10 yıldır Samsung telefon kullanıcısıyım. Her zaman yeni telefonum samsung oldu. Ama artık bu düşüncem değişti. S7 telefonum garantisi bittikten 3 hafta sonra kırmızı ekranda bootloader hatası verdi. Telefonum hiç tamir görmemiş çizik bile olmayan bir telefondu. Servise verdiğim de bunun anakart arızası olduğu ve değişmesi için 1050tl gerektiği söylendi. Hangi özel teknik servise sorsam bu telefonların sürekli bu arızayı verdiği sanki programlanmış gibi garanti bitmeye yakın veya 1-2 ay içinde anakartlarının bozulduğunu söylediler. Teyzemin samsung telefonu da garanti bitince 1 hafta içinde anakartı bozuldu. Kullanıcı hatası olmayan bu hatada kullanıcılar mağdur olmakta. Üretim hatası olup olmadığı bile belli değilken bana mal edilmesi hoş değil. Samsung müşteri hizmetleri 100 lira anca indirim yapiyor. Ben bundan sonra samsung telefon almayı düşünmüyorum. Yakınlarıma da benim ve baskalarının yasadıkları anlatacağım. Yeni pazara giren çin telefonları bile daha iyi o kadar para verdikten sonra insan mağdur olsa da üzülmez. Samsunga bana yaşattıları için teşekkürler. Evimde televizyonundan tut buzdolabına tabletine kullanıcısı olduğum samsung artık bir savunucusunu ve bir müşterisini kaybetti. 1 kullanıcı değişir binler milyonlar değişir. Kendilerine teesüflerimi bildirir yaşattıklarından dolayi teşekkür ederim... Xiaomi almayı düşünüyorum .
Sizin yorumlarınız nedir değerli forumdaşlar. Görüşleriniz benim için değerlidir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme