Şimdi Ara

Sabit telefonu iptal edip yalın internete geçenler Bilgi alıcaktım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sabit telefonu iptal edip yalın internete geçen arkadaşlar online işlemlere giriş yapabilmektemiler ? müdürlükten geçiş sağladım paketim şuan yalın fakat online işlemlere giriş yaparken aşağıdaki hatayı alıyorum sizde böyle bir durumlan karşılaştınızmı ?


    Sabit telefon hattınız iptal olduğundan internet aboneliğiniz köprü sürecine girmiştir. İnternet hattınızın iptal olmaması için en kısa sürede Yalın İnternet ya da Alo Paket hizmetlerinden birisine geçiş yapmanız gerekmektedir. Geçiş işlemi için TTNET Bayi veya TT Ofis'lere başvurabilir ya da 4440375 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden hizmet alabilirsiniz.



  • Ne kadar oldu tarifen şimdi yalın adsl erişim ücreti ile birlikte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    110
  • AMC kullanıcısına yanıt
    Hangi paketi kullanıyorsunuz hızınız ve kotaniz varsa ne kadar. Ne kadarlık bir indirim oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    50 mbit 200 gb akk normalde 24 ay 93 liraydı zaten ev telefonu 33-34 lira geliyordu fişi filan takılı değildi arayıp dalga geçer gibi 24 ay yapalım 28 lira olsun diye o sinirlen gidip iptal etmiştim
  • 110 lira pahalı değil mi. Aynı tarifeyi yeni abonelere 90 TL ye veriyor türk Telekom yalın olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam güncel bilgi sahibi isen benimle de paylaşır mısın?

    *Sabit telefonumuz var - Taahhütsüz.
    *İnternet (VDSL) aboneliğim var bu sabit telefon hattı üzerinde - İnternetin taahhütü devam ediyor.

    Telekom'un sitesinde yalına geçme formu var ama pek güncel değil.

    Bir de bu Haziran'da şu uygulama başlamış, nasıl yapacağız?
    www.turktelekom.com.tr
    Sabit Telefon (PSTN) Hattı İptal Olan Abonelere Yönelik Otomatik Yalın Dönüşüm Sürecinin Devreye Alınması Hakkında | Türk Telekom
    https://www.turktelekom.com.tr/hakkimizda/duyurular/sabit-telefon-pstn-hatti-iptal-olan-abonelere-yonelik-otomatik-yalin-donusum-surecinin-devreye-alinmasi-hakkinda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Kasım 2024; 22:21:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Tam olarak ne istiyorsunuz hocam telefonu iptal edip int devam etmesimi müşteri hizmetleri yapar muhtemelen yalına geçiş yapmak istiyorum diyebilirsin.

  • AMC kullanıcısına yanıt

    Hocam tam olarak yapmam gereken işlem, taahhütsüz sabit telefon aboneliğimi iptal ettirip, mevcut taahhütlü internet (VDSL) aboneliğimi YALIN internet şeklinde (yalın internet hizmet bedeli farkı ödeyerek) devam ettirmek. Taahhüt bulunması sıkıntı çıkarır mı acaba bu hususta? Hiç deneyim sahibi değilim geçiş prosedürü hakkında maalesef.


    Yalına çevirme işleminde saha dolabından müdahale ediliyor mu acaba? Yoksa sabit telefon sinyalini iptal edip, internetin portunu mu değiştiriyorlar?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 21 Kasım 2024; 22:39:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Yok hocam direk sıkıntısız şekilde halledilir yalın internet kullanmak istiyorum de telefon istemiyorum hemen hallederler. Hiç bir sıkıntı olmaz.

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Çağrı merkezi üzerinden direkt olarak yalına geçebilirsiniz hocam

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Geçen yıl 2023 yılı tt ofisine gidip annemin üstüne olan internet ve telefonu üstüme alırken telefonu kapatıp sadece internete devam edeceğim dedim anında telefon kapanıp internet devam etti, yani yalın internet oldu ADSL di bu arada.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 23 Kasım 2024; 1:56:28 >
  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Hocam yanıtınız için sağolun. Bu işlem sonrası faturanızda ne gibi değişiklik oldu? Bildiğim kadarıyla Yalın İnternet Aylık Erişim Ücreti eklenmesi lazım faturaya. Sizde artış olduysa kaç TL civarında oldu? Eğer mümkünse güncel faturadan bakabilir misiniz, veya paylaşırsanız o kısmı sevinirim.

    Dediğiniz üzere işlem "Anında" devreye girdiğine göre saha dolabından teknik elemanın sabit telefonu ve interneti port olarak ayırmasına yani müdahalesine de gerek kalmamış diye anlıyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 23 Kasım 2024; 2:27:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Hatırladığım sadece hattı üstüme aldığım için 1 defalık para alındı başka artış olmadı faturamda bunu net hatırlıyorum ve yalın internet yazısı oldu faturada. Şuan fiberdeyim faturada o erişim ücreti varsa bakayımSabit telefonu iptal edip yalın internete geçenler Bilgi alıcaktım  Hat adsl ve tek kabloydu duvar telefon prizinden hem internet hem telefon sinyali geliyordu bu yüzden telefonu iptal edince sadece internet sinyali verildi sanırım çünkü işlemler bitti tt ofisten çıkıp hemen eve gittim baktım telefon gitmişSabit telefonu iptal edip yalın internete geçenler Bilgi alıcaktım Yani ayrı port olamaz .


    EKLEME: faturaya baktım da şundan bahsediyorsun sanırım?



    Sabit telefonu iptal edip yalın internete geçenler Bilgi alıcaktım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 23 Kasım 2024; 3:1:42 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.