Şimdi Ara

SAAB Yeniden sahnede (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Saab bence yeni Çinli sahibiyle yavaş yavaş kıpırdanmaya başlayacaktır umarım.

    Toparlanması şart.Küçük hacimli dizel ve benzinli seçeneklerle mi olur ya da başka türlü mü olur bilemem.Çocukluğumdan beri hep özel bulduğum bir markadır.Efsane 900 ve 9000 serisini kim unutabilirki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Şu an satıştaki modele bakarak "Tekrar batacak." demek kumar oynamaktan başka bişey değil.

    Tekrar batacak. Kumarla da işim olmaz.

    Yok efendim SAAB küçük motorlu araba mı yaparmış, yok Panda'ymış, yok prestijmiş, batacaksa böyle batsınmış... Yav he he.

    Sizin küçük dünyanızdaki gibi dönseydi bu işler, dünyada iki aileden biri Giulietta kullanıyor olurdu. Neyse ki böyle bir garabeti yaşamıyoruz.

    Saab'ı bir nebze de olsa tanıyamamışsın. Saab, Citröen'le birlikte otomotiv dünyasının en uçuk firmasıdır ve prensiplerinden hiçbir zaman vazgeçmemiş, küçük düşünmemiştir. GM de bu yüzden Saab'ı bıraktı zaten.

    Şunu izlemeni tavsiye ederim:
    http://www.topgear.com/uk/videos/a-tribute-to-saab-part-1-series-18-episode-5
    http://www.topgear.com/uk/videos/a-tribute-to-saab-part-2-series-18-episode-5

    belliki prensiplerinden taviz vermediği için batmış ...
    mersedes bile 1.5 1.6 motorlara geçerek taviz vermiş , saab kim ki taviz vermeyecek,
    sanki bana rolls royce gibi prestijli bir markada taviz vermeyecek..
    çok abartıyorsunuz saabı, basit sıradan pazarlamayı iyi yapamamış, ürün çeşitliliği sunamamış ve sonuçta batıp gitmiş bir marka..

    Saab işte bu sebeple hiçbir zaman Toyota sahiplerinin alternatifi olmadı. Premiumluk aslında budur. Evet Saab prestijli bir markadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Şu an satıştaki modele bakarak "Tekrar batacak." demek kumar oynamaktan başka bişey değil.

    Tekrar batacak. Kumarla da işim olmaz.

    Yok efendim SAAB küçük motorlu araba mı yaparmış, yok Panda'ymış, yok prestijmiş, batacaksa böyle batsınmış... Yav he he.

    Sizin küçük dünyanızdaki gibi dönseydi bu işler, dünyada iki aileden biri Giulietta kullanıyor olurdu. Neyse ki böyle bir garabeti yaşamıyoruz.

    Saab'ı bir nebze de olsa tanıyamamışsın. Saab, Citröen'le birlikte otomotiv dünyasının en uçuk firmasıdır ve prensiplerinden hiçbir zaman vazgeçmemiş, küçük düşünmemiştir. GM de bu yüzden Saab'ı bıraktı zaten.

    Şunu izlemeni tavsiye ederim:
    http://www.topgear.com/uk/videos/a-tribute-to-saab-part-1-series-18-episode-5
    http://www.topgear.com/uk/videos/a-tribute-to-saab-part-2-series-18-episode-5

    belliki prensiplerinden taviz vermediği için batmış ...
    mersedes bile 1.5 1.6 motorlara geçerek taviz vermiş , saab kim ki taviz vermeyecek,
    sanki bana rolls royce gibi prestijli bir markada taviz vermeyecek..
    çok abartıyorsunuz saabı, basit sıradan pazarlamayı iyi yapamamış, ürün çeşitliliği sunamamış ve sonuçta batıp gitmiş bir marka..

    Mercedes ile Saab bir değil yalnız.O ufak ayrıntıyı atlamamak lazım.

    "Saab Mercedes'den üstünmüş " şeklinde gelebilecek bir yanıt için açıklamasını da yapayım;

    Saab, prensipleri olduğu için satan bir marka.Piyasaya bakıldığında "ortalama" hiç bir Saab müşterisi yoktur.Hemen hemen hepsi Saab'ı Saab olduğu için satın alır.

    Alfa gibi, Subaru gibi.Hatta bu markaların müşterilerinden daha da üst seviyede bir tutkuyla alırlar.

    Mercedes "E Serisi'ne 1.6 motor koyayım, Türkiye'de iyi satarım." dediği zaman haklıdır.Çünkü piyasada "Dünya gözüyle bi Mercedes'im olsun." diyen muazzam bir kitle var.

    Ama Saab bunu yaptığı zaman 10 satacağına 12 satar 13 satar.

    Bu bağlamda Saab Mercedes gibi değil.Performans, kalite, güvenlik gibi prensiplerinden taviz verdiği anda Saab asıl o zaman biter.

    gülüyorum sadece ...

    yaw asıl o zaman biter ne demek... zaten bahsettiğim yanlışlardan dolayı batmış bir firmadan bahsediyoruz daha ne kadar batacak...
    asıl o zaman bitermiş, yaw zaten bitmiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 19 Aralık 2013; 11:26:59 >




  • avensis42 kullanıcısına yanıt
    Bitmişlikten kastım Saab isminin beş para etmemesi.Birileri sırf bu isim için para ödüyorsa Saab'ın marka değeri hala var demektir.

    Marka karakterini korumak eski kara düzenle devam etmek değildir.Karakteristik unsurları günümüz şartları ve gerekliliklerine göre uyarlayarak yeniden sunabilmektir.

    Bugün Ferrari karakterinden ödün vermemek için yeni California'da kullanacağı turbo beslemeli motora atmosferik motor tarzında homojen bir kullanım yüklemeye çalışıyor.Günün şartları turbo beslemeyi dayatmasına rağmen atmosferik motorun tadından vazgeçmek istemiyorlar.

    Saab da büyük ihtimalle elektrikli otomobillerle birlikte aynı tadı vermeye çalışacak.Daha satın almanın etkileri görülmeden, idareten satılan bir motor baz alınarak Saab'ın tekrar battığını ilan etmek de beni çok güldürüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Bitmişlikten kastım Saab isminin beş para etmemesi.Birileri sırf bu isim için para ödüyorsa Saab'ın marka değeri hala var demektir.

    Marka karakterini korumak eski kara düzenle devam etmek değildir.Karakteristik unsurları günümüz şartları ve gerekliliklerine göre uyarlayarak yeniden sunabilmektir.

    Bugün Ferrari karakterinden ödün vermemek için yeni California'da kullanacağı turbo beslemeli motora atmosferik motor tarzında homojen bir kullanım yüklemeye çalışıyor.Günün şartları turbo beslemeyi dayatmasına rağmen atmosferik motorun tadından vazgeçmek istemiyorlar.

    Saab da büyük ihtimalle elektrikli otomobillerle birlikte aynı tadı vermeye çalışacak.Daha satın almanın etkileri görülmeden, idareten satılan bir motor baz alınarak Saab'ın tekrar battığını ilan etmek de beni çok güldürüyor.

    madem taviz veren bir firma değil ne demeye elektrikli motor yapıyor o zaman, saabın hayranları saabın motorları duruşu iiçin almıyormu elektrikli motor yapıp prestijinden niye ödün veriyor o zaman... bildiğimiz kendi taviz vermediği motorlarıyla devam etsin o zaman... hala alan varmış kaç kişi alıyor allahını seversen..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Bitmişlikten kastım Saab isminin beş para etmemesi.Birileri sırf bu isim için para ödüyorsa Saab'ın marka değeri hala var demektir.

    Marka karakterini korumak eski kara düzenle devam etmek değildir.Karakteristik unsurları günümüz şartları ve gerekliliklerine göre uyarlayarak yeniden sunabilmektir.

    Bugün Ferrari karakterinden ödün vermemek için yeni California'da kullanacağı turbo beslemeli motora atmosferik motor tarzında homojen bir kullanım yüklemeye çalışıyor.Günün şartları turbo beslemeyi dayatmasına rağmen atmosferik motorun tadından vazgeçmek istemiyorlar.

    Saab da büyük ihtimalle elektrikli otomobillerle birlikte aynı tadı vermeye çalışacak.Daha satın almanın etkileri görülmeden, idareten satılan bir motor baz alınarak Saab'ın tekrar battığını ilan etmek de beni çok güldürüyor.

    madem taviz veren bir firma değil ne demeye elektrikli motor yapıyor o zaman, saabın hayranları saabın motorları duruşu iiçin almıyormu elektrikli motor yapıp prestijinden niye ödün veriyor o zaman... bildiğimiz kendi taviz vermediği motorlarıyla devam etsin o zaman... hala alan varmış kaç kişi alıyor allahını seversen..

    Dedim ya, zamanın şartları bunu gerektiriyor.

    Motordan ziyade benim gördüğüm, tanıdığım Saab kullanıcıları performanstan dem vuruyor hep.Aynı performans elektrikli bir motordan alınabilirse hiçbirinin itirazının olacağını sanmıyorum.

    Zaten elektrikli prototip testlere başlayınca göreceğiz, yaptıkları otomobil Fluence ZE'den ziyade Tesla Model S ayarında olacaktır.

    Ferrari gibi bir marka bile 4.3 litrelik atmosferiği bırakıp 3.8 litre turbo beslemeye geçiyorsa Saab'ın da ayakta kalmak için böyle radikal hamleler yapması şart.

    Yapmadığı için battı zaten.Karakterlerini korudular ama kendilerini güncel tutamadılar.Yeni sahiplerinin aynı hataya düşeceğini hiç sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lame Stallion

    İsterse araba uçsun türk halkı bu tarz arabaları almaz.

    Maalasef

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis sorunu olmasa araci alirken ikinci el Saab 9.3 alacaktim hatta bulmustum 58bin kilometrede 2006 model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW alıp grubuna katsa marka düzelir.

    Örnek; Bentley, Seat, Lamborghini. Bunları iyi adam etti VW.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    VW alıp grubuna katsa marka düzelir.

    Örnek; Bentley, Seat, Lamborghini. Bunları iyi adam etti VW.


    Skoda da ilave edilebilir
  • VW alırsa Saab ancak premium jetta olur .Saabı öldüren de GMnin onu premium vectra yapmak istemesidir.Saabın orjinal uçak üreteni daha bugünlerde Boeinge karşı 4.5 milyar dolarlık savaş uçağı ihalesi almış.
  • saab savaş uçağında güzel yürüyor.
    önce isviçre
    sonra brezilya ihalesini kazandı. Ayrıca bizimkilerde tf-x projesi kavramsal tasarım konusunda saabı seçmişti.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.