Şimdi Ara

>>Rover Kullanıcıları Kulübü<< (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.837
Cevap
71
Favori
351.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2001 model rover25 dizel yok. nerden, nasıl buldunuz?


    bununla birlikte debriyaj balatasının değişim aralığı olmaz normalde. ne zaman bitecek gibi olursa (zayıflarsa) o zaman değişir. bu da kullanılan ortama ve kullanıcıya göre değişir. adam vardır 20 bin km'de debriyaj balatası bitirir, adam vardır 150 bin gider. sıkışık trafikli yer vardır 40 binde biter, sürekli uzun yol yapılır 100 bin gider...

    triger ise normalde üretici 100 bin km'de bir der ama servisler ihtiyaten 70-80 binde değişin derler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 22 Ağustos 2011; 17:27:52 >
  • herkese merhabalar ben ankaradan burak, üniversite ogrencisiyim bi yandan da calısıorm biriktirdigim 12lira civarı bir param var ve 216si almayı istiyorum.. bütün sekiz sayfayıda okudum ve insanların rover hakkındaki onyargıları ile ugrasmaktan bıktıgınızı biliyorum fakat 3yıldır bir araba alabilmek icin para biriktiriyorum ve tahmin edebilieceginiz gibi yanmasını hic istemiorum.

    ben otomatik vites almak istiyorum ve acıkcası acemiligimide bu arabayla atıcam.. bana cok fazla sorun ve masraf cıkartmayacak bi 216yı nasıl bulabilirim hangi ustaya (ankarada) gostermeliyim aracı ve otomatik sanzumanlar sıkıntı yaratırmı??

    yardımcı olabilirseniz cok sevinirim simdiden tesekkürler umarım bnimde sorunsuz canavar gibi bi rover'ım olur :)
  • Merhaba,
    dün 216 si aldım. zavolli marka tüplü, gayet temiz (motoru, şasesi vb.) ancak kaportada biraz masraf var güneş yanığı ön kaput ve tavanda .. çizikler tamponlar ve yanlarda acaba komple kaplama yaptırayım yoksa boyamı siz ne dersiniz...tşk ederim...herkes iyi günlerde kullansın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakiki çavuş

    Merhaba,
    dün 216 si aldım. zavolli marka tüplü, gayet temiz (motoru, şasesi vb.) ancak kaportada biraz masraf var güneş yanığı ön kaput ve tavanda .. çizikler tamponlar ve yanlarda acaba komple kaplama yaptırayım yoksa boyamı siz ne dersiniz...tşk ederim...herkes iyi günlerde kullansın...


    kaplama bence çok ucuz duyor şahinlerdeki gibi olmazsa cam görünlü gibi olursa bir nebze vete derim ama kanımca fotoğrafları çekilip boyanmalı
  • tşk ederim ustayla bi görüşeyim fiyatta çok öenmli tabiki, onuda bi sorayım hangisi daha uygunsa ve mantıklı ise ona göre fiyatlarıda paylaşırım
  • değerli donanım haber forum üyeleri biliyorsunuz mübaraek zamazan ayınıda hayırlısı ile eda ettik önümüzde uzun bir tatil var yaklaşık 9 gün bu süre zarfında mutlaka küskünler barışacak küçükler büyüklerini ziyaret edecekler büyüklerde küçüklerini hoşgörü ile karşılayacalardır temennim bu tatil süresini aileniz ve sevdilerinizle mutlu ve sağlıklı bir bayram geçirmeniz herkesin bayramı şimdiden kutlu olsun
  • TÜM İSLAM ALEMİNİN RAMAZAN BAYRAMINI TEBRİK EDER...ESENLİKLER DİLERİM...ALLAH BU MİLLETE BİRDAHA İSTİKLAL MARŞI YAZDIRMASIN...ÇOK KAN AKACAK ÇOOKK...
  • MERHABA ARKADAŞLAR BELKİ ÇOK YANLIŞ BİR YERDE KONU AÇIYORUM AMA SIKINTIM ŞU:
    GEÇEN HAFTA ROVER 220 TURBO COUPE ALDIM ARACIM ÇOK ORJİNAL TEK BİR PARÇASINDA NE DEĞİŞEN NE BİRŞEY VAR 145BİNDE MOTORU HARİKA ÇOK NAZLI OLDUĞUNU BİLİYORUM BUYÜZDEN İNANIN HERGÜN BAKIYORUM VE ZEVK ALIYORUM.FAKAT ÇOK YAKIYOR BU YÜZDEN LPG TAKTIRMAK İSTEDİM.NİYAHETİNDE İYİ BİR LPG TANIDIK USTAMIZA GÖTÜRDÜM ÇOK KARARSIZ KALDI YAPMAKTA DAHA ÖNCE 2000 MOTOR ROVER TURBOLU ARACA TAKMADIĞNI SÖLEDİ AMA CESARETİNİ TOPLAYIP TAKTI FAKAT OKADAR ÇOK AYARSIZLIK OLDUKİ ROLENTİ SARSMA VS BEĞENMEDİM DİYİP SÖKTÜ TEKRAR.
    SİZDEN RİCAM BU KONUDA NE YAPABİLİRİM NERDE NASIL NE MARKA TAKAYIM TECRÜBELİ ARKADAŞLAR YARDIMCI OLURSA ÇOK SEVİNİRİM.BİRDE BUGÜN ARACIMIN ÇOK NOKTALI DEĞİL YARIM NOKTALI ENJEKSİYON OLDUĞUNU ÖĞRENDİM İNTERNETTEN .ÇOK NOKTALI TEK NOKTALI OLAYI VARMIŞ.

    ATİKER TAKMIŞTI FAKAT BİLGİM YOK ATİKER TURBOLU SİSTEMMİ TAKIYODU BİLMİYORUM.
    LAVATO ÜS MODELİ TURBOYA UYGUN DİYORLAR BİLGİNİZ VARMI
    KISACASI BU ARACA LPG TAKTIRICAM NASIL YAPMALIYM YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.ŞİMDİDEN CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebeto911

    BİRDE BUGÜN ARACIMIN ÇOK NOKTALI DEĞİL YARIM NOKTALI ENJEKSİYON OLDUĞUNU ÖĞRENDİM İNTERNETTEN .ÇOK NOKTALI TEK NOKTALI OLAYI VARMIŞ.



    bunu da nerden çıkardınız? yok öyle bir şey...

    aracınız çok nokta enjeksiyonlu bir araç. rover'ın hiç bir modeli (90'lı yılların en başından itibaren) tek nokta enjeksiyonlu olmadı...

    siz hiç aracınızın motoruna bakmadınız mı? her silindire giden 4 adet enjektör görmediniz mi? nasıl tek nokta enjeksiyonlu olduğunu düşünürsünüz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: bebeto911

    BİRDE BUGÜN ARACIMIN ÇOK NOKTALI DEĞİL YARIM NOKTALI ENJEKSİYON OLDUĞUNU ÖĞRENDİM İNTERNETTEN .ÇOK NOKTALI TEK NOKTALI OLAYI VARMIŞ.



    bunu da nerden çıkardınız? yok öyle bir şey...

    aracınız çok nokta enjeksiyonlu bir araç. rover'ın hiç bir modeli (90'lı yılların en başından itibaren) tek nokta enjeksiyonlu olmadı...

    siz hiç aracınızın motoruna bakmadınız mı? her silindire giden 4 adet enjektör görmediniz mi? nasıl tek nokta enjeksiyonlu olduğunu düşünürsünüz?



    ben olduğunu öğrendim demekle yanlış yazmışım böle birşey duydum aptalca geldi sadece bilgi almak için lpg için yani abi kusura bakma arabaya hakaret için yazmadım :) sadece lpg için bilgi verin demek istedim azarlayın diye değil :)tek noktalı yarı noktalı olayınıda ben daha yeni duydum açıkcası.bana lpg için yardımcı olacaksanız sevinriim




  • ben azarlamak için öyle yazmıyorum. bazen o kadar alakasız ve saçma şeyler duyuyorum ki, üslubum otomatik olarak sertleşiyor. size özel bir durum değil yani...

    enjeksiyon olayı, avrupa çevre eksoz emisyon normları devreye girip, otomotiv üreticilerini emisyonları düşürmek konusunda zorlamaya başlayınca ve bu emisyon kontrolünün karbüratör ile kontrol altına alınamayacağı anlaşılınca yaygınlaşmaya başlamış daha doğrusu yaygınlaşmak zorunda kalınmış bir sistem. ondan önce de vardı ancak maliyetlerden dolayı her araçta kullanılamıyordu ve sadece üst segmentlerde kullanılabiliyordu.

    sonra bu mecburiyet doğunca, zorunluluklara uyabilmek ama bir yandan da maliyetten kurtarmak için silindir başına enjektör koymak yerine işin kolayına (ve ucuzuna) kaçıp enjektör kütüğüne tek bir enjektör bağlayarak bir çözüm getirildi. bu tek noktadan enjeksiyondu.

    ancak çevre emisyon sınırlarının sürekli düşrülmesi, elektronik sistemlerin yaygınlaşmasıyla birlikte maliyetlerin düşmesi, tüketicilerin tek nokta enjeksiyondan kaçıp, çok nokta enjeksiyonu tercih eder olması, çok nokta enjeksiyonun sadece çevre normlarını düzeltmeyip, motorda verim artışı ve yakıt düşüşü sağlaması, elektroniğin hızla gelişip yeni ufuklar açması gibi nedenlerle de tek nokta enjeksiyon bir "ara geçiş" çözümü oldu ve çok fazla yaygınlaşamadan hemen çok nokta enjeksiyona geçild. silindir başına birer enjektör koyarak otomotivin bugünkü aşamasına kadar inanılmaz gelişmeler yaşandı. çok nokta enjeksiyon sayesinde, araç işletim sistemleri üzerinde sadece yazılımla oynayarak çok geniş skalada bir çok seçeneğe ulaşma şansı da doğdu.

    bu nedenle zaten arasanız da günümüzde eskiden kalma tek nokta enjeksiyonu biraz zor bulursunuz. ben bile bir iki örnek olsun diye hangi araçlarda tek nokta kullanıldı hatırlayamıyorum. yanılmıyorsam renault concorde'lar çok nokta iken manager'lar tek nokta enjeksiyonla çıkmışlardı. bu araçların üretim yıllarına bakarsanız 90'ların başı olduğunu göreceksiniz. dolayısıyla ondan sonrasında pek tek nokta enjeksiyon bulamazsınız.


    lpg konusuna gelince, aracınız turbo olduğu için öyle her sıradan lpg kiti aracınıza olmaz. tercih ederken, üretici firmaların turbo ve yüksek hacimli, yüksek güçlü araçlar için ürettiği özel kitleri tercih etmelisiniz. sizin aracınızla aynı araçlara BRC'nin özel modellerini taktırıp kullanan bildiğim arkadaşlar var mesela...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    ben azarlamak için öyle yazmıyorum. bazen o kadar alakasız ve saçma şeyler duyuyorum ki, üslubum otomatik olarak sertleşiyor. size özel bir durum değil yani...

    enjeksiyon olayı, avrupa çevre eksoz emisyon normları devreye girip, otomotiv üreticilerini emisyonları düşürmek konusunda zorlamaya başlayınca ve bu emisyon kontrolünün karbüratör ile kontrol altına alınamayacağı anlaşılınca yaygınlaşmaya başlamış daha doğrusu yaygınlaşmak zorunda kalınmış bir sistem. ondan önce de vardı ancak maliyetlerden dolayı her araçta kullanılamıyordu ve sadece üst segmentlerde kullanılabiliyordu.

    sonra bu mecburiyet doğunca, zorunluluklara uyabilmek ama bir yandan da maliyetten kurtarmak için silindir başına enjektör koymak yerine işin kolayına (ve ucuzuna) kaçıp enjektör kütüğüne tek bir enjektör bağlayarak bir çözüm getirildi. bu tek noktadan enjeksiyondu.

    ancak çevre emisyon sınırlarının sürekli düşrülmesi, elektronik sistemlerin yaygınlaşmasıyla birlikte maliyetlerin düşmesi, tüketicilerin tek nokta enjeksiyondan kaçıp, çok nokta enjeksiyonu tercih eder olması, çok nokta enjeksiyonun sadece çevre normlarını düzeltmeyip, motorda verim artışı ve yakıt düşüşü sağlaması, elektroniğin hızla gelişip yeni ufuklar açması gibi nedenlerle de tek nokta enjeksiyon bir "ara geçiş" çözümü oldu ve çok fazla yaygınlaşamadan hemen çok nokta enjeksiyona geçild. silindir başına birer enjektör koyarak otomotivin bugünkü aşamasına kadar inanılmaz gelişmeler yaşandı. çok nokta enjeksiyon sayesinde, araç işletim sistemleri üzerinde sadece yazılımla oynayarak çok geniş skalada bir çok seçeneğe ulaşma şansı da doğdu.

    bu nedenle zaten arasanız da günümüzde eskiden kalma tek nokta enjeksiyonu biraz zor bulursunuz. ben bile bir iki örnek olsun diye hangi araçlarda tek nokta kullanıldı hatırlayamıyorum. yanılmıyorsam renault concorde'lar çok nokta iken manager'lar tek nokta enjeksiyonla çıkmışlardı. bu araçların üretim yıllarına bakarsanız 90'ların başı olduğunu göreceksiniz. dolayısıyla ondan sonrasında pek tek nokta enjeksiyon bulamazsınız.


    lpg konusuna gelince, aracınız turbo olduğu için öyle her sıradan lpg kiti aracınıza olmaz. tercih ederken, üretici firmaların turbo ve yüksek hacimli, yüksek güçlü araçlar için ürettiği özel kitleri tercih etmelisiniz. sizin aracınızla aynı araçlara BRC'nin özel modellerini taktırıp kullanan bildiğim arkadaşlar var mesela...


    çok teşekkür ederim kardeşim yararlı bir bilgi oldu çok sağol.evet genelde BRC dediler banada.hatta milano bile önerdiler bilmiyorum bakalım büyük ihtimal BRC yada prins taktırıcam..




  • Lpg başlığında Faruk bey'e (Faruk Sevgili) sorarsanız kanımca BRC konusunda size fazlası ile faydalı olabileceğini düşünüyorum.
  • Almanya`da mevcut.
  • mrb. arkadaşlar. ben rover 216nın gençliğimden beri hastasıyım. şu aralar otomatik vites bi araca ihtiyacımız var.eşimde kullanacak çünkü. benimde gönlümde 216 var.ancak biraz araştırdım motor harareti ve otm.şanzıman problemleri söz konusuymuş.ben batmanda yaşıyorum devlet görevimden dolayı ve burası malum çok sıcak.özellikle hararet ve şanzıman problemi yaşarmıyım? ayrıca linkteki ilana ne dersiniz bu kadar hesaplı olması normalmi? ilgilerinize şimdiden tşk.ler...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-sahibinden-1998-model-klimali-99000-km-de-otomatik-temiz-rover-51247404/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmhzl

    mrb. arkadaşlar. ben rover 216nın gençliğimden beri hastasıyım. şu aralar otomatik vites bi araca ihtiyacımız var.eşimde kullanacak çünkü. benimde gönlümde 216 var.ancak biraz araştırdım motor harareti ve otm.şanzıman problemleri söz konusuymuş.ben batmanda yaşıyorum devlet görevimden dolayı ve burası malum çok sıcak.özellikle hararet ve şanzıman problemi yaşarmıyım? ayrıca linkteki ilana ne dersiniz bu kadar hesaplı olması normalmi? ilgilerinize şimdiden tşk.ler...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-sahibinden-1998-model-klimali-99000-km-de-otomatik-temiz-rover-51247404/detay/


    şanzımanı bilmemde hararet sıkıntısı pek sanmıyorum.. yaşansada kaliteli bir radyatör+fan ve devirdaim pompasıyla çözülebilecek basit bir sorun.. şanzımanı arastırmak gerek




  • selamün aleyküm arkadaşlar. eranıza yeni katıldım.adım ensar. öğretmenim. burdaki bir çok yorumu okuyarak bütçemin müsade ettiği donanımlı araçlardan proton ve rover arasında gidip geldim. ve roverde karar kıldım. nasip olursa bende bir rover kullanıcısı olmak niyetindeyim. şimdi siz tecrübeli arkadaşlarımdan şunu rica ediyorum bir rover buldum rover 400 1.4 , 98 model lpg li 1 yıl olmuş lpg takılalı bu araca bir bakarmısınız ve bilgi verir misiniz? 10 bin fiyat biçmiş ama heralde pazarlıkla biraz daha düşer sanıyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-en-temiz-rover-1-4-si-ekonomik-2010-lpg-yeni-deri-koltuk-57673296/detay/




  • Aleyküm selam hocam uzun yolda 11 kuruş yakabilmesi için 100km/4.5 lt lpg tüketmesi gerekir ki buna kuyruklu yalan denir.

    Dışarıdan görünüşünde pek bir sorun yok gibi;ama emin olmak için Computest gibi detaylı inceleme yapabilen bir yere götürüp kontrol ettirmenizde fayda var.Arabanın motoru sıkıntılı olabilir !
  •  >>Rover Kullanıcıları Kulübü<<
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yarimpower

    Aleyküm selam hocam uzun yolda 11 kuruş yakabilmesi için 100km/4.5 lt lpg tüketmesi gerekir ki buna kuyruklu yalan denir.

    Dışarıdan görünüşünde pek bir sorun yok gibi;ama emin olmak için Computest gibi detaylı inceleme yapabilen bir yere götürüp kontrol ettirmenizde fayda var.Arabanın motoru sıkıntılı olabilir !





    teşekkür ederim arkadaşım bilgin için
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.