Şimdi Ara

rot balans ayarı, fiyatı, zamanı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
129.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tecrübeli arkadaşlara bu önemli konuda danışmak istiyorum.

    Ne zamanda bir rot ayarı yaptırmak lazım? lazerli felan diyorlar daha mı iyi oluyor lazerli olunca?

    Aracımda sağa çekme oluyor, o yüzden götüreceğim bende. jantın birinde de yamulma oldu, hızlı iken bir çukura denk geldi sağ teker, jant kapağı fırladı :(

    bir de bu işin bedeli ne kadardır acaba? jant düzeltme ve rot ayarı için.



  • arkadaşım jant düzeltme işlemi 10 lira kadar bişey ama iyi bişey değil haberin olsun demiri sonuçta esneterek düzeltiliyor neyse rot ayarı için belli bir zaman geçmesi gerekmiyor sağa sola çekmeler veya ön takımdan gelen tıkırtılar zamanının geldiğini gösterir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayzet22772277

    arkadaşım jant düzeltme işlemi 10 lira kadar bişey ama iyi bişey değil haberin olsun demiri sonuçta esneterek düzeltiliyor neyse rot ayarı için belli bir zaman geçmesi gerekmiyor sağa sola çekmeler veya ön takımdan gelen tıkırtılar zamanının geldiğini gösterir
    Sorunlu lastik-jant kaynaklı değilse;genel olarak yüksek hızda direksiyondaki titreme balans, sağa veya sola çekme rot ayarı gerektiğini size gösterir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.McRae

    Sorunlu lastik-jant kaynaklı değilse;genel olarak yüksek hızda direksiyondaki titreme balans, sağa veya sola çekme rot ayarı gerektiğini size gösterir..

    Alıntıları Göster
    ne kadara yapılı acaba bir bilgisayarlı rot balans ayarı? bilgisi olan var mı?

    tşk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.McRae

    Sorunlu lastik-jant kaynaklı değilse;genel olarak yüksek hızda direksiyondaki titreme balans, sağa veya sola çekme rot ayarı gerektiğini size gösterir..


    Arkadaşa katılıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -)KraL(-

    quote:

    Orijinalden alıntı: C.McRae

    Sorunlu lastik-jant kaynaklı değilse;genel olarak yüksek hızda direksiyondaki titreme balans, sağa veya sola çekme rot ayarı gerektiğini size gösterir..


    Arkadaşa katılıyorum

    Alıntıları Göster
    30-40tl ye yapılan bir şey.




  • ÖNCELİKLE BEN KENDİ ARACIMA ROTBALANS AYARI YAPTIRDIM BİR YERDE 30 TL DEDİLER ADAM YAPTI YOLA CIKTIM DAHA KOTU OLDU ARACTA SAGA SOLA SAPMALAR MEYDANA GELDİ.TEKRAR GİTTİGİMDE BU NORMAL DEDİ .SONRA KARTAL OTO SAN SİT KAPLAN ROTBALANS 50 TL YE ROTBALANS AYAR YAPTI YOLA BİR CIKTIK ARAC DÜMDÜZ MEGER YAPAN KİŞİNİN MAKİNASI ARIZALIYMIŞ O YÜZDEN FİYAT UYGUN SÖYLÜYORLARMIŞ.BENCE COK UCUZ YERDEN KAÇIN DERİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: centum

    ÖNCELİKLE BEN KENDİ ARACIMA ROTBALANS AYARI YAPTIRDIM BİR YERDE 30 TL DEDİLER ADAM YAPTI YOLA CIKTIM DAHA KOTU OLDU ARACTA SAGA SOLA SAPMALAR MEYDANA GELDİ.TEKRAR GİTTİGİMDE BU NORMAL DEDİ .SONRA KARTAL OTO SAN SİT KAPLAN ROTBALANS 50 TL YE ROTBALANS AYAR YAPTI YOLA BİR CIKTIK ARAC DÜMDÜZ MEGER YAPAN KİŞİNİN MAKİNASI ARIZALIYMIŞ O YÜZDEN FİYAT UYGUN SÖYLÜYORLARMIŞ.BENCE COK UCUZ YERDEN KAÇIN DERİM
    ben devamlı rot-balans ayarını yaptırırım. balans 100-110 -120 km hıza gelince direksiyonda titremeler hissediliyorsa şarttır. o şekilde kullanmak lastik ömrünü-bilya düzenini-direksiyon kutusunun ömrünü azaltır diye biliyorum..

    fiyat ise bazen 10 tl bazen 20 tl ücret alıyorlar.
  • aracını her 5000 km bir rot balans ayarına sokman lazım. rot ayarı lazerli veya lazersiz olması onemli degil önemli olan ustalık jant düzeltme normal jant 10 tl.- çelik jant 15 tl. rot 20 tl.- balans lastik başı 5.- dir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sisman19

    aracını her 5000 km bir rot balans ayarına sokman lazım. rot ayarı lazerli veya lazersiz olması onemli degil önemli olan ustalık jant düzeltme normal jant 10 tl.- çelik jant 15 tl. rot 20 tl.- balans lastik başı 5.- dir

    mercedes yetkili servisinde yaptırırsanız 200 tl gibi rakamlar görebilirsiniz. Servise girmeden önce özellikle yapmayın diye bağırmassanızda laf arasında adını geçirip , sonra faturada 200 tl yi bizzat geçiriyolar , nerden mi biliyorum , bizzat 6 saat önce bana periyodik bakım içine serpiştirdikleri 200 tl lik rot balansı geçirdiler :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinarxx

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar; arabamı sola çekme şikayetiyle bir rot balanscıya götürdüm usta arabaya baktı ve ayarlarının çok bozuk olduğunu söyledi ve sözde ayarladı belli belirsiz sola çekiyor lastikten olabilir dedi ücretini ödedim ayrıldım ama hiç değişiklik olmamıştı aracım hala sola çekiyordu neyse bizim servis şoförünün tavsiyesiyle, Ankarada oturanlar için söylüyorum kurtuluş ta bu demiryolu alt geçitten geçtikten sonra (bölge trafiği geçince) 2. sokak ta faruk usta rot balans var orada aracımın problemi çözüldü ankaradaki arkadaşlara tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: linux_talebesi

    Merhaba arkadaşlar; arabamı sola çekme şikayetiyle bir rot balanscıya götürdüm usta arabaya baktı ve ayarlarının çok bozuk olduğunu söyledi ve sözde ayarladı belli belirsiz sola çekiyor lastikten olabilir dedi ücretini ödedim ayrıldım ama hiç değişiklik olmamıştı aracım hala sola çekiyordu neyse bizim servis şoförünün tavsiyesiyle, Ankarada oturanlar için söylüyorum kurtuluş ta bu demiryolu alt geçitten geçtikten sonra (bölge trafiği geçince) 2. sokak ta faruk usta rot balans var orada aracımın problemi çözüldü ankaradaki arkadaşlara tavsiye ederim.

    kardeş pm gönderemedim. çumra merkezdenim ben. sen neresindensin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linux_talebesi

    Merhaba arkadaşlar; arabamı sola çekme şikayetiyle bir rot balanscıya götürdüm usta arabaya baktı ve ayarlarının çok bozuk olduğunu söyledi ve sözde ayarladı belli belirsiz sola çekiyor lastikten olabilir dedi ücretini ödedim ayrıldım ama hiç değişiklik olmamıştı aracım hala sola çekiyordu neyse bizim servis şoförünün tavsiyesiyle, Ankarada oturanlar için söylüyorum kurtuluş ta bu demiryolu alt geçitten geçtikten sonra (bölge trafiği geçince) 2. sokak ta faruk usta rot balans var orada aracımın problemi çözüldü ankaradaki arkadaşlara tavsiye ederim.


    tesekkurler bıde dukkanın ısmını yazarmısınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRED BAKER

    quote:

    Orijinalden alıntı: linux_talebesi

    Merhaba arkadaşlar; arabamı sola çekme şikayetiyle bir rot balanscıya götürdüm usta arabaya baktı ve ayarlarının çok bozuk olduğunu söyledi ve sözde ayarladı belli belirsiz sola çekiyor lastikten olabilir dedi ücretini ödedim ayrıldım ama hiç değişiklik olmamıştı aracım hala sola çekiyordu neyse bizim servis şoförünün tavsiyesiyle, Ankarada oturanlar için söylüyorum kurtuluş ta bu demiryolu alt geçitten geçtikten sonra (bölge trafiği geçince) 2. sokak ta faruk usta rot balans var orada aracımın problemi çözüldü ankaradaki arkadaşlara tavsiye ederim.


    tesekkurler bıde dukkanın ısmını yazarmısınız

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar size Ankarada bir adres önericem. Bu arada biraz reklam yaparsam kusura bakmayın. Dükkan bizim de...

    Memnun kalma garantisi veriyorum. Mersedes-Bmw-American otoları ve woswoslar için tek geçerim.(Bu otoları buradan daha iyi yapan yoktur.) Diğer araçlar için de ankarada bu işi yapanların en iyilerindendir.

    Erdemler Rot-Balans Servisi

    Oto Sanayi Sit. 1. Cad. 9. Sok (yeni 2537. sok) No:65
    Şaşmaz / ANKARA



     rot balans ayarı, fiyatı, zamanı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    Arkadaşlar size Ankarada bir adres önericem. Bu arada biraz reklam yaparsam kusura bakmayın. Dükkan bizim de...

    Memnun kalma garantisi veriyorum. Mersedes-Bmw-American otoları ve woswoslar için tek geçerim.(Bu otoları buradan daha iyi yapan yoktur.) Diğer araçlar için de ankarada bu işi yapanların en iyilerindendir.

    Erdemler Rot-Balans Servisi

    Oto Sanayi Sit. 1. Cad. 9. Sok (yeni 2537. sok) No:65
    Şaşmaz / ANKARA



     rot balans ayarı, fiyatı, zamanı


    Cuma günü (20 Nisan) Erdemler rot balansa(Şaşmaza) uğradım. Yeni yaz lastiği almıştım, rot ayarı yaptırdım. Gerçekten işinin ehli temiz dürüst insanlar. Gönül rahatlığıyla tavsiye edilebilir. Kış lastiklerini de kendilerine emanet ettim. Artık yaz-kış Erdemler rot balansdayım.
    Yusuf Hocam siz yoktunuz.Sizinle tanışamadık. Babanızla tanıştım. Sizinle de gelecek sefere inşallah. Babanıza ve ustanıza selamlar... (Bordo renk Toyota Carina derseniz sanırım hatırlarlar.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mselim

    quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    Arkadaşlar size Ankarada bir adres önericem. Bu arada biraz reklam yaparsam kusura bakmayın. Dükkan bizim de...

    Memnun kalma garantisi veriyorum. Mersedes-Bmw-American otoları ve woswoslar için tek geçerim.(Bu otoları buradan daha iyi yapan yoktur.) Diğer araçlar için de ankarada bu işi yapanların en iyilerindendir.

    Erdemler Rot-Balans Servisi

    Oto Sanayi Sit. 1. Cad. 9. Sok (yeni 2537. sok) No:65
    Şaşmaz / ANKARA



     rot balans ayarı, fiyatı, zamanı


    Cuma günü (20 Nisan) Erdemler rot balansa(Şaşmaza) uğradım. Yeni yaz lastiği almıştım, rot ayarı yaptırdım. Gerçekten işinin ehli temiz dürüst insanlar. Gönül rahatlığıyla tavsiye edilebilir. Kış lastiklerini de kendilerine emanet ettim. Artık yaz-kış Erdemler rot balansdayım.
    Yusuf Hocam siz yoktunuz.Sizinle tanışamadık. Babanızla tanıştım. Sizinle de gelecek sefere inşallah. Babanıza ve ustanıza selamlar... (Bordo renk Toyota Carina derseniz sanırım hatırlarlar.)

    İlk önce teşekkür ederim. Babam ve çalışanları gerçekten bu işi zorla değil de severek yapıyorlar. Bence birçok şeyi bu ince ayrıntı bize kazandırıyor.

    Bu aralar pek dükkanda bulunamıyorum ama inşallah bir gün karşılaşıp biraz sohbet etme imkanı buluruz. Tanıştığıma çok memnun oldum.
    (Bordo renk Toyota Carina'ya iyi bakın) :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -YuSSuF- -- 4 Mayıs 2012; 16:20:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    quote:

    Orijinalden alıntı: mselim

    quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    Arkadaşlar size Ankarada bir adres önericem. Bu arada biraz reklam yaparsam kusura bakmayın. Dükkan bizim de...

    Memnun kalma garantisi veriyorum. Mersedes-Bmw-American otoları ve woswoslar için tek geçerim.(Bu otoları buradan daha iyi yapan yoktur.) Diğer araçlar için de ankarada bu işi yapanların en iyilerindendir.

    Erdemler Rot-Balans Servisi

    Oto Sanayi Sit. 1. Cad. 9. Sok (yeni 2537. sok) No:65
    Şaşmaz / ANKARA



     rot balans ayarı, fiyatı, zamanı


    Cuma günü (20 Nisan) Erdemler rot balansa(Şaşmaza) uğradım. Yeni yaz lastiği almıştım, rot ayarı yaptırdım. Gerçekten işinin ehli temiz dürüst insanlar. Gönül rahatlığıyla tavsiye edilebilir. Kış lastiklerini de kendilerine emanet ettim. Artık yaz-kış Erdemler rot balansdayım.
    Yusuf Hocam siz yoktunuz.Sizinle tanışamadık. Babanızla tanıştım. Sizinle de gelecek sefere inşallah. Babanıza ve ustanıza selamlar... (Bordo renk Toyota Carina derseniz sanırım hatırlarlar.)

    İlk önce teşekkür ederim. Babam ve çalışanları gerçekten bu işi zorla değil de severek yapıyorlar. Bence birçok şeyi bu ince ayrıntı bize kazandırıyor.

    Bu aralar pek dükkanda bulunamıyorum ama inşallah bir gün karşılaşıp biraz sohbet etme imkanı buluruz. Tanıştığıma çok memnun oldum.
    (Bordo renk Toyota Carina'ya iyi bakın) :))

    Alıntıları Göster
    Merhaba Yussuf,

    Geçenlerde aracıma rot ayarı yaptırdım. Bozuk dediler, ayarladılar. Daha güzel oldu ama en güzel şekilde yapıp yapmadıklarına dair bir şüphem var.

    2010 model Toyota Verso (son çıkanlardan).
    Aracıma rot ayarı yaparken bilgisayarlarında "Verso" adı ile bulamadılar. Orijinal rot ayar verileri olarak "Corolla Verso / Spacio : ZNR10 ZNR11 CUR10 AUR10" kodu ile yer alan verileri baz alarak rot ayarı yaptılar.

    Merak ettiğim hususlar şunlardır;
    - Rot ayarları için baz aldıkları "Corolla Verso / Spacio : ZNR10 ZNR11 CUR10 AUR10" ile benim aracımla aynı rot değerlerine mi sahiptir. Yoksa yanlış mı yaptılar. Yanlış ise hangi kod numarasına göre ayar yapmaları gerekirdi?

    - Rot ayarları yapıldıktan sonra rapor istedim ve verdiler. Buraya eklemeye çalışacağım. Raporda bazı alanlar kırmızıdır (Kaster ve Toe değerleri kırmızıdır).
    Kırmızı rengin anlamı nedir? Kaster ve Toe ayarları yapılmamış mı acaba?

    - Rapordaki diğer yeşil alanlarda ise "Sol" ve "Sağ" değerleri arasında biraz fark var. Bu normal mıdır? "sol" ve "sağ" değerlerinin birebir aynı ayarlanması daha doğrusu mudur ve mümkün müdür? Eğer en ideali sağ ve sol değerlerin birebir eşitlenmesi ise ve tabii teknik olarak mümkünse aracıma yeniden rot ayarı yaptıracağım.





     rot balans ayarı, fiyatı, zamanı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Merhaba Yussuf,

    Geçenlerde aracıma rot ayarı yaptırdım. Bozuk dediler, ayarladılar. Daha güzel oldu ama en güzel şekilde yapıp yapmadıklarına dair bir şüphem var.

    2010 model Toyota Verso (son çıkanlardan).
    Aracıma rot ayarı yaparken bilgisayarlarında "Verso" adı ile bulamadılar. Orijinal rot ayar verileri olarak "Corolla Verso / Spacio : ZNR10 ZNR11 CUR10 AUR10" kodu ile yer alan verileri baz alarak rot ayarı yaptılar.

    Merak ettiğim hususlar şunlardır;
    - Rot ayarları için baz aldıkları "Corolla Verso / Spacio : ZNR10 ZNR11 CUR10 AUR10" ile benim aracımla aynı rot değerlerine mi sahiptir. Yoksa yanlış mı yaptılar. Yanlış ise hangi kod numarasına göre ayar yapmaları gerekirdi?

    - Rot ayarları yapıldıktan sonra rapor istedim ve verdiler. Buraya eklemeye çalışacağım. Raporda bazı alanlar kırmızıdır (Kaster ve Toe değerleri kırmızıdır).
    Kırmızı rengin anlamı nedir? Kaster ve Toe ayarları yapılmamış mı acaba?

    - Rapordaki diğer yeşil alanlarda ise "Sol" ve "Sağ" değerleri arasında biraz fark var. Bu normal mıdır? "sol" ve "sağ" değerlerinin birebir aynı ayarlanması daha doğrusu mudur ve mümkün müdür? Eğer en ideali sağ ve sol değerlerin birebir eşitlenmesi ise ve tabii teknik olarak mümkünse aracıma yeniden rot ayarı yaptıracağım.





     rot balans ayarı, fiyatı, zamanı


    Alıntıları Göster
    İlk önce şunu belirteyim rot ayarı cihazlarının programları her zaman güncel olmayabilir. Nedeni ise bu programların biraz pahalı olması. Her sene yeni model ve çeşitlerde arabalar piyasaya çıkıyor. Her sene program yüklemek olası bile değil. Mesela biz yeni çıkan araçların değerlerini servislerinden alarak bilgisayara yüklüyoruz. Örnek: Renault Fluence (yeni ve çok tutulan bir araç) gibi...

    Bu değerler muhtemelen doğrudur. Çünkü eski corolla verso ve yeni versonun şase uzunlukları dingil mesafeleri muhtemel olarak aynı ölçülerdedir.

    İkinci sorunuza gelince kırmızı değerlerin bir önemi yok. Önemli olan üstteki iki değerin farkını yansıtan çapraz değerlerin 30 dereceyi geçmemiş olması. Aracınızın kaster ve kamber değerleri fabrika değerlerinin aynısı. Yani arabanızda hiçbir sorun yok. Bizim yaptığımız ise rot ayarı yani toe yazan kısımın yeşilde ve birbirine simetrik olması. Bu tabloda arabanın ön rot ayarı gayet düzgün görünüyor. Aracın fabrika değerlerine göre değişkenlik gösterebilir. (Yani belki biraz daha açık veya kapalı olabilir.)

    Arka rot ayarına gelince sağ arka lastiğin duruşu güzel ve rot ayarı normale yakın ama sol arka için aynı durum geçerli değil. Sol arka lastiğin ön kısmı arkasından daha dışarıda duruyor. Tabii raporun altında "rot ayarından önce" yazıyor ama eğer rot ayarından sonra alınan bir raporsa bu sol arka lastiğin rot ayarı yapılması -gerekirse şasecide basılması- gerekiyor. Yani tek sorun sol arka lastik...

    Sağ ve sol eşleşmesi kaster ve kamberde mümkün değildir. Çünkü kaster ve kamber aracın tekerinin (önde veya arkada olması ve lastiğin içinin yada dışının yere basması durumudur. Bu değerleri birbirlerine eşitlemek mümkün değildir. Çünkü bu gördüğünüz değerler derecenin alt birimi olan dakika ile hesaplanır yani çapraz değerlerde verilen 0 10' demek bir derecenin onda biri kadar hata var demektir. 0 30' dereceden aşağı ise değerleri gayet mükemmeldir. 0 30' demek yarım derece=30 dakika demektir.

    Aracınıza eğer bu değerler hala geçerli ise sadece arka rot ayarı yaptırın. İyi sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YuSSuF-

    İlk önce şunu belirteyim rot ayarı cihazlarının programları her zaman güncel olmayabilir. Nedeni ise bu programların biraz pahalı olması. Her sene yeni model ve çeşitlerde arabalar piyasaya çıkıyor. Her sene program yüklemek olası bile değil. Mesela biz yeni çıkan araçların değerlerini servislerinden alarak bilgisayara yüklüyoruz. Örnek: Renault Fluence (yeni ve çok tutulan bir araç) gibi...

    Bu değerler muhtemelen doğrudur. Çünkü eski corolla verso ve yeni versonun şase uzunlukları dingil mesafeleri muhtemel olarak aynı ölçülerdedir.

    İkinci sorunuza gelince kırmızı değerlerin bir önemi yok. Önemli olan üstteki iki değerin farkını yansıtan çapraz değerlerin 30 dereceyi geçmemiş olması. Aracınızın kaster ve kamber değerleri fabrika değerlerinin aynısı. Yani arabanızda hiçbir sorun yok. Bizim yaptığımız ise rot ayarı yani toe yazan kısımın yeşilde ve birbirine simetrik olması. Bu tabloda arabanın ön rot ayarı gayet düzgün görünüyor. Aracın fabrika değerlerine göre değişkenlik gösterebilir. (Yani belki biraz daha açık veya kapalı olabilir.)

    Arka rot ayarına gelince sağ arka lastiğin duruşu güzel ve rot ayarı normale yakın ama sol arka için aynı durum geçerli değil. Sol arka lastiğin ön kısmı arkasından daha dışarıda duruyor. Tabii raporun altında "rot ayarından önce" yazıyor ama eğer rot ayarından sonra alınan bir raporsa bu sol arka lastiğin rot ayarı yapılması -gerekirse şasecide basılması- gerekiyor. Yani tek sorun sol arka lastik...

    Sağ ve sol eşleşmesi kaster ve kamberde mümkün değildir. Çünkü kaster ve kamber aracın tekerinin (önde veya arkada olması ve lastiğin içinin yada dışının yere basması durumudur. Bu değerleri birbirlerine eşitlemek mümkün değildir. Çünkü bu gördüğünüz değerler derecenin alt birimi olan dakika ile hesaplanır yani çapraz değerlerde verilen 0 10' demek bir derecenin onda biri kadar hata var demektir. 0 30' dereceden aşağı ise değerleri gayet mükemmeldir. 0 30' demek yarım derece=30 dakika demektir.

    Aracınıza eğer bu değerler hala geçerli ise sadece arka rot ayarı yaptırın. İyi sürüşler.

    Alıntıları Göster
    Merhaba Yusuf Bey,

    Teşekkürler. Bu çıktıyı almam şöyle olmuştu. Önce ayarı yaptılar, ben kasaya ödeme yapmaya gittim. Geri geldiğimde çıktısını istedim, bu arada aracı platformdan çıkartmışlardı. İstemeyeceğimi zannederek çıkartmamışlar. Neyse yeniden platforma çıkarttılar, tekrara ayar vs yapmadan o şekilde çıktısını alıp verdiler. Akşam üzeri idi. elemanlar biraz acele ediyordu, son araç benimkisi idi.

    Dün başka bir rot balansçıya gittim. Bir kaç tanesine uğradım, özellikle benim aracın bilgisayarlarında kayıtlı olup olmadığını sordum. Sonuncusu, bilgisayara baktı ve buldu. Bakmadan önce eski çıktıyı gösterdim, aka tekerlek değerini görünce kaza vs yapıldı da tamir mi edildi, onun için mi rot ayarı yaptırmak istiyorsun diye sordu. Çıktıya göre sol arka tarafta ciddi problem var görünüyormuş. Arkada ayar mekanızması da yokmuş. Böyle bir durumda şaseciye götürmek gerekiyormuş..

    Neyse baktılar. Eski rotçunun bir şekilde yanlış yapıp hatalı bir çıktı verdiğini söylediler. Herhangi bir ayar yapmalarına gerek olmadığını, rot ayarlarının iyi olduğunu söylediler. Bu şekilde yeni bir çıktı aldım. Arka sol taraftaki hata bu sefer yoktu.

    Şimdi tek bir problemim kaldı. Lastiklerden birinin teli kopmuş ve balans tutmayacağını söyledi. Yeni lastik almak gerektiğini, 2 lastiğin yeterli olduğunu söyledi.
    Ben önümüzdeki kış için kışlık lastik alacaktım. Kışlık lastiği şimdi alsam ve arka tarafa taksam nasıl olur sizce? Yaz aylarında sıkıntı yapar mı? Yol tutuşu, yakıtı, yol sesi vs açısından problem olur mu acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Merhaba Yusuf Bey,

    Teşekkürler. Bu çıktıyı almam şöyle olmuştu. Önce ayarı yaptılar, ben kasaya ödeme yapmaya gittim. Geri geldiğimde çıktısını istedim, bu arada aracı platformdan çıkartmışlardı. İstemeyeceğimi zannederek çıkartmamışlar. Neyse yeniden platforma çıkarttılar, tekrara ayar vs yapmadan o şekilde çıktısını alıp verdiler. Akşam üzeri idi. elemanlar biraz acele ediyordu, son araç benimkisi idi.

    Dün başka bir rot balansçıya gittim. Bir kaç tanesine uğradım, özellikle benim aracın bilgisayarlarında kayıtlı olup olmadığını sordum. Sonuncusu, bilgisayara baktı ve buldu. Bakmadan önce eski çıktıyı gösterdim, aka tekerlek değerini görünce kaza vs yapıldı da tamir mi edildi, onun için mi rot ayarı yaptırmak istiyorsun diye sordu. Çıktıya göre sol arka tarafta ciddi problem var görünüyormuş. Arkada ayar mekanızması da yokmuş. Böyle bir durumda şaseciye götürmek gerekiyormuş..

    Neyse baktılar. Eski rotçunun bir şekilde yanlış yapıp hatalı bir çıktı verdiğini söylediler. Herhangi bir ayar yapmalarına gerek olmadığını, rot ayarlarının iyi olduğunu söylediler. Bu şekilde yeni bir çıktı aldım. Arka sol taraftaki hata bu sefer yoktu.

    Şimdi tek bir problemim kaldı. Lastiklerden birinin teli kopmuş ve balans tutmayacağını söyledi. Yeni lastik almak gerektiğini, 2 lastiğin yeterli olduğunu söyledi.
    Ben önümüzdeki kış için kışlık lastik alacaktım. Kışlık lastiği şimdi alsam ve arka tarafa taksam nasıl olur sizce? Yaz aylarında sıkıntı yapar mı? Yol tutuşu, yakıtı, yol sesi vs açısından problem olur mu acaba?

    Alıntıları Göster
    aslında aylık gelirinde iyi he bnm tanıdıgım var gunde 10 araç geliyor ayda 8.000 tl kazanıyor okul okumak ıstemeyenler ıcın uygun bı ıs ama ıste tutturmak lazım musterıyı




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.