Şimdi Ara

Run Flat Lastik & BMW (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
541
Cevap
25
Favori
217.076
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar f20 1 serisi için 205 55 16 hangi rft almalıyım?
    Kışlıklarda nokian wr a4 kullanıyorum çok iyiydi. Nokianın rft yazlığı var mıdır ya da önerir misiniz?
    Ya da hangi lastiği almalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasislere yavaş girip, daha güvenli olan RFT'yi seçmek daha mantıklı bence. Ancak çok sert kullanıp, viraja çok kontrollü giriyorsanız yine yorum yapmayayım. RFT çok sert olduğundan belki zıplatıyor ama jantı da ne kadar sert vursa da koruyor.
  • Arkadaşlar merhaba, f30 320 ied aracıma 225/50/17 rft lastik arıyorum. ancak hangi marka ve model daha iyi bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim. auto bild 2019 lastik test sonuçlarına baktım ancak, bunlar rft olmayan lastiklerle yapılmış ve rft modelleri yok. continental conticontact 5 , pirelli ve brigstone bulabildiklerim. önerilerinizi bekliyorum. saygılarımla...
  • en yumuşak konforlu lastik michelin RFT de bundan şaşmayın ama pahalı tabi
  • dryildiz D kullanıcısına yanıt
    Mercedeslerin üzerinde gelen Hankooklara (s1 evo olması lazım) da bir bakın. Bridgestone falan çok sert.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de yumusak ve sessiz 225/45/18 ebatinda RFT lastik ariyorum. Yasadigim yerde her mevsim yagmur oldugundan ve kislar cok soguk olmadigi icin 4 mevsim lastik kullaniyor. Tavsiye edebileceginiz bir lastik var mi? Bircok test Bridgestone Driveguard en konforlu RFT diyor ama gercekten kullan birini gormedim. Michelin Primacy MXMV4 ZP modelini de iyi gorunuyor ama lastik hakkinda test ve yorum pek yok gibi.
  • 3.20i ED kullanıcısıyım. Lastikler pirelli Run Flat Lastik & BMW 225/50/17. Run Flat lastikleri sertliği ve ses yapması nedeniyle değiştirmeyi düşünüyorum. En yakın alternatif olarak 98y xl lastik ararken Hankook Ventus S1 evo2 K117 AO 225/50R17 98Y XL lastiklerin etiket değerleri şaşırttı beni. Bu ebat lastiklerin gürültü seviyesi genelde 68db-72db arasında iken bu lastiğin desibel değeri 65. Kağıt üstünde inanılmaz bir değer. Sanırım daha düşüğü yok. Önceliğim sessizlik olduğu için şimdilik aklıma yattı. Bu lastiği tecrübe edeniniz oldu mu acaba?




  • 520D G30 arac icin en yumusak ve konforlu RFT lastik hangisidir ?
    245/40/R19 olcu olacak.

    Herkese tesekkurler
  • Walla usenmedim her sayfayi okudum... kimse yazmamis ben yine sorucam arkadaslar su lastik basinci olayini.. 320i ed 40.yil inler 225 arkalar 255 rft kac hava basinci lazim..

    Birde lastikcide bile hava bassam mesela onmere 33 arkalara 36 arabada gosterilen 33.5 yada 32.7 hatta bazen on ikisi bile degisik yada arkalar 36 basmisim ama 35.4 35.8 yada daha ustu nedir bu dengesizlik ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F30'umun lastiklerinin yenilenme zamanı geldi. Lastikçi Pirelli P7 önerdi ve tanesine 850 TL fiyat verdi. Goodyear EfficientGrip Performance' sordum hiç bulaşma dedi ama Goodyear'ın etiket değerleri Pirelliden daha iyi görünüyor. Sizce hangisi daha iyi önerisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: notsec

    F30'umun lastiklerinin yenilenme zamanı geldi. Lastikçi Pirelli P7 önerdi ve tanesine 850 TL fiyat verdi. Goodyear EfficientGrip Performance' sordum hiç bulaşma dedi ama Goodyear'ın etiket değerleri Pirelliden daha iyi görünüyor. Sizce hangisi daha iyi önerisi olan var mı?
    Bende şuan rft arayışındayım Goodyear EfficientGrip ve bridgestone driveguard arasındayım,bi çok kişi Goodyear tavsıye etmısken neden lastikçi bulaşma demış sebep gösterdi mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fastforyou kullanıcısına yanıt
    Yok hocam sadece teknolojik olarak pirelli kendini çok geliştirdi falan dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun bende Briston driveguart aldım,45 yanaktan 55 geçtiğim için belki, normal lastikten rft ye geçen biri olarak konfor arttı dıyebilirim :) t005 dıye yenı deseni çıkmıs 2-3 yere sordum daha yumuşak oldugunu sölediler önceki driveguartlara göre,ilk izlenim gayet yumusuk rft ıcın,fiyat olarakta 825 tl adeti,875 ve 850 verdi biçok yer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fastforyou -- 5 Mayıs 2019; 19:25:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haftasonu Pirelli P7 Dort mevsim lastiklerimi, Bridgestone Driveguard dort mevsim ile degistirdim. Konforda belirgin iyilesme oldu ve lastik gurultusu azaldi. Direksiyon netliginde bir miktar azalma oldu ama belki asinmis ile yeni lastik farkindan olabilir. Biraz yol yaptiktan sonra durumu yazarim.
  • Merhaba arkadaşlar. Ben de yeni aldığım ikinci el X5’imde ilk test önden gelen uğultunun kaynağını sordum ve bayiye check edermisiniz dedim. Kesinlikle mekanik bir problem yok lastik kaynaklı dediler. Buna itimat edeyim mi, eğer denildiği gibiyse 275/40/20 ebatlarında tavsiye edeceğiniz lastikler nelerdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Petlas rft nasıldır? 245 45 18 düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba. Uzman arkadaslara sorum olacak. Kafayi yemek uzereyim de..

    2013 model Z4 sahibiyim. Tecrubeli bir surucuyum. Sadece daha once runflat lastik tecrubem olmamisti. Arabayi 1 ay once satin aldim.

    225/40/r18 255/35/r18 bridgestone re050a runflat lastikler var. Lastik basinclari, jantlar, lastiklerin durumu, rot balans ayari herseyi normal. Hatta duzgun asfaltta arabanin hic bir sorunu yok.

    Fakat bulundugum yerde yollarin %80 i bozuk. Kamyonlarin ve tirlarin bolca gectigi yerlerde olusan egimli bozuk yollarda arabayi kontrol etmek imkansiz hale geliyor. Basimdan ter akiyor resmen direksiyonu tutacagim diye. Yol nasil gotururse oraya gitmeye calisiyor araba. Bazen direksiyondan ellerimi cekip uzaktan tutuyorum tepkiyi gormek icin. yol nasil bozulmussa oraya dogru gidiyor araba bir saga bir sola.

    Birkac tane sorum var aslinda.

    1. Sizce bu bozuk yolda arabanin yol tutmamasinin sebebi runflat lastik midir ?
    2. Benim arabamin da suspansiyon ayarlari acaba runflat lastige gore mi yapilmistir? Cunku runflat takmak istemiyorum artik. Lastik yarilma riskini goze aliyorum o derece yani.
    3. onler 225/40/r18 arkalar 255/35/r18 yerine on ve arkaya 225/45/r17 taksam bana artisi ve eksisi ne olur yol tutus anlaminda?

    Simdiden yardimci olacak arkadaslara cok cok tesekkur ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feelthesin -- 30 Haziran 2019; 18:39:38 >




  • Attorney58 A kullanıcısına yanıt
    Aldığımda Petlas RFT 245 45 18 vardı, birkaç ay zor sabrettim, yaza doğru Conti alıp taktım. Lastiklerden gelen uğultu (80 km. hız sonrası)teybin sesini bastırıyordu.
  • öncelikle aracım 2012 f 20 116i. 205*55*16 standart lastik ölçüllerinde orijinal jantlarında kullanıyorum. üzerinde bridstone potenza s001 ler ile ikinci el olarak almıştım. lastiklerin dişleri olmasına rağmen her yerinde kılcal çatlarklar olmuştu. 2014 üretimi bir lastikti ve yolda kalmadan değiştireyim dedim. yakın zamanda uzun yolculuk da yapacağımı düşünerek. araştırmalarım sonucunda (gerçi beynim bulandı araştırırken, çünkü her kafadan gerçekten bir ses çıkıyor).
    Bridstone driveguard, Pirelli p7 cinturato , good year efficient grip arasında kalmıştım. pirelli almaya kara verdim ve bugün taktım. önceki potenzalara göre direksiyon netliği yada sürüş sertliği anlamında bir değişiklik sezmedim. ancak sert viraja girildiğinde kayma hissettim. esp pardon dct :P devreye girdi potenzanın girmediği yerde. ancak potenza 4,5 senelik bir lastik hamuru artık taş gibi olduğundan diye düşünüyorum. yeni lastik alınca yumuşacık dişler hamurlar aracı biraz daha erken koparıyor gibime geldi.

    lastiği aldıktan sonra herkesin deneyimi gerçekten farklı olyor. sizde bıraktığı şeyler algılarınız farklı oluyor. o kadar yurt dışı site okudum, sizin bütün yorumlşarınzı okudum, bence gerçek şu o lastiği kendi arabanıza takmadan kendi sürüş stilinizde sürmeden hiçbirşeyi tam net anlayamıyorsunuz.

    internette okuduğum yorumlarda lastiğin inanılmaz sesli olduğundan bahsediyorlardı gram ses yok. hatta potenzalar daha sesliymiş dedim bunu takınca. ayrıca yuvarlanma direncinde bariz iyileşmeyi bizzat hissettim. potenzalarda araç giderken daha zorlanıyor gibiydi. bunda yağ gibi akıyor hissi uyandırdı, ki yakıt verimliliği öyle ahım şahım değil not olarak e. potenza f idi.

    uzun yola gidip döndüğümde size biraz daha detaylı yazarım. Dediğim gibi bahsedildiği gibi sesli bir lastik değil, bahsedildiği kadar sert bir lastik hiç değil. bir tık erken kayma sezdim ancak lastiğin hamurunun yeniliğine bağladım onuda uzun yolda test ederek sizlerle paylaşacağım. lastikleri BMW Kosiflerde taktırdım oradaki sıfır araçların halen üstünde gelen bir lastik. x1 x3 4 serisi hepsinde bu cinturato vardı. x5 lerde ise p zero.
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihkinik -- 6 Temmuz 2019; 17:45:19 >




  • F30'un Latikleri 2 Ay kadar önce Michelin PS4 ile değiştirdim. Meğerse bu zamana kadar takoz üzerinde araba kullanıyormuşum. RFT Olmasına rağmen çok konforlu bir hale geldi araba birde yol tutuş ciddi iyileşti.Önceki lastikler Pirelli idi ve aşırı ses vardı bunda ses kalmadı. Her anlamda çok memnun kaldım.
    Ama Yumuşak bir lastik olmasından dolayı ilk kalkışta veya yer az ıslak ise arabanın arkası hemen oynamaya başlıyor.
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.