Şimdi Ara

S.E Teknik Servis Meselesi!!!<MUTLU SON>

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
1
Favori
3.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi arkadaşlar 15 Ocak'ta Genpa Etiler şubesine telefonumu (P1i) arızalandığı için verdim.21 Ocak'ta ise değişim kararı verildi.Ben cihazı veridğimden bu yana 30 günü doldu ve bugün para iadesi isteğiyle servise gittim.Bana para iadesi almamın oldukça zor olduğunu ancak almak istiyorsam kaymakamlığa giderek heyet kararı almam gerektiğini söylediler.

    Ellerinde P1 olmadığı için bana w910 önerdiler bende tabiki kabul etmedim.Benim öğrenmek istediğim ben para iadesi alabilmek için ne yapmalıyım tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .:ER_JaNN:. -- 17 Nisan 2009; 17:52:51 >



  • Adamlara bak..! P1 ile W910i arasında dağlar kadar fark var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pohuman

    Adamlara bak..! P1 ile W910i arasında dağlar kadar fark var..
    hocam ben tecrübeliyim hakem heyetine gitsen bile onlar devletle anlaşmalıdır kesin, çünkü biz hakem heyetine başvurduk mail adresi verdik evin adresini verdik babamın 2 cep numarası benim bir cep numaram ve babamın iş numarasını verdik..
    karar çıkmış sonuç şikayetçi kişiye ulaşılamamıştır.. bilmem ne!! benim telefonumda w580i bu 4. w580i'm artık servislik birşeyi kalmadı kafam rahat ama hakem heyeti bir işe yaramıyor bunu bil..
    p1 versinler söyle onlara olmazsa istanbulu ara biraz bağır çağır kabul ediyorlar..
    bide çok saçma elimizde p1 yok başka model verelim biz istesek vermezler sıkışınca nasılda yola geliyorlar..
    o hakem heyetide boru değil 4 ayda karar veriyorlar.. bi 4 ay daha beklemezsin herhalde.. kardeşim bu senin hakkın ne demek hakem heyetine gidin ya 30 gün için değişmezse para iadesi yapma hakkımız var nerde bu devlet nerde bu S.E.. tabi onların işine gelir çünkü kararın ne olacağı belirlenmiş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klack -- 27 Şubat 2009; 21:22:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klack

    hocam ben tecrübeliyim hakem heyetine gitsen bile onlar devletle anlaşmalıdır kesin, çünkü biz hakem heyetine başvurduk mail adresi verdik evin adresini verdik babamın 2 cep numarası benim bir cep numaram ve babamın iş numarasını verdik..
    karar çıkmış sonuç şikayetçi kişiye ulaşılamamıştır.. bilmem ne!! benim telefonumda w580i bu 4. w580i'm artık servislik birşeyi kalmadı kafam rahat ama hakem heyeti bir işe yaramıyor bunu bil..
    p1 versinler söyle onlara olmazsa istanbulu ara biraz bağır çağır kabul ediyorlar..
    bide çok saçma elimizde p1 yok başka model verelim biz istesek vermezler sıkışınca nasılda yola geliyorlar..
    o hakem heyetide boru değil 4 ayda karar veriyorlar.. bi 4 ay daha beklemezsin herhalde.. kardeşim bu senin hakkın ne demek hakem heyetine gidin ya 30 gün için değişmezse para iadesi yapma hakkımız var nerde bu devlet nerde bu S.E.. tabi onların işine gelir çünkü kararın ne olacağı belirlenmiş..

    Alıntıları Göster
    Ellerinde P1i yokmuş w960 vermeye kalktılar o da 1 tane varmış en son satılmış.Sonyericsson yeni telefonlar ne zamandır gelmiyor Türkiye'ye ondan dolayı ellerinde gerçekten olmadığını düşünüyorum.

    Benim fatura tutarım 1065 Lira ve işin aslı o paraya ve gerekirse üzerine bir miktar daha ekleyerek daha iyi telefonlar alabilirim.Bu yüzden dolayı ilk önceliğim para iadesi.Ama sizin yaşadıklarınız biraz moralimi bozdu açıkçası.Bu arada İstanbul'da oturuyorum ve Genpa'ya bizzat gittim konuştım bugün.
    Ordaki bayan benimle güzel güzel konuştu para iadesi alırsınız ama uğraşmanız gerekecek dedi ısrarla o da uğraşmadan bir telefon alıp gitmemi önerdi ama vermek istedikleri telefon w910 olduğu için kabul etmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Ellerinde P1i yokmuş w960 vermeye kalktılar o da 1 tane varmış en son satılmış.Sonyericsson yeni telefonlar ne zamandır gelmiyor Türkiye'ye ondan dolayı ellerinde gerçekten olmadığını düşünüyorum.

    Benim fatura tutarım 1065 Lira ve işin aslı o paraya ve gerekirse üzerine bir miktar daha ekleyerek daha iyi telefonlar alabilirim.Bu yüzden dolayı ilk önceliğim para iadesi.Ama sizin yaşadıklarınız biraz moralimi bozdu açıkçası.Bu arada İstanbul'da oturuyorum ve Genpa'ya bizzat gittim konuştım bugün.
    Ordaki bayan benimle güzel güzel konuştu para iadesi alırsınız ama uğraşmanız gerekecek dedi ısrarla o da uğraşmadan bir telefon alıp gitmemi önerdi ama vermek istedikleri telefon w910 olduğu için kabul etmedim.


    Alıntıları Göster
    yane w910un asla kabul etme ben kullandım şuanda w960 kullanıyorum w910un bp1i ve w960dan tek üstün yanı ekranı :) ekran dışında hiç bir üstünlüğü yoktur:)

    yane p1i.den w910a inmek attan inip eşe binmek gibi bişey w910 tabiki iyi bi telefon ama p1i çok daha iyi bi telefon...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Sorun SE den çok genpada bence,Se ile anlaşmaları bittiği için mümkün olan en az zarar ile kapatmak istiyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oblomòv

    Sorun SE den çok genpada bence,Se ile anlaşmaları bittiği için mümkün olan en az zarar ile kapatmak istiyorlar

    Alıntıları Göster
    aynen yaptıkları olay bu... inş. sorunları çözerler çok zorlu bi sınav bekliyor se.yi hem ürün bekleyenler için hemde degişim bekleyenler için... bunların hepsini karşılayabilceklermi acaba merakla izlicem...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bu arada özür dilerim şikayetlerin altına sonyericsson cevap yazmış ben görmemişim.Hep aynı cevap olsa da gerçeği yansıttığını düşünmesem de birer cevap yazılmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Bu arada özür dilerim şikayetlerin altına sonyericsson cevap yazmış ben görmemişim.Hep aynı cevap olsa da gerçeği yansıttığını düşünmesem de birer cevap yazılmış.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Bu arada özür dilerim şikayetlerin altına sonyericsson cevap yazmış ben görmemişim.Hep aynı cevap olsa da gerçeği yansıttığını düşünmesem de birer cevap yazılmış.



    hiç yoktan artı bi gelişme.. yazdı cevaplardan bi kaçını paylaşırmısın bizimle..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Bu arada özür dilerim şikayetlerin altına sonyericsson cevap yazmış ben görmemişim.Hep aynı cevap olsa da gerçeği yansıttığını düşünmesem de birer cevap yazılmış.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu konu resmen mahkemelik olucak anlaşıldı.. tüketici hakları diye bişi var bu kadar rahatlık olmazki

    telefona garanti veriyorlar tamir etmiyorlar.
    değişim için aynı derecede cihaz vermiyorlar
    para iadesi için katakullim yapıyorlar ...

    tatlı dil yılanı deliğinden çıkartmıyor bu tür insanlara hayvan muamelesi yapmak lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    arkadaşlar bu konu resmen mahkemelik olucak anlaşıldı.. tüketici hakları diye bişi var bu kadar rahatlık olmazki

    telefona garanti veriyorlar tamir etmiyorlar.
    değişim için aynı derecede cihaz vermiyorlar
    para iadesi için katakullim yapıyorlar ...

    tatlı dil yılanı deliğinden çıkartmıyor bu tür insanlara hayvan muamelesi yapmak lazım

    Alıntıları Göster
    Şikayetvar linkleri paylaşmak yasakmış arkadaşlar.O yüzden konunun kapanmaması için link paylaşmayacağım malesef isteyenler kendileri girip bakabilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h15

    aynen yaptıkları olay bu... inş. sorunları çözerler çok zorlu bi sınav bekliyor se.yi hem ürün bekleyenler için hemde degişim bekleyenler için... bunların hepsini karşılayabilceklermi acaba merakla izlicem...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: h15

    aynen yaptıkları olay bu... inş. sorunları çözerler çok zorlu bi sınav bekliyor se.yi hem ürün bekleyenler için hemde degişim bekleyenler için... bunların hepsini karşılayabilceklermi acaba merakla izlicem...


    Aynen arkadaşim katiliyorum benim telfn icin iki gun de yalandan yere baska bir tlfncu tarafindan acilmiş ısıyla tamir edilmiş dediler arti kisa dewre war dediler oysaki tlfnun gdfs yedegi wardi bnde arti eromda yukledim geri gelince tlfn çalişiyor cok değişti bu genpa serwis napcaklarini bilemiyorlar zarar etmemek için ilkinde ısıyla mudahale edilmiş dediler sonrasindada kisa dewre war dediler oysaki tlfn geri geldi erom we gdfs yedegini yukleyince tlfn çalişti we ne rezillkki kisa dewre yapmiş bi tlfn kullaniom halbuki o serwisten baska serwise gitmedi o tel =)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umit_53

    quote:

    Orjinalden alıntı: h15

    aynen yaptıkları olay bu... inş. sorunları çözerler çok zorlu bi sınav bekliyor se.yi hem ürün bekleyenler için hemde degişim bekleyenler için... bunların hepsini karşılayabilceklermi acaba merakla izlicem...


    Aynen arkadaşim katiliyorum benim telfn icin iki gun de yalandan yere baska bir tlfncu tarafindan acilmiş ısıyla tamir edilmiş dediler arti kisa dewre war dediler oysaki tlfnun gdfs yedegi wardi bnde arti eromda yukledim geri gelince tlfn çalişiyor cok değişti bu genpa serwis napcaklarini bilemiyorlar zarar etmemek için ilkinde ısıyla mudahale edilmiş dediler sonrasindada kisa dewre war dediler oysaki tlfn geri geldi erom we gdfs yedegini yukleyince tlfn çalişti we ne rezillkki kisa dewre yapmiş bi tlfn kullaniom halbuki o serwisten baska serwise gitmedi o tel =)


    Alıntıları Göster
    bakalım ben artık pazar günü incelerim... vakit çokgeç oldu yarında sivasa yola çıkıyom:...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h15

    bakalım ben artık pazar günü incelerim... vakit çokgeç oldu yarında sivasa yola çıkıyom:...

    Alıntıları Göster
    TÜKETİCİ OLARAK HAKLARIMIZ NELERDİR.AYIPLI MAL ALINCA NE YAPMALIYIZ. konuyu açan : ARIKAN
    konu linki:http://forum.donanimhaber.com/m_28624270/tm.htm

    bu konuyada göz atmanızı tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: h15

    bakalım ben artık pazar günü incelerim... vakit çokgeç oldu yarında sivasa yola çıkıyom:...

    Alıntıları Göster
    şikayetvar da bir işe yaramıyor onu da denedik arayıp servise verin telefonunuzu dediler bize sanki bizim kafamız ona basmıyor..
    bıraksın artık S.E bu işleri yardım etmeyecekse etmesin umutlandırmasın insanları..
    her servis böyle adamlar w580i lerdeki tuş kırılmasına kullanıcı hatası diyor.. bütün kullanıcılar affedersiniz hayvan herhalde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Klack

    şikayetvar da bir işe yaramıyor onu da denedik arayıp servise verin telefonunuzu dediler bize sanki bizim kafamız ona basmıyor..
    bıraksın artık S.E bu işleri yardım etmeyecekse etmesin umutlandırmasın insanları..
    her servis böyle adamlar w580i lerdeki tuş kırılmasına kullanıcı hatası diyor.. bütün kullanıcılar affedersiniz hayvan herhalde..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım, Hiç Genpa'nın dediklerine kulak asma. Hemen İlçe Kaymakamlığına giderek orada bulunan Tüketici Hakem Heyetine dilekçeyle beraber servis fişleri, Telefonun Faturası ne varsa fotokopilerini'de ekle.

    Dava açılır, duruşma tarihi verilir. Sonra haklı olduğun için karar senin istediğin gibi ücret iadesi olarak çıkar, ve paranı 1 ay sonra alırsın.

    Ama şunu bil ki birkaç ay vaktini alacak, parayı alman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertalpay

    Arkadaşım, Hiç Genpa'nın dediklerine kulak asma. Hemen İlçe Kaymakamlığına giderek orada bulunan Tüketici Hakem Heyetine dilekçeyle beraber servis fişleri, Telefonun Faturası ne varsa fotokopilerini'de ekle.

    Dava açılır, duruşma tarihi verilir. Sonra haklı olduğun için karar senin istediğin gibi ücret iadesi olarak çıkar, ve paranı 1 ay sonra alırsın.

    Ama şunu bil ki birkaç ay vaktini alacak, parayı alman.

    Alıntıları Göster
    Faturadaki miktarı alabileceksek uğraşmaya değer...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pohuman

    Faturadaki miktarı alabileceksek uğraşmaya değer...

    Alıntıları Göster
    Bugün kaymakamlığa giderek başvuruda bulundum.Biraz bilgi almaya çalıştım ve konuştuklarımıza göre.
    *936 Lira'ya kadar olan cihazlar için hakem heyetinin aldığı kararlar mahkeme emri niteliğindeymiş.Üzeri tutarlar için iste firma olayı tüketici mahkemesine götürerek biraz daha uzatabilirmiş.Ayrıca Cumartesi günleri de iş gününden sayılıyormuş.

    Sonuç olarak kanunlar açık sen bu durumda haklı gözüküyorsun er yada geç paranı alırsın dediler bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Bugün kaymakamlığa giderek başvuruda bulundum.Biraz bilgi almaya çalıştım ve konuştuklarımıza göre.
    *936 Lira'ya kadar olan cihazlar için hakem heyetinin aldığı kararlar mahkeme emri niteliğindeymiş.Üzeri tutarlar için iste firma olayı tüketici mahkemesine götürerek biraz daha uzatabilirmiş.Ayrıca Cumartesi günleri de iş gününden sayılıyormuş.

    Sonuç olarak kanunlar açık sen bu durumda haklı gözüküyorsun er yada geç paranı alırsın dediler bana.


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Bugün kaymakamlığa giderek başvuruda bulundum.Biraz bilgi almaya çalıştım ve konuştuklarımıza göre.
    *936 Lira'ya kadar olan cihazlar için hakem heyetinin aldığı kararlar mahkeme emri niteliğindeymiş.Üzeri tutarlar için iste firma olayı tüketici mahkemesine götürerek biraz daha uzatabilirmiş.Ayrıca Cumartesi günleri de iş gününden sayılıyormuş.

    Sonuç olarak kanunlar açık sen bu durumda haklı gözüküyorsun er yada geç paranı alırsın dediler bana.




    ozaman hiç durma:) hem p1i kullanmış olucan hemde paranı geri almıs olucan:) yerine x1 yada idou alırsın:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rezalet forum

    quote:

    Orjinalden alıntı: .:ER_JaNN:.

    Bugün kaymakamlığa giderek başvuruda bulundum.Biraz bilgi almaya çalıştım ve konuştuklarımıza göre.
    *936 Lira'ya kadar olan cihazlar için hakem heyetinin aldığı kararlar mahkeme emri niteliğindeymiş.Üzeri tutarlar için iste firma olayı tüketici mahkemesine götürerek biraz daha uzatabilirmiş.Ayrıca Cumartesi günleri de iş gününden sayılıyormuş.

    Sonuç olarak kanunlar açık sen bu durumda haklı gözüküyorsun er yada geç paranı alırsın dediler bana.




    ozaman hiç durma:) hem p1i kullanmış olucan hemde paranı geri almıs olucan:) yerine x1 yada idou alırsın:)

    Alıntıları Göster
    hocam ben 5 tane serviş fişi verdim biri 3 tanesi 1. telefon için (0'yla değişen) 2 taneside 2. telefon için ((hepside aynı sorunlar ((arkası çiziliyor tuşlar kırılıyor vs.)) ve yanında da şikayet var . com daki şikayetleri verdim 20-25 tane hepside aynı sorunlar neredeyse..
    artık bıktım iade etmek istiyorum dedim.. servise vermekten telefon kullanamıyoruz dedim..
    THH ne gittik..
    Dava açıldı 4 ay sonra kağıt geldi.. verdiğiniz bilgilerdeki numaralar ve mail adreslerine ulaşılamadığı için vs vs..
    sonuç bizim lehimize çıkmadı..
    boşuna kendini yoracağına sony ericsson un müşteri hizmetlerini ara orda yetkililer var biraz bağırınca birazda argo konuşunca olay halloluyor..
    ama dava yı kazanırsan ne mutlu sana... ihtimal yok demiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klack -- 3 Mart 2009; 16:09:48 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.