Şimdi Ara

Sagemcom Digiturk Plus IQ (111. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.807
Cevap
31
Favori
242.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    Evet normalde servis ücret alıyor ama bu cihaz arızası ve servis imkanları ile gideremedi. Bu durumda değişimi ücretsiz yapması gerekmiyor mu?
  • dasarum D kullanıcısına yanıt
    Doğrusu size uygulanan ücretsiz servis anlayışı.
    Fakat sizin durumunuza benzer arızalarda servisin genelde 30 tl karşılığında değişim yapma şartı forumlarda her zaman tartışılıyor.
  • Ben IQ OLMAYAN NORMAL PLUS UYDU VAR .. Şu anda bu PLUS UYDUDAN memnunum sizce IQ OLANINA GEÇMELİMİYİM

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: portrey

    Ben IQ OLMAYAN NORMAL PLUS UYDU VAR .. Şu anda bu PLUS UYDUDAN memnunum sizce IQ OLANINA GEÇMELİMİYİM

    Iq Plus normal Plus kutudan çok daha hızlı ve stabil çalışıyor. Tavsiye ederim.
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    DT iki yöntemle servis ücreti almaz. Birincisi VIPClub üyesi olmak. İkincisi ise MH ile görüşmenizde ücret konusunu gündeme getirip servis ücreti olmamasını talep etmek. Birinci yöntemde kimseye yalvarmanıza gerek kalmadan sistem otomatik ücretsiz tanımlar. İkinci yöntemde görüştüğünüz MH temsilcisinin yetkisinde olduğundan bu kişinin ruh haline bağlı olarak ücretsiz servis alabilirsiniz de alamayabilirsiniz de.
  • Çok saçma soru olmazsa vip nasıl olunur :)
    bende aşağı yukarı aylık 80kusure izliyorum dt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Vip konusunu bilemem ama genelde kutu arızalarında ve değişimlerinde kullanıcılardan istenen 30 liracık şikayet konusudur.Ayrıca Vip müşterinin kutusu bozulduğunda ücretsiz değişim oluyorsa ve bu garanti dahilinde yapılıyorsa diğer müşterilerin yaşadıkları arızalar hangi kapsama giriyor?
    Açık konuşmak gerekirse müşteri hizmetlerinin bu konuda tutumu hep paradan yana olmuştur.

    İkinci yöntem olarak bahsedilen ''Memed Ali Bey biraz yardımcı olun'' tarzında yalvarmak mizacıma uymadığı için uygulanan servis ücreti dayatmasını kendi yöntemimle bertaraf ettim;
    İlki ekran kararması sebebiyle pace kutu değişimi ,diğeri de iq plus'a geçiş için servise işim düştü.Merkezin inatla ücretsiz servis tanımlamaması sonrasında , yetkili servise telefon açarak genel merkezin benden ücret talep etmediklerini belirtip işimi gördüm.
    Üsteleyemediler ,ücret alamadan gittiler,bunların şark kurnazlığına karşı Ali Cengiz yapmak şart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GILMOUR -- 4 Şubat 2016; 0:15:43 >
  • Arkadaşlar bu cihazda hd kanallar daha doğrusu öndeki kanallarda mesela 22 de showtv de hd değil 322. Kanaldaki show tv hd

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolga68 kullanıcısına yanıt
    Arayıp söyleyin müşteri hizmetlerine sinyal gönderip HD'leri ileri alıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GILMOUR

    Vip konusunu bilemem ama genelde kutu arızalarında ve değişimlerinde kullanıcılardan istenen 30 liracık şikayet konusudur.Ayrıca Vip müşterinin kutusu bozulduğunda ücretsiz değişim oluyorsa ve bu garanti dahilinde yapılıyorsa diğer müşterilerin yaşadıkları arızalar hangi kapsama giriyor?
    Açık konuşmak gerekirse müşteri hizmetlerinin bu konuda tutumu hep paradan yana olmuştur.

    İkinci yöntem olarak bahsedilen ''Memed Ali Bey biraz yardımcı olun'' tarzında yalvarmak mizacıma uymadığı için uygulanan servis ücreti dayatmasını kendi yöntemimle bertaraf ettim;
    İlki ekran kararması sebebiyle pace kutu değişimi ,diğeri de iq plus'a geçiş için servise işim düştü.Merkezin inatla ücretsiz servis tanımlamaması sonrasında , yetkili servise telefon açarak genel merkezin benden ücret talep etmediklerini belirtip işimi gördüm.
    Üsteleyemediler ,ücret alamadan gittiler,bunların şark kurnazlığına karşı Ali Cengiz yapmak şart.

    Sizin yöntemi 2,5ncu yöntem olarak kayda alalım. Çok iyi yapmışsınız. YTS'ler genel merkezden çok korkuyorlar. Adamlar telefon açıp sormaya bile korkmuşlardır. Çok ağır cezalar kesiyorlar. Hatta bu yüzden YTS'likten kendi isteği ile vazgeçen çok servis var. Şikayet sonucunda servisin hatası tespit edildiğinde neredeyse 1 aylık hakedişlerini ceza olarak ödüyorlar. Bunu hak eden servisler baya var. Ama bazen düzgün çalışan servisler tarafından da farkında olmadan yapılan ufak hatalardan dolayı da ciddi ekonomik yaptırımlar uygulanıyor. YTS'lerle konulunca genel merkezi suçluyorlar, genel merkezle konuşunca servisler müşteri memnuniyetini dikkate almıyor diyorlar. Velhasıl işler karışık. Ancak servislerin suçu daha ağır basıyor. Geçen sene Sagemcom cihazlarda MDU4 sorunlu olduğundan değişim talep etmiştim. Ücretsiz olarak MDU5 ile değiştirilecek dediler. Ertesi gün servis geldi değiştirdi. Ancak 50tl ücret talep etti. Servisiniz ücretsiz zaten ama LNB ücretini almamız gerekiyor dedi eleman. Ben de bu değişimin birçok kanalı izleyemediğim ve sorunun cihaz kaynaklı olmasından dolayı LNB ücreti alınmayacağını söylediler diye ikaz ettim. Eleman servis yetkilisiyle telefon görüşmeleri yaptı. Sonra yok abi illa LNB ücretini istiyorlar ben arada kaldım dedi. Tamam dedim sen tatlı canını üzme bana makbuzu ver yeter. Makbuzu aldım ve MH'yi arayıp durumu şikayet ettim. Servis adını, makbuz numarasını ve tam olarak ücret bilgilerini aldılar. İsterseniz makbuzu telefonla tarayıp e-postayla gönderebilirim dedim, gerek yok dediler. Ertesi gün servis kapımda elinde 50tl ile bekliyordu.
  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt
    Bu yöntem sonrasında tutar mı bilemem, servis tarafından mimlenmiş de olabilirim,sonraki işlerim ağır aksak yürütülebilir.Fakat bu iki işlem için ücret alamadan gitmeleri büyük bir keyif oldu benim açımdan.
    Çok yüklü bir meblağ değil belki ama işte insanın ağırına gidiyor bu gibi şart koşmalar.

    Ayrıca sizden 50 tl istemeleri tam bir soyguncu zihniyetidir.
    Mdu 5 değişimi için servis bana da ekip yönlendirdi ,beş kuruş para istemediler değiştirip gittiler .Hatta bu değişim sürecinde pace kutuyu da servise yükleyip yazdığım yöntemle ücretsiz değiştirdim;)
  • Merhaba,iq plus cihazı aldık fakat iki problem var.cihazı 2 kez degistirdik kablolar çanak kontrol edildi çözüm bulunamayinca bu cihazlar genelde boyle dendi. Sorunlar şöyle internete girip film izlemek istesek bazen internet kısmına girmiyor . Diger sorun ise kanallar arası geçişler çok yavaş.kanal degisiminde ilk olarak siyah bir ekran geliyor görüntü ise arkadan geliyor ve görüntüde başta ufak bir donma ardından göruntuye hareket geliyor.bu diger iq plus kullananlardada oluyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drasula D kullanıcısına yanıt
    Çok nadir olmak ile beraber bu internet problemi olabiliyor, kanal değişikliği her cihaz da o şekilde endişe edicek bir durum yok sanırım. . .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir sorum var, digitürk sagemcom cihazında KAYIT YAPTIĞIMDA ZOOM YAPMIŞ GİBİ YAKIN gösteriyor ve 3d filmleri çözünürlük ayarlasam dahi izleyemiyorum acaba hata nerede olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Sagemcom 6101 kullanıyorum, son bir aydır kanallar arası geçişler yavaşladı. Bir kaç kez yeniden başlatmama rağmen sorun düzelmedi. Benzer sıkıntıyı yaşayan ve çözümünü bilen var mı?
  • Bu cihazın neden yeni modelini çıkarmıyorlar onu anlamış değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış bilmiyorsam Yeni 4K kutuları gelecek Sagemin "

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lene kullanıcısına yanıt
    İnş verirler tv 4k desteklemesede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HERKESE SELAM ŞUANDA FİLM , BELGESEL VE PLUS KUTU AYLIK 56 tl ödüyorum 1 ay sonra taahhütüm bitiyor yenileme fiyatları Nasıl olur aynı fiyattan 1 yıl daha alabilirmiyim .. Sizin ödemeler nasıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • portrey P kullanıcısına yanıt
    Hocam tahminen 40 - 45 arasına düşerler. Az bastır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 109110111112113
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.