Şimdi Ara

SAAB Yeniden sahnede

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güvenli otomobil kavramının yaratıcı markalarından biri olan Saab, 2011’in sonunda üretimi durdurma kararı almıştı. Geçen 2 senenin ardından yeniden üretimi başlatılan Saab, ilk model olarak 9-3’e karar verdi.
    Başlangıçta sadece İsveç'te satılması beklenen Saab 9-3 Aero, 2.0 lt'lik turbo benzinlisinde 220 HP güç sunarken manuel ve otomatik şanzıman seçenekleri de var. İsveç Ulusal Elektrikli Otomobiller Başkanı Matties Bergman, 2.5 yıldır üretimine ara verilen Saab'ı yeniden canlandırmak için yoğun bir çalışma sürdürdüklerini belirtirken, gelecek sene de hayli performanslı ve kaliteli bir elektrikli aracı piyasaya süreceklerini açıkladı. Saab 9-3 Aero İsveç'te 31.510 Euro'ya satılıyor.

    Kaynak:Otohaber
     SAAB Yeniden sahnede



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TamamHaklısınÖyle -- 18 Aralık 2013; 21:30:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Saab kalitesi yine , yeni , yeniden
  • 31 bin euro.türkiyedeki fiyatını hayal bile edemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DK999

    31 bin euro.türkiyedeki fiyatını hayal bile edemiyorum
    saab hata yapıyor, yapması gereken 1.3 1.6 cc dilimleri arasında dizel motorla b,c segmentlerinden girmesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    saab hata yapıyor, yapması gereken 1.3 1.6 cc dilimleri arasında dizel motorla b,c segmentlerinden girmesi.

    Yok 1000cc ile direkt A sınıfına girsin. Citigo'yla Panda'yla yarışsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Saab kalitesi yine , yeni , yeniden

    Saab gerçekten kaliteli araba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    saab hata yapıyor, yapması gereken 1.3 1.6 cc dilimleri arasında dizel motorla b,c segmentlerinden girmesi.

    Yok 1000cc ile direkt A sınıfına girsin. Citigo'yla Panda'yla yarışsın.

    abi ne adamsın :D
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: og

    31 bin euro.türkiyedeki fiyatını hayal bile edemiyorum

    9-5 1.6 turbolar abartılı fiyatlara satılmamisti diye hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    saab hata yapıyor, yapması gereken 1.3 1.6 cc dilimleri arasında dizel motorla b,c segmentlerinden girmesi.

    Yok 1000cc ile direkt A sınıfına girsin. Citigo'yla Panda'yla yarışsın.

    yeniden batmaya mahkum o halde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    saab hata yapıyor, yapması gereken 1.3 1.6 cc dilimleri arasında dizel motorla b,c segmentlerinden girmesi.

    Yok 1000cc ile direkt A sınıfına girsin. Citigo'yla Panda'yla yarışsın.

    yeniden batmaya mahkum o halde

    Batacaksa böyle batsın. Ben Saab'ı otoyolda yanımdan 240-250 km hızla geçişiyle hatırlamak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    saab hata yapıyor, yapması gereken 1.3 1.6 cc dilimleri arasında dizel motorla b,c segmentlerinden girmesi.

    Yok 1000cc ile direkt A sınıfına girsin. Citigo'yla Panda'yla yarışsın.

    yeniden batmaya mahkum o halde

    Batacaksa böyle batsın. Ben Saab'ı otoyolda yanımdan 240-250 km hızla geçişiyle hatırlamak istiyorum.

    Alıntıları Göster
    Saab bu araçları 2.0 benzinli 220 hp ile 75,000tlye satsa benzinli insignia satmaz benzinli passattında önünü keser ama vergi dilimi işi bitiriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Saab bu araçları 2.0 benzinli 220 hp ile 75,000tlye satsa benzinli insignia satmaz benzinli passattında önünü keser ama vergi dilimi işi bitiriyor.

    Alıntıları Göster
    Saab bu şekilde piyasa aracı olamaz, orta sınıf kaliteden ödün vererek daha makul fiyatlarla girse piyasa belki zamanla ismini hatırlatırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Saab kalitesi yine , yeni , yeniden

    Birgün saab alacağım. Buram buram kalite kokuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Saab kalitesi yine , yeni , yeniden

    Birgün saab alacağım. Buram buram kalite kokuyor

    Gerçekten çok kaliteli hocam ama neden tutulmuyor anlayamadım? belkide fiyattan dolayıdır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Saab kalitesi yine , yeni , yeniden

    Birgün saab alacağım. Buram buram kalite kokuyor

    Gerçekten çok kaliteli hocam ama neden tutulmuyor anlayamadım? belkide fiyattan dolayıdır...

    Alıntıları Göster
    Saab ı satın alıp Türkiye'de üretecektik onu bunu bilmem fırsat kaçtı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Saab kalitesi yine , yeni , yeniden

    Birgün saab alacağım. Buram buram kalite kokuyor

    Gerçekten çok kaliteli hocam ama neden tutulmuyor anlayamadım? belkide fiyattan dolayıdır...

    Hocam sorun saabda değil. Ülkemizde saab volvo subaru mazda gibi kaliteli araçlar hiç tutmuyor. Oysa ki arkadaşımın babasında 2001 model S80 var. Arabada öyle donanım var ki aklım hayalim almıyor. Volvo ta o zaman yapmış. Ülkemizde tutulan araçlar herkesin malumu. Bomboş donanımın d'si güvenliğin g'si olmayan araçlara bir dünya paralar istiyorlar. Oysa ki asıl bu paraları hakeden yukarda saydığım markalardır. Bizim ülkede bir aracın tutulması için 2. Elinin iyi olması gerekir
    Millet olarak kaliteden anlamadığımızı düşünüyorum. En basit örneği honda accord toyota camry artık ülkemizde yok! Çünkü biz japonlardan ve amerikalılardan çok daha iyi anlıyoruz kaliteli aracı!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Saab hiçbir zaman dünyada en çok satılan marka listesine giremedi. Kısacası kendi kulvarında bir alternatif oluşturamadı. Eğer aynı şekilde devam edecekse yeni bir ivme yakalaması mümkün olmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zvjezdan

    Saab kalitesi yine , yeni , yeniden

    Birgün saab alacağım. Buram buram kalite kokuyor

    Gerçekten çok kaliteli hocam ama neden tutulmuyor anlayamadım? belkide fiyattan dolayıdır...

    Hocam sorun saabda değil. Ülkemizde saab volvo subaru mazda gibi kaliteli araçlar hiç tutmuyor. Oysa ki arkadaşımın babasında 2001 model S80 var. Arabada öyle donanım var ki aklım hayalim almıyor. Volvo ta o zaman yapmış. Ülkemizde tutulan araçlar herkesin malumu. Bomboş donanımın d'si güvenliğin g'si olmayan araçlara bir dünya paralar istiyorlar. Oysa ki asıl bu paraları hakeden yukarda saydığım markalardır. Bizim ülkede bir aracın tutulması için 2. Elinin iyi olması gerekir
    Millet olarak kaliteden anlamadığımızı düşünüyorum. En basit örneği honda accord toyota camry artık ülkemizde yok! Çünkü biz japonlardan ve amerikalılardan çok daha iyi anlıyoruz kaliteli aracı!

    Haklısınız , ayrıca sırf otomobilde değil TIR dada Volvo ve Scanıa ( SAAB) çok üstün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    saab hata yapıyor, yapması gereken 1.3 1.6 cc dilimleri arasında dizel motorla b,c segmentlerinden girmesi.

    Yok 1000cc ile direkt A sınıfına girsin. Citigo'yla Panda'yla yarışsın.

    yeniden batmaya mahkum o halde

    Batacaksa böyle batsın. Ben Saab'ı otoyolda yanımdan 240-250 km hızla geçişiyle hatırlamak istiyorum.

    siz öyle istiyorsunuz ama avrupa gibi sıkı co2 ve düşük yakıt tüketimi kuralları olan kıta görmek istemez diye düşünüyorum... mercedes bile 1.6, 1.5 motorlara terfi etmek zorunda kaldı...

    sizin düşüncenize göre saab bir avuç fanatiğinden başkasına araba satamaz yeniden batar hemde geri dönmemek üzere batar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetavcı

    saab hata yapıyor, yapması gereken 1.3 1.6 cc dilimleri arasında dizel motorla b,c segmentlerinden girmesi.

    Yok 1000cc ile direkt A sınıfına girsin. Citigo'yla Panda'yla yarışsın.

    yeniden batmaya mahkum o halde

    Batacaksa böyle batsın. Ben Saab'ı otoyolda yanımdan 240-250 km hızla geçişiyle hatırlamak istiyorum.

    Sen doğrusunu konuşuyorsun hocam.

    Marka tekrar satışa geçince zırt diye downsizing, ar-ge, düşük yakıt tüketimi sunulmasını beklemek çok garip.

    Saab şu anda tabiri caizse tempoyu yükseltmek için üretime başladı, sırf piyasada olmak için yani, "Saab batmadı." dedirtmek için.
    Başka dertleri olsa satışları İsveç'le sınırlı tutmazlardı.Sembolik satış yapan adam da tabi ki elinde hangi motor varsa onu takıp satacak.

    Asıl bombayı elektrikli otomobillerle patlatacaklar.Onun için de zaman lazım.İçten yanmalı motor severler için de downsize edilmiş üniteler sunabilirler, ama hepsi zamanla tabi.

    Şu an satıştaki modele bakarak "Tekrar batacak." demek kumar oynamaktan başka bişey değil.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.