Şimdi Ara

Şamil satılık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
3.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beş para vermem buna
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogzhn_

    beş para vermem buna
    İlandan alıntı ;

    "Araç kişiye özel olarak üretildiği için fiyatı hakkında kesin bir şey söylememiz mümkün değildir trafiğe çıkması durumunda anahtar teslim fiyatı 330,000 ila 800.000 türk lirası arasında değişmektedir. "


    330,000 ile 800,000 arası değişmekteymiş bunlar kafayı yemiş olmalı...!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ogzhn_

    beş para vermem buna


    devrim otomobili seri uretime gecebilseydi boyle komikliklerle karsilasmayacaktik su an...

    marifetmis gibi ilan vermis bir de adam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ŞAhin

    İlandan alıntı ;

    "Araç kişiye özel olarak üretildiği için fiyatı hakkında kesin bir şey söylememiz mümkün değildir trafiğe çıkması durumunda anahtar teslim fiyatı 330,000 ila 800.000 türk lirası arasında değişmektedir. "


    330,000 ile 800,000 arası değişmekteymiş bunlar kafayı yemiş olmalı...!!!

    Alıntıları Göster
    Aurodinamizm ( çok dinamik öyle böyle değil! Aurodinamizm ne yahu ) testler neticesinde otomobilin tasarımı gerçekleşmiştir ve (buraya dikkat!) yüksek değerlerde yol tutuşu elde edilmiştir(!!!),çelik aksam ve şase üzerine karbon fiber kupa(body), v12 silindirli 7300 cc `lik çivt turbo ve intercoler beslemeli motor yerleştirilebilecek üzere tasarlanmıştır daha küçük hacimli v12 6000 cc veya v8 4000cc motorda kullanılabilir.

    ........

    Henüz test sürüşü yapılmamış olmasına rağmen (Nasıl yani.. hani yüksek değerlerle yol tutuşu elde edilmişti? ) yapılan hesaplar neticesinde aracımızın, yüksek performans için hazırlanan motor ile 0`dan 100 km`ye 4 saniyenin altında hızlanması yüksek performans 8 pistonlu fren kaliperleriyle standartların altında en kısa mesafede durması, Aracın aurodinamic (şimdi de aurodimanic diye bir kelime çıktı.. bu ne demek? ) yapısıyla yüksek hızlarda hava akımını yalıtmakla birlikte (hava akımını ne yapmakla ne yapmakla? ) hava baskısını yüksek değerlerde kullanarak üstün yol tutuşu hedeflenmektedir. (hedef muhteşem vay anasını diyorum )

    Alkışşşşşşşşşş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AXAPTA -- 22 Ocak 2010; 16:24:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuuberk



    devrim otomobili seri uretime gecebilseydi boyle komikliklerle karsilasmayacaktik su an...

    marifetmis gibi ilan vermis bir de adam...

    Alıntıları Göster
    boş muhabbet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf_HKN

    boş muhabbet

    Alıntıları Göster
    ortada tamamı olmayan bi otoya kim para verir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyli

    ortada tamamı olmayan bi otoya kim para verir

    Alıntıları Göster
    isminden kaybediyor bi kere..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MhmT 106 GTI -- 22 Ocak 2010; 16:47:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MhmT 106 GTI

    isminden kaybediyor bi kere..

    Alıntıları Göster


    Ön konsul




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~



    Ön konsul

    Alıntıları Göster
    Abi şunun bi seri üretimini yapacaksın ahh ulan ahh.. Çok kafaya takıyorum seri üretim Türk aracımızın olmamasını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    Aurodinamizm ( çok dinamik öyle böyle değil! Aurodinamizm ne yahu ) testler neticesinde otomobilin tasarımı gerçekleşmiştir ve (buraya dikkat!) yüksek değerlerde yol tutuşu elde edilmiştir(!!!),çelik aksam ve şase üzerine karbon fiber kupa(body), v12 silindirli 7300 cc `lik çivt turbo ve intercoler beslemeli motor yerleştirilebilecek üzere tasarlanmıştır daha küçük hacimli v12 6000 cc veya v8 4000cc motorda kullanılabilir.

    ........

    Henüz test sürüşü yapılmamış olmasına rağmen (Nasıl yani.. hani yüksek değerlerle yol tutuşu elde edilmişti? ) yapılan hesaplar neticesinde aracımızın, yüksek performans için hazırlanan motor ile 0`dan 100 km`ye 4 saniyenin altında hızlanması yüksek performans 8 pistonlu fren kaliperleriyle standartların altında en kısa mesafede durması, Aracın aurodinamic (şimdi de aurodimanic diye bir kelime çıktı.. bu ne demek? ) yapısıyla yüksek hızlarda hava akımını yalıtmakla birlikte (hava akımını ne yapmakla ne yapmakla? ) hava baskısını yüksek değerlerde kullanarak üstün yol tutuşu hedeflenmektedir. (hedef muhteşem vay anasını diyorum )

    Alkışşşşşşşşşş








    geberdim resmen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    Aurodinamizm ( çok dinamik öyle böyle değil! Aurodinamizm ne yahu ) testler neticesinde otomobilin tasarımı gerçekleşmiştir ve (buraya dikkat!) yüksek değerlerde yol tutuşu elde edilmiştir(!!!),çelik aksam ve şase üzerine karbon fiber kupa(body), v12 silindirli 7300 cc `lik çivt turbo ve intercoler beslemeli motor yerleştirilebilecek üzere tasarlanmıştır daha küçük hacimli v12 6000 cc veya v8 4000cc motorda kullanılabilir.

    ........

    Henüz test sürüşü yapılmamış olmasına rağmen (Nasıl yani.. hani yüksek değerlerle yol tutuşu elde edilmişti? ) yapılan hesaplar neticesinde aracımızın, yüksek performans için hazırlanan motor ile 0`dan 100 km`ye 4 saniyenin altında hızlanması yüksek performans 8 pistonlu fren kaliperleriyle standartların altında en kısa mesafede durması, Aracın aurodinamic (şimdi de aurodimanic diye bir kelime çıktı.. bu ne demek? ) yapısıyla yüksek hızlarda hava akımını yalıtmakla birlikte (hava akımını ne yapmakla ne yapmakla? ) hava baskısını yüksek değerlerde kullanarak üstün yol tutuşu hedeflenmektedir. (hedef muhteşem vay anasını diyorum )

    Alkışşşşşşşşşş








    geberdim resmen

    Alıntıları Göster
    Arkası şehir içi dolmuşları (magirusmuydu) aynen onun önüne benziyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnDiViT

    Arkası şehir içi dolmuşları (magirusmuydu) aynen onun önüne benziyor.

    Alıntıları Göster
    Sanayide süperspor üretmişler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oneyli

    ortada tamamı olmayan bi otoya kim para verir

    + 1903 Daha 0 - 100 ivmelenmesi bile tahmini, ortaya ne çıkacak belli değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sodömizer

    Sanayide süperspor üretmişler

    Alıntıları Göster
    yüksek değerde yol tutuş vay anasını be yol tutuşunu ölçen bir birim geliştirip otomotiv literatürüne armağan etmişler yada bunlar türk değil bizi yiyorlar


    gülme sancısı ile gelen edit: şu sarı aracın üzerine bonyfuuuud reklamı da ne güzel gidermiş hani ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 22 Ocak 2010; 18:30:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    yüksek değerde yol tutuş vay anasını be yol tutuşunu ölçen bir birim geliştirip otomotiv literatürüne armağan etmişler yada bunlar türk değil bizi yiyorlar


    gülme sancısı ile gelen edit: şu sarı aracın üzerine bonyfuuuud reklamı da ne güzel gidermiş hani ya

    Alıntıları Göster
    Kör tuttuğunu şaaparmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Kör tuttuğunu şaaparmış.

    Alıntıları Göster
    Şimdi bunu arayacaksın ciddi ciddi projeniz ile ilgileniyorum fakat bütçem 250 bin TL civarı diyeceksin adam nasıl olur acaba .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    Şimdi bunu arayacaksın ciddi ciddi projeniz ile ilgileniyorum fakat bütçem 250 bin TL civarı diyeceksin adam nasıl olur acaba .

    Alıntıları Göster
    daha motoru bile yok 330 bin tl diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    daha motoru bile yok 330 bin tl diyor

    Alıntıları Göster
    Şamil değil Kamil olsun ismi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cossolina

    Şamil değil Kamil olsun ismi

    Alıntıları Göster
    Şaka mısınız kardeşim siz? 330 bin ila 800 bin arası olabilirmiş falan filan. 330 değil 30 bile vermem ben o tasarıma. Tam sanayi işi olmuş. Tamam sınırlı imkanlar, bireysel çabalar ve girişimler ama bu kadar da saçmalanmaz arkadaş.Olay yaratıcılık ve ince işçilikte bitiyor:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erci541 -- 22 Ocak 2010; 21:24:15 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.