Şimdi Ara

S80 2003 d5 163ch tekleme sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Belcikadan gecen yil bir arkadasimdan satin aldim 224 binde su an. Araci aldigimda turbo hortumunda sikinti oldugunu arac fazla gaza basilinca islik sesi cikarttigini biraz daha yuklenildiginde 140 km civari hizdayken turbosu kapandigini yoldayken ogrendim ben aracla fransaya donerken :) ses etmedim.hortum alip gonderecegini onemli bir sikinti olmadigini soyledi. Ikinci el hortum almis gonderdi gecen hafta garajci bir arkadasa degistirdim degistirirken eskisinin ici zifir gibiydi yagliydi. Bu taktigimizin icide kismen yagliydi usta icine kelebek koydu sikinti olmaz dedi. Taktiktan sonra eskisine gore arac daha bir sikintili hale geldi gibi. Bu aksam isten donerken arac 70 km hizla giderken rodeodaki boga gibi tekletmeye basladi hafif gaz verdigimde. Araci iki uc kere durdurdum. Kalkarken gaza yuklenmeme ragmen kalkmadi bir defeda istop etti. Eve varana kadar canim cikti diyebilirim. Sizce ne olabilir diye sorsam? Oncelikle neleri gostermeliyim. Ctesi gunu zaten butun filtreleri degistirmek icin malzemelerim geldi nelere dikkat etmeli neleri gostermeliyim? Turbo hortumlarinin muafilini turkiyede ucuza alabilirmiyim birde oldu ya turbosu bozuksa ne onerirsiniz? Degistireyimmi degistirsem verim alirmiyim arac 224 binde volvo standartlarinda dusuk bir km gibi geliyor bana. Cope atmak istemiyorum arac fr arabalarina gore ederi itibariyle guzel bence. Deri koltuk park sensoru vs 2.4 motor vs Dusuncelerinizi almak isterim sifir orjinal olmayan turbo 700 euro. Aracin bir sikintisida boat vitesi oynuyormus degismesi gerekebilir orta vadededemisti bir usta oda 500 euro simdilik bir sikinti yok. Tesekkurler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacquesroux -- 25 Kasım 2016; 1:21:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Kelebek koydu derken dediğinizi anlayamadım.

    Gaz kelebeğinizi ve egr valfinizi komple söküp temizletin. Çıkan hortumdan daha beter durumdadır egr valfi ve gaz kelebeği.

    Egr ve gaz kelebeği temizliğinden sonra test etmek gerekiyor, bazen egr yoğun yağlı kurumdan dolayı tıkanabiliyor, sürekli açık pozisyonda kalabiliyor.
  • Cevabiniz ve ilginiz icin oncelikle cok tesekkur ederim. Turbo hortumunu siktigi vidali kelepcenin benzerini hortum bogumlanmasin diye icine soktu bir nevi kopru gorevi gorsun diye. Bu arada ekstra bir soru daha sorabilirmiyim, oldu ya sikinti hortumdansa muadili ise yararmi turkiyede ucuza satiliyor bakindim biraz.
    Aracin hortumunu degismeden once arabayi bogmadan relax bir bicimde devri yukseltmeden 160 170 km hiza ciktigim oluyordu bu hortumla beraber 100 u goremedim. Sorunu kaynagi hortumdur demiyorum cunku eskisi varkende sikinti vardi. Ctesi dediklerinizi yaptiracam yaptirirken videoya cekip buraya koyarim durumu. Tekrar tekrar tesekkurler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacquesroux -- 25 Kasım 2016; 10:01:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacquesroux

    Cevabiniz ve ilginiz icin oncelikle cok tesekkur ederim. Turbo hortumunu siktigi vidali kelepcenin benzerini hortum bogumlanmasin diye icine soktu bir nevi kopru gorevi gorsun diye. Bu arada ekstra bir soru daha sorabilirmiyim, oldu ya sikinti hortumdansa muadili ise yararmi turkiyede ucuza satiliyor bakindim biraz.
    Aracin hortumunu degismeden once arabayi bogmadan relax bir bicimde devri yukseltmeden 160 170 km hiza ciktigim oluyordu bu hortumla beraber 100 u goremedim. Sorunu kaynagi hortumdur demiyorum cunku eskisi varkende sikinti vardi. Ctesi dediklerinizi yaptiracam yaptirirken videoya cekip buraya koyarim durumu. Tekrar tekrar tesekkurler...

    Orijinalde, hortumu başka bir borunun üstüne geçirip sıktığı için hortumda boğumlanma olmuyor.

    Boruyu fazla sıkmaktan çatlattığı veya kırdığı için arasına bir parça koymuş olabilir. Tekrardan elden geçmesi gerekiyor o hortumların.

    Egr ve gaz kelebeği temizliği yaptırırken tamamı kontrol edilir, eğer hortumun içinde kalan bir boruyu vs.. kırmışsa onuda almanız gerekecek.

    Turbo sistemi basınçlı, sürekli ısınıp soğuyan bir sistem. Bu yüzden idareten, geçici şeyler yapılması mümkün değildir.


    Borunun içine koyduğu kelebek yerinden çıkıp, başka bir yerlere gitmişte olabilir. Sürekli hava akışının, basıncın ve sıcaklık farklarının olduğu bir yere öyle bir parça konulmaz.




  • Tekrar merhaba. Araca bakti usta,birazda surdu arac 50 60 km hizdan sonra teklemesini surdurdu. Aracin yakit pompasindan kaynakli bir sorun oldugunu soyledihttp://www.mister-auto.com/pompe-a-carburant/volvo-s80-ts-xy-2-4-d5-163ch_v16080_g458.html bunu alacam arabanin valfinde ve kelebeginde sikinti yok gibi dedi. Hortumdaki Kelepce duruyor ustalari ikna etmek sikinti birsey diyemedim. Aracin belli bir hizdan sonra turbo kapatmasi sorunuda eklendiginde umarim bu pompa sorunlarin kaynagidir ve sorunlar cozulur. Bu sikinti disinda ikna olnys degilim acikcasi turbonun kapatmasinin nedenininde bu pompa olduguna. Cars gunu degiscek hep beraber gorecegiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese tekrardan merhabalar. Araci ptesi gunu bilgisayara sokma karari aldi tamirci arkadas. Sikintinin kaynaginin asagida resmini koydugum parcadan kaynaklandigini soyledi 200 euroya buldum. Turkiyede bu parcanin ismi nedir ogrenmem mumkunmu? Ve idareten takilan parca (baska bir aracin parcasi) aracima zarar verirmi? Bu parcadan sonra arac sanki el freni cekiliymis gibi gitmeye basladi cok agir hizlaniyor 90 km de biraz gaz vermeye kalkayim turbo kapatiyor. Ustamin soyledigi bu parca degistikten sonra hicbir sikintinin kalmayacagi siz ne dersiniz? Tesekkurler. Bu parcayi ikinci el bulursam almaliyim? Turkiyede fiyati nedir? Tesekkurler
     S80 2003 d5 163ch tekleme sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacquesroux

    Herkese tekrardan merhabalar. Araci ptesi gunu bilgisayara sokma karari aldi tamirci arkadas. Sikintinin kaynaginin asagida resmini koydugum parcadan kaynaklandigini soyledi 200 euroya buldum. Turkiyede bu parcanin ismi nedir ogrenmem mumkunmu? Ve idareten takilan parca (baska bir aracin parcasi) aracima zarar verirmi? Bu parcadan sonra arac sanki el freni cekiliymis gibi gitmeye basladi cok agir hizlaniyor 90 km de biraz gaz vermeye kalkayim turbo kapatiyor. Ustamin soyledigi bu parca degistikten sonra hicbir sikintinin kalmayacagi siz ne dersiniz? Tesekkurler. Bu parcayi ikinci el bulursam almaliyim? Turkiyede fiyati nedir? Tesekkurler
     S80 2003 d5 163ch tekleme sorunu

    Parça üstünde yazan numaraları yazarsanız belki yardımcı olabilirim.




  • 0281002527
    8631588
    28711002955 bosch malasia mali.
    www.piecesauto24.com
    BOSCH 0 281 002 527 Capteur, pression de carburant Côté haute pression pas cher
    http://www.piecesauto24.com/bosch/672833

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacquesroux

    0281002527
    8631588
    28711002955 bosch malasia mali.
    www.piecesauto24.com
    BOSCH 0 281 002 527 Capteur, pression de carburant Côté haute pression pas cher
    http://www.piecesauto24.com/bosch/672833


    Verdiğiniz kodlara göre bu parça yakıt basınç sensörü.




  • Evet hocam biliyorum ogrendim. Yukarida belirttigim durumlarin kaynaginin o oldugunu soyledi ustam. Sorumda oydu onu yenilemem butun sorunlari cozecekmi? Gecici bir tane takti baska bir aracin sanki arabanin el freni cekiliymis gibi gidiyor arabam. Zor kalkiyor asiri yukvarmis gibi. Sikunti yaratirmi ilerde? Bu hafta degistiriyorum parcayi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jacquesroux kullanıcısına yanıt
    tekrardan merhabalar. Parca Almanya dan geldi degistirdik. Degistirildigi gun devri asiri olmasada yukselttigimde sikinti olmadi. Ne zaman ki aracin deposunu fulleyip otobana ciktim biraz yuklendigimde araba teklemeye ve turbo kapamaya basladi yaklasik 100km yol gittim burnumdan geldi. arabayi bosa alip gaza bastigimda devir 5 e degdiginde arac istop ediyor yoldaykende 70 80 km yi geceyim araba biraz devirlensin turbo kapatti hep. Bu durumda ya aldigim parca bozuk ya sikinti baska bir yerden ya bu parcanin sikintisi arti baska bir bolgedede sikinti var ya aldigim mazotda problem var ( ikidir aldigimda asiri sikinti yasiyorum depoyu agzina kadar dolduruyorum bunuda belirteyim gecen aldigimda 69lt aldim) turboda olabilirmi? turbo arada bir calisip sensorlerden kaynakli duran bir parcamadir? İsin icinden cikamadim bir fikir lutfen...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacquesroux -- 3 Ocak 2017; 15:45:1 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.