Şimdi Ara

Sabah benzinle çalışmada sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar,

    Hyundai Accent 1.3 aracıma 6 ay kadar önce sıralı sistem Atiker taktırdım. Takıldığı andan itibaren aracımda sabahları benzinle çalışma sorunu yaşamaya başladım.
    Kışın 5-10 dk, yazın ise 2-3 dk kadar süreyle gazı köklemek suretiyle motoru ısıtmadan ve lpg'ye geçmeden yola çıkamaz oldum.
    Her sabah istisnasız olarak motorda tekleme- pat pat yapma ve stop etme sorunu yaşıyorum.
    LPG devreye girdiğinde sorun da bitiyor, araç ısındıktan sonra tekrar benzine alsam da artık sorun olmuyor. Ama ilk çalıştırmada 2-3 defa stop etmeden mümkün değil çalışmıyor..

    Sistemi monte eden servis de uğraştı ama sorunu çözemedi.

    Benzeri sorun yaşayan var mıdır? veya nasıl çözülebilir?



  • değerli kardeşim arabayı servise götürdüğünde sana bi sürü masraf açılacak ve söylenecek arızalar ,benzin pompası,ateşleme bobini,krank sensörü,motor ısı sensörü ve bunların hiç biri değil çözüm.araca takılan nozul lar eğerki uygun takılmadıysa yada yapılan ayarda problem varsa araç çalışma esnasında bu enjeksiyon değerlerine kendini adapte ediyor (sürekli lpg ile çalıştığı için)ve sabahları benzine alınca motora verilen yakıt lpg deki adapte olduğu değerlerdir.çünkü araç lpg de yada benzinde çalıştığını varsaymaz her koşulda verilen iki yakıt farklıdır ama arac bunu ayırt etmez ve adapte olduğu değerde püskürtme yapar.ve özellikle motor soğukken bu değerler zengin olur ve çalışmada problem başlar .ve araç lpg ye geçtiğinde sorunun çözülme sebebide adapte olduğu değerlerdeki püskürtme olduğu içindir.yani aracınızı soğukken veya kışın bile ilk çalıştırma lpg de olsa bu problem oluşmaz .ama çözüm diekt lpg ile çalıştırmak değil problemi çözmektir .




  • aynı sorun bendede var yukarıdaki arkadaş güzelc anlatmış ama keşke çözümüde söyleseydi.
  • feriştah onbaşım, nozle dediğiniz parçanın görevi nedir? onları kurcalatırsak sorun düzelebilir mi?
    atiker'e sordum, regülatörden başlayan bir kontrol listesi yaptırmamı söylediler...
    servis ise "ağbi bunun enjeksiyonları kirlernmiş, karbon temizlik yaptır düzelir" dedi.. pek aklıma yatmadı, yaptırmadım. komple sökeceklermiş enjeksiyonları vs.
    kabahat öksüz kalır durumu var her zamanki gibi...

    şimdi servise gidip şunu yap demem gerekiyor ki adamların insafına kalmayayım..

    :)
    teşekkürler ilginiz için
  • nozul dediğmiz şey aracın motor gücüne ve silindir sayısına göre seçilmiş yani enjektörün araca cvp verileceği çıkış uçlarıdır.siz bişey yapamazsınız bu noktada.lpg montajını yaptırdığınız servis müdahale etmeli.uygun nozul takılıp tekrardan kalibre edilmeli
  • araçlarınız fakir besleme yapıyor bu lpg de sıkca yapılan bir hatadır .
    çözümü:
    aracı benzinde 50 ila 60km kullanın aracınız hafızasındaki hatalı proramı bu şekilde düzeltecektir.
    zaten bu benzinde kullanım süresi sonunda aracın düzeldigini göreceksiniz .
    aracı gaza almadan lgp ci ustanıza aracın lpg beslemesini biraz zenginleştirmesini isteyin programtaki haritadan bunu bunu kolayca yaparlar bu şekilde birdaha aracınız ayar bozmaz ve sabahları çalışmama sorunu çıkarmaz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.