Şimdi Ara

rot balans ayarı, fiyatı, zamanı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
129.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Merhaba Yusuf Bey,

    Teşekkürler. Bu çıktıyı almam şöyle olmuştu. Önce ayarı yaptılar, ben kasaya ödeme yapmaya gittim. Geri geldiğimde çıktısını istedim, bu arada aracı platformdan çıkartmışlardı. İstemeyeceğimi zannederek çıkartmamışlar. Neyse yeniden platforma çıkarttılar, tekrara ayar vs yapmadan o şekilde çıktısını alıp verdiler. Akşam üzeri idi. elemanlar biraz acele ediyordu, son araç benimkisi idi.

    Dün başka bir rot balansçıya gittim. Bir kaç tanesine uğradım, özellikle benim aracın bilgisayarlarında kayıtlı olup olmadığını sordum. Sonuncusu, bilgisayara baktı ve buldu. Bakmadan önce eski çıktıyı gösterdim, aka tekerlek değerini görünce kaza vs yapıldı da tamir mi edildi, onun için mi rot ayarı yaptırmak istiyorsun diye sordu. Çıktıya göre sol arka tarafta ciddi problem var görünüyormuş. Arkada ayar mekanızması da yokmuş. Böyle bir durumda şaseciye götürmek gerekiyormuş..

    Neyse baktılar. Eski rotçunun bir şekilde yanlış yapıp hatalı bir çıktı verdiğini söylediler. Herhangi bir ayar yapmalarına gerek olmadığını, rot ayarlarının iyi olduğunu söylediler. Bu şekilde yeni bir çıktı aldım. Arka sol taraftaki hata bu sefer yoktu.

    Şimdi tek bir problemim kaldı. Lastiklerden birinin teli kopmuş ve balans tutmayacağını söyledi. Yeni lastik almak gerektiğini, 2 lastiğin yeterli olduğunu söyledi.
    Ben önümüzdeki kış için kışlık lastik alacaktım. Kışlık lastiği şimdi alsam ve arka tarafa taksam nasıl olur sizce? Yaz aylarında sıkıntı yapar mı? Yol tutuşu, yakıtı, yol sesi vs açısından problem olur mu acaba?

    Gittiğiniz son rot-balansçı her şeyi söylemiş zaten. Benim ekleyeceğim bir şey yok. Lastik mevzusunda da şöyle tavsiye edeyim:


    Aracınıza kışlık lastik alırsanız ve aracınızla uzun yol yaparsanız kışlık lastiği normalde 3-4 sezon(kış) kullanmanız gerekirken 3-4 ayda tamamen bitirmiş olursunuz. Çünkü kışlık lastiklerin sürtünme katsayısı yüksektir yeri daha iyi tutar ve soğuk hava koşullarına göre üretildiğinden dolayı sıcak havada uzun yola giderseniz anında erimeye başlar. Size tavsiyem kesinlikle yazın kışlık lastik kullanmayın lastiğe yazık edersiniz. Yol sesi ve yakıt çoğalır lastik hemen eskimeye başlar. Sonuç olarak lastiğiniz tel kırmışsa kesinlikle kullanmayınız. En kötü ihtimalle stepneyi(yedek lastik) takarsınız veya iki tane güzel lastik alırsınız ve rahat edersiniz. Dediğim gibi aracı aktif olarak kullanıyorsanız kışlık lastik almayın. 35.000-40.000 km kullanabileceğiniz lastiği 10.000-15.000 km kullanırsınız. Karar sizin...

    Bu arada aracınızın dingilinin eğilmediğine sevindim :)

    Şimdi yeniden okuduğumda lastikleri arkaya takmayı planladığınızı gördüm... O zaman aracın arkası fazla ağır değilse lastiklerin hemen eskimez ama aracın arkası yere tutunacağı için az da olsa ön kısım yolda gezme yapabilir. Siz en iyisi yazlık lastik bakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YuSSuF- -- 10 Haziran 2012; 20:47:23 >




  • Arkadaşlar arabam sola çekiyor. direksiyon kendiliğinden sola dönüyor. çok ciddi dönme olmuyor ama bunu düzeltmek istiyorum. Aracım 2010 polo. istanbulda güvenilir uygun fiyatlı tavsiyeye bekliyorum.
  • Arkadaşlar merhaba.97 model corollam var.Araç düz giderken direksiyon yamuk duruyor ve 100 km yi geçtiğim zaman direksiyon da bariz titremeler oluyor.Rot-balans ayarı gerekiyor da merak ettiğim şu direksiyon neden yamuk duruyor? Arabayı aldıgım adam jantlar yamuktu düzelttirdim dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozie30

    Arkadaşlar merhaba.97 model corollam var.Araç düz giderken direksiyon yamuk duruyor ve 100 km yi geçtiğim zaman direksiyon da bariz titremeler oluyor.Rot-balans ayarı gerekiyor da merak ettiğim şu direksiyon neden yamuk duruyor? Arabayı aldıgım adam jantlar yamuktu düzelttirdim dedi.

    Direksiyon rot ayarı yapılırken düzeltilir basit bir şey. Ayrıca balansa da girmeniz gerekiyor.
  • KONUYU HORTLATALIM.CENTUM ARKADAŞIN DEDİĞİ YERE DÜN GİTTİM.KAPLAN ROT BALANS KARTAL OTO SANAYİ SİTESİNDE ALLAH RAZI OLSUN .1HAFTA ÖNCESİNDE YİNE O SANAYİDE BAŞKA BİR ROTBALANSCIYA GİTTİM.ADAM ROT AYARI YAPTI SOLA CEKME DEVAM ETTİ ARACIM LİNEA GERİ GİTTİM.LASTİKTEN DEDİ TAMAM DEDİM NE YAPMAK LAZIM LASTİK ALACAKSIN DEDİ UMURSAMAZ BİR ŞEKİLDE BAŞINDAN SALDI.SONRA KAPLAN ROTBALANS A GİTTİM.ROT AYARINI NASIL YAPILDIGINI GÖRMEM LAZIM DEDİ .BAKTI UFAK BİR KAÇIKLIK VAR DEDİ AMA ASIL ŞİKAYETİM LASTİK OLDUGUNU ODA SOYLEDİ ROT AYARI YAPIP LASTİKLERİ ÖN ARKA DEĞİŞTİRECEKLERİNİ VE BALANS AYARI YAPACAKLARINI SÖYLEDİLER.BALANSTA ÖN SAĞ JANTIMIN YAMUK OLDUGU CIKTI ODA LASTİĞİN DÖNÜŞÜNÜ ETKİLİYORMUŞ .ARACTA SAPMA OLURMUŞ JANTIMI DÜZELTTİLER Bİ ÖN ARKA DEĞİŞİM YAPIP YOLDA BAKTIK .ARABA OLDU YAĞ GİBİ.TEKRAR SÖYLÜYORUM ALLAH RAZI OLSUN DİREKSİYONUMU BIRAKAMIYORDUM ŞİMDİ MÜTHİŞ ZEVK ALIYORUM.BİDE NİTROJEN DENEN BİR GAZDAN BAHSETTİLER ARAÇ DAHA ESNEK OLUYORMUŞ.ORDA BİR İKİ ARACA BASTILAR AMA BEN BİR ARAŞTIRIYIM OYLE GELEYİM DEDİM.BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLAR VARSA PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM.BEN BİRAZ ARAŞTIRIYARIM OLMAZSA BASTIRIP YORUMU YAPARIM.




  • ARKADAŞLAR DÜN KAPLAN ROT BALANS TA LASTİKLERİME NİTROJEN GAZINI BASTIRDIM BİR ARAÇ ANCAK BU KADAR FARKEDER.ÇUKUR KASİS VS ARAÇ PAMUK GİBİ OLDU BU ARADA BİLGİNİZE İŞİN SIRRI VAKUM DENİLEN OLAYMIŞ.LASTİĞİN HAVASINI İNDİRDİLER TAMAMEN BOŞALDIKTAN SONRA BİR MAKİNAYLA İÇİNDEKİNİDE ÇEKTİLER LASTİK JANTIN İÇİNE DOĞRU BÜZÜŞTÜ.SONRA BASTILAR BİR ÇOK YERDE BU İŞLEM YAPILMIYORMUŞ VE BU OLMAYINCA FAYDASI YOKMUŞ BASTIRACAK ARKADAŞLARA TAVSİYEM BUNA DİKKAT EDİN BANA MALİYETİ 4 LASTİK 30 TL OLDU.AMA COK MEMNUN KALDIM
  • Biz 2.el bir araç aldık ( BMW e39 530i ) ve özel servise soktuk, fatura da 90 TL rot balans yazıyordu MASLAK Atatürk OTO sanayi Doğan Usta da yapılmış, araçta 100 km den sonra sallama ve titreme vardı, tekrar geri götürdüm ellerinde çok iş olduğu akşama gelmemi söylediler, ben de 1.sanayi deki GAZİANTEPLİ rot balans a götürdüm, rot ayarının bozuk olduğunu söyleyip düzelttiler + balans lar yapıldı, lastiklere nirojen basıldı, 120 den sonra titreme geçmedi...

    Buradaki tavsiye üzerine KARTAL OTO SANAYİ KAPLAN Rot Balans Servisine gittim, Sahibi Ahmet Usta ve oğlu Bahadır Usta larla tanıştım, Bahadır usta nın ilk söylediği şey aracın hem ön hem arka rot ayarı olduğu idi ( GAZİANTEPLİ sadece ön rotu ayarlamıştı), BMW, Mercedes grubunun hemen hemen hepsi ön ve arka rot ayarlıymış, arka rot ayarı çok bozuk çıktı ve bu yüzden lastiklerim de tatlı tatlı aşınmış...

    Neden diğer rot balansçıların 4 rotumu da ayarlamadığını sorduğumda ya bilmiyorlardır, ya ön yeterli diye düşünürler ya da çok işleri vardır dedi...

    Bahadır usta nitrojen basarken lastiklerin vakumlanması gerektiği yoksa hava + nitrojen karışımının fayda etmediğini söyledi, 4 lastik vakumlanıp tekrar nitrojen basıldı...

    Sorunun çoğu halloldu diyebilirim, maalesef lastiklerim düzgün aşınmadığı için çok çok az bir titreme hissettim, o da lastiklerdenmiş , maalesef lastikler Michelin Primacy HP ve tanesi 400 TL ve 2011 olduğu için değiştirmek istemedim...

    Herkese KAPLAN ROT BALANS servisini tavsiye ediyorum...




  • ankarada işinin ehli bir rot balanscı ihtiyacım var aracımda hafif çekmeler olmakta tafsiyeleriniz nelerdir arkadaşlar
  • ti4u T kullanıcısına yanıt
    bu bahsettığın işyerleri bu işi en iyi yapan 3 5 yerden 2 si
    anteplı belkı ekıbı bozmuş olabılır ama doğan mermer kolay kolay hata yapmaz ... kartal sanayıde bende yaptırdım bı kackez coğu metreyle terazıyle iş yapıyor
    bu saydıklarım ıcın bıl hassa jant duzeltmede balansta saygılı ii yapıyor dıye bılıyorum bıde kardal oto sanayıde ikizdereliler war belkı turkıye capında profosorler orda hangı rotcuya jant goturduysem bu arkadasları tavsıye ettiler ve tabırı caızse adamlar ölmüş jantı dırıltıyorlar bide ata sporu derlerya bu işlerin atası HUNTER makınalarıymış nıtrojene gelırsek tamamıyla adamın cebını boşaltma işlerı bı makına koyuyolar kompresorden gelen normal havayı fıltreler vasıtasıyla temızlıyor olay bundan ıbaret ve nıtrojen aracı sertlestırır yumusatmaz bu ılk kez formula 1 de kulanılan daha sonraları tır otobus uzun yol agır vasıta araclarıyla gelısen bı durum eger
    yol dönuşunde yanı aracı park ettığinde sende lastıklerıne ısı battanıyesı sarıyor ve deamlı aynı ısıda tutabılıyorsan tavsıye ederım cunku bu nıtrojen lastıkte ısısını yakaladığpında arac duru haldeyken o ısıyı sabıt tutmak gerekır yoksa soğuyup buharlasmaya baslar




  • Ankara'da Bursalı Rot Balans çok tavsiye edildiği için gittim, rot ayarını mahvedip rot kolunun bozuk olduğunu söyleyip akşam vakti ortada bıraktılar. Eski haline getirin dedim (çok hafif sağa çekme için gittim,yarım tur sapıtmış direksiyonla çıktım), olmaz dişleri ters bunun dediler. Ben de inanıp gidip rot kolu aldım, ancak takan adam ters olması mümkün değil dedi ve incelediğimde gerçekten de dişlerinin aynı olduğunu gördüm. Sonra bir yere gidip 20tl'ye düzelttirdim, söküp takıldığı için rot kolunu da aldım, akşam akşam 200TL param gitti bu arkadaşlar yüzünden...
  • maslak oto sanayiide varmı cihazları ıyı güzel dürüst bir firma 2 farklı yerde yaptırdım sankı arac halen yan gidiyor
  • reko kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım seyrantepe oto sanayi de bugün grupfoni de fırsatı vardı Birlas motorsporları diye bir firma yaptırdım bütün cihazlar 2014 model personeli falan baya ilgilendiler. Kampanyayı da 20 tl ye aldım rot balans ayrı ayrı detaylı baktılar. Tavsiye ederim.
  • dün arkadaşım vw polo 2006 aracına rot balans artı far ayarı 60 tl ye yaptırdı
  • reko kullanıcısına yanıt
    Maslak Oto Sanayinde Hunter vardır.

    Tavsiye ederim. Kullandığım İ30'a 60TL'ye yaptırdım yaklaşık 1 ay önce.

    Gerçekten bilgili ve ilgililer.


    Adres: Atatürk Oto San. Sit. 2.kısım 35.sokak No: 1441 Maslak / İstanbul

    Telefon 212 328 32 53
  • Fren disklerinin eğri olması ve oluşan titreşimden dolayı rot ayarı zarar görür mü bu konuda bilgisi olan var mı?
  • bilgi paylaşmak gercekten güzel bişe bnçekirdekten yetişme rotbalansçıyım adanada 20.ile30 tl arası sadeceöndüzen ayar fiyatı balans 4 tekerde 20.30 arası yapıyolar işi iyi olan 30 alıyoişi az olan müşteri kacmasın diye 20 alıyo bizim işte önemli olan ustalık eger o kişi sanatkarsa eski makinayla bile iyi iş çıkarır yok deyilse 3 d 7 d diye makinayı ön plana çıkarıyolar müşteriyi kandırıyolar bir kac defa denk geldi makinayı takmışlar alttan metreyle ayar yapıyolar aslında çok incelik isteyen bi iş yük binince önünü açıyomu kapatıyomu hiç bakmıyolar parayı alıp tamam diyolar 2 ay sonrada lastikler içten erimeye başlıyo 3 yıl gidecek lastik 6 ay sonra eriyo sag sola çekme yapıyo bnce tavsiye edilen ustaya gidin
  • fren diksleri önemli bi parcadır zararları ptalda rahatsızlık verir yolda ani frenlerde dikkat dagıtır ve eger çok vuruntu yapıyosa direksiyonu sallatır buda rot miline zarar verir
  • rot ayarının belli bi kilometresi yok alt takım deyişmedigin ve büyük bi çukura düşmedigin sürece yaptırman gerekmez balans ise her lastik patlagından sonra yaptırman gerekir
  • Merhabalar rot değerlerimi yorumlamanızı rica edicem sizden şimdiden tşk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muebbet85 -- 22 Mayıs 2014; 20:13:58 >
  • Erdemler rot balansta rot balans ücreti ne kadar bilen var mı ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.