma sonucu araç alttan hasar almıştı. Hasar onarıldı fakat aracıma rot balans yapıldıktan sonra 120-130km hızlarda aracın sağa yada sola çetiğini yani yolda gezdiğini farkettim. Düz gidebilmek için direksiyona ufak dokunuşlarda bulunmak gerekiyor. Ayrıca dönüşlerde direksiyonun kendi kendine toplamadığını farkettim. Rot yapılırken ilk mesajda belirtildiği gibi araç çalıştırılarak değilde,çalıştırılmadan direksiyon sabitlendi. Ve açı sensörü sıfırlanmadı. Araçta elektrikli direksiyon kutusu olduğunu usta söyledi.



    Acaba sorunların açı sensörünün sıfırlanmaması ile yada araç çalıştırılmadan direksiyonun sabitlenmesi ile alakası varmıdır. Ustanın bana söylediği direksiyon mili yamuk olabilir bu yüzden toplamıyordur dedi.



    Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xoßi

    Merhabalar.



    2013 model 1.6 otomatik vites ford fiesta aracım var. Kaldırıma vurma sonucu araç alttan hasar almıştı. Hasar onarıldı fakat aracıma rot balans yapıldıktan sonra 120-130km hızlarda aracın sağa yada sola çetiğini yani yolda gezdiğini farkettim. Düz gidebilmek için direksiyona ufak dokunuşlarda bulunmak gerekiyor. Ayrıca dönüşlerde direksiyonun kendi kendine toplamadığını farkettim. Rot yapılırken ilk mesajda belirtildiği gibi araç çalıştırılarak değilde,çalıştırılmadan direksiyon sabitlendi. Ve açı sensörü sıfırlanmadı. Araçta elektrikli direksiyon kutusu olduğunu usta söyledi.



    Acaba sorunların açı sensörünün sıfırlanmaması ile yada araç çalıştırılmadan direksiyonun sabitlenmesi ile alakası varmıdır. Ustanın bana söylediği direksiyon mili yamuk olabilir bu yüzden toplamıyordur dedi.



    Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.
    Aracınızda elektrikli direksiyon kutusu olduğu doğru ancak direksiyon mili yamukluğu aracı gezdirmez.
    Aracın gezinmesinin tek sebebi yapılan rot işlemi sonrası TOE açılarının fazla açık veya fazla kapalı olmasıdır.
    Ustanızın aynı tezgah ve aynı makine kullanacağı için sonuç değişmeyeceği düşüncesi ile bir başka rot servisine gitmenizi tavsiye ederim.

    Ayrıca bir bilgi daha, bazı makinalarda aracınıza özel ölçüler bulunmayabilir (Örn.:2010 sonrası Fiesta). Bu durumda bazı ustalar "Olsun abi standart ölçü gireriz" gibi -deli saçması- bir yorumla rot ayarlamaya kalkıyorlar. Bu yüzden mutlaka aracınızın rot ölçülerinin olduğu bir makinada ayar yaptırın. Her aracın TOE, Kamber ve Kaster ölçüleri o araca özeldir, mühendisleri tarafından en iyi yol tutuş ve en verimli performans için uzun testler sonucu belirlenir. Bu yüzden kimi ustaların elinde ölçü haritası yok diye kafasına göre ayar yapmasına izin vermeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 6 Ağustos 2018; 16:29:15 >




  • Güncelleme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERG81 -- 7 Kasım 2018; 14:49:37 >
  • İzmirde nerede yaptırabilirim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara'da açı sensörü sıfırlayan rotçu -bilen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagan06 -- 9 Aralık 2018; 11:25:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagan06

    Ankara'da açı sensörü sıfırlayan rotçu -bilen var mı?
    açı sensörü sıfırlayan rotçu yok genellikle


    cihazım var hata kodu arıza ışığı da sileriz
    Öncelik rot ayarsızlığıdır, rot ayarsız sensör resetlemek çözüm olmaz,

    Lastik Rot Balans John Bean Aslanyoutube
    BMW F30 2015 Rot Balans John Bean 3D Aslan 7LS
    https://youtu.be/L0bKjmCSe8I



    ROT AYARLARI hakkında tüm kullanıcılara önemli uyarı


    ROT AYARLARI hakkında tüm kullanıcılara önemli uyarı

    Gerekirse rot ayarından sonra arabanın özel veya yetkili servisine uğrayın sıfırlar.

    bende rotcuyum yeni rot cihazım ama araç beyin cihazları ayrı çok çeşitli çok sayıda olur

    mesela her marka oto için ayrı profesyonel cihazı var ve fiyatları pahalı bunları alacak olsak 30 tane cihaz 3 er 6 şar binliradan çok tutar,

    gerek yok rot için aldığımız ücret zaten ölüçüm ücreti mahiyetinde cüzi ucuz bir fiyatdır,

    geride bir marka rot cihazında varmış demişler o çözüm değil vede çok araç marka ve modelini desteklemiyor.

    yani rotcularda aramayın rot ayarından sonra servise sensor sıfırlatın, ama rot ayarını bize getirin çünkü daha özenli ayar yapıyoruz.

    sadece önden kaza yapmış çarpık direksiyona miline darbe almış direksiyon simidi altındaki mil sistemi komple sökülen beyin silinmiş araçlarda kaçabiliyor bu sensör açısı, haricinde normal kullanımlarda gerekmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 31 Ocak 2019; 13:20:59 >




  • Arıza tesbit cihazlarına bakalım dedim



    ROT AYARLARI hakkında tüm kullanıcılara önemli uyarı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanoto

    Arıza tesbit cihazlarına bakalım dedim



    usta rot balans ne kadar şuan, açı sensörünü okuyabiliyon mu peki, sıfırlamaya gerek yok okusak yeter
  • Aracınızın marka model yılı kaç?
    2015 model BMW tüm sensörleri okudu, 50 tane civarı sensör vardı yaklaşık, cihazım var hata kodu arıza ışığı da sileriz
    Öncelik rot ayarsızlığıdır, rot ayarsız sensör resetlemek çözüm olmaz,



    ROT AYARLARI hakkında tüm kullanıcılara önemli uyarı


    ROT AYARLARI hakkında tüm kullanıcılara önemli uyarı

    Öntakım arıza tespiti, cihaz bağlayıp ölçüm yapmak ücretlidir, arabaya göre değişir, bazı araba zor olur, ücretsiz giriş yok

    Adres Google harita 7LS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanoto -- 31 Ocak 2019; 13:31:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.